Connect with us

ALL MEDIA

Bianca Drăguşanu a reclamat la CNA că Antena 1 şi Kanal D i-au încălcat dreptul la propria imagine

Avatar

Published

on

Bianca Drăguşanu a reclamat la Consiliul Naţional al Audiovizualului posturile Antena 1 şi Kanal D, precizând că acestea i-au încălcat dreptul la propria imagine, viaţa privată, onoare şi reputaţie, informeaza Mediafax.

CNA - SEDINTA

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) are pe ordinea de zi a şedinţei de joi mai multe emisiuni difuzate de Antena 1 şi Kanal D în perioada 2 – 15 octombrie. În urma difuzării acestor emisiuni, CNA a primit mai multe reclamaţii de la vedeta de televiziune Bianca Drăguşanu.

De exemplu, Bianca Drăguşanu s-a plâns la CNA cu privire la emisiunea “Acces Direct” difuzată în 10 octombrie pe Antena 1.

“În cadrul emisiunii, mai multor persoane neautorizate li s-a permis să îmi aducă injurii şi insulte, au lansat acuzaţii nefondate şi au pus sub semnul întrebării integritatea mea umană”, spune Bianca Drăguşanu în sesizarea transmisă CNA. Ea a precizat că în emisiune au fost folosite cuvinte injurioase la adresa sa, precum “panaramă”. “Aceste cuvinte au fost folosite pe post la o oră la care se uită şi copiii la televizior. Toate aceste injurii şi calomnii îmi afectează viaţa de familie”, a mai spus Bianca Drăguşanu în sesizare.

“Prin urmare solicit membrilor CNA sancţionarea aspră a postului de televiziune Antena 1 şi a emisiunii «Acces direct». Consider că un astfel de limbaj nu ar trebui să existe la televizor, indiferent de emisiune sau subiect”, mai spune Bianca Drăguşanu.

Ea face referire şi la alte ediţii ale emisiunii “Acces Direct” în care i-au fost încălcate “drepturile şi libertăţile fundamentale, viaţa privată, onoarea, reputaţia şi dreptul la propria imagine”.

De asemenea, Bianca Drăguşanu a reclamat la CNA mai multe ediţii ale emisiunii “Wow Biz” de la Kanal D.

Potrivit Biancăi Drăguşanu, în emisiunea “Wow Biz” din 9 octombre au fost invitate persoane care “au pretins într-un mod mincinos” că sunt apropiaţii ei. “Mi-au adus injurii şi au folosit un limbaj calomnios şi jignitor, chiar brutal. Mai exact, au folosit insulte, ameninţări, cuvinte şi expresii degradante sau umilitare la adresa mea. De asemenea, au lansat calomnii şi ipoteze mincinoase despre viaţa mea privată, care îmi dăunează integritatea socială, imaginea, profesia, viaţa de familie”, a mai spus Bianca Drăguşanu.

Ea face referire şi la alte ediţii ale emisiunii “Wow Biz” de la Kanal D, în care i-au fost încălcate “drepturile şi libertăţile fundamentale, viaţa privată, onoarea şi reputaţia, precum şi dreptul la propria imagine”.

De asemenea, Bianca Drăguşanu a cerut CNA “să sancţioneze corespunzător” Kanal D şi emisiunea “Wow Biz”.

Pe de altă parte, în prima parte a şedinţei CNA de joi, Laura Georgescu, preşedintele Consiliului, a spus că Bianca Drăguşanu a transmis joi dimineaţa un document prin care a anunţat că doreşte să îşi retragă “toate plângerile depuse la CNA referitoare la emisiunile postului Antena 1”, în care s-au făcut referire la persoana sa şi la viaţa sa privată. Bianca Drăguşanu nu a făcut referire şi la plângerile referitoare la Kanal D.

Monica Gubernat, un alt membru al CNA, a spus însă că angajaţii CNA au muncit degeaba din cauza reclamaţiilor Biancăi Drăguşanu. “Sunt 50 de pagini de rapoarte, punem oamenii la muncă degeaba? (…) Ne judecăm de-a hârtiile, o dată plângem, o dată ne retragem plângerile”, a spus Gubernat.

Însă, Narcisa Iorga, membru al CNA, a spus că se autosesizează ea în cazul emisiunilor respective de la Antena 1 şi Kanal D, chiar dacă Bianca Drăguşanu şi-a retras plângerile referitoare la Antena 1.

Iorga a mai spus că a constatat că în respectivele emisiuni au existat încălcări ale legislaţiei audiovizualului, care de obicei sunt sancţionate de CNA. “Nu putem şterege cu buretele, chiar dacă aceste două posturi sunt protejate de CNA. Trebuie analizate constatările. Pot să mi le asum eu ca fiind autosesizare, chiar dacă doamna Bianca Drăguşanu şi-a retras plângerile (în privinţa Antena 1, n.r.)”, a mai spus Narcisa Iorga. Iorga nu i-a nominalizat pe membrii CNA care ar proteja televiziunile Antena 1 şi Kanal D.

Laura Georgescu, preşedintele CNA, a spus că scopul informării privind retragerea de către Bianca Drăguşanu a plângerilor referitoare la Antena 1 nu era acela ca emisiunile respective să nu mai fie analizate de către CNA şi nici de a fi protejate cele două televiziuni.

La rândul său, membrul CNA Radu Călin Cristea a spus că el se simte lezat de astfel de afirmaţii referitoare la “protejarea” unor radiodifuzori. De asemenea, Radu Călin Cristea i-a cerut preşedintelui CNA, Laura Georgescu, să ia poziţie cu privire la astfel de afirmaţii făcute în cadrul Consiliului. “Mă simt lezat ca instituţie să aflu că cineva protejează nişte radiodifuzori”, a spus Radu Călin Cristea.

Pe de altă parte, în cea de-a doua parte a şedinţei CNA de joi, membrii Consiliului au fost informaţi că Bianca Drăguşanu i-a contactat pe reprezentanţii CNA cerând amânarea discutării subiectului pentru şedinţa de marţea viitoare, la care doreşte să participe şi ea şi avocatul său.

Membrii CNA au acceptat solicitarea Biancăi Drăguşanu şi au amânat discutarea subiectului pentru data de 12 noiembrie.

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0