Connect with us

AUDIENȚE TV

AVATAR, filmul difuzat de PRO TV a fost cel mai urmarit film din ultimii 11 ani. Ce audiente a inregistrat blockbuster-ul?

Published

on

Avatar – cel mai vizionat film din ultimii 11 ani!

Blockbuster-ul difuzat de PRO TV ieri seară, în intervalul orar 20:30 – 23:47, a spulberat concurenţa, obţinând o audienţă record de 19.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 40.4% (pe publicul comercial), față de al doilea post clasat, Antena 1 care a înregistrat 5.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.6%.

Şi la nivelul publicului urban, PRO TV a fost pe primul loc cu o audienţă medie de 13.7 puncte de rating şi 26.2% share. Locul doi Antena 1 a înregistrat 6.5 puncte de rating şi 12.5% share.

La nivel naţional, Avatar a rămas în topul clasamentului cu 12.2 puncte de rating şi 24.4% cotă de piaţă. Locul secund Antena 1 a obţinut 5.7 puncte de rating şi 11.5% cotă de piaţă.

Minutul de aur, înregistrat la ora 21:21 a adus aproape 3 milioane de telespectatori în faţa televizoarelor care au urmărit aventura din Pandora.

AUDIENTE 1 dec 2014 avatar pro tv

AUDIENTE 1 decembrie 2014. PRO TV a fost lider absolut la nivelul intregii zi. Cum a aratat clasamentul pe diferite tronsoane orar?

 

Început perfect de 1 decembrie cu Ştirile PRO TV!

Ştirile de la ora 7:00 au dat startul unei zile perfecte la PRO TV şi au înregistrat 4.2 puncte de rating şi 25.5% share la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. Postul clasat pe locul secund a obţinut 3.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.9%.

De la ora 11:00 PRO TV a transmis în direct timp de două ore parada militara organizată cu ocazia Zilei Naționale în Piața Constituției din București, la care a asistat președintele Traian Băsescu, precum și imagini de la parada organizată în Alba Iulia, la care a participat președintele ales al României, Klaus Iohannis. Defilările grandioase au ținut în faţa televizoarelor mai mult de 1.3 milioane de telespectatori, obţinând 6.5 puncte de rating şi 23.8% share la nivelul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. Postul de pe locul doi a obţinut 3.8 puncte de rating şi 13.9% share.

making of song PRO TV

 

Poveşti de viaţă şi umor autentic alături de Fii de România, doar La Maruţă!

Aşa cum şi-a obişnuit publicul, Cătălin Măruţă a sărbătorit şi anul acesta în stil mare ziua României şi ziua PRO TV: cu două transmisii live, de la ora 10:00 şi de la ora 15:00. A fost un adevărat maraton de bună dispoziţie, umor şi invitaţi care au demonstrat că sunt adevăraţi Fii de România.

De la ora 10:00 la 11:00 emisiunea La Maruţă a prezentat aventurile la Paris a doi olteni, Cătălin Măruţă împreună cu Constantin Enceanu şi a două moldovence, Daniela Condurache şi Laura Lavric, cu scopul de a le reaminti românilor de pretutindeni cât de bine e să Fii de România!

La Măruţă s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, obţinând 5.6 puncte de rating şi 19.2% share. Postul clasat pe locul secund a obţinut 4.2 puncte de rating şi 17.0% share.

În cea de-a doua transmisie în direct, Măruţă a transformat în româncă get-beget o italiancă din tată în fiu: pe Chef Patrizia Paglieri. Emisiunea a prezentat experienţa Patriziei în Maramureş alături de Cornelia şi Lupu Rednic, dar şi poveştile unor familii cunoscute din showbizul românesc.

În intervalul orar 15:00 – 18:59, emisiunea La Măruţă a obţinut 6.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19.2% la nivelul publicului comercial, faţă postul de pe locul doi care a înregistrat 5.9 puncte de rating şi 16.7% share pe aceeaşi categorie de public.

La Maruta 1

 

Andreea Esca – de 19 ani la ora 19!

Peste 2.4 milioane de telespectatori au urmărit-o pe Andreea Esca spunând Bună seara, România! Bună seara, Bucureşti! îmbrăcată în deja celebrul sacou roșu care a trecut testul celor 19 ani, cu mici modificări și recondiționări. Sacoul care a făcut istorie aşteaptă următoarele aniversări PRO TV alături de Andreea!

În intervalul orar 18:59 – 20:04, Stirile PRO TV au obținut audiențe record, înregistrând 13.1 puncte de rating şi 28.2% cotă de piaţă pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat a obţinutpe acest interval orar 5.7 puncte de rating şi 12.3% share.

Andreea Esca


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media (date prelucrate de PRO TV)

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV: Campania ”Oameni de vânzare”, lider de audiență

Published

on

Duminică seară, la România, te iubesc!, Rareș Năstase a încheiat campania ”Oameni de vânzare”, despre amploarea pe care a luat-o traficul de carne vie. Ediția din această săptămână și reportajele difuzate de Știrile PRO TV au fost lider de audiență.

 

O statistică îngrijorătoare ne plasează pe primul loc la traficul de persoane, iar 7 din 10 tinere ajung să fie exploatate în toată Europa de către rețele care provin din țara noastră. Săptămâna trecută, în fiecare zi, la Știrile PRO TV de la ora 19:00, Rareș Năstase ne-a arătat mărturiile impresionate ale fetelor implicate în acest fenomen. Reportajele difuzate au fost lider de audiență și au înregistrat o medie de 8 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.8 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivel național, 2 milioane de români au urmărit reportajele realizate de Rareș Năstase.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.1% share în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit dezvăluirile

 

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

 „Vedeta populară”, în top 3 al celor mai urmărite programe din 3 noiembrie

Published

on

O gorjeancă de numai 17 ani s-a calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. Duminică, 3 noiembrie, emisiunea Vedeta populară, prezentată de Iuliana Tudor, a urcat în top 3 al programelor serii, la nivel naţional.

La Vedeta populară ajung mulţi tineri talentaţi şi idealişti, pentru care folclorul este în primul rând o pasiune şi abia apoi o carieră. Este şi cazul gorjencei în vârstă de numai 17 ani care visează să fie mereu aplaudată la scenă deschisă, iar duminică seară, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lorena Ene s-a născut în Drobeta Turnu Severin şi cântă de când avea 8 ani. În clasa a cincea, s-a mutat la un liceu de muzică, împotriva dorinţei părinţilor. A luptat pentru alegerea ei şi le-a demonstrat că a luat cea mai bună decizie. Bucuria ei sunt aplauzele.

Duminică seară, Lorena Ene a impresionat publicul şi a obţinut cel mai mare punctaj din partea juriului la Vedeta populară, devenind câştigătoarea celei de-a patra ediţii a sezonului patru Vedeta populară şi se pregăteşte pentru semifinala pe care o vom vedea la TVR 1 în luna decembrie.

De când s-a apucat serios de muzică, Lorena a găsit mereu un sprijin de nădejde în profesoara ei. Cel mai important susţinător al Lorenei, profesoara ei Maria Loga, a însoţit-o în proba a doua pe scenă la Vedeta populară.

 

Ediţia a patra Vedeta populară, cea mai vizionată de până acum a sezonului curent

Aproape 850.000 de telespectatori (4,7% rating şi 12.2% cotă de piaţă) au urmărit la TVR 1 Vedeta populară, în cel mai vizionat minut al show-ului (22.24). Desfăşurată în intervalul 21.00-22.50, emisiunea prezentată de Iuliana Tudor la TVR 1 duminică, 3 noiembrie, a fost vizionată în medie de 622.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,5% şi unei cote de piaţă medii de 8.2%. Partea a doua a show-ului de talente din folclorul românesc a adunat în faţa micilor ecrane 728.000 de telespectatori (rating 4,1% şi share 10,7%).

La nivelul întregii ţări, emisiunea Vedeta populară de la TVR 1 s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe ale serii de 3 noiembrie, după ProTV şi Kanal D.

Iuliana Tudor ne dă întâlnire duminică, 10 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1, la o nouă ediţie în care cinci tineri luptă să câştige titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: