Connect with us

Emisiuni

Beatrice Rancea, jurat in show-ul „Imi place dansul”, experiente de neuitat in vacanta de vara

Avatar

Published

on

„A fost cel mai lung concediu al nostru, nu am avut o asemenea perioada de relaxare nici in luna noastra de miere”

 

 

Beatrice Rancea, unul dintre cei patru jurati ai emisiunii “Imi place dansul”, care va avea premiera in aceasta toamna, la Kanal D, a avut parte de o adevarata luna de miere, alaturi de sotul sau, actorul Doru Rancea cu care este casatorita de 18 ani. Cei doi artisti au “luat la pas” insorita Italie si nu mica le-a fost mirarea cand, in locurile unde ajungeau, aveau parte de surprize muzicale inedite.

“Am petrecut 15 zile minunate in Italia. A fost cel mai lung concediu al nostru, nu am avut o asemenea perioada de relaxare nici in luna noastra de miere, care a durat de fapt doar 3 zile. La Roma am reusit sa vedem Traviata, intr-o montare moderna intr-un spatiu minunat, neconventional, Terme di Caracalla, un loc deosebit ca energie a locului. Am plecat la Verona si in seara in care am ajuns era aniversare Placido Domingo- 50 de ani de cariera. Nu mai existau bilete, dar am avut noroc sa ne intalnim cu un tenor important al Italiei, Fabio Armoliato, care ne-a facut rost de bilete. In seara urmatoare, la Teatro Romano, am vazut un spectacol de teatru si dans extraordinar”, povesteste cu entuziasm Beatrice Rancea.

Beatrice Rancea spune ca este o mare bucurie intalnirea cu oameni simpli, care o recunosc pe strada, cu atat mai mult cu cat domeniul artistic in care profeseaza nu este unul accesibil marelui public. Si in Italia, jurata emisiunii “Imi place dansul” a fost oprita pe strada de romanii pe care, prin dans sau prin regiile sale, i-a facut fericiti de-a lungul carierei sale impresionante.

“La Roma, Verona, Florenta, peste tot au fost persoane care m-au oprit pe strada sa ma intrebe daca eu sunt Beatrice Rancea. Ma impresioneaza, am sentimentul ca am facut lucruri pentru care oamenii se gandesc la mine. Artistii de opera sau balerinii nu sunt usor recunoscuti pe strada, pentru ca in spectacole poarta mult machiaj, peruci, gene false, distanta scenei fata de public este mai mare. Nu avem sansa sa fim vazuti in emisiuni, in seriale, in reclame”, subliniaza artista care, zilele acestea se relaxeaza la Balcic, pentru a-si incarca bateriile pentru cel mai spectaculos show televizat de dans, “Imi place dansul”, ce va fi difuzat din toamna, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Emisiuni

PRO TV anunță primul investitor din Imperiul Leilor Monica Cadogan, fondatorul celui mai mare business de home-deco din sud-estul Europei, se alătură emisiunii

Robert Mutes

Published

on

PRO TV pregătește Imperiul Leilor, o nouă emisiune de divertisment adresată celor care au deja o afacere sau o idee de business și vor să își vadă visul finanțat! Unul dintre investitorii care vor trebui să fie convinși pentru a finanța aceste afaceri este Monica Cadogan, CEO al companiei Vivre, cel mai mare brand de home-deco din sud-estul Europei. În cei 7 ani de la lansarea companiei, Monica Cadogan a reușit să construiască un business de succes în nouă țări din sud-estul Europei, printre care se află Bulgaria, Ungaria, Croația și Polonia. 

Mamă a patru copii, Monica reprezintă antreprenorul model care combină cu naturalețe rolul de mamă și cel de lider în afaceri. Crede despre ea că este un maratonist și are talentul de a demonstra că nimic nu e imposibil atunci când ai un plan și îți dorești cu adevărat să îl duci la capăt. Televiziunea este o nouă provocare pentru Monica, pe care o acceptă cu brațele deschise.

Când vorbim despre un business de succes, nu există idei bune sau rele, există doar planul potrivit, pe care trebuie să îl construiești și să îl duci la bun sfârșit. Un antreprenor trebuie să fie asemenea unui alergător de cursă lungă, adică să fie pregatit atât mental, cât și fizic pentru maratonul învățării. Pentru mine participarea la Imperiul Leilor vine la pachet cu mult entuziasm. Cât despre misiunea mea, pot spune că sunt gata să demonstrez că nimic nu este imposibil!”, a declarat Monica Cadogan, unul dintre investitorii de la Imperiul Leilor. În emisiune, Monica va urmări cu atenție și va investi în modelele de business care au potențial de a trece granițele țării, la fel cum a făcut și propria companie.

În emisiunea Imperiul Leilor, Monica va trebui să simtă potențialul ideilor de business și cea care o va convinge va primi finanțare din partea ei! Însă nu numai concurenții vor simți tensiunea competiției, ci și cei care vor finanța ideile de business! Va fi Monica pregătită să lupte împotriva celorlalți investitori pentru a câștiga supremația asupra unei idei de business?

Imperiul Leilor este un format de televiziune care duce tensiunea la un nivel extrem de ridicat și este produs în peste 30 de țări: Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia sau Israel, ajungând astfel pe toate continentele. Formatul îi pune pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună de afaceri, să simtă potențialul ei și să lupte ca niște lei ca să câștige supremația asupra propunerii respective. Dar nu puțini vor fi cei care vor plecă acasă fără a obține finanțarea dorită.

Citește și „Recorduri contemporane: artă postbelică și contemporană (licitație)”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Emisiuni

Show-ul „Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Robert Mutes

Published

on

Cea de-a 11-a ediție a actualului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Grigore Gherman, cu o transformare în Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Show-ul transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:44

Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 7 puncte de rating și o cotă de piață de 17.1 urmată de Pro TV, cu 5.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului național, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.4% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.8 puncte de rating și 15.5% cota de piață

Sâmbăta aceasta, la Antena 1, Cezar Ouatu și Șerban Copoț i-au adus pentru prima dată pe scena de la „Te cunosc de undeva!” pe cei doi bărboși celebri de la ZZ Top, Sorana Mohamad a cântat pe ritmuri de tango piesa „Mil Pasos”, transformată în Soha, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au interpretat “I don’t care”, cântec lansat anul acesta de Ed Sheeran, în colaborare cu Justin Bieber, în timp ce frații Alex și Monica Anghel au fost pentru o seară Madonna și Maluma.

Diana Matei s-a transformat în frumoasa, zâmbăreața și energica artistă armeancă Lilit Hovhannisyan, Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena show-ului pe Maria Dragomiroiu și regretatul Jean Constantin și au cântat acompaniați de taraful Silvian Voicu, pe când Bella Santiago a cântat “Bohemian Rapsody”, transformată inegalabilul Freddie Mercury, legendarul solist al trupei Queen.

Cea mai reușită transformare a galei i-a aparținut lui Grigore Gherman, care l-a imitat pe energicul Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub. Invitata specială a serii a fost Oana Sîrbu, fostă concurentă a show-ului, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale de la „Te cunosc de undeva!” – Marina Voica. Momentele coregrafice ale galei au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Citește și „Elisabeth in the mirror – Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei față în față!”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Emisiuni

Knockout-urile de la Vocea României: concurenții puși în dificultate de antrenori – ”Tudor Chirilă nu are milă”

Robert Mutes

Published

on

În această seară, la Vocea României, continuă etapa knockout-urilor. Noi echipe sunt decise să le demonstreze antrenorilor că merită șansa de a merge mai departe în competiție, iar unele dintre cele mai puternice voci ale României se vor lupta pentru un loc în etapa următoare. Astăzi, doar vocea contează de la ora 20:00, la PRO TV.

Alegerile antrenorilor de echipe și piese îi vor pune pe concurenți în dificultate. Elevii lui Tudor vor face tot ce ține de ei pentru a demonstra că se ridică la așteptările antrenorului lor, dar vor recunoaște: ”E blană, dar Tudor Chirilă nu are milă. El vrea să fim corecți, e cel mai important lucru”. Dacă vor reuși ei interpretări corecte care să-l mulțumească pe Tudor, aflăm în această seară.

Cu așteptări înalte, vor veni și alegeri dificile care-l vor face pe Tudor să spună: ”Se duce o luptă – să aleg între ceea ce cred eu că a fost cel mai bine în această seară și m-a impresionat și șansa ca doi concurenți să meargă mai departe”. Horia va porni chiar cu așteptarea de a fi surprins și de a fi nevoit să-și schimbe planurile după ce îi va auzi cântând: ”Aștept din partea concurenților mei să-mi strice planurile”.

Indiferent de motivație și de modul în care vor gândi duelurile din echipele lor, fiecare va avea un singur scop bine ilustrat de Smiley: ”În această etapă, când alegi un om trebuie să gândești dacă poți câștiga Vocea României cu el”.

Cea de-a treia ediție a knockout-urilor va aduce și cel de-al treilea ”furt” – unul dintre antrenori va decide să salveze un concurent eliminat și să îi ofere o nouă șansă într-o altă echipă. Cine își va asigura un loc în următoarea etapă a competiției, aflăm în această seară, de la 20:00, la Vocea României!

Citește și „Musicalul „MY FAIR LADY” revine pe scena Sălii Palatului cu o reprezentație specială de Crăciun”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: