Connect with us

Industria online

Biblioteca de Energie – cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Published

on

 

Biblioteca de Energie, campania lansata de CEZ Vanzare si Rogalski Damaschin Public Relations, a castigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, in cadrul uneia dintre cele mai valoroase competitii europene de relatii publice.

 

In competitie au fost inscrise peste 2.400 de campanii, iar finalistii SABRE Awards EMEA 2017 au fost selectati de un juriu format din 40 de lideri recunoscuti ai industriei de comunicare. Campania Biblioteca de Energie a fost desemnata marele castigator, aseara, la ceremonia de premiere desfasurata la Londra, din cei cinci finalisti proveniti din toata regiunea. Recunoasterea este cu atat mai valoroasa cu cat CEZ Vanzare a fost singura companie romaneasca din domeniul energetic nominalizata la SABRE Awards EMEA.

 

„Primim aceasta distinctie internationala cu multa satisfactie si o impartasim cu clientii nostri, sursa noastra inepuizabila de inspiratie. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motiveaza sa dam tot ce avem mai bun pentru ca noi credem ca energia cea mai valoroasa vine de la oameni.”, a declarat Martin Zmelik, Country Manager Grupul CEZ in Romania.

Acesta este cea de a doua distinctie pe care campania o primeste, anul trecut recunoasterea venind la nivel national din partea Romanian PR Award unde a fost premiata cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse si servicii existente.

 

Despre campanie

 

Sub sloganul „Transforma hartia in energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltata impreuna cu agentia Rogalski Damaschin PR din decembrie 2015 si a avut ca sursa de inspiratie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevazator de 45 de ani din Mehedinti care a ales sa se aboneze la factura electronica de la CEZ Vanzare pentru furnizarea energiei electrice.

 

Campania integrata s-a desfasurat atat extern, online si in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, valorificand reputatia pe care CEZ o are in randul clientilor sai, dar si intern, prin implicarea angajatilor companiei. Primul audiobook, „Luminita, mon amour”, carte scrisa de Cezar Paul-Badescu, a fost inregistrat chiar de voluntarii CEZ, in prezenta autorului cartii si urcat in platforma bibliotecadeenergie.ro.

 

Primul pas a fost lansarea platformei Biblioteca de energie si dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura romana si universala. CEZ a lansat invitatia tuturor clientilor sai de a renunta la facturile clasice in favoarea celor in varianta electronica. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonati la E-factura CEZ Vanzare, compania a donat cate 1 leu in scopul facilitarii accesului la cultura al persoanelor cu deficiente de vedere din Romania.

 

Rezultatele campaniei Biblioteca de Energie

Vasile Tiucsan, o persoana cu dizabilitati de vedere, a devenit, datorita campaniei, cunoscut la nivel national, fiind invitat in mod regulat in emisiuni TV ale unor posturi nationale, cu audiente importante. Povestea sa a fost spusa in peste 30 de articole in media online si bloguri. Video-ul documentar care prezinta viata, activitatile, pasiunile lui Vasile Tiucsan, precum si modalitatea prin care foloseste tehnologia si e-facturarea a inregistrat 265.000 de vizualizari in platformele online – Facebook si YouTube. Povestea lui Vasile Tiucsan poate fi accesata aici, iar biblioteca de energie poate fi vizitata aici.

Biblioteca de Energie s-a lansat cu peste 140 de carti audio dedicate persoanelor cu deficiente de vedere, reusind, dupa multi ani de incercari, sa convinga clientii CEZ Vanzare sa adere la factura electronica. In plus, campania l-a rasplatit si pe Vasile Tiucsan, sprijinindu-i bucuria si pasiunea pentru lectura, cu o colectie noua de carti audio.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

INNA lansează propria aplicație oficială unde fanii pot descoperi conținut exclusiv despre viața și cariera ei

Published

on

 

INNA începe toamna în forță cu o surpriză pentru fanii ei. Artista lansează propria aplicație în care fanii săi pot fi la curent cu noutăți din viața și cariera ei, imagini video din turnee, videoclipuri oficiale, playlisturi digitale cu muzica ei, dar au și posibilitatea de a vorbi cu INNA în chat room-uri, dar și în chat privat.

Aplicația se numește INNA și a fost lansată oficial astăzi. Ea poate fi găsită pe iOS și Google Play la aceste link-uri:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.musicto.fanlink.inna

https://itunes.apple.com/us/app/inna-official-app/id1343991530?ls=1&mt=8

 

„Am lansat aplicația INNA pentru a fi și mai aproape de fanii mei, în orice colț al lumii m-aș afla. O dată pe săptămână vă dau întâlnire în chat room-ul din aplicație să răspund întrebărilor voastre”, a spus INNA. În plus, cei mai fideli fani pot obține puncte care se transformă în premii datorită activității constante din aplicație: de la postere semnate de INNA, albume, la tricouri și chiar un meet and greet cu artista.

INNA le dă întâlnire fanilor pe 5 septembrie în chat room-ul din aplicația INNA pentru a le povesti despre planurile ei și albumul care se va lansa în curând.

Până acum, acest an a fost plin pentru INNA. Artista a lansat single-ul „Pentru că” împreună cu The Motans. Cu peste 11 milioane de vizualizări pe YouTube, single-ul a fost intens difuzat de radiourile din România, ajungând piesa numărul 1 conform Mediaforest, un veritabil hit de vară.

 

 

De asemenea, artista a susținut concerte în Mexic, Turcia, Finlanda, Spania, Franța, Republica Dominicană. În paralel, INNA a petrecut mult timp în studio cu David Ciente, producătorul albumului „YO”, care se va lansa toamna aceasta. Patru dintre piesele artistei, „Si, Mama”, „Locura”, „La Vida” și “„Iguana”, au fost lansate printr-un proiect special, un album lansat exclusiv pe dozele de Coca-Cola Zero Zahăr. Piesele pot fi ascultate dacă dozele sunt scanate cu Shazam.

La sfârșitul lui septembrie, INNA va pleca în turneu în Statele Unite și Canada  pentru promovarea noului album „YO”.

 

Aplicația INNA este lansată în colaborare cu MusicTO.

 

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenție de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

5 strategii SEO care iti asigura succesul afacerii tale

Published

on

 

Stiinta SEO evolueaza de la an la an si in mod constant trebuie sa iti reevaluezi strategiile de marketing online daca vrei sa ajungi in timp util la publicul tau tinta. Optimizarea pentru motoarele de cautare se face acum prin satisfacerea nevoilor publicului. Cand creezi articole SEO concentreaza-te mai degraba pe drumul mai putin batatorit, fiindca este cel care iti ofera oportunitati mai mari de a obtine click-uri.

Concurenta pentru primele locuri in rezultatele Google este acerba. Pozitiile preferentiale sunt putine si doar cei care, prin intermediul campaniilor SEO, isi creeaza continut adecvat vor izbuti sa obtina un loc in top.

Iata cateva tactici eficiente pe care ar fi bine sa le folosesti:

Optimizeaza site-ul pentru dispozitive mobile

Peste 80% dintre adulti detin in prezent un smartphone, iar timpul mediu petrecut pe un astfel de dispozitiv ajunge la doua ore pe zi. Mai bine de jumatate din traficul Google provine de pe mobil, de aceea este important ca site-ul pe care il detii sa fie optimizat pentru gadgeturi precum smartphone-ul sau tableta. Ca experienta pentru utilizator trebuie sa fie egal cu laptopul sau desktopul.

Pune-te in pielea utilizatorului. Apesi pe link-ul unui articol si pagina din site se incarca extrem de greu. Scapa de elemente gen JavaScript. Nimanui nu ii convine sa intampine o bariera chiar de la intrare. Mai mult, adopta un design web receptiv, pentru a comprima timpul si efortul depus de utilizator pentru identificarea informatiilor pe care le cauta.

 

Concentreaza-te pe o varietate de cuvinte cheie

SEO a evoluat de-a lungul anilor asa incat trebuie sa stii ca nu mai ia in considerare doar cuvinte cheie singulare, ci si expresii. La cuvintele cheie utilizate pana acum adauga si o posibila intentie a utilizatorilor, a celor care cauta ceva. In felul acesta iti va rezulta expresia cheie pe care sa o utilizezi in articole SEO. Pentru a-ti fi mai usor sa le identifici foloseste un instrument gen rank tracker, cu sugestii de cuvinte cheie. Intrucat fiecare cuvant cheie pe care vrei sa il optimizezi necesita actualizari ale paginilor, crearea de continut dedicat, cu ancore, cel mai bine este sa iti faci un plan de investitie in acest sens si sa apelezi la editori de continut specializat pe aceasta nisa.

 

Nu ignora mediile sociale

E important ca site-ul tau sa fie gasit usor peste tot. Verifica daca ai o prezenta activa pe Facebook, Pinterest, Twitter si LinkedIn. Cresterea acestei prezente in mediile sociale va impulsiona traficul si va duce site-ul tau in primele pozitii din Google.

Daca ai pagini inactive sau conturi duplicate ale brandului tau, inchide-le. Filtreaza astfel rezultatele pe care i le oferi utilizatorului.

 

Nu te pierde in detalii

SEO ajuta la imbunatatirea imaginii, e un instrument de marketing excelent. Tentatia sa te pierzi in detalii urmarind datele, statisticile pentru fiecare pagina in parte, pentru fiecare postare, este foarte mare. Doar ca este cronofaga. Fa un pas inapoi. E imposibil sa monitorizezi constant astfel de detalii. In schimb, alege-ti trei instrumente de optimizare SEO care crezi ca iti vor ajuta. Mizeaza mai intai pe ele si creste-ti performantele.

 

Mizeaza pe campanii de optimizare SEO

O campanie SEO este una dintre cele mai bune strategii de PR. Daca e bine pusa la punct iti va genera o multime de recomandari si va duce la optimizarea prezentei tale in cautarile Google. Advertoriale SEO, comunicate de presa sau pur si simplu mentionari ale numelui brandului tau in postari ale unor bloggeri cu notorietate vor creste prezenta ta in lumea larga a internetului.

Pentru a obtine aceste legaturi de calitate ai nevoie de o echipa de specialisti in domeniu. Iar Acasa.ro si-a construit o astfel de echipa cu ajutorul careia poti sa duci site-ul tau si implicit afacerea ta pe culmile succesului. Cu 120 de platforme partenere in portofoliu pe care iti pot fi publicate advertoriale SEO, comunicate de presa sau articole de blog, Acasa.ro detine instrumentele pentru a-ti ridica site-ul.

 

Solicita o oferta de pret personalizata pentru advertoriale SEO! Trimite un e-mail pe adresa natalia.ursu@machteamsoft.ro sau suna la numarul 0726 415 809.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: