Connect with us

ALL MEDIA

BILANŢ: Central European Media Enterprises Ltd. anunță rezultatele pentru primul trimestru al anului 2017, încheiat pe 31 martie

Published

on

 

Central European Media Enterprises Ltd. (denumită în cele ce urmează “CME” sau “Societatea”) (NASDAQ:CETV) (Bursa de Valori din Praga:CETV) a anunţat rezultatele financiare pentru perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2017.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

  • Pieţele de publicitate TV din cele şase ţări în care suntem prezenţi au crescut un procent estimat de 9% la rate constante în primele trei luni din anul 2017.
  • Veniturile din publicitate TV au crescut 4% la rate efective şi 8% la rate constante în primul trimestru al anului 2017, fiind influențate de o creştere semnificativă a cererii în România, dar și a unui nivel mai mare de cheltuieli în Republica Cehă, Bulgaria şi Slovenia.
  • Taxele de transmisie şi veniturile din abonamente au crescut 11% la rate efective şi 15% la rate constante în primul trimestru din anul 2017, pentru că în Republica Slovacia şi Slovenia, canalele noastre din au fost distribuite exclusiv prin cablu, satelit şi platforme IPTV începând din ianuarie.
  • Costurile impuse pentru a ajunge la profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) au crescut 1% la rate efective şi 4% la rate constante în perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2017 deoarece am investit în programe în momentul în care ratingul adițional a putut fi monetizat și pentru a susţine tranziţia modului în care canalele noastre sunt distribuite în Republica Slovacia şi Slovenia.
  • OIBDA a crescut 29% la rate efective şi 35% la rate constante, ducând la o extindere a marjei OIBDA de peste 300 puncte de bază la 16% în perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2017, de la 13% în aceeaşi perioadă din anul 2016.
  • Creşterea OIBDA a îmbunătăţit veniturile operaționale, 58% la rate efective şi 68% la rate constante în perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2017.
  • Fluxul de numerar liber disponibil pentru perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2017 a crescut 13%, reflectând încasări de numerar mai mari şi numerarul net generat de activităţile de exploatare continue a inclus plăţi în numerar mai mici pentru taxe de garanţie.
  • Am finalizat o tranzacţie care a redus imediat media costului de împrumut cu 150 puncte de bază la 7,25% şi, în prezent, toate ratele aplicabile tuturor facilităţilor de credit importante datorate în prezent se îmbunătăţesc automat când obţinem scăderi specificate în raportul nostru de levier net și poate scădea la 5,0%.

 

 

Michael Del Nin, co-Chief Executive Officer CME, a menţionat: “Suntem încântaţi de modul în care a început acest an. Rezultate financiare remarcabile, combinate cu tranzacţia recentă de reducere a costului pentru toate datoriile neachitate, au făcut ca primul trimestru să fie unul care a înregistrat un progres şi un rezultat semnificativ, ceea ce ne face să fim optimişti în ceea ce priveşte restul anului 2017. Ne simţim încrezători că suntem pe drumul cel bun pentru un an de creştere puternică a câştigurilor şi reducerea semnificativă a gradului de îndatorare.”.

 

Christoph Mainusch, co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: “Conţinutul nostru local, cel mai urmărit de telespectatori, a îmbunătăţit poziţia competitivă a portofoliilor noastre de canale în aproape toate ţările, în timp ce profitabilitatea generală a operaţiunilor a crescut.  Echipele noastre continuă să îmbunătățească programele existente şi lucrează în permanență pentru a dezvolta noi formate, mai atractive, scopul fiind de avea o varietate cât mai mare în oferta noastră de programe. Acestea reprezintă un câştig de ambele părţi: atât pentru publicul nostru, cât şi pentru partenerii noştri de business.”.

 

 

Rezultatele pentru trimestrul încheiat la 31 martie 2017, respectiv 31 martie 2016:

(mii US$, cu excepţie date per acţiune) Pentru trimestrul încheiat la 31 martie
(neauditat) 2017 2016 % Actual % Lfl (1)
Venituri nete $ 135,002 $ 129,000 4,7% 8,1%
Venituri operaționale 12,268 7,763 58.0% 68,1%
Marja operaţională 9.1% 6,0% 3.1p.p. 3,3p,p,
Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare 22.136 17,108 29.4% 35,2%
Marja Profitului operaţional înainte de depreciere şi amortizare 16.4% 13,3% 3.1p.p. 3,3p,p
Pierdere netă atribuită CME Ltd. (11.065) (40,435) 72.6% 72,6%
Pierdere netă atribuită CME Ltd. pe acţiune – de bază şi diluată $ (0,09) $ (0,31) 71,0% 67,9%

(1) % Variaţia Lfl (like-for-like) reflectă impactul aplicării cursului de schimb mediu pentru perioada curentă la veniturile şi costurile din perioada anterioară.

 

 

Veniturile nete și valorile OIBDA pentru primele trei luni încheiate pe 31 martie 2017, respectiv 31 martie 2016:

(mii US$) For the Three Months Ended March 31,
(neauditat) 2017 2016 % Actual % Lfl (1)
Venituri nete
Bulgaria $ 15,305 $ 15,859 (3.5)% (0.4)%
Croația 11,068 11,645 (5.0)% (3.3)%
Cehia 39,474 38,608 2.2% 5.5%
România 38,944 32,370 20.3% 25.1%
Slovacia 18,340 19,062 (3.8)% (0.7)%
Slovenia 12,217 11,653 4.8% 8.3%
Venituri intersectate           (346)            (197)       NM (2)    NM (2)
Total venituri nete $ 135,002 $ 129,000        4.7%     8.1%

 

 

(mii US$) For the Three Months Ended March 31,
(neauditat) 2017 2016 % Act % Lfl (1)
OIBDA
Bulgaria $ 1,357 $ 1,069 26.9% 31.6%
Croația 1,086 1,401 (22.5)% (21.1)%
Cehia 10,959 10,074 8.8% 12.7%
România 14,686 9,462 55.2% 62.0%
Slovacia 873 2,393 (63.5)% (62.1)%
Slovenia 3 (708) NM (2) NM (2)
Eliminare 2 (6) NM (2) NM (2)
Total Segmente de operare 28,966 23,685 22.3% 27.0%
Central (6,830) (6,577) (3.8)% (6.1)%
Total OIBDA $ 22,136 $ 17,108 29.4% 35.2%

 

(1) % Variaţia Lfl (like-for-like) reflectă impactul aplicării cursului de schimb mediu pentru perioada curentă la veniturile şi costurile din perioada anterioară.

(2) Numărul nu este semnificativ.

 

 

CME este o societate media şi de divertisment care realizează afaceri de top pe şase pieţe din Europa Centrală şi de Est cu o populaţie totală de aproximativ 50 milioane persoane. CME difuzează 36 canale de televiziune în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady şi Ring.bg), Croaţia (Nova TV, Doma, Nova World şi MiniTV), Republica Cehă (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Sport 1, Nova Sport 2, Nova International, Nova Action şi Nova Gold), România (PRO TV, PRO TV International, Acasa, Acasa Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV Romania, PRO TV Chişinau şo Acasa in Moldova), Republica Slovacia (TV Markíza, Markíza International, Doma şi Dajto), şi Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto şi Kino). CME este tranzacţionată pe Piaţa NASDAQ Global Select şi la Bursa de Valori din Praga sub simbolul “CETV”.

 

RAPORT: PRO TV, venituri cu 25% mai mari în 2017 şi lider de audienţă, în perioada ianuarie – martie! Iată ce a declarat şeful televiziunii, Aleksandras Cesnavicius!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Simona Halep revine pe hard la Rogers Cup, în exclusivitate la Digi Sport 2

Published

on

 

Până la data de 11 august 2019, Digi Sport va transmite în direct și în exclusivitate turneul de tenis WTA de la Toronto, competiție în cadrul căreia Simona Halep va reveni pe suprafața rapidă. Trimisul special al Digi Sport la Rogers Cup 2019, Gabriel Morariu, va fi în legătură cu Simona pe toată durata participării sale la turneu, cu interviuri în exclusivitate și cele mai noi știri despre competiție.

Proaspăt laureată la Wimbledon, numărul 4 WTA are de apărat 900 de puncte în clasament, după câștigarea ediției de anul trecut. Rogers Cup este una dintre competițiile preferate ale româncei, care s-a impus în Canada și în 2016, după ce cu un an înainte a disputat finala, iar în 2017 a atins penultimul act.

”Senzațiile sunt ciudate, pentru că nu m-am antrenat în ultima vreme. Dar mă simt bine pe teren, mă simt cu poftă de joc. Dar va fi greu prima săptămână să îmi găsesc ritmul”, a spus Simona în interviul acordat în exclusivitate pentru Digi Sport.

Simona Halep va intra miercuri, 7 august 2019, direct în turul doi la Toronto, acolo unde o va întâlni pe americanca de 24 de ani Jennifer Brady, câștigătoare, în primul tur, în fața franțuzoaicei Kristina Mladenovic. Aceasta este prima întâlnire dintre Simona și Brady, numărul 76 WTA.

”Un meci dificil, ținând cont că este primul după sezonul de iarbă. Nu vrea să mă gândesc la ce joacă ea, ci la ceea ce voi face eu pe teren. Vreau să îmi revin și să simt forma maximă atunci când intru pe teren. Vor fi câteva zile grele, poate chiar și o săptămână. Turneul va fi dificil, dar nu mă stresez și nici nu intru în panică”, a mai spus românca.
În afara probei de simplu, campioana de anul trecut de la Rogers Cup va participa la această ediție și la proba de dublu, alături de Leylah Annie Fernandez, o sportivă din Canada în vârstă de numai 16 ani.

Programul transmisiunilor WTA Toronto, marți 6 august, Digi Sport 2:
⦁ Venus WILLIAMS (SUA) – Carla SUÁREZ NAVARRO (Spania), ora 18:00
⦁ Simona HALEP (România)/Leylah FERNANDEZ (Canada) – Nicole MELICHAR (SUA)/Kveta PESCHKE (Cehia), aprox. ora 20:00
⦁ Victoria AZARENKA (Belarus) – Camila GIORGI (Italia), nu înainte de ora 21:00
⦁ Ashleigh BARTY (Australia) – Sofia KENIN (SUA), nu înainte de ora 22:00
⦁ Aryna SABALENKA (Belarus) – Anastasia PAVLYUCHENKOVA (Rusia), nu înainte de 00:00
⦁ Bianca ANDREESCU (Canada) – Eugenie BOUCHARD (Canada), nu înainte de 02:00
⦁ Sloane STEPHENS (SUA) – Marie BOUZKOVA (Cehia), nu înainte de ora 04:00
Luptă pentru locul 1 WTA

În timp ce Simona își va apăra titlul de anul trecut, Ashleigh Barty, Naomi Osaka si Karolina Pliskova se vor lupta la Toronto pentru prima poziție în ierarhia WTA. Ca să revină pe primul loc, Osaka trebuie să aibă un traseu în care să joace cu un tur mai mult decât Barty. Totodată, Pliskova ar putea ajunge pe locul 1 dacă va atinge minimum faza semifinalelor, iar Osaka si Barty ar părăsi competiția până atunci. Digi Sport difuzează, în exclusivitate, în fiecare an până în 2021, câte 50 de turnee WTA, în care, printre protagoniste, evoluează și cele mai bune jucătoare de tenis din România. Tot la Digi Sport, fanii tenisului se pot bucura de meciurile Fed Cup și Cupa Davis.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: