Connect with us

Life Style

Basescu a participat la inagurarea Automobilelor Dacia-Renault

Redactia Radar de Media

Published

on

Participarea preşedintelui României la inaugurarea Şantierului “Centrul de Încercări Automobile Titu Dacia-Renault”

Preşedintele României, Traian Băsescu, a participat joi, 18 septembrie a.c., la inaugurarea Şantierului “Centrul de Încercări Automobile Titu Dacia-Renault”.


Vă prezentăm integral alocuţiunea susţinută de şeful statului cu această ocazie:

Bună ziua,

Bine v-am găsit. Deşi probabil voi repeta multe din informaţiile care au fost deja aduse la cunoştinţa dumneavoastră, nu ezit să merg puţin în timp, în 1999, când de fapt guvernul şi Renault, Cristian fiind unul dintre artizanii negocierilor, puneau în discuţie o investiţie de 220 de milioane de dolari în România. Mai înainte îi spuneam lui Cristian că dacă ar fi ştiut că ajunge la 2,2 miliarde de euro în 2010, probabil că ar fi cerut condiţii mult mai bune. Este una din poveştile de mare succes ale perioadei de tranziţie din România, investiţia Renault, şi va fi una din realităţile de mare succe al viitorului industrial al României. Anul acesta deja investiţia ajunge la 1,4 miliarde, iar în 2010 la sfârşit, investiţia Renault în România va însemna 2,2 miliarde de euro. Astăzi asistăm la închiderea unui lanţ.

România beneficiază prin investiţiile Renault de un lanţ complet: producţie, cercetare, distribuţie. Dacă privim la industria automobilului astăzi, vedem că nimeni nu mai pune problema concurenţei între ţări vecine. Renault, inclusiv Dacia din România, sunt într-o competiţie globală, o competiţie în care cercetarea este singura şansă pentru a rămâne pe piaţă, pentru a continua să fii competitiv. Iar ceea ce Renault a decis să facă în România, este garanţia că Uzinele Dacia Piteşti vor continua să fie un actor important pe piaţa automobilului, un actor important pe piaţa internă, pe care acum deţine  31% din piaţă, dar un actor foarte important pe piaţa europeană, şi de ce nu, pe piaţa mondială. Din producţia anului 2007, 230 de mii de unităţi, s-au exportat 130 de mii de autoturisme în Europa şi nu oriunde: circa 80 de mii în Franţa, circa 60 de mii în Germania, pieţe extrem de exigente, dar care probează că Dacia Renault a devenit o companie competitivă.

Competiţia nu poate fi menţinută doar cu bani. Ea trebuie menţinută cu inteligenţă. Astăzi, un automobil implică nevoie de confort, nevoie de siguranţă sporită, iar automobilul este cel mai afectat de competiţia declanşată la nivel mondial de a diminua nivelul de poluare şi de a menţine mediul într-o stare care să ne permită să respirăm. Iar ceea ce se întâmplă cu Renault – Tehnologie România, este exact ceea ce ne dă garanţia că automobilul produs în România va reuşi să facă faţă acestei competiţii. Nimeni nu-şi poate imagina că peste cinci ani Dacia Logan va fi aceeaşi din punct de vedere tehnologic ca astăzi. Dar pentru a răspunde standardelor peste cinci ani, cercetarea este fundamentală. Nimeni nu-şi poate imagina că standardele de poluare auto vor fi menţinute peste cinci ani la nivelul la care sunt astăzi.

Exigenţele vor creşte, nevoia de a se diminua poluarea va creşte. Fără cercetare, fără un centru tehnologic, automobilul românesc nu ar putea rămâne în competiţie. Dacă privim, toţi când ne cumpărăm o maşină, nu ne uităm doar la nivelul de poluare, la confort, la siguranţă, s-a ajuns la personalizarea automobilului. Clienţii vor un automobil care să-i reprezinte, chiar dacă de multe ori se adresează unei producţii de serie. Această exigenţă tot mai crescută a clienţilor automobilului face indispensabilă cercetarea. Iar ce se întâmplă astăzi este doar o parte dintr-o piesă, dintr-o piesă majoră care înseamnă Renault – Tehnologie România. La Bucureşti, lucrează 1300 de ingineri pentru studii, design, inginerie. La Piteşti sunt 700 de ingineri care se ocupă de asistenţă şi care fac parte din aceeaşi marcă Renault – Tehnologie România. Iar la Titu, în doi, trei ani vor lucra 3000 de ingineri.

Trei mii de ingineri care alături de cei 1300 de la Bucureşti, de cei 700 de la Piteşti, vor închide cercul de competenţă al Grupului Renault Dacia în România. Este un lucru pentru care eu mulţumesc mult Grupului Renault şi o fac şi cu gândul la ce înseamnă responsabilitate şi respect pentru ţara în care investeşti. Mai avem un singur astfel de caz care a tratat România şi prin prisma capacităţii de inteligenţă pe care o poate pune la dispoziţie şi este tot o situaţie sau un caz de mare succes. Este vorba de centrul de cercetare Oracle din Bucureşti. A ajuns cel mai mare centru din afara SUA. Astăzi discutăm de cel mai mare centru de cercetare automobilistică din afara Renault. Invit marile companii să urmeze exemplul celor două mari grupuri care au încredere în inteligenţa românească. Cu siguranţă, dincolo de forţă de muncă cu o calificare bună, România oferă un lucru mai de preţ, care se numeşte inteligenţă. Am convingerea că Renault ne-a dat ocazia să confirmăm încă o dată că înteligenţa românească este una care are înalte standarde, are capacitate de a genera idei, inovaţie, fantezie, soluţii care să ne ţină în competiţie pe piaţa automobilului. Încă o dată mulţumesc Grupului Renault pentru decizia de a muta către România parte din cercetarea şi ştiinţa ce se adresează automobilului, mulţumesc autorităţilor care au fost mai puţin birocratice ca de obicei şi au permis începerea la timp a investiţiilor şi doresc mult succes Grupului Renault în România, pentru că succesul Renault în România înseamnă şi succesul nostru. Vă mulţumesc mult!”

Departamentul de Comunicare Publică – Administratia Prezidentiala

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Fashion

35 nuanțe de bej: noul fond de ten Chanel

Avatar

Published

on

fond ten chanel

Dragostea pentru culoarea bej a Mademoiselle Chanel a fost întruchipată în noul fond de ten Les Beiges, ambasadorul căruia a devenit actrița Marine Vacth.

 

Primul lucru pe care îl poți observa în apartamentele lui Gabrielle Chanel pe rue 31, Cambon – abundența de bej. Este culoarea pereților și a pardoselilor moi, a paravanelor de mătase și a perdelelor grele, făcând fundalul perfect pentru antichități, cărți legate din piele, canapele și sculpturi.

Mademoiselle Chanel adora bejul. Nobil, aristocratic, a fost interpretat de mai multe ori în colecțiile Casei – Haute Couture și prêt-à-porter. Nuanțele de ecru, fildeș, nisip, mastic și latte sunt aceleași simboluri Chanel. Cu toate acestea, este surprinzător faptul că debutul bejului în colecțiile de machiaj s-a întâmplat abia în 2013. Atunci, Casa a prezentat prima pudră de față, cu efect iluminator. Pentru prima dată în istoria liniei- beauty capacul produsului nu era negru, ci bej.

Succesul a fost asurzitor – și un an mai târziu a apărut prima mini colecție de produse Les Beiges. De atunci, a fost reînnoită în fiecare primăvară, dezvăluind frumusețea pielii atinse de soare. În cele din urmă, Casa a decis că este timpul să introducă Les Beiges în colecția permanentă și au lansat un fond de ten ușor de aplicat, ce hidratează pielea, arată cât mai natural posibil și durează toată ziua. Lux cu un efort minim – și este chintesența abordării de frumusețe a lui Chanel.

Cu toată abundența fondurilor de ten https://makeup.ro/categorys/23449/, din lume în general și la Chanel în special, noul produs nu este ca toate celelalte. Ușoară ca o briză, devine un tot întreg cu pielea.

Formula nu a fost supraîncărcată cu pigmenți – acest lucru a făcut posibilă menținerea prospețimii obținute în urma aplicării pentru întreaga zi. Așa cum se potrivește cu fondurile moderne, Les Beiges este translucid. În loc să ascundă imperfecțiunile percepute sau reale, îmbunătățește strălucirea naturală a pielii. Totul datorită componentelor reflectorizante și glicerinei vegetale hidratante din compoziție.

Protejează pielea de agresiunile mediului, extractul de Kalanchoe din Madagascar, pe care oamenii de știință din laboratoarele Casei au ales-o dintre mulți solicitanți. Ingredientul activ obținut din acesta formează o barieră de protecție pentru piele, capabilă să se adapteze la diferite condiții climatice. Noua linie este senzațional de extinsă pentru un brand de lux: 35 de nuanțe pentru ca fiecare femeie să-și găsească idealul. Inscripția BR în dreptul numărului reprezintă bej și roz, BD – bej-auriu, B – neutru.

Fond de ten hidratant de lungă durată pentru o strălucire sănătoasă Les Beiges, Chanel!

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Event design experience – şi evenimentele au nevoie de un designer

Avatar

Published

on

            Organizarea evenimentelor speciale marchează cele mai frumoase şi importante momente din viaţă. Din păcate, actuala pandemie a schimbat modul în care acestea sunt organizate şi limitează numărul participanţilor, cu scopul de a ne proteja. Dar chiar şi într-un cadru restrâns, putem crea clipe memorabile, respectând toate regulile necesare. Însă nu despre norme sau indicaţii este vorba în continuare, ci despre concepte creative şi una dintre cele mai populare practici din industria evenimentelor, designul experiențial de eveniment (event design experience).

 

În general, diferitele manifestări se bazează mult pe planificare, însă aria mangementului evenimentelor înseamnă mai mult de atât. Astăzi, un manager de evenimente trebuie să stăpânească nu doar arta organizării, dar să și surprindă prin creativitate. În plus, este necesar de înţeles de ce se organizează unele evenimente, care este impactul lor și faptul că transmit informații și emoții deopotrivă, sunt unice și adună oamenii împreună (chiar şi numai virtual sau în aer liber, cu distanţele aferente).

            Și evenimentele au nevoie de un designer ! Afirmaţia nu este una care pur şi simplu sună bine, este o abordare ce „reprezintă conceperea unei structuri pentru o manifestare, expresia conceptului atât verbal, cât și vizual, iar în final, execuția acestuia.” Aşa afirmă cei mai cunoscuţi practicieni din domeniu care scriu cu fiecare eveniment, literatura de specialitate. Cu alte cuvinte, designul înseamnă catering, conținut, divertisment, mediul sau atmosfera, etapa de producție, programul și tema evenimentului. Orice detaliu, de la decor și până la mâncare, contează. Se încearcă pe cât posibil îmbinarea funcționalului cu latura estetică, iar acestea sunt doar câteva etape către un eveniment de succes. Evident că toate ideile frumoase, se cer adaptate noului context, pentru ca orice manifestare să se desfăşoare în deplină siguranţă.

 

Dar revenin la conceptul de creativitate din evenimentele speciale. Cu rădăcini în marketingul experiențial, proiectarea experienței de eveniment înseamnă crearea unei legături emoționale cu participanții la eveniment, este promovată interacțiunea (chiar şi virtuală), iar mesajul este transmis pe cât posibil prin toate cele cinci simțuri (aşa cum spune literatura de specialitate). De aceea, trebuie urmărite cele șapte elemente amintite mai sus. Ambientul se dorește a fi unul atractiv din punct de vedere vizual, dar în concordanță cu tema, de la muzică, până la aperitive, parfumul locului, dar și texturile care îmbracă salonul, dacă de exemplu, ne referim la un eveniment de familie.

Alături de planner, designerul de evenimente este partea creativă a echipei. Aşa că, printre întrebările adresate clientului, se numără care sunt culorile preferate, până la ce decor își imaginează. Așa ar lua naștere brieful, pe baza căruia se va elabora strategia experienței de eveniment, conceptul și toate elementele designului. O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte, așa că pentru pitch, clienţii pot fi plăcut surprinşi cu o previzualizare a evenimentului, grație soft-urilor speciale. Spre final, urmează bugetul şi de ce nu, un posibil model de evaluare post-eveniment.

Cu rădăcini în management, comunicare, relaţii publice şi chiar design de interior, conceptul de event design experience a creat cele mai deosebite evenimente, care au mereu la bază un concept bine definit. Cu speranţa că totul va fi bine, propun o idee interesantă prin care Kylie Carlson, event designer, descrie creativul din domeniul evenimentelor: „Ca să fii designer de evenimente, ai nevoie de răbdarea unui sfânt, pielea unui aligator și inima unui artist.”

Sursă imagini: pinterest.com / freepik.com

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Nu vă feriţi de culorile pământii în amenajarea casei – idei și soluții de la DecoDepot

Avatar

Published

on

decoratiuni casa decodepot.ro

Toată lumea visează la un cămin primitor, la o atmosferă caldă acasă. Decorul creat este cel care dictează parțial starea de bine pe care o avem. Așadar pare o tendință firească integrarea unor culori plăcute, vii, expresive, vibrante. Trecând peste prejudecata culorilor pământii ca fiind cele care pot plictisi vizual, o astfel de soluție cromatică permite combinații interesante, de fapt.

Culorile pământii sunt toate cele care se corelează cu solul și mineralele naturale, derivate de la maro, negru. Paleta de culori de pământ stă la baza nuanțelor calde. Putem corela aici și tonurile asimilate cu frunzele, cerul sau soarele, de ce nu.

În magazinele de profil, cu decoratiuni interioare, DecoDepot spre exemplu, varietatea culorilor este destul de mulțumitoare încât să regăsim și combinațiile sugerate. Folosiți ocru, cărămiziu, teracotă, taupe, bronzul fără teamă că decorul va fi plictisitor. Iată cum:

Evitați maroul predominant

Într-adevăr, ce e prea mult strică, iar maroul poate da un aer mai mohorât. Orice nuanță pământie poate fi combinată cu nuanţe neutre luminoase, cu alb, bej, pentru a avea un echilibru cromatic, dar și un contrast plăcut în același timp.

Foarte ușor de creat un decor a la anii 60 sau 70 sau un decor modern

Pentru nostalgici și pasionați de stil vintage, prin paleta de culori pământii poate fi destul de ușor de creat un decor specific anilor 60 sau 70. Într-o asociere cu decorațiuni verzi sau aurii regăsite la Decodepot.ro va fi cu atât mai bine.

Într-o cameră de zi pot fi folosite combinații de culori neutre – alb, negru sau gri – cu pasteluri de orice fel și ceva nuanțe ce adaugă mai multă lumină, tonuri fluorescente de ce nu.

La polul opus sunt cei care preferă mai degrabă stilul modern de amenajare. Nici aici nu este prea greu de obținut un decor plăcut. De data aceasta baza va fi despre combinațiile alb-negru; pot fi adăugate elemente ocru cu tente de galben sau roșu. Într-un dormitor în care domnește relaxarea, combinația de maro și un ton de albastru pal poate fi ideală. În completare pot exista și decorațiuni albe, bej sau ocru.

Pentru iubitorii de verde, iată și o altă veste bună: verdele poate fi integrat mai ușor ca oricând într-un decor unde culorile pământii sunt baza. Prezența verdelui poate fi chiar și numai despre plantele de apartament, așezate în ghivece interesante. În acest sens pereții ar trebui să fie o culoare neutră, de gri spre exemplu.

Decor de vis în casă sau în grădină, de la aceeași sursă

Pentru că decorul întregește eforturile de a face dintr-un spațiu acel acasă unde ne simțim confortabil, nu este de ignorat nici faptul că spațiul verde – grădina, terasa, mica curte etc. – merită la fel de multă atenție ca interiorul. Mai cu seamă că în sezonul cald orele petrecute aici sunt mai îndelungi, iar serile cu atât mai plăcute.

DecoDepot propune decoratiuni gradina cu mult accent pe materiale naturale, ceramică, piatră. Pot fi alese cele ce au patina timpului, în stil antichizat, dar și variante mai colorate, decorațiuni moderne.

Oferta completă o regăsiți în cadrul magazinului online decodepot.ro, unde și categorii de decorațiuni specifice pentru anumite spații pot fi regăsite.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending