Connect with us

BAZAR

Audituri energetice de calitate cu Elsaco

Avatar

Published

on

Auditul reprezinta, in mare, pararea unei persoane sau a unei entitati specializate cu privire la situatia unei companii, a unui business sau a unei institutii in urma evaluarii anumitor parametri de importanta pentru a putea a sigura o functionare cat mai eficienta. Pentru rezultate cat mai bune auditul trebuie realizat la o anumita perioada de timp, cele mai des intalnite situatii fiind cele de 3 sau 4 ani.

De o foarte mare importanta sunt auditele energetice, care pot fi desfasurate in mai toate domeniile de activitate. Acestea au rolul de a eficientiza producerea de energie cat mai buna si mai puternica cu costuri cat mai mici dar si cu un impact cat mai scazut asupra mediului inconjurator.

Utilizam zi de zi energia electrica. Este practic parte din viata noastra, alimentand toate aparatele electronice si electrocasnice pe care le utilizam. Am putea spune chiar ca aceasta energie ne ajuta si sa mentinem viata, insa asta ar fi o discutie pentru un cu totul alt domeniu.  De-a lungul timpului aceasta energie a devenit mai usor de produs si de utilizat.

Fara indoiala ca cel mai mare consum de energie il au tot cosumatorii industriali, unde multe aparate si sisteme opereaza fara oprire. In acest sens este nevoie de masuri speciale care sa asigure o buna functionare a acestora si un consum de energie cat mai mic. Aici intervine Elsaco, care se ocupa cu realizarea de audite energetice si analize ale consumului de energie pentru diverse companii care sunt inregistrate ca si operatori economici in Romania. Prin legea 121 din 2014, acestea sunt obligate ca o data la 4 ani sa realizeze aceste audite astfel incat sa asigure eficienta energetica a cladirilor.

Un audit energetic conform acestei legi se desfasoara in 4 etape, astfel:

  • Diagnoza starii initiale a proceselor tehnologice
  • Schema fluxului tehnologic si de proces
  • Masuri si recomandari, unde sunt dezvoltate si implementate solutii pentru conservarea de energie
  • Elaborarea unor programe de masuri privind cresterea eficientei energetice

Un audit energetic poate fi cerut de catre orice companie, o firma mare sau una mica, care doreste o eficientizare a consumului de energie si un impact benefic asupra mediului inconjurator. Pe de alta parte, un audit poate fi realizat de catre orice persoana fizica sau juridica care este autorizata ANRE. Desigur, este important sa se cunoasca si sa se urmeze toate procedurile necesare unei astfel de sarcini.

Avand in spate experienta a peste 20 de ani de activitate in domeniu dar si a peste 200 de operatori cu care au colaborat, cei de la Elsaco sunt cea mai buna alegere pentru realizarea unui audit energetic care sa ofere cele mai bune rezultate. In echipa lor gasim atat auditori termoenergetici cat si auditori electroenergetici, asta pentru ca de la un caz la altul, masurile care trebuie luate sunt diferite.

Eficientizarea consumului de energie este asadar un pas important in procesul de dezvoltare a oricarei afaceri fapt pentru catre trebuie realizat cu grija si cu ajutorul specialistilor, de accea puteti conta oricand pe Elsaco.

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Smiley si Cabron lanseaza „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa despre eroii de ieri, de azi si de maine

Avatar

Published

on

Smiley lanseaza alaturi de Cabron „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa apasatoare despre eroii de azi, condamnati sa fie muritorii de maine. Lansata acum, insa compusa cu cateva luni bune in urma, piesa „Cine-i salveaza pe eroi?” este o invitatie din partea lui Smiley la respect si dragoste neconditionata:

 

„Este cel mai bun moment ca oamenii sa devina constienti ca sunt interconectati, ca actiunea fiecaruia conteaza si determina binele sau raul celorlalti. Oamenii trebuie sa respecte, sa iubeasca, sa daruiasca, sa ajute fara a astepta ceva in schimb, pentru ca fiecare in viata lui, in diverse etape, este, pe rand, muritor si erou pentru cei din jur.”, considera Smiley care face si un indemn la introspectie odata cu aceasta lansare. „Imi doresc ca fiecare om care asculta aceasta piesa sa fie atent la versuri si sa-si creeze propria imagine, colorata sau gri, despre eroii din viata lui sau despre eroul care este el in vietile celor din jur. Este un exercitiu foarte bun de sinceritate, de constiinta, de realitate, de respect.”, adauga Smiley.

 

“Piesa este nu doar un omagiu adus oamenilor care mișcă pentru noi în momentele astea în care majoritatea sta în case, este pentru toti oamenii care au făcut ceva important pentru cineva în locul potrivit, la momentul potrivit. Ca ai salvat o viata, ca ai salvat chiria pe o luna a unui prieten, ca ai făcut un cântec sau un vers care a mișcat oameni atunci când aveau nevoie, ca ai apărut cu o gluma buna atunci când omul de lângă tine era “la pământ” sau ca ai grija de familia ta indiferent de vremuri, ei bine, Eroule, piesa asta este pentru tine! Poate nu toată lumea îți mulțumește, dar oamenii da.”, adauga Cabron, artistul care canta alaturi de Smiley piesa „Cine-i salveaza pe eroi?”.

 

Inspirat de conditia efemera a eroului, Smiley canta neputinta si singuratatea acestuia atunci cand el redevine om si isi arata slabiciunile si vulnerabilitatea: „Eroii raman eroi indiferent de vremuri si trebuie aplaudati cand sunt sus, dar si cand sunt obositi, coplesiti de neputinta sau nu mai pot darui ceea ce puteau ieri.”, spune Smiley care considera ca singurul antidot pentru teama in care traiesc oamenii acum este dragostea de viata si de cei din jur.

 

Produsa de HaHaHa Production, cu un artwork semnat de Alexandru Lupas si Dragos Dinca, „Cine-i salveaza pe eroi?” are muzica semnata de Lucian Nagy, Smiley, Serban Cazan si Roland Kiss si versuri scrise de Smiley si Cabron.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0