Spread the love

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>> Total
Units>> Rtg(000)
Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii Pro TV 19:57 22:26 1685 805 443
X-FACTOR (VIII) Antena 1 19:59 24:24 947 598 259
FILM – Hoţul de cărţi Pro TV 22:26 25:02 844 414 255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare) Kanal D 21:56 23:52 465 146 62
FILM – Pilot înnăscut Kanal D 19:56 21:55 380 140 66
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>> National All
Interval>> 19:59-24:24
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 18.2 7.6 1351.0
Antena 1 12.8 5.4 948.9
Romania TV 6.1 2.6 456.1
Antena 3 5.4 2.3 403.5
Kanal D 5.3 2.2 390.7

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 19:59-24:24
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 17.2 6.8 650.7
Antena 1 15.8 6.2 598.3
Antena 3 6.8 2.7 258.8
Romania TV 6.2 2.5 236.3
TVR 1 4.8 1.9 183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 19:59-24:24
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 26.7 8.6 369.8
Antena 1 18.8 6.0 259.7
Kanal D 4.3 1.4 59.2
Prima TV 3.9 1.3 54.3
Antena 3 2.9 0.9 40.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.