Connect with us
 

Ieri seară, fenomenul Bake Off România a cuprins întreaga țară! 12 concurenți, Adrian, Mariana, Erika, Robert, Carmen, Cristian, Mihaela, Petre, Marinela, Irina, Ionela și Daniel, au intrat în lupta pentru titlul de Cel mai bun cofetar amator din România și marele premiul de 25.000 de euro!

Cei trei jurați, Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu, au intrat în cortul Bake Off România hotărâți să pună la încercare abilitățile, creativitatea, pasiunea și determinarea concurenților, iar Nicolle Stănese, fermecătoarea prezentatoare a emisiunii, a spus pentru prima oară Porniți cuptoarele!

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Prima ediție Bake Off România a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, fiind urmărită de peste 1.6 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:46. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:53, a reunit peste 2.1 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Bake Off România a fost lider de audiență, obținând 10.4 puncte de rating și 23.8% share, în timp ce postul de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 6.3 puncte de rating și 14.5% share.

Cum a aratat prima editie a show-ului?

Tema primei ediții a fost tortul, iar aceasta s-a dovedit a fi o adevărată tortură pentru unii dintre ei. „Prima ediție s-a concentrat în jurul unei teme foarte importante în viața fiecăruia dintre noi – tortul. Este desertul prin care aniversăm momentele ce ne marchează viețile, așa că atenția concurenților la această temă a fost la cote maxime! Au fost emoționați, năpădiți de tensiunea intrării pentru prima oară în cortul Bake Off România, însă, cu toate acestea, au făcut față admirabil primelor probe din concurs!”, a declarat Nicolle Stănese, gazda emisiunii.

La prima probă, cea de semnătură, concurenții au trebuit să prepare un tort care să îi reprezinte, să le spună juraților puțin mai mult despre personalitatea lor, atât prin gust, cât și prin aspect. 12 torturi, cu creme de mascarpone, lime, căpșune, zmeură sau ciocolată, care mai de care mai expresive, au apărut după lungi eforturi la bancurile de lucru. La finalul probei, Alex Stan, Simona Pope și Tudor Constantinescu au avut parte atât de suprize plăcute, cât și de unele mai puțin plăcute, însă au gustat din toate torturile pregătite și au oferit sfaturi valoroase concurenților. Cei care au reușit să se remarce la prima provocare, impresionând juriul, au fost Mariana, Erika și Daniel.

Proba tehnică a adus cu sine și primele dezastre în cortul Bake Off România. La această probă, preparatul pe care au trebuit să îl reproducă concurenții a fost tortul mozaic, propus de Simona Pope. Înainte de începerea probei, concurenții au primit ingredientele și rețeta scrisă, însă nu completă. Acest preparat este unul foarte tehnic, care necesită multă concentrare: „S-ar putea să ne întâlnim cu două pătrățele de aceeași culoare unul lângă altul!”, a spus Simona. Tortul care necesita meticulozitate în pregătire s-a răzbunat pe unii concurenți: „Pentru mine este o probă ratată!”, a spus Carmen, căreia nu i s-a copt blatul.

Oare termină cineva proba asta?” a completat Cristian, depășit de situație. Cei mai norocoși au scăpat de tortura mozaicului, datorită unei tehnici bune și respectării rețetei. Cei trei jurați au trebuit să guste, să compare și să decidă care sunt cele mai bune torturi, dar și cele mai puțin reușite, fără să știe cine sunt concurenții care le-au preparat. Robert a reușit să obțină primul loc cu preparatul său, fiind urmat de Irina și Dan.

Bebe Cotimanis și soția lui, Florina, au venit pentru a da tema probei de creativitate, însă nu cu mâna goală, ci cu tortul familiei sale: „O întreagă contradicție. Noi îl numim tortul familiei, însă când gătim, în bucătărie, suntem în pragul divorțului!”. Concurenții au trebuit să reprezinte tema familiei într-un tort îmbrăcat în pastă de zahăr, într-un timp de pregătire de 4 ore. Această temă a adus și primele lacrimi de emoție în ochii concurenților, Erika fiind copleșită de-a dreptul.

Cei 12 s-au întrecut în decoruri care mai de care mai interesante, iar Bebe a adus simțul umorului la bancurile de lucru, fiind uimit să își găsească chiar sosia la unul dintre ele. Ideile concurenților au variat: de la desene, la figurine, peisaje, arbori genealogici și chiar până la o oală de ciorbă. Unii dintre ei s-au axat prea mult pe decor și au neglijat gustul, însă jurații au găsit și preparate interesante care au impresionat atât prin gust, cât și prin aspect.

Dan este concurentul care a reușit să se ridice la nivelul așteptărilor celor trei experți și a primit insigna de cofetarul săptămânii. Carmen, Cristian și Ionela au fost nominaizați de juriu pentru proba eliminatorie, unde au trebuit să reinterpreteze o rețetă clasică: tortul diplomat. Tensiunea și-a spus cuvântul, iar cel care nu a reușit să impresioneze jurații și a părăsit primul cortul Bake Off România a fost Cristian. Blatul ars la trei dintre cele patru preparate din ediția de ieri și prezentarea lipsită de imaginație au fost câteva dintre motivele eliminării.

Săptămâna viitoare, la Bake Off România, tema ediției este tarta. Cum vor reuși cei 11 concurenți rămași în cort să facă față blaturilor crocante și cremelor fine rămâne de văzut luni, de la 20:30, numai la PRO TV.  În ediția următoare, un nou invitat special va intra în cortul Bake Off România, aducând noi surprize concurenților – Florin Busuioc!

BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (7) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (6) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (5) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (4) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (3) BKE OFF ROMANIA, prima editie, PRO TV (2)

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending