Connect with us
 

 

Peste 1.6 milioane de telespectatori au fost alături de Amalia Enache pentru a trăi Clipa de fericire, pe întreaga durată de difuzare a emisiunii, iar în minutul de aur, de la 20:44, peste 1.8 milioane de telespectatori au trăit emoții intense împreuă cu invitații din platoul emisiunii.

Antena 1 a difuzat pe acelaşi interval orar show-ul special cu Mihai Bendeac, În puii mei!

 

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Clipa de fericire a obținut 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 18.1%, în timp ce postul clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu IN PUII MEI a obținut 5.6 puncte de rating și 14.6% share.

Amalia Enache - Clipa de fericire

Amalia Enache – Clipa de fericire

Marian Ana este un exemplu de determinare și ambiție. Când era doar un copil și-a pierdut ambele mâini într-un accident și a fost trimis cu răniții de la revoluție în Anglia pentru protezare. Acolo l-a cunoscut pe Tim, cel care i-a oferit cel mai important cadou din viața lui: independența: „Tim pentru mine a însemnat a doua viață!”, a spus Marian.

El a fost cel care l-a învățat pe Marian că nu există limite, își poate trăi viața ca orice om, iar pe baza celor învățate de la Tim, Marian și-a construit o familie și o gospodărie frumoasă, conduce tractorul și poate face orice singur.

Ieri seară, visul lui Marian de a-l revedea pe cel care i-a oferit o a doua șansă s-a împlinit. Emoția revederii a fost puternică pentru amândoi, iar momentul în care soția sa a pășit în platoul emisiunii, venită tocmai din Italia, a adus lacrimi atât în ochii săi, cât și în ochii celor doi copii.

Ricarda Stoican își dorește să devină campioană mondială la dans, iar la numai 13 ani muncește foarte mult pentru a deveni cea mai bună dansatoare: „Am cinci cupe cu care mă mândresc! Chiar când mă uit la ele zilnic, le văd așa frumoase și strălucesc, realizez că eu am muncit pentru ele! Sunt comoara mea ca să zic așa!”. Visul Ricardei este susținut prin multă muncă și sacrificiu din partea mamei, care o crește singură.

DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Ricarda a povestit printre lacrimi sacrificiile pe care le face pentru a-și continua pasiunea, iar pentru că nu a renunțat a fost răsplătită cu două rochii de concurs făcute special pentru ea. Ricarda a dansat în rochia cea nouă împreună cu partenerul ei, iar alături de ei au intrat în pași de dans campionii mondiali Paul Moldovan și Cristina Tătar.

Pe lângă bucuria imensă de a-și cunoaște idolii și de a primi sfaturi valoroase de la ei, Ricarda a primit și sprijinul financiar de care are mare nevoie pentru a participa la competiții.

Luni întregi de dor s-au transformat într-o cerere în căsătorie în platoul emisiunii Clipa de fericire, pentru un cuplu la început de drum, determinat ca dragostea lor să continue într-o viață fericită.

Cristi Drăgan, soldat în Afganistan, a plecat în misiune pentru șase luni exact în ziua în care i s-a născut fetița. De atunci, el nu a văzut-o niciodată în realitate și nu a avut ocazia să o țină în brațe. Echipa emisiunii i-a pregătit o mare bucurie în noaptea în care a ajuns pe pământ românesc. Soția și fiica lui l-au întâmpinat la aeroport, iar emoția întâlnirii a adus lacrimi de fericire nu doar în ochii lui, ci și în ochii întregului detașament: „Nu îmi venea să cred că este fata mea!”. Invitată în platoul emisiunii, tânăra familie a primit în dar o vacanță pentru a-și crea amintiri minunate împreună.

Angela Horvath și-a dat fetița spre adopție în urmă cu 24 de ani. Condițiile grele de viață au determinat-o să îi ofere fiicei ei o altă șansă la viață în afară de sărăcie. „Fetița mea, te rog frumos din sufletul și inima mea, trimite-mi niște poze!”, acesta era singurul vis al Angelei deoarece dorul și gândurile către ea nu au încetat niciodată în toți acești ani. Michelle i-a trimis mamei sale un album întreg, însă îmbrățișarea plină de emoție pe care i-a acordat-o în platoul emisiunii, după 24 de ani, a fost mult peste ce și-ar fi putut imagina vreodată Angela. „Sunt atât de fericită! O să fie bine! Vreau doar să te pot ține în brațe în fiecare zi. Nu a trecut nicio zi fără să mă gândesc la tine, mai ales de ziua mamei!”, a spus Michelle strângându-și mama în brațe.

AMALIA ENACHE CLIPE DE FERICIRE

AMALIA ENACHE
CLIPE DE FERICIRE

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending