Connect with us

AUDIENȚE TV

Aurelia si Dorin au parasit “MasterChef”, iar Sissoko s-a salvat, ieri la ProTV

Avatar

Published

on

Agonie si extaz marti seara pentru concurentii “MasterChef”. O proba dificila in deplasare, la cantina saracilor, le-a pus la grea incercare concurentilor abilitatile de lucru in echipa si sub presiune, contra-cronometru. Cele doua echipe, rosie si albastra, au pregatit meniuri traditionale pentru cantina saracilor, unde au avut de hranit nu mai putin de 400 de persoane. Pentru echipa care a pierdut aceasta proba, cea albastra, seara s-a incheiat cu proba sub presiune, in urma careia Aurelia si Dorin au fost eliminati.

Telespectatorii Pro Tv au fost si ei alaturi de concurentii “MasterChef”, show pe care si l-au trecut in programul de 1 mai, astfel ca emisiunea a fost lider absolut inregistrand la 22.11 un varf de audienta la nivelul publicului sau tinta de 15,7 puncte de rating si 35,3 % cota de piata, adica de mai mult de 11 ori in plus fata de Antena 1 care abia obtinea 1,4 puncte de rating si 3,1 % cota de piata.

“MasterChef” a fost lider detasat de audienta pe toate segmentele de public. Pro Tv a codus pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani cu o audienta medie de 10,7 puncte de rating si 27,6 procente din cota de piata, mai mult decat triplu fata de Antena 1 care abia aduna 3,4 puncte de rating si 8,8 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus cu o medie de 8,7 puncte de rating si 19,1 % cota de piata, mai mult decat dublu fata de Antena 1 care s-a clasat a patra, dupa Antena 3 si Kanal D, cu o medie de 3,5 puncte de rating si 7,7 % cota de piata. Si la nivelul intregii populatii a tari “MasterChef” nu a avut rival, Pro Tv fiind primul in topul audientelor cu o medie de 7,9 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea, dupa Kanal D, cu 3,9 puncte de rating si 8,7 % cota de piata.

La cantina saracilor stresul si-a spus cuvantul, astfel ca tensiunile nu au intarziat sa apara intre concurenti. Sissoko, liderul echipei albastre, s-a lasat condus de emotii si nu a reusit sa isi tina in frau oamenii decat catre finalul probei, astfel ca nu mica le-a fost surpriza juratilor sa constate ca ostropelul pregatit de ei a fost mult prea gatit si fara gust. La polul opus, Bogdan Alexandrescu, liderul echipei rosii, a demosntrat ca poate fi si dur atunci cand e nevoie: oamenii sai au parut mai bine organizati, desi neintelegerile cu echipa adversa nu au fost putine. Un bucatar adevarat trateaza mancarea cu acelasi respect, indiferent ca gateste acasa, pentru vip-uri sau pentru oameni simpli si de asta au trebuit sa dea dovada concurentii marti seara. Timp de patru ore cat au avut la dispozitie, concurentii au trebuit sa gateasca ciorba taraneasca de vacuta, ostropel de pui cu piure de cartofi si placinta cu mere (echipa albastra) si ciorba de salata verde cu afumatura, tochitura de porc cu mamaliga si placinta cu branza si stafide (echipa rosie). “E o cantitate de mancare pe care nu am facut-o niciodata”, a marturisit Bogdan, in vreme ce Izaura a recunoscut ca acesta “a fost singurul moment din aceasta comeptitie cand am simtti ca cedez fizic”. “As fi delicat sa spun ca e obositor, e stresant, scoate vlaga din tine”, a completat Sissoko.

La finalul probei, in urma voturilor celor care au mancat la cantina, ambele echipe au primit puncte si astfel s-a ales echipa castigatoare: echipa rosie a iesit invingatoare pentru gustul bun al mancarii pe care a pregatit-o, in vreme ce echipa albastra, desi a mizat pe farmecul Andreei de a atrage mai multe voturi, a pierdut. Invinsii, cei din echipa albastra condusa de Sissoko, au intrat sub clocotul probei sub presiune, acolo unde s-au intalnit cu un maestru bucatar de talie internationala, Chef Henrik Sebok. Celebru in toata lumea, invitatul de la “MasterChef” le-a aratat concurentilor cum sa gateasca un fel de mancare indeit pe baza de carne de caprioara si homar, urmand ca cei intrati la proba sub presiune sa reproduca intocmai acest fel. Iar misiunea i-a pus pe multi in incurcatura. La final, dupa ce juratii si invitatul acestora au gustat din preparatele conurentilor, au curs si comentariile usturatoare. Nimeni nu a reusit sa atinga nivelul farfuriei pregatite de Chef Henrik Sebok, cu toate acestea primele trei farfurii care si-au indeplinit cat de cat misiunea au fost desemnate cele ale Izaurei, Mimi si Andreei. La polul opus, Sissoko, Dorin, Alexandru, Aurelia si Mehrzad au fost cei care au prezentat cele mai dezamagitoare farfurii. Momentele acestea au fost de-a dreptul cumplite pentru Sissoko, care s-a simtit tot timpul responsabil pentru intrarea la proba sub preisune. Acesta a marturisit ca isi asuma toata vina pentru ca si-a adus coechipierii in acest test si ca, in opinia sa, cel care ar trebui sa plece acasa este chiar el. Decizia juriului si a lui Chef Henrik Sebok a fost insa alta: Aurelia si Dorin au lasat sorturile si si-au luat la revedere ce la ceilalti colegi si de la platoul “MasterChef”, fiind eliminati, in vreme ce emotivul Sissoko a primit inca o sansa pentru ca, desi farfuria sa nu a fost deloc impresionanta, a dat dovada ca stapaneste foarte bine tehnica gatitului.

Martea viitoare, de la ora 20.30, urmeaza noi provocari pentru cei 15 concurentii ramasi in cursa pentru titlul de ”MasterChef”.

Comentarii

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Show-ul Te cunosc de undeva! a fost aseară lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Cea de-a şasea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Tavi Clonda cu o super transformare în Madonna, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:53.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii (19:59 – 23:01), lider detaşat de audienţă, cu 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.4%, urmată de PRO TV, cu 5.5 puncte de rating și 13.8% cota de piață.

 

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.5 puncte de rating și 22.3% cota de piață, urmată de PRO TV cu 6.2 puncte de rating şi 14.5% cota de piaţă.

De asemenea, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune atât în Prime Time (cel mai vizionat interval al zilei: 19:00 – 23:00), cât şi pe durata întregii zile (Whole Day: 02:00 – 26:00), atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Concurenții noului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şasea ediţie a fost deschisă de Monica Anghel şi Marcel Pavel cu o melodie sensibilă, transformaţi în Cesaria Evora şi Gigi D’Alession. Cătălina Grama – Jojo, cu transformarea sa în Zaz, a adus la Te cunosc de undeva! un concept unic, chiar şi după 15 sezoane, în care, cu ajutorul dansului, copilul „vorbeşte” cu adultul care va deveni cândva. Pentru Adriana şi Romică, ruleta a adus un duet clasic românesc: Angela Similea şi Marius Ţeicu, cu care i-au emoţionat pe toţi cei din platou, dar şi de acasă, în vreme ce Tavi a avut parte de un nou travesti cu transformarea în Madonna.

Misiunea lui AMI a fost una foarte grea, aceasta a trebuit să interpreteze o melodie lăutărească transformată în Ştefan Bănică, în vreme ce Toto s-a transformat într-unul dintre idolii tinerei generaţii, Justin Bieber. Tot aseară a venit rândul Addei să poarte costum şi chelie, astfel că artista s-a transformat în Pitbull, iar Liviu şi Andrei au închis cea de-a şasea gală cu o transformare inedită, Gheorghe Dinică şi Nelu Ploieşteanu!

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al lui Tavi, care şi-a adjudecat marele premiu al galei. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 17 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

X Factor, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Seara trecută a fost momentul puștilor minune pe scena X Factor, la Antena 1, când Denis Costea și Alexandra Sîrghi și-au adjudecat câte un loc direct în Bootcamp-ul celui de-al nouălea sezon. Cea de-a şasea ediţie a show-ului, difuzată aseară în intervalul 20:30 – 23:02, s-a impus ca lider de piaţă atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregului public din România. Serialul eXtra Factor, în care actriţa Ilona Brezoianu îi invită pe telespectatori în culisele emisiunii X Factor (intervalul orar 23:02-23:15), s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.

 

Conform Kantar Media, X Factor a fost lider de piață aseară în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.5 puncte de rating si 17.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obţinut 6.6 puncte de rating şi 15.8% cotă de piaţă. Tot atunci, PRO TV a ocupat a treia poziţie în clasament cu 6.5 puncte de rating și 15.5 procente cotă de piață.

X Factor a fost pe primul loc și la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.2 puncte de rating și o cotă de piață de 16.4 de procente, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată tot de Kanal D, cu 6.8 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţă. PRO TV a ocupat tot a treia poziţie în clasament, cu 6.7 puncte de rating şi 15.2% cota de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 20:53, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau producţia Antena 1.

 

Serialul eXTra Factor (23:02-23:15) s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. În rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, eXtra Factor a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 6.5 puncte de rating şi 22.1% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a ocupat poziţia secundă cu 5 puncte de rating şi 17% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului din mediul urban, unde producţia Antena 1 a înregistrat o medie de 6.6 puncte de rating şi 19.6% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a înregistrat 4.6 puncte de rating şi 13.7% cota de piaţă.

 

eXtra Factor a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 18.8 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut doar 4.2 puncte de rating și 12.7 cotă de piaţă.

Denis Costea a impresionat la doar 14 ani cu atitudinea sa de super-star, dar și cu abilitățile sale în a mânui un saxofon și a primit toate voturile juraților, astfel că și-a asigurat un loc în Bootcamp în grupa Loredanei. Nu oricine poate să vină să cânte cu saxofonul”, a declarat impresionat Ștefan Bănică.

 

Cu un nume predestinat, Alexandra Serenada Sîrghi a fost aproape de perfecțiune pe scena X Factor, dovedind că numai cu mult curaj și o doză mare de perseverență poți să îți împlinești visul. La doar șase luni de când și-a pierdut mama, cel mai mare susținător al ei, Alexandra a urcat pentru a doua oară pe scena X Factor, iar de această dată prestația sa a fost memorabilă. Ești cel mai norocos, Ștefan, că e în grupa ta. Ai fost atât de aproape de perfecțiune! Copilul acesta e făcut pentru scenă!”, a spus Delia după ce Alexandra a primit toate voturile juraților și a fost trimisă direct în Bootcamp.

Dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, în cel de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, pe Antena 1, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în noul sezon X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum, jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor, în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 16 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending