Connect with us

 

Emisiunea Visuri la Cheie difuzată aseară la PRO TV a fost lider de audienţă doar pe segmentul publicului naţional pe intervalul orar de difuzare 20:30-22:05, în schimb ce Antena 1 cu X Factor a fost lider pe targetul comercial şi urban.

Peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit Clipa de fericire, pe întrega durată de difuzare a emisiunii, iar în minutul de aur de la 20:54, aproximativ 1.9 milioane de telespectatori au trăit emoții intense împreună cu invitații din platoul emisiunii.

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 s-a clasat pe primul loc cu 6.5% rating şi 16% share, în timp ce PRO TV a obţinut locul secund cu 6,2% rating şi 15,2% share.

Audiente TV 9 decembrie 2015 - CLIPA DE FERICIRE PRO TV


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”FOLLOW UP PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

Viața are propriile sale căi, de multe ori nedrepte, pentru cei care au parte de un destin greu de la bun început. Echipa Clipa de fericire, mereu sub acoperire, și-a propus să repare destinele oamenilor care merită o pauză de la realitatea lor și să împlinească dorințe ce sunt purtate în suflet de o viață întreagă.

DIRECTIA 5 CLIPA DE FERICIRE PRO TV

DIRECTIA 5
CLIPA DE FERICIRE PRO TV

Lui Cosmin Rotărescu, un mare fan al Andreei Esca, i s-a îndeplinit dorința. Andreea, cu sprijinul echipei emisiunii, i-a pregătit un mesaj special, difuzat chiar în timpul Știrilor PRO TV de la 19:00 pe care nu le ratează niciodată, apoi a intrat în sufrageria lui și i-a cunoscut întreaga familie: „Cele mai fericite clipe din viața mea sunt următoarele: nașterea fetițelor mele și faptul că am cunoscut-o pe Andreea Esca!”.

Cosmin și-a dedicat timpul și energia pentru a ajuta copiii care suferă de autism, însă nu se aștepta ca una dintre cele două fetițe ale sale să fie diagnosticată cu această boală cruntă: „Întotdeauna mi-au plăcut super eroii: Captain America, sunt fan înrăit Star Wars și mi-am dat seama că din toți aceștia, super eroul meu preferat este Sara!”. Deoarece tratamentul pentru recuperarea Sarei este foarte scump, echipa i-a pregătit o camera specială de terapie, chiar la ei acasă. O explozie de bucurie i-a cuprins pe soții Rotăreascu când și-au văzut visul împlinit.

Un cuplu căsătorit de 28 de ani a avut parte de momentul vieții, când cei doi soți au fost invitați alături de Amalia Enache pentru a-i povesti din experiența lor de viață. Cei doi nu se așteptau să valseze în fața publicului, în timp ce formația lor preferată, Direcția 5, le cânta melodia lor de suflet, Te iubesc. Adrian Tarachiu a avut parte de o aniversare așa cum nici nu îndrăznea să viseze.

Amalia Enache - Clipa de fericire

Amalia Enache – Clipa de fericire

Familia Koce a revenit în platoul emisiunii, iar Terezia, femeia care nu a putut face față emoției provocate de ani întregi trăiți în remușcare, și-a revenit după șocul întâlnirii cu fiul său: „Suntem foarte fericiți!”. „Era foarte important pentru mine să îmi găsesc mama pentru că nu știam cine sunt!”, a declarat Florin, care i-a cântat mamei sale o melodie ce vindecă suflete.

Voica Boca și-a dedicat întreaga viață aducând clipe de fericire altora. Este moașă de 35 de ani și simte aceeași emoție ca la început pentru fiecare copil adus pe lume: „Și acum, după 35 de ani, încă mai plâng, încă mai stau înlănțuită cu mamele care nasc!”. Ea a adus pe lume câteva mii de copii, chiar și în cele mai grele condiții. Cele două fiice ale sale au venit în platoul emisiunii, iar soțul ei a complotat cu echipa emisiunii pentru a-i îndeplini cea mai arzătoare dorință: o excursie de 10 zile în Machu Picchu.

Viorica Piculist provine dintr-o familie numeroasă și nu a simțit niciodată copilăria. Sunt nouă frați ce au fost împărțiți la casele de copii când le-a ars locuința, însă mama lor a făcut tot posibilul pentru a avea copiii aproape și a recuperat șapte dintre ei. Viorica și-a dedicat viața muncii. Chiar și în vacanțe, ea lucra pentru a-și cumpăra rechizite ca să poată merge la școală. Acum câștigă 500 de lei pe lună și se declară mulțumită: „Mie mi-e drag să muncesc, nu mi-e rușine că dau cu mătura, că șterg praful sau că dau cu un mop.

Eu nu sunt săracă tare, sărac e cel care nu are deloc, deloc, deloc!”. Dorința ei cea mai mare era să își revadă fratele pe care nu îl mai văzuse de când avea 9 luni. Dragoș a venit din America pentru a-și cunoaște familia, pe care o căuta la rândul lui. O îmbrățișare plină de iubire, cât pentru 18 ani de dor a răspândit emoții puternice, care au trecut de ecranele telelvizoarelor. „Sunt foarte mândru de Viorica și de toată familia, viața pe care au dus-o nu a fost deloc ușoară, dar au făcut tot ce au putut și și-au trăit viața la maxim. Cred că dragostea pe care și-o poartă unul altuia i-a ajutat să depășească orice obstacol!”, a declarat Dragoș.

Emoții sincere izvorâte din sulfet, dorințe pure care depășesc limita materialului, destine grele ce nu aveau speranță de a fi reparate, toate acestea se regăsesc într-o Clipă de fericire.

Comentarii

Analize

Masked Singer Româna de la PRO TVa fost lider de audiență pe publicul urban!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seară, Tigrul, Unicornul, Îngerul, Vulpoiul și Panda s-au luptat pe scena Masked Singer România. În urma deciziei publicului și a celor patru detectivi, Îngerul a fost nevoit să părăsească emisiunea și să-și arate adevărata față. Sub masca acestuia s-a ascuns Brigitte Pastramă.

 

De-a lungul edițiilor, Ana Morodan, INNA, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au încercat să descopere cine se ascunde sub costumul puternicului Înger, însă fără succes. Cu toate indiciile pe masă, atenți la fiecare detaliu pe care masca le oferea, cei patru n-au reușit să se apropie de răspunsul corect: Brigitte Pastramă a fost cea care și-a ascuns identitatea în costumul Îngerului.

 

”Nu a fost ușor deloc să țin acest secret, deoarece nici soțul meu, nici copiii mei nu știu că am participat la acest show. Este pentru prima dată când cânt pe o scenă, am repetat în fiecare seară momentele. A fost greu pentru că n-am văzut aproape nimic și era dificil să urc scări. Mai mult, eu am rău de înălțime și prima piesă am cântat-o la 2 metri. În acel moment am zis: <<Doamne, dă-mi putere! Dacă reușesc să trec de aceste două minute, înseamnă că ești aici cu mine>>. Sunt fericită că am purtat acest costum și mă reprezintă foarte mult!”, a spus Brigitte Pastramă.

 

Ediția Masked Singer România de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 19% cotă de piață, în intervalul orar 20:29 – 22:30, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață.

 

Săptămâna viitoare, alte măști vor urca pe scena Masked Singer România și se vor duela pentru un loc în etapa următoare a show-ului. Cel mai spectaculos show TV al momentului este în fiecare vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Masked Singer România – Cel mai tare show de entertainment!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul X Factor a fost lider de audienta pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D cu 5.1 puncte de rating şi 13.2% cota de piaţă, iar Pro TV ocupa locul al treilea în clasament cu 4.9 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă. Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.6 puncte de rating şi 16.4% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 14.9% cotă de piaţă. Şi la nivelul targetului commercial, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 241.000 de telespectatori pe minut. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Patru nume noi și un wild card au adăugat jurații X Factor în Bootcamp-ul din cel de-al nouălea sezon, după prestațiile de seara trecută. Modelul Naomi Hedman, Andrei Theodor și Oana Velea au primit patru voturi pozitive, în timp ce trupa Alfa Band a beneficiat de un wild card din partea lui Florin Ristei, o premieră pentru emisiune.

Alfa Band, o trupă formată din patru tineri din centre de plasament din Cluj-Napoca a oferit o premieră pentru X Factor. Florin Ristei, juratul care i-a și oprit înainte să încheie piesa, le-a oferit concurenților un wild card către Bootcamp. ”Nu sunteți încă pregătiți pentru X Factor, dar eu vreau să încerc ceva, dacă e posibil să avem un wild card – să nu votăm și să încerc eu pentru data viitoare, adică în Bootcamp, să pregătim împreună o piesă. Dar de acolo sunteți pe barba voastră. Vreți?”, i-a întrebat juratul, iar Alfa Band a acceptat provocarea.

Fan declarat al lui Ștefan Bănică, Andrei Theodor merge direct în Bootcamp, dar în grupa Loredanei, care este anul acesta mentor pentru băieții cu vârsta de până la 24 de ani. Theodor are nu doar notele muzicale în buzunar, ci și replici pregătite, astfel că atunci când Florin Ristei l-a întrebat până în ce etapă se vede ajuns, tânărul i-a replicat fără să stea pe gânduri: ”Până în juriu!”.       Oana Velea, cea care i-a frânt inima lui Andrei Theodor, va fi acum rivala acestuia, după ce a primit și a patru voturi pozitive și face parte din grupa lui Ștefan Bănică în Bootcamp.

Mamă și fiică, Otilia și Adelina Gogu au avut de făcut o alegere grea după ce jurații au decis că doar una dintre ele ar putea merge în Bootcamp. Cu lacrimi în ochi, Adelina i-a cerut mamei să nu renunțe și să continue drumul la X Factor singură, în echipa Deliei.

Venită din Londra, Naomi Hedman a făcut furori chiar dinainte de a păși pe scena X Factor. Vrăjiți de apariție, Răzvan și Dani i-au acordat un vot de încredere înainte ca Naomi să înceapă să cânte. Modelul londonez nu i-a cucerit însă pe cei patru jurați și cu prestația sa pe scenă. ”Naomi, dacă mai și cântai la cum arăți, cred că ne luam zilele. Arăți ca o panteră și ai cântat ca o… pisică!”, i-a spus Ștefan Bănică. Naomi a cerut o șansă pentru a rămâne în concurs, iar Florin Ristei s-a oferit să o sprijine într-un duet pentru a cea de-a doua piesă. Rezultatul – 4 de DA, iar Naomi merge în Bootcamp în grupa Deliei.

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în sezonul 9 X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor – în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

Totodată, în timp ce jurații vor căuta factorul X în cel de-al nouălea sezon, cei de acasă vor intra în culisele emisiunii cu ajutorul actriței Ilona Brezoianu.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 septembrie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Trending