Connect with us

Evenimente

AVON a lansat HERSTORY, primul parfum în colaborare cu Simona Halep

Avatar

Published

on

AVON a lansat HERSTORY, primul parfumul al cărui ambasadoare este Simona Halep – care, începând cu acest an, a devenit simbolul femeilor care impresionează prin forță, curaj și determinare, în cadrul parteneriatului cu brandul.

Parfumul HERSTORY este disponibil deja în România și poate fi comandat din 7 februarie în broșura AVON.

Alcătuit din note de piper roz, floare de iris și patchouli, parfumul „HERSTORY” inspiră încredere, curaj și celebrează poveștile femeilor puternice.

Cu un traseu personal și profesional care inspiră o lume întreagă, Simona Halep se alătură femeilor care au curajul de a-și spune povestea de viață cu voce tare alături de AVON.

Cu ocazia evenimentului de lansare a noului parfum, șase artiști români au fost provocați de AVON să transpună în artă șase povești inspiraționale ale unor femei extraordinare din România, în cadrul Inspiration Challenge – vernisaj organizat de AVON pentru a celebra arta și frumusețea, aflat la a șasea ediție.

Toate creațiile artiștilor vor fi licitate, iar fondurile donate integral Asociației M.A.M.E.

Cele șase femei care au inspirat artiștii sunt protagoniste alături de Simona Halep în noua campanie dedicată parfumului HERSTORY, datorită poveștilor lor de viață extraordinare, pentru a transmite un mesaj de încredere și altor femei:

 

  1. Melinda Goczisupraviețuitoare de cancer la sân, mamă, reprezentant AVON. ,,După vestea că am cancer, frica s-a instalat, am trecut prin operații și tratamente care m-ar fi rănit complet dacă nu aș fi fost optimistă, perseverentă și plină de gândul că viața mea contează enorm, nu doar pentru mine, ci și pentru toți cei din jur. Această emoție m-a ajutat să strălucesc cu adevărat”.

 

Inspirată de povestea ei, ilustratoarea Alina Marinescu a creat opera ,,Look inside”.

  1. Anca Tofanmamă și femeie de afaceri, cu trei joburi: reprezentant AVON de 20 de ani, lucrează full-time în construcții și face contabilitate pentru mai multe firme. Are o poveste despre ambiție și dedicare, iar iubirea pentru fiul ei îi dă energie și face ca pentru ea ziua să aibă mai mult de 24 de ore.

 

Inspirată de povestea ei, artista Corina Drăgan a creat opera ,,Femeia care împarte iubire în jurul ei”.

  1. Stela Bizdumamă, 36 de ani, supraviețuitoare a unui accident de mașină în urma căruia și-a pierdut un picior, însă chiar dacă acum poartă o proteză, Stela ne arată că viața e frumoasă și așa. În prezent, AVON o susține printr-un parteneriat, din dorința de a promova încrederea în sine și a da un exemplu de curaj și putere altor femei. ,,Mi-a luat 36 de ani, un accident de mașină și un optimism nebun ca să învăț să mă iubesc pe deplin. Lipsa unui picior m-a determinat să mă bucur de fiecare AZI din viața mea.”

 

Inspirat de povestea Stelei, artistul Alexandru Cristea (Nimurad) a creat opera ,,Joy.

 

  1. Cristiana Oprea –pilot consacrat de raliuri, o femeie puternică într-o lume aparent a bărbaților. Povestea ei este despre limite, combaterea stereotipurilor la volan și curajul de a-ți urma visurile. Cristiana face parte din singurul echipaj feminin românesc care a concurat în Campionatul European de Raliuri.

 

Inspirată de povestea Cristianei, artista Ana Bănică a creat opera ,,My Way”.

 

  1. Monica Bîrlădeanu actriță și ambasador AVON, un simbol al ambiției și frumuseții, care a luptat încă de mică pentru o carieră. Monica este imaginea unui vis devenit realitate, și, așa cum spune ea – ,,faptul că nu am avut o copilărie fericită m-a ambiționat să fac totul pentru a îmi vedea visurile îndeplinite. <<Nu pot>> nu își are locul în agenda mea”.

 

Inspirată de povestea Monicăi, artista Livia Fălcaru a creat opera ,,Growing & Glowing”.

 

  1. Ionela Comoli – reprezentant AVON, traveller și social media influencer. ,,Să călătorești înseamnă să te îmbogățești, să te dezvolți, să cunoști oamenii și să realizezi că avem atât de multe lucruri în comun chiar dacă suntem atât de diferiți. Provocarea mea este să descopăr cât de departe pot ajunge”.

 

Pentru ea, artista Alexia Udriște a creat opera ,,Fly Away”.

Parteneriatul cu Simona Halep

În centrul poveștilor se află povestea Simonei Halep, un adevărat exemplu de inspirație atât pentru România, cât și pentru lumea întreagă. Pe lângă talentul, tenacitatea și forța care au consacrat-o în lumea tenisului, Simona este și un simbol al frumuseții autentice, al curajului și al încrederii, valori recunoscute și promovate de AVON prin toate inițiativele sale.

 

Întrebată despre ce au în comun tenisul și frumusețea, ea vorbește cel mai adesea despre încredere.

,,De la vârsta de 4 ani, universul meu a devenit tenisul. Cu fiecare zi, am învățat să fiu mai bună, să obțin cele mai bune rezultate, am muncit să îmi îndeplinesc obiectivele și să transform în realitate chiar și cele mai nebune visuri. Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri. HERSTORY m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil.povestește Simona Halep, Ambasador AVON.

Prima apariție a Simonei ca Ambasador AVON este pe coperta ediției de februarie a broșurii AVON, unde sunt prezentate noutățile brandului pentru luna dedicată celebrării femeilor din întreaga lume.

 

Comentarii

Evenimente

În atenţia iubitoarelor cinematografiei: se lansează concursul de proiecte pentru femeile cineast

Avatar

Published

on

            Asociația Română a Femeilor în Cinema (ARFC) lansează Concursul de proiecte Rezidența FemArt, pentru selecția proiectelor de lung metraj a cinci regizoare aflate la început de carieră. Programul face parte dintr-un proiect amplu al asociației, FemArt Film Fest, dedicat femeilor cineast, ajuns anul acesta la cea de a treia ediție.

 

Rezidența FemArt va include o săptămână intensivă de lucru cu specialiști, dar și o serie de evenimente conexe, precum proiecții de film, masterclass-uri și sesiuni de pitching care vor avea loc în perioada 28 septembrie – 3 octombrie la București. La finalul acestei perioade, vor fi acordate trei premii: o bursă în valoare de 1750 de euro, o bursă de tip consultanță de scenariu și una de participare la o platformă internațională de coproducție.

 

Concursul lansat de ARFC se adresează tuturor absolventelor unei facultăți de film de naționalitate română sau cu rezidența în România, care au realizat până în prezent cel puțin un film de scurtmetraj și se află în stadiul de dezvoltare cu primul sau la al doilea film de lungmetraj. O altă condiție pentru intrarea în concurs este ca, în momentul aplicației, canditatele să aibă scris deja un draft de scenariu sau un treatment de minimum 12 pagini pentru un lungmetraj.

 

Înscrierile pentru Concursul de proiecte Rezidența FemArt se primesc în perioada 7-30 august 2020, prin depunerea unui dosar online. Informații privind conținutul dosarului de înscriere, precum și alte detalii se găsesc la https://arfc.ro/rezidenta-femart-2020/.

 

Pe 14 septembrie, în urma analizării tuturor proiectelor primite, juriul va desemna cinci finaliste care vor lua parte la o săptămână intensivă de lucru pentru dezvoltarea scenariului pe care l-au trimis în concurs. Printre criteriile de evaluare ale proiectelor se numără calitatea aplicației evaluată prin analiza filmului / filmelor realizate anterior, importanța temei pentru contemporaneitate, originalitatea subiectului, potențialul artistic, dar și textul scenariului, care ar trebui să ofere premisele unui film personal, de autor.

 

Câștigătoarele vor lucra alături de nume importante din cinematografia românească și internațională și vor participa la diferite ateliere și proiecții de film, dezvoltându-și, astfel, abilitățile profesionale.

 

În contextul actual, în care arta pare constrânsă să găsească un nou mod de funcționare și finanțare, fiind în același timp avangarda unei lumi care-şi caută sensul, mai mult ca oricând trebuie să ne îndreptăm spre a susține voci noi care au fragilitatea începutului, dar și intuiția unor noi forme de artă ale timpurilor ce vin. Suntem foarte bucuroase că putem susține în al doilea an consecutiv, în această formă, talentele cu o voce aparte, cu proiecte atipice, ajutându-le să-și găsească drumul spre public. Mulțumesc generozității tuturor celor implicați în acest proiect, în susținerea creării, dar și în îndeplinirea lui: Administrației Fondului Cultural Național, Uniunii Cineaștilor din România, Institutului Francez din România, echipelor de lucru, juriului și experților”, a declarat Anca Damian, membru al comitetului de selecție și al board-ului ARFC.

 

Asociația Română a Femeilor în Cinema susține egalitatea de gen și șanse în industria cinematografică prin sprijinul acordat regizoarelor de film aflate la început de carieră, promovarea creațiilor acestora și facilitarea schimbului de experiență cu specialiști din industrie.

 

RezidențaFemArt este un proiect cultural cofinanțat de Administrația Fondului Cultural Național, realizat cu sprijinul Uniunii Cineaștilor din România și Aparte Film, în parteneriat cu Institutul Francez din România, în cadrul Festivalului Filmului Francez 2020, și cu Premiile Sofia Nădejde.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Întâlnire la nivel înalt în Grădina TVR

Avatar

Published

on

            În cea de-a patra stagiune Teatru în TVR, organizată de Televiziunea Română, spectacolul „Mazurka” s-a jucat în Grădina TVR aseară, 5 august, în prezenţa unor înalţi reprezentanţi diplomatici: Ambasadorul Statelor Unite, Adrian Zuckerman, Ambasadoarea Austriei, Isabel Rauscher, precum şi regizorul şi autorul spectacolului, Alexander Hausvater.

 

Teatrul Dramaturgilor Români a prezentat miercuri seară spectacolul „Mazurka”, de Alexandru Hausvater, la care au participat Ambasadorul Statelor Unite, Adrian Zuckerman și Ambasadoarea Austriei, Isabel Rauscher. Înalții oaspeți au fost întâmpinați de Președintele-Director General SRTv, Doina Gradea, de coordonatorul Casei de Producţie TVR, András István Demeter, precum și de Christel Ţopescu, membră în Consiliul de Administrație al TVR.

Spectacolul s-a jucat în Grădina TVR, în prezența regizorului Alexander Hausvater. Un interviu cu ambasadoarea Austriei, Isabel Rauscher, realizat cu această ocazie de jurnalista Christel Ungar, va putea fi urmărit în zilele următoare în emisiunile TVR.

 

Având în distribuţie pe Lari Giorgescu, Gavril Pătru şi Antoaneta Cojocaru, „Mazurka” este o reprezentaţie emoționantă, o odisee în mitul lui Chopin: GENIUL muzical și OMUL Chopin. Spectacolul nu este unul biografic, ci este realizat sub cheia replicii „Toți iubesc muzica, dar nu și omul” – şi aduce în prim plan pe omul Chopin, incapabil să iubească, să mențină o relație. Cei care nu au reușit încă să vadă acest spectacol sunt așteptați în Grădina TVR pe 26 și 27 august, de la ora 21.00, când echipa Teatrului Dramaturgilor Români va oferi publicului noi reprezentații.

În parteneriat cu o serie de teatre din Bucureşti, Televiziunea Română găzduieşte proiectul „Teatru în TVR” – unul dintre cele mai prestigioase proiecte anuale ale TVR. Ediţia de anul acesta aduce publicului 18 spectacole, susţinute de 11 trupe, în 55 de zile cu tot atâtea reprezentaţii. Până pe 13 septembrie, spectacolele se desfăşoară în aer liber, în grădina TVR – un spaţiu sigur, în care spectatorii întâlnesc nume importante ale scenei teatrale româneşti – actori, regizori, scenografi.

Programul reprezentațiilor din fiecare săptămână, precum și alte informații utile legate de siguranța participanților, reguli pentru accesul la spectacole și achiziționarea biletelor sunt publicate pe site-ul TVR, în secțiunea „Teatru în TVR” http://www.tvr.ro/teatruintvr.html#view

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Industria muzicală a concluzionat: „Nu există certitudine, dar ne putem agăța de speranță”

Avatar

Published

on

            Mastering The Music Business, primul și cel mai mare eveniment organizat în România pe teme de industrie muzicală, a avut loc anul acesta exclusiv în mediul online, pe teme adaptate contextului, cu gândul de a ajuta artiștii și nu numai să depășească această perioadă dificilă. 

 

55 de profesioniști, din 15 țări, au participat la conferința online și au susținut 24 de paneluri, studii de caz, prezentări și workshop-uri în care au dezbătut cele mai mari probleme cu care se confruntă industria și au răspuns la cele mai fierbinți întrebări: Cu ce vor fi înlocuite concertele live ? Care este circuitul banilor în pandemie ? Cum se va schimba publicul ? Câtă nevoie vor avea artiștii de terapie ? și multe altele.

 

Indiferent de tematica abordată, toate sesiunile s-au terminat cu aceeași concluzie: Situația provocată de noul coronavirus este cea mai mare și cea mai gravă criză cu care s-a confruntat industria muzicală vreodată. Noua normalitate este caracterizată de incertitudine, drept urmare, artiști, producători, manageri și mulți alți profesioniști din întreaga lume au renunțat la planurile fixe, pe termen lung și au adoptat strategii mult mai flexibile și adaptabile.

O altă concluzie a conferinței a fost că mediul online merită mai mult exploatat de către artiști, care ar putea să-și promoveze conţinutul într-un mod creativ, astfel încât să rămână relevanți pentru public.

 

„Sunt sigur că vom depăși această perioadă, însă e important ca până atunci artiștii să continue și să exploateze mediul online. Chiar și în lockdown, am încurajat artiștii care au creat conținut nou să nu aștepte și să lanseze imediat. Pentru simplul motiv că lumea digitală, spre deosebire de cea offline, continuă și crește în fiecare zi. Pandemia a accelerat relevanța online-ului, iar publicul se așteaptă ca artiștii să fie prezenți în acest mediu”, a declarat Kees van Weijen, președintele IMPALA.

 

Deși trecem printr-o perioadă definită de incertitudine, majoritatea profesioniștilor din industria muzicală speră ca 2021 să fie anul în care ne vom putea întoarce la marile festivaluri și concerte live. Cu acest gând s-a terminat conferința Mastering The Music Business care și-a anunțat ediția cu numărul 6, în perioada 9 – 11 martie 2021.

 

MMB Online este un proiect cultural finanțat de Ministerul Culturii, sponsorizat de Merlin și susținut de HEMI (Hub for the Exchange of Music Innovation).

 

Despre MMB

Conferința Mastering the Music Business este primul și cel mai mare eveniment profesional organizat în România pe teme de industrie muzicală. Evenimentul se adresează artiștilor, managerilor, agenţiilor de booking, agențiilor de PR muzical și celorlalți reprezentanți ai industriei, tour manageri, avocați, promoteri, reprezentanți ai label-urilor majore și independente. În cele patru ediții de până acum au participat peste 200 de speakeri din România, Europa și Statele Unite ale Americii. Conferința MMB a fost înființată în anul 2016 și este organizată de Asociația RAW Music. Ediția online a MMB este organizată de Asociația Star Education, în colaborare cu RAW Music.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0