AUDIENȚE TV
AUDIENȚE. Vocile copiilor au răsunat aseară la Vocea României Junior! Vezi aici clasamentele de ieri seară.

Aseară a fost un spectacol efervescent în prima rundă de audiții pe nevăzute la Vocea României Junior. Concurenți cu voci incredibile au urcat pe scenă și au încercat să-i convingă pe antrenori că au toate atuurile necesare pentru a fi ascultați de o țară întreagă. Andra, Marius Moga și INNA au luptat cu toate armele pentru a-și forma echipele cu cei mai talentați copii și au avut reacții savuroase.
Prima ediție din cel de-al doilea sezon Vocea României Junior a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 6.2 puncte de rating și 23.7% share, față de Antena 1 clasată pe locul doi, care a obţinut 4 puncte de rating și 15.3% share.
Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul, iar în minutul de maximă audiență de la 22:12, peste 1.6 milioane de români au fost cu ochii pe Vocea României Junior.
Cei trei antrenori au ascultat aseară voci de pici și au făcut tot posibilul să aducă în echipele lor concurenți ale căror calități vocale au făcut sala să vibreze. Concurenții au renunțat la emoții, au intrat hotărâți pe scenă, au cântat melodii care le-au pus în valoare calitățile vocale și au demonstrat că pot face spectacol, chiar dacă sunt micuți. Andra, Moga și INNA au fost impresionați de abilitățile participanților și și-au ales primii membri ai echipelor lor: Arthur Horeanu și Larisa Shahzada (echipa Moga); Ingrid Boengiu și Ștefania Alexa (echipa Andra); Daria Selaje, Andy Nicholas Neagu și Andrei Șerban (echipa INNA).
Competiția continuă vinerea viitoare, de la 20:30, când Mihai Bobonete și magicianul Robert Tudor, prezentatorii show-ului, sunt pregătiți să aducă pe scenă alți copii talentați, cu voci incredibile și povești uimitoare.
Topul posturilor TV românești în intervalul de difuzare ”Vocea României Junior”, ieri 09 mai.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | National All | ||
Interval>> | 20:30-22:30 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 18.8 | 7.0 | 1254.3 |
Kanal D | 15.4 | 5.7 | 1025.2 |
Antena 1 | 11.6 | 4.3 | 775.1 |
Antena 3 | 5.7 | 2.1 | 377.5 |
Romania TV | 5.5 | 2.1 | 369.0 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 20:30-22:30 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 19.0 | 7.0 | 677.7 |
Kanal D | 14.5 | 5.4 | 518.1 |
Antena 1 | 10.9 | 4.0 | 387.1 |
Antena 3 | 7.5 | 2.8 | 266.2 |
Romania TV | 5.5 | 2.0 | 197.1 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 20:30-22:30 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 23.7 | 6.2 | 280.9 |
Antena 1 | 15.3 | 4.0 | 181.2 |
Kanal D | 12.7 | 3.3 | 150.2 |
Prima TV | 4.3 | 1.1 | 50.9 |
Antena 3 | 3.5 | 0.9 | 42.0 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Comentarii
Powered by Facebook Comments
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 8-14 august 2022
- ADVERTORIALE8 ore ago
PUBLICI NELIMITAT AVDERTORIALE SEO – ofertă excepțională
- EVENTS2 săptămâni ago
Dj Lucian&Geo vor fi alaturi de celebrii Martin Garrix ,Timmy Trumpet si Afrojack, la un festival international
- Program TVo săptămână ago
Programul ACASĂ pentru săptămâna 8-14 august 2022
- RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 31 iulie 2022
- Grila de programe2 săptămâni ago
Ce producții vor începe în grila de toamnă PRO TV