Connect with us

Business

BILANT: Central European Media Enterprises Ltd. anunță rezultatele pentru trimestrul III şi pentru primele nouă luni din 2016

Avatar

Published

on

 

 

– Veniturile nete au crescut cu 8%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 126.7 milioane USD

– Venitul operațional a scăzut cu 71%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 8.4 milioane USD

– OIBDA s-a dublat, ajungând la 18 milioane USD

 

NOUĂ LUNI

– Veniturile nete au crescut cu 5%, la rate constante ale cursului de schimb, până la 430.9 milioane USD

– OIBDA a crescut cu 31%, la rate constante ale cursului de schimb, ajungând la 88.8 milioane USD

 

Central European Media Enterprises Ltd. (CME) (NASDAQ: CETV) (Bursa de Valori din Praga: CETV) a anunțat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea şi pentru primele nouă luni ale anului 2016, încheiate la data de 30 septembrie.

 

Principalele informaţii despre situaţia operaţională şi financiară:

  • Veniturile provenite din publicitate TV au crescut cu aproximativ 5% în primele nouă luni ale anului 2016, la rate constante ale cursului de schimb, incluzând o creștere pe cele mai mari trei piețe, Republica Cehă, România și Republica Slovacă.
  • Taxele de retransmisie şi veniturile din abonamente au crescut cu 8% în primele nouă luni ale anului 2016, la rate constante ale cursului de schimb, în principal datorită creșterii numărului de abonați, o ofertă mai bună a canalelor TV și lansări.
  • Costurile generale OIBDA au fost lineare la rate constante ale cursului de schimb în cele trei și nouă luni care s-au încheiat pe 30 septembrie 2016, creșterea costurilor pentru conținut fiind compensată de economii în alte costuri.
  • Marja OIBDA a crescut la 14% şi 21% în primele trei şi nouă luni, încheiate la 30 septembrie 2016, de la 7% şi 16% în aceleaşi perioade din 2015.

 

  • Veniturile operaționale pentru perioada de nouă luni, încheiată la 30 septembrie 2016, au crescut la 22% la rate constante ale cursului de schimb. Excluzând reversarea taxelor non-cash în 2015 cu privire la auditurile fiscale din România, rezultatele operaționale pentru perioada de trei şi nouă luni, încheiată la 30 septembrie 2015, au reprezentat o pierdere de 1,3 milioane USD şi respectiv venituri de 36,1 milioane USD.
  • Fluxul de numerar liber disponibil pentru perioada de nouă luni, încheiată la 30 septembrie 2016, a crescut cu 44%, reflectând îmbunătăţirea în OIBDA şi cheltuieli de capital mai mici, dar fluxurile de numerar din operaţiuni au scăzut pentru că a fost plătită mai multă dobândă în numerar şi a fost rambursată o sumă în valoare de 27.5 milioane USD de taxe de garanţie.
  • Numerarul generat și îmbunătăţirea de la an la an a OIBDA au redus efectul de pârghie sub de şapte ori, astfel încât costul împrumuturilor pe aproximativ jumătate din datoria CME vor descreşte acum încă 100 puncte de bază, până la 9%.

 

Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer, a comentat: “Aceste rezultate sunt, pe o bază relativă, fără îndoială cele mai bune pe care le-am văzut anul acesta. Datorită combinării creşterii robuste a veniturilor şi a controlului eficient al costului, am dublat profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare în acest trimestru, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Considerăm că aceste rezultate ne ţin pe drumul cel bun pentru a oferi un alt an în care înregistrăm o performanţă financiară excelentă.”

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer, a adăugat: “Rezultatele noastre reflectă nu numai o îmbunătăţire în profitabilitate, ci şi un angajament mai puternic faţă de publicul nostru, pentru că diferenţa între noi şi cel mai apropiat concurent comercial s-a extins în cinci din şase pieţe pe durata trimestrului al treilea. Considerăm că oferim în continuare cele mai eficiente modalități prin care clienții și agenţiile de publicitate pot ajunge la consumatori în toate ţările în care operăm.”

 

Rezultate consolidate pentru perioada de trei luni  încheiată la 30 septembrie 2016

 

 

Venituri nete         126.706$        117.322 $ 8,0% 8,2%
Venituri operaționale 8.384 28.853 (70,9)% (70,5)%
Marja operaţională 6,6% 24,6% (18,0) p.p. (17,7) p.p.
Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare 18.014 8.353 115,7% 120,7%
Marja OIBDA 14,2% 7,1% 7,1 p.p. 7,2 p.p.
Pierdere din operaţiuni continuate (19.823) (21.510) 7,8% 9,3%
Pierdere complet diluată din operaţiuni continuate pe acţiune              (0,14) $             (0,17) $ 17,6% 22,2%

Rezultate consolidate pentru perioada de nouă luni încheiată la 30 septembrie 2016

 

 

                                                                                                         2016                   2015            % Actual               

Venituri nete                                                                                                  430.912 $          410.289 $                    5,0%                    4,8%

Venituri din exploatare                                                                                  60.038                48.055                     24,9%                  22,4%

Marja operaţională                                                                                              13,9%                 11,7%               2,2 p.p.               2,0 p.p.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare                         88.754                66.612                     33,2%                  30,7%

 

Marja Profitului operaţional înainte de depreciere şi amortizare              20,6%                 16,2%               4,4 p.p.                4,1 p.p.
Pierdere la stingerea datoriei (150.158) —                     NM (2)                          NM (2)
Pierdere din operaţiuni continuate (201.766) (103.422)                   NM (2)                           NM (2)
Pierdere complet diluată din operaţiuni continuate pe acţiune              (1,42) $             (0,79) $                NM (2)                           NM (2)

(1)  %  Variaţia Lfl (like-for-like) reflectă impactul aplicării ratelor de schimb medii pentru perioada curentă la veniturile şi costurile din perioada anterioară.

(2) Numărul nu este semnificativ.

 

 

Sursa: Central European Media Enterprises Ltd.

 

Comentarii

comments

Business

Digi Communications N.V. anunţă rezultatele financiare preliminare pentru anul 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: Digi
  • 1,3 miliarde de EURO venituri consolidate ale grupului în 2020, reprezentând o creștere de 8,1%, comparativ cu 31 decembrie 2019, o performanță financiară robustă într-un context marcat de provocări și impredictibilitate 
  • Pentru întregul portofoliu de servicii și pe toate piețele, numărul unităților generatoare de venituri a progresat până la 18,1 milioane, la 31 decembrie 2020, de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019, înregistrând un avans cu 12% 
  •  480 de milioane de EURO EBITDA ajustată (inclusiv impactul IFRS 16), cu o creștere de 7,5 % comparativ cu 31 decembrie 2020, și 405 milioane de EURO EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16), o creștere de 6,6%, comparativ cu 31 decembrie 2019
  • România și Spania sunt principalii contribuabili la creșterea globală a grupului

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

STABILITATE FINANCIARĂ ȘI CONSISTENȚĂ OPERAȚIONALĂ

Digi Communications N.V., unul dintre grupurile de comunicații electronice de top, care operează pe piețele din România, Ungaria, Spania și Italia și compania-mamă a RCS & RDS SA (România), a înregistrat venituri de 1,3 miliarde de EURO, la finalul anului 2020, conform rezultatelor financiare anuale preliminare neauditate ale companiei, publicate marți, 23 februarie 2021. În 2020, veniturile companiei au crescut cu 8,1% față de perioada anterioară (1,2 miliarde de EURO la 31 decembrie 2019). EBITDA ajustată de 480 milioane de EURO (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 7,5 % comparativ cu anul precedent (446 milioane de EURO, la 31 decembrie 2019).

 

Indicatorii-cheie comerciali din anul 2020 au confirmat profilul de lider de piață al grupului, în special în România, Spania și Ungaria. Numărul total de servicii furnizate clienților (unități generatoare de venituri – RGU) a crescut cu 12%, ajungând la 18,1 milioane RGU de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019. La nivel de grup, principalele linii de activitate au înregistrat creșteri semnificative, obținute, în principal, organic:

– servicii pay-tv (televiziune prin cablu și satelit): +12%, de la 5,1 milioane RGU la 5,7 milioane RGU;

– internet fix: + 18%, de la 3,6 milioane RGU la 4,3 milioane RGU;

– servicii de comunicații mobile: + 13% de la 5,7 milioane RGU la 6,4 milioane RGU.

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, a declarat: „Echipele Digi de pe toate piețele au asigurat furnizarea serviciilor de comunicații în mod constant și eficient, menținând un nivel ridicat de calitate a serviciilor oferite tuturor clienților noștri. Prin flexibilitate, disciplină și grijă pentru echipe și clienți, Digi a reușit să transforme un 2020 provocator într-un an de dezvoltare durabilă, atât din punct de vedere operațional, cât și financiar. În numele Consiliului de Administrație Digi, doresc să-mi exprim recunoștința față de angajați, clienți, parteneri, pentru realizările și rezultatele noastre, într-un an dificil. ”

 

Pentru a-și menține avantajul competitiv, grupul a investit în total 371 milioane de EURO, în 2020, pentru dezvoltarea rețelelor, în principal în România, Spania și Ungaria, urmărind consolidarea și extinderea rețelei de comunicații mobile 4G și 5G și a infrastructurii de fibră optică.

 

Compania a menținut o structură de capital prudentă, bazată pe o rată de îndatorare raportată la EBITDA inferioară mediei prezentate de alți operatori tradiționali de servicii de telecomunicații din Europa. În 2020, Digi Communications N.V. a anunțat un multiplu de îndatorare stabil de 2,6 X.

 

EVOLUȚIA PE FIECARE PIAȚĂ

Operațiunile pe piața principală a grupului, România, au continuat tendința de creștere pe segmentul comunicațiilor electronice fixe. Serviciile de voce și date mobile au confirmat trendul ascendent, în contextul schimbării nevoilor de conectivitate mobilă.

 

Serviciile pay-tv au înregistrat o creștere de 15,5% a numărului de unități generatoare de venituri, până la 4,7 milioane RGU, la sfârșitul lui 2020, de la 4,1 milioane RGU, în perioada anterioară. În ceea ce privește serviciul de internet fix, numărul de RGU a crescut cu 19,4%, până la 3,3 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2019. Serviciile de comunicații mobile au crescut cu 6,9% până la 3,7 milioane RGU la 31 decembrie 2020.

 

Anul trecut, operațiunile din Spania au generat venituri în creștere cu 42% față de perioada anterioară, de la 193 milioane euro la 274 milioane euro. Totodată, au reconfirmat importantul succes comercial al filialei, având o creștere cu 30% a unităților generatoare de venituri comparativ cu 2019 (2,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2 milioane RGU, la 31 decembrie 2019). Serviciile de comunicații mobile și-au continuat progresul, cu un avans cu 23%, de la 1,9 milioane RGU în decembrie 2019 la 2,3 milioane RGU în decembrie 2020, o realizare care a poziționat Digi Spania printre cei mai buni 5 furnizori de comunicații mobile de pe piața locală.

 

Extinderea rețelei fixe și dezvoltarea continuă a sistemului de puncte de prezență comercială au adus o creștere semnificativă a serviciilor de internet fix, ajungând la un număr de 276.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Filiala Digi din Ungaria a continuat procesul de extindere a rețelei proprii de fibră optică și a atras noi utilizatori de servicii de comunicații mobile. Dinamica dezvoltării rețelei de telefonie mobilă a transformat DIGI Mobil Ungaria în cel mai apreciat operator în ceea ce privește disponibilitatea rețelei 4G, conform Raportului OpenSignal Mobile Network Experience, lansat în premieră în 2020, pe baza recenziilor clienților.

 

În ceea ce privește rezultatele operaționale, numărul de RGU pentru serviciile de comunicații fixe ale filialei Digi era de 2,3 milioane unități generatoare de venituri, la sfârșitul anului 2020, iar pe segmentul serviciilor de comunicații mobile a ajuns la 173.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Operațiunile din Italia au oferit rezultate constante, într-un an dificil pentru piața locală confruntată cu diferitele restricții impuse în contextul crizei sanitare. La 31 decembrie 2020, filiala număra 251.000 RGU pe segmentul de date mobile și voce.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

5 provocări ale anului 2020 și 5 lecții de business învățate pe timp de pandemie

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

Fără doar și poate anul trecut a fost unul plin de provocări, de situații inedite, care i-au forțat pe cei mai mulți antreprenori să ia decizii radicale și să inoveze în mod constant. Nu a fost, însă, numai o perioadă grea, ci și una care s-a lăsat cu multe învățăminte. Iată cinci provocări povestite de Andreea Strugaru, Managing Partner și Director de Marketing la compania KADRA, și lecțiile învățate în urma lor. 

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Provocarea 1: S-a întâmplat o situație de o noutate extraordinară, în care nu am știut ce se va întâmpla a două zi, următoarea săptămână, lună și chiar luni. În această situație, business-ul trebuie totuși condus.

Lecția: În orice business trebuie să fii pregătit pentru situația în care niciun plan nu mai stă în picioare. Nu că ar fi vreun mare înțelept, dar acum înțeleg perfect ce a vrut să spună Mike Tyson cu „toți au un plan, până când primesc un pumn în gură.”

 

Provocarea 2: În situații de impredictibilitate totală pentru care nu s-a inventat încă un manual de instrucțiuni, oamenii din echipa vor răspunsuri ferme la întrebările care îi macină.

Lecția: Orice organizație are nevoie de un leader a cărui treabă este să-și păstreze cumpătul și să aibă grijă pe cât posibil de oameni. Totuși, dacă nu există răspunsuri, grijă nu înseamnă să te faci că le cunoști doar de dragul de a liniști spiritele, ci să spui oamenilor tot ce știi, dar să recunoști că nu știi tot.

 

Provocarea 3: În situațiile extreme, chiar dacă barca este plină de oameni, nu toți oamenii doresc să tragă la vâsle.

Lecția: Să transformi fiecare om din echipă într-unul real angajat la îndeplinirea misiunii companiei este un obiectiv strategic.

 

Provocarea 4: Să-ți aduci aminte cum se face business într-un start-up și să poți opera în condiții de flexibilitate maximă cu o organizație de peste 80 de oameni și un sistem care a devenit ușor rigid.

Lecția: Nu uita niciodată cum ai început. În orice moment poate fi cazul să trebuiască să-ți sufleci mânecile din nou.

 

Provocarea 5: Când ani de zile business-ul se dezvoltă în fiecare an în parametri pe care i-ai stabilit, entuziasmul crește și singura variantă pe care o vezi și o poți înțelege este cea de creștere. După perioade lungi de acest gen, cumva, simțurile adorm. Când s-au instituit primele măsuri de limitare a pandemiei și a devenit evident că treaba e serioasă, m-am simțit ca și când ar fi bătut un clopot imens lângă urechea mea, în timp ce eu dormeam. Noroc că adrenalina mi-a ascuțit reflexele, are și stresul rolul lui în business.

 Lecția: Nu te culca pe o ureche atunci când lucrurile merg bine! În orice moment se poate întâmpla ceva care te poate scoate brutal din zona de confort.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

2Performant intenționează să atragă 5 milioane lei de la investitori într-o operațiune de majorare de capital

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR
  • Majorarea de capital se va desfășura în două etape, iar în urma acestei operațiuni vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P
  • Capitalul va fi folosit pentru atingerea obiectivelor companiei pentru 2021-2022: creșterea și consolidarea pe piețele din România și Bulgaria și extinderea în regiune
  • 2Performant are în prezent o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Compania de tehnologie 2Performant, lider al pieței locale de marketing afiliat și recent listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunță intenția de a atrage 5 milioane lei de la investitorii la Bursa de Valori București printr-o operațiune de majorare a capitalului social. Capitalul atras va alimenta investiții în consolidare și creștere pe piața din România, dar și în extinderea pe piețe din regiune. Operațiunea de majorare a capitalului va fi supusă votului AGEA a 2Performant programată să aibă loc în data de 22 martie 2021, utilizând soluția eVote, platformă ce permite companiilor să organizeze adunări generale ale acționarilor (AGA) online.

„În decembrie am realizat listarea tehnică a 2Performant la Bursa de Valori București din dorința ca piața să stabilească prețul acțiunilor 2P, iar capitalizarea de până acum și evoluția bună a prețului acțiunii ne-au confirmat așteptările. Acum este momentul să atragem capital pentru creșterea accelerată a companiei atât pe piața din România, cât și pe piețele din regiune. Avem planuri ambițioase pentru 2021 și pentru anii următori și ne dorim ca acționarii actuali și viitori să fie alături de noi în această fază de scalare a business-ului. Prin această majorare de capital ne dorim să susținem pe de o parte proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria, unde avem o prezență puternică și unde avem în continuare un potențial de creștere în ritm cu accelerarea din comerțul online și din marketingul digital; pe de altă parte, să demarăm extinderea în regiune prin parteneriate cu jucători importanți din eCommerce cu prezență regională sau europeană”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Sub rezerva aprobării de către Adunarea Generală a Acționarilor, conform convocatorului publicat pe site-ul companiei, majorarea capitalului social cu aport în numerar se va derula în două etape, cea a alocării drepturilor de preferință și tranzacționarea acestora pe piața SMT AeRO, urmată, în situația în care vor rămâne acțiuni nesubscrise, de un plasament privat. Această operațiune are scopul de a alimenta investițiile strategice pe care 2Performant le va realiza în perioada 2021-2022 pentru a accelera dezvoltarea companiei, atât prin proiecte de creștere pe piețele din România și Bulgaria prin produsul de marketing afiliat, cât și prin integrări tehnice cu parteneri strategici, cu impact puternic în business și cu potențialul de a forma comunități de utilizatori pe piețe externe. În urma majorării de capital vor fi emise 185.500 de acțiuni noi 2P.

 

În prima etapă, acționarilor înregistrați în Registrul Acționarilor la data de referință li se vor acorda drepturi de preferință, în baza cărora vor putea să subscrie acțiunile nou emise cu un discount de 25% pentru a-și menține participația în companie. 5,68424 drepturi de preferință vor da dreptul unui investitor să achiziționeze o acțiune 2P nou emisă la prețul stabilit prin Prospect. Înaintea perioadei de subscriere, investitorii vor putea tranzacționa drepturile de preferință pe piața SMT AeRO a Bursei de Valori București, iar cei care doresc să cumpere mai multe acțiuni sau să intre în acționariatul companiei vor avea oportunitatea să cumpere drepturi de la alți acționari. După încheierea perioadei de tranzacționare, investitorii care dețin drepturi de preferință vor avea la dispoziție o perioadă pentru subscriere. În situația în care rămân acțiuni nesubscrise în prima etapă a procesului, acțiunile rămase vor fi oferite într-un plasament privat adresat unui număr de maximum 149 de investitori individuali. Ambele etape ale procesului de majorare de capital vor fi gestionate de Goldring, brokerul care a intermediat listarea 2Performant la BVB la sfârșitul anului trecut. După finalizarea operațiunii de majorare de capital, compania va începe programul de investiții în al treilea trimestru al anului 2021.

 

Acțiunile 2Performant au intrat la tranzacționare pe Bursa de Valori București în data de 9 decembrie 2020, în urma unei listări tehnice pe piața AeRO. 2Performant a încheiat prima zi la bursă drept cea mai lichidă acțiune în prima zi de tranzacționare, de la lansarea pieței AeRO și până la acea dată, iar la finalul primei zile de tranzacționare avea un total de 900 de tranzacții în valoare de 3.006.839 de lei. Compania a ales să se listeze la bursă pentru a accesa mecanismele de finanțare oferite de aceasta, necesare pentru continuarea investițiilor în tehnologie, captarea creșterilor accelerate din segmentul eCommerce și susținerea planurilor de extindere în regiune. Fiind o companie de tehnologie dintr-un sector nou și unic pe BVB, managementul a decis să ofere investitorilor posibilitatea de a stabili capitalizarea de piață în baza cererii și ofertei. Astăzi, 2Performant are o capitalizare de piață de 35,3 milioane de lei.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Programul Business Mentors vine cu soluții pentru antreprenori

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR
  • Din 17 februarie, modulul certificat „Bugetul de venituri și cheltuieli”, creat de Cristian Onețiu și implementat de Remus Bălan în cadrul programului Business Mentors, vine cu soluții pentru antreprenori. 
  •  Cei care vor deveni Business Mentori certificați și specializați în BVC pot preda și pot ajuta și alți antreprenori să își crească șansele de succes și profit

 

Luna februarie 2021 marchează un an de la debutul pandemiei în România, un an în care mediul antreprenorial a suferit pierderi considerabile. Astfel, potrivit datelor furnizate de platforma https://termene.ro/, în 2020 nu mai puțin de 8.985 de firme din România au intrat în insolvență. 68.212 de firme au cerut emiterea certificatului de stare de urgență pentru suspendarea activităților (din domenii variate, de la HoReCa, turism, transporturi și până la cele de divertisment și activități culturale), iar 53.638 de firme au fost radiate. De asemenea, 21.603 de companii au apelat la programul de creditare IMM INVEST pentru susținerea activității. 1.1 milioane de persoane riscă să își piardă locul de muncă și să intre în șomaj pentru că sunt angajate în cele 300.000 de firme cu risc mare și foarte mare de insolvență.

Dar, tot în 2020 au fost înființate 111.373 de firme noi. Care este șansa de supraviețuire a celor aflate în dificultate financiară și cum pot avea succes pe termen lung cele recent lansate pe piață, într-un mediu antreprenorial de criză, explică Remus Bălan, Program Manager al Business Mentors, care din 17 februarie lansează un modul nou și util antreprenorilor, cu scopul de a se certifica la rândul lor ca Business Mentori și de a-i învăța și pe alții: „Bugetul de venituri și cheltuieli” (BVC). „Una dintre cauzele majore pentru care trăim astăzi această situație este lipsa creării unui buget coerent de venituri și cheltuieli. Un astfel de pas esențial în crearea unui business oferă nu doar succes, dar și un adăpost financiar vital în cazul unor astfel de situații de criză, ca cea pe care o traversăm. În plus, deși vorbim de peste 100 de mii de firme nou apărute în anul pandemiei, șansele ca acestea să supraviețuiască și să prospere sunt foarte mici fără un plan clar de business și fără a învăța cum se echilibrează balanța între venituri și cheltuieli”.

 

Remus Bălan explică faptul că, potrivit studiilor efectuate în perioade normale ale economiei și ale unei piețe în dezvoltare, una din trei companii nu supraviețuiește primului an, iar după 5 ani, mai puțin de 10% dintre firmele noi rămân în piață, dintre cele care au activitate. Dintre acestea cam 70 – 80% stagnează la un nivel de supraviețuire și nu pot crește, nu pot scala, iar acest lucru nu afectează doar compania, ci și mediul antreprenorial în general. „Cu atât mai mult acum, într-un astfel de moment de incertitudine, avem nevoie de un control riguros al banilor în companie, iar acest lucru se poate învăța. De aceea noi am creat, în cadrul programului Business Mentors, un modul certificat și special dedicat doar acestui subiect: „Bugetul de venituri și cheltuieli”. 

La rândul său, antreprenorul și business mentorul Cristian Onețiu, care încă din luna martie 2020 a avut inițiativa creării primului webinar gratuit, desfășurat la nivel național cu scopul informării și restructurării mediului afacerilor, dar și al creării unei comunități puternice de business, spune despre modulul BVC că este o oportunitate extraordinară de învățare pentru antreprenori. Și, mai ales, de implicare. Pentru că cei care se vor certifica drept Business Mentori specializați în bugetul de venituri și cheltuieli, pot ajuta mai departe alți antreprenori să își crească șansele de succes și profit previzibil.

 

Din 17 februarie lansăm BVC cu o structură nouă, dezvoltată exact pe această realitate fără precedent a pieței, cu informații practice, concrete adaptate nevoilor din prezent ale colegilor antreprenori. În plus, antreprenorii nu au prea mare încredere în consultanți ne-practicieni, așa că acest modul creat special pentru practicanți le va da acestora nu doar posibilitatea de a-și completa experiența practică cu cea teoretică, dar și ocazia să predea mai departe și să îi poată ajuta astfel în mod real pe alți colegi de breaslă. Pentru mai multe detalii intrați pe https://businessmentors.ro/, mai avem câteva locuri disponibile”.

 

Ce oferă modulul „Bugetul de venituri și cheltuieli”, din cadrul programului Business Mentors ?

  • Unicitate: BVC aduce o schimbare de paradigmă de la instrumente contabile și fiscale, la instrumente de management. De la limbajul și abordarea contabilă, la limbajul și abordarea antreprenorială  – un aspect esențial care oferă trecerea de la imaginea situației fiscale din trecut la planificarea financiară în viitor.

 

  • Tips & Tricks pe subiecte esențiale care explică: vocabularul financiar pentru antreprenori, cum o companie poate să creeze permanent un cash flow pozitiv, Margin (marjă) vs Markup (adaos comercial), cum se poate construi un Dashboard financiar pentru a extrage cele mai importante cifre din business privite din punct de vedere antreprenorial, cu cât se cresc vânzările pentru a se putea oferi un discount sau ce aspect este mai important: creșterea de preț sau creșterea de volum de vânzare ?

 

  • Componentă practică – principii explicate și exerciții: pe lângă partea teoretică, programul conține și o serie de exerciții și scenarii pentru însușirea informațiilor.

 

  • Certificare: toți cei care urmează acest program online, nu doar că pot implementa imediat și cu succes informațiile în propriile businessuri, dar primesc și certificare pentru a deveni la rândul lor mentori pentru alți antreprenori.

 

Cei care sunt interesați de înscrierea în noul modul „Bugetul de venituri și cheltuieli”, din 17 februarie, pot accesa https://businessmentors.ro/ pentru mai multe detalii.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Companii

Octavian Fanea, CEO KADRA: „Intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

  • Compania Kadra, singura companie din România care oferă soluții tehnice integrate de inginerie și management al căilor de acces, a semnat 285 de proiecte noi în 2020
  • Aproape 250 de sisteme de acces de la KADRA au fost implementate în unități medicale, în contextul pandemic de anul trecut 
  • Peste 5400 de uși rezistente la foc au fost montate anul trecut
  • Compania a lansat în plină pandemie servicii adaptate vremurilor: turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare sau panouri separatoare antivirus

 

2020 a fost cu siguranță un an al provocărilor pentru mediul de business, și nu numai, dominat de imprevizibil și nesiguranță. În acest context, piața sistemelor de acces a fost provocată să se adapteze și să propună soluții adecvate vremurilor. Compania KADRA, integrator de soluții automate inovative de acces, a semnat în pandemie un număr semnificativ de proiecte noi și a implementat numeroase soluții pentru siguranța cetățenilor: de la un model nou de termoscaner, un dispozitiv multifuncțional pentru controlul accesului și turnicheți cu funcție de igienizare și termoscanare, la panouri separatoare antivirus concepute să asigure distanțarea socială atât în birouri, cât și în spații deschise, la uși automate rotative sau soluții care asigură aerisirea automată a spațiilor în care se află concomitent mai mulți oameni.

Într-un context dificil, KADRA s-a dovedit un business stabil, pregătit pentru situații extreme, un jucător adaptabil, capabil să ofere soluții de ultimă generație și să folosească experiența adunată în cei 27 de ani pentru a crea și pune la dispoziție soluții care să ne permită tuturor să trăim în mai mare siguranță. Toate acestea fac posibilă începerea anului 2021 în forță și cu optimism. Ba mai mult, CEO-ul companiei, Octavian Fanea, e de părere că există un potențial mai mare față de anul precedent în ceea ce privește valorificarea anumitor situații nou create. „Am avut parte de o revigorare în semestrul al doilea, care ne-a permis să semnăm contracte valoroase pe câteva proiecte foarte interesante pentru 2021. Astfel că intrăm în noul an cu un potențial mai mare decât în perioada ante-pandemică, ceea ce ne creează perspectiva unor investiții pentru a putea gestiona corect oportunitățile”, spune Octavian Fanea.

285 de proiecte noi semnate și demarate în 2020 de KADRA și cereri de soluții adaptate pandemiei 

2020 a fost pentru KADRA un an cu multe provocări, dar și cu multe realizări. Nu mai puțin de 285 de proiecte au fost semnate și demarate pe parcursul acestui an. Întrebată ce înseamnă această cifră pentru business-ul KADRA, Andreea Strugaru, Managing Partner și director de marketing al companiei, răspunde: „Este un număr destul de mare de proiecte pentru un an atât de complicat. Am avut și proiecte pe care investitorii le-au amânat din cauza impredictibilității vremurilor sau a problemelor de finanțare, însă au fost destui care au preferat să finalizeze investițiile. În construcții, cheltuielile de conservare sunt mari, prin urmare chiar și în perioadele de lock-down s-a lucrat. Ritmul a fost foarte lent în primăvara anului trecut, iar asta s-a văzut în cifre, dar important este că nu s-au luat decizii de blocare totală a investițiilor. Pe de altă parte, s-a schimbat puțin tipologia cererilor. Au fost beneficiari care au avut de rezolvat nevoi cu totul noi, cum au fost de exemplu spitalele care au avut de separat fluxuri sau de restricționat accesul în anumite zone și care au solicitat instalarea de uși automate, sau spații de producție care pentru protecția propriilor angajați au dorit să înlocuiască ușile manuale cu unele automate pentru minimizarea riscului de infecție prin atingerea mânerelor.

Continuarea în pag. 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Business Mentorul Remus Bălan, despre cum să înveți din eșec ca să te bucuri de succes

Avatar

Published

on

„Nu renunța niciodată la visul tău, învață cât mai mult și beneficiază de un mentor bun, care a gestionat și eșecul și succesul”. Acestea sunt primele și cele mai importante 3 sfaturi pe care Business Mentorul Remus Bălan le oferă tuturor celor care doresc să devină antreprenori. 

 

 

De la visul din copilărie, de a avea un business al său și până la statutul de astăzi, drumul i-a fost marcat, după cum spune chiar el, de momente de eșec, de bucurii, de curajul de a o lua de la capăt și de a renunța la slujbe sigure într-unele dintre cele mai mari corporații. Însă niciodată la visul său. În prezent, Remus Bălan este trainer, coach şi speaker certificat John Maxwell Team şi Andy Szekely, trainer şi manager de proiect certificat CNFPA, trainer certificat SELLification și Mentor, dar și Program Manager al programului Business Mentors, despre care spune că „este proiectul său de suflet”. Dezvoltat și implementat împreună cu Cristian Onețiu, acesta este primul program care formează mentori și pune bazele unei comunități de business adaptate noului context economic în România.

 

Remus spune că dintotdeauna „am avut suflet de antreprenor și tot timpul mi-am dorit să am afacerea mea”. A trăit atât experiența mediului corporate, ca angajat, cât și provocările drumului pornit pe cont propriu când a trecut prin perioade dificile, învățând din mers. Pasul definitiv spre antreprenoriat l-a condus, din 2012, exclusiv spre ceea ce a descoperit că este o mare pasiune: educaţia non-formală și mentoring-ul.

 

Povestea lui Remus, a căutării libertății și împlinirii personale în mediul profesional a început cu meseria de inginer auto. Dar, dacă este să privească cu mult mai devreme, spune mai în glumă, mai în serios, că arta negocierii și antreprenoriatul s-au clădit în copilărie. „Nu îmi amintesc cu exactitate cum am făcut când eram mic, dar pornind de la zero și fără să dau bani pe ele, am ajuns ca în 3-4 ani să fiu fericitul posesor a trei mari colecții: machete de mașini, timbre și reviste de benzi desenate. Erau atât de multe, că nu mai aveam loc în casă și mama mă boscorodea că le las împrăștiate peste tot. La vremea respectivă nu vindeam produse sau servicii, dar bag de seamă că eram bun la negocieri”. Pentru a se putea întreține la facultate, el a creat un business local în cămin cu produse de export, care a mers foarte bine.

Însă a considerat că viața de adult, care începea cu diploma de absolvire a studiilor în Autovehicule Rutiere înseamna să intre „în rândul lumii”, cu statutul de angajat.Am lucrat timp de doi ani la un service auto, suficient cât să îmi dau seama că îmi doresc să lucrez mai mult cu oameni decât cu mașini. Așa a pornit călătoria de leadership...”.

 

A ajuns în poziții cheie de management în companii precum Coca-Cola, British American Tabacco, Gillette și Vodafone și, pe parcurs, și-a dorit foarte mult să dezvolte și business-uri independente. Între timp și-a ales domeniul în care activează astăzi cu succes, dezvoltând două business-uri de educaţie non-formală, mai precis training, consultanţă şi coaching prin care oferă servicii în domeniile productivitate, time management, vânzări/persuasiune, leadership şi antreprenoriat. A dezvoltat proiecte şi a susținut traininguri în România, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Grecia, Turcia, Cehia, Germania şi Canada, totalizând peste 10.000 de participanți.

 

Din toamna anului 2019 face echipă cu Cristian Onețiu pentru a implementa programul Business Mentors. Pandemia anului 2020, criza în domeniul business, restructurarea multor afaceri și lipsa unei comunități de suport au arătat mai mult ca oricând nevoia de a exista a unui astfel de program. „Business Mentors înseamnă, în primul rând, prima comunitate formată din antreprenori care au reușit în afacerile lor. Și care vor să facă pasul mai departe – asumarea rolului de lider și a responsabilității de a preda altor antreprenori educație antreprenorială, structurată, adaptată vremurilor pe care le trăim. În plus, mentorul, în special în cazul nostru, face parte dintr-o comunitate numeroasă și te poate pune în legătură cu colegii săi pentru a-ți oferi mai multe perspective.” 

 

Remus se pregătește pentru o nouă etapă la Business Mentors, din 17 februrie, când va lansa un nou capitol și un nou modul: „Bugete, venituri și cheltuieli”, după cel de „Vânzări 5X” și „Mentor On Call” în care participanții se acreditează acum. Cei care doresc să afle mai multe amănunte despre înscrieri, dar și despre beneficiile acestui program, pot intra pe pagina oficială Business Mentors.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

2Performant și Cristian Tudorescu lansează prima analiză din România a evoluției companiilor de tech pe bursă

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Prima analiză a evoluției companiilor de tehnologie pe bursă realizată pentru piața de capital din România, de către un specialist român, s-a lansat astăzi sub numele „Companiile de tech pe bursele din întreaga lume – de la Nasdaq până la Bursa de Valori București”. Acest demers în premieră pentru țara noastră, care analizează evaluarea și randamentele pentru companiile tech, este semnat de Cristian Tudorescu, specialist în piețele financiare, cu experiență de peste 15 ani în investiții și evaluarea companiilor, cofondator Investors Club, cu sprijinul companiei de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată recent pe piața AeRO a BVB.

 

 

La Bursa de Valori București există până la realizarea acestei analize 9 companii românești de tehnologie sau cu o componentă tech care s-au listat și au apelat la bursă pentru finanțare. Este exemplul că piața de capital din România poate susține dezvoltarea acestor companii. Autorul documentului este de părere că această analiză a finanțării prin bursă pentru companiile de tech este o oportunitate de a crește vizibilitatea acestora în rândul investitorilor din România, prin modelul lor de business și capacitatea de scalare.

„Suntem într-o perioadă efervescentă privind finanțarea și creșterea companiilor de tehnologie, pornind din SUA, continuând cu Europa și ajungând către România, unde începem să vedem în ultimii ani un apetit în creștere din partea investitorilor. Din perspectiva evaluării business-urilor, investitorii în companii de tehnologie proiectează o imagine a viitorului pe care o transpun apoi în prezent, iar prin materialul de față ne propunem să setăm principalele coordonate de evaluare și de randament pentru companiile de tech. În multe dintre cazuri, evaluările de acum își găsesc o justificare în rezultatele financiare pe care investitorii le întrevăd pentru următorii câțiva ani”, spune autorul analizei.

 

Încă de la listarea la BVB din 9 decembrie 2020, când a avut un debut record devenind cea mai tranzacționată companie în prima zi de la lansarea AeRO, reprezentanții 2Performant și-au exprimat dorința de a încuraja antreprenorii din tech să ia Bursa în calcul pentru finanțare. Astfel, colaborarea cu Cristian Tudorescu pentru elaborarea acestui document de analiză este și un demers de susținere a creșterii sectorului tech pe BVB, o industrie creativă, cu valoare adăugată.

„Odată cu listarea pe piața AeRO, ne-am dat seama că pentru a avea un parcurs bun pe Bursă e important nu doar să înțelegem cum funcționează piața de capital, ci și să ne propunem și să aducem oameni noi, fie investitori interesați de companiile de tehnologie, fie antreprenori ce caută finanțare pentru dezvoltarea business-urilor lor. În același timp, ne-am dat seama că există un decalaj mare între cum este văzut acest sector în România și cum este el văzut pe Nasdaq, cea mai puternică piață de capital pentru tehnologie din lume. Ne-am întrebat care sunt diferențele semnificative și ne-am oprit la două, foarte bine corelate între ele: evaluare și potențial de creștere. Așa că am apelat la Cristian Tudorescu și la experiența sa vastă în investiții și evaluarea acțiunilor listate la bursă, și l-am invitat să ne ofere perspectiva lui asupra companiilor de tehnologie listate pe bursele din întreaga lume. Ne așteptăm ca această analiză să reprezinte un instrument valoros pentru toți cei care se uită la companiile de tehnologie ca la potențiale investiții, dar și un demers care ne dorim să încurajeze antreprenorii din tech să abordeze Bursa ca opțiune de finanțare”, spune Bogdan Aron, CFO 2Performant.

 

Concluzii ale analizei „Companiile de tech pe bursele din întreaga lume”

Documentul strânge laolaltă povești de succes cunoscute, dar și eșecuri de pe Bursele din întreaga lume, identifică principalele instrumente utilizate în evaluarea acțiunilor și concluzii importante privind evaluarea și finanțarea companiilor de tehnologie. În analiză sunt utilizați principalii indicatori cu care operează investitorii de pe piețele de capital, atunci când evaluează o companie listată: creșterea business-ului, a cifrei de afaceri în perspectiva următorilor ani; profitabilitatea – în sens de EBITDA (profit înainte de amortizare), iar apoi ca profit net; multipli de evaluare precum: Capitalizare / Cifră de afaceri (sau Price/Sales), Capitalizare / Profit net (sau Price/Earnings), Valoarea întreprinderii inclusiv datoriile / EBITDA (sau EnterpriseValue/EBITDA, notat EV/EBITDA) și alți multipli similari.

 

În opinia autorului, evaluarea companiilor de tech ia în calcul perspectiva de creștere a veniturilor pe următorii ani, precum și perspectiva de profit. Investitorii în business-urile de tehnologie sunt dispuși să includă o parte din viitor în evaluările prezente, iar pe parcurs urmăresc îndeaproape în ce măsură managementul companiilor confirmă prin rezultate acea traiectorie așteptată. De aceea, se observă în majoritatea cazurilor că multiplii de evaluare de tip Preț / Cifră de afaceri sau Preț / Profit sunt superiori altor industrii.

 

De exemplu, top 10 companii din indicele american Nasdaq sunt evaluate, în medie, la de 9.2 ori cifra de afaceri previzionată pentru 2021, respectiv de 41.7 ori profiturile nete estimate. De asemenea, companiile din indicele BVP Nasdaq Emerging Cloud Index sunt evaluate la de 17.1 ori cifra de afaceri, în condițiile în care business-urile de acest tip sunt estimate să crească, per ansamblu, cu 38 % anual. Polonia oferă, la rândul său, un cadru propice de afirmare și de creștere a companiilor de tehnologie sau cu suport tehnologic, câteva exemple fiind industria de gaming, dar și industria de eCommerce, cu toate subsegmentele adiacente tractate de aceasta.

 

Analiza „Companiile de tech pe bursele din întreaga lume – de la Nasdaq până la Bursa de Valori București” poate fi consultată aici: https://ro.2performant.com/2p-la-bvb. Analiza este realizată în baza datelor publice disponibile până la data de 20 ianuarie 2021.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Cristian Onețiu a premiat cei mai buni antreprenori la prima ediție a Galei de Excelență Scale-UP 1000

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Să fii antreprenor în 2021 este cu siguranță o provocare, accentuată de anul pandemic ce a pus la încercare multe domenii din business. Există însă și antreprenori care au reușit să facă ceea ce în domeniu se numește scale-up, cu alte cuvinte sa-și crească business-ul. Un teritoriu pe care Cristian Onețiu îl stăpânește și pentru care a și conceput, acum trei ani, programul Scale-UP 1000, primul din România dedicat educației antreprenoriale și formării celei mai mari comunități de business.

 

 

La începutul acestui an, Onețiu a marcat această aniversare prin Gala de premii Scale-UP 1000, eveniment desfășurat online, care a avut scopul de a premia excelența participanților la program și rezultatele obținute de aceștia într-unul dintre cei mai dificili ani pentru antreprenoriat, 2020.

Invitații galei, antreprenori din țară, cât și din străinătate, s-au întâlnit în cadrul acestui eveniment „cu ușile închise” și cu Virgil Ianțu, care a vorbit despre importanța aparițiilor publice și a brandului personal, dar și cu Florina Onețiu, business coach, antreprenor, advisor și consultant de marketing care a împărtășit din experiența sa acumulată la studiile de specializare de la universități internaționale de prestigiu. Psihologul Doru Dima, CEO al companiei Great People Inside, selectată pentru a doua oară consecutiv printre primele 10 firme de evaluare din lume, a vorbit antreprenorilor despre scalarea joburilor și importanța măsurării indicatorilor predictori de performanță la angajare, dar și despre importanța zonei de confort și a stării de wellbeing a angajaților, un concept tot mai prezent în câmpul muncii post-pandemie.

Pe lângă premierea celor mai performanți antreprenori din program, Onețiu a anunțat și noutățile pentru anul 2021, când comunitatea Scale-UP 1000 va susține 5 cauze sociale importante pentru România, prin donații. Primele trei domenii au fost stabilite din zonele de: sănătate – „Fundația Mihai Neșu”, educație și consiliere psihologică a tinerilor – „Asociația ProActa Edu” și prevenire a abandonului animalelor de companie – Asociația „Global Pet Savers”. Cristian i-a încurajat pe antreprenori să susțină aceste cauze, anunțând că el a făcut deja o primă donație de 1.000 de euro către zona de educație.

Premiile și diplomele acordate au inclus mai multe categorii și topuri, printre care s-au numărat: „Best Scale-UP Student” (Benchea Gabriel), „Best Scale-UP Ambassador” al programului (Stănuleț Matei), „Best Turnaround” (Alin Vlad) – cele mai bune exemple de reorganizare business, cu succes în 2020, „Best Operațional Exit” (Spînu Marian), Top „Best New Job Creator 2020” (Bobeică Petru, Priscorniță Cătălin și Catrinoiu Marius) „Best Business Growth 2019 – 2020” (Iftene Sorin, Butiurca Mădălin, Posea Gabriel Valentin), „Best Exit” (Mihai Alina) și locul I – „Antreprenor of The Year” (Bălan Ioan Daniel).

Am trecut în 2020 printr-o perioadă destul de grea, nimeni nu se aștepta la un astfel de an. În acest context, programul Scale-UP 1000 și-a dovedit mai mult ca oricând utilitatea și știu asta de la scale-up-eri care au găsit aici foarte multă susținere. Pe lângă toate cunoștințele pe care le-au acumulat în Scale-UP 1000 și despre care ei spun că i-au ajutat să devină mai puternici și ancorați în realitatea pe care o trăim, componenta cea mai importantă a fost comunitatea. Faptul că aici oamenii au găsit împreună resurse, alți antreprenori ca ei cu care au putut vorbi și nu s-au simțit singuri într-un proces greu de transformare. Tocmai pentru că nu ne-am putut vedea mai mult, am decis să ne bucurăm de acest eveniment și de Topul Scale-UP 1000, primul dintr-o lungă serie, sperăm. Ne dorim să permanentizăm această gală anuală în care celebrăm împreună rezultatele bune și excelența în antreprenoriat și pe viitor să venim și cu măsurători clare ale performanțelor membrilor comunității în comparație cu economia generală”, a declarat Onețiu.

 

Cristian Onețiu a creat împreună cu echipa sa platforma și programul Scale-Up 1000 în anul 2018, cu o investiție de peste 200.000 de euro. Platforma conține informații structurate și relevante, un conținut bogat de videouri, misiuni, provocări, teste, exerciții și alte funcții suplimentare necesare pentru a ușura procesul de învățare. Scale-UP 1000 a luat naștere ca o consecință firească a cerinței pieței și pentru a răspunde nevoilor de educație, structură și actualitate ale antreprenorilor din România. În prezent, comunitatea numără peste 500 de membri activi.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Nu aduce anul, ce aduce BitCase – huse personalizate pentru modele virale de telefoane!

Avatar

Published

on

huse personalizate bitcase.ro

BitCase te surprinde și în 2021! Cunoscutul producător român de huse personalizate își propune să aducă în atenția ta modele cum nu ai mai văzut până acum. Poate să facă acest lucru și o va demonstra cu ușurință, întocmai cum a făcut și până în prezent.

iPhone, Samsung și Huawei – mărcile vedetă de telefoane din stocul de la BitCase – vor cunoaște în viitorul apropiat noi modele. Este vorba despre huse pentru cele mai recente telefoane ce poartă semnătura acestor brand-uri celebre. Și după cum BitCase te-a obișnuit deja, calitatea va însoți orice produs pe care îl achiziționezi.

Fii un reper al unicității – alege husele personalizate pentru iPhone de la BitCase!

Știi prea bine că BitCase mizează întotdeauna pe unicitate. Acest magazin online de huse personalizate aduce în atenția ta, în 2021, o  categorie impresionantă de modele de huse pentru iPhone.

Ce ai spune de o husa iPhone 11 cu fața pisicii tale sau, de ce nu, una cu numele tău? De fapt, ce ai spune de o husă personalizată cu tot ce îți trece prin cap? La BitCase visele devin realitate grație serviciului de personalizare a huselor cu poza ta. Tu alegi poza reprezentativă, de restul se ocupă BitCase și îți garantează că finalul va fi impecabil până la cele mai mici detalii.

Ai văzut stocul de huse iPhone 11 Pro Max? Este unul extrem de generos, cu o mulțime de modele deja imprimate. Bineînțeles, și pentru aceste tipuri de huse serviciul de personalizare cu poza aleasă de tine este disponibil. Nu uita să îți dai frâu liber imaginației și să transformi husa telefonului tău mobil în cel mai cool accesoriu.

De asemenea, tot de la BitCase poți achiziționa huse personalizate pentru iPhone 11 Pro, iPhone 8 Plus, iPhone 7, iPhone XS, iPhone XR și nu doar atât.  Practic găsești în stocul acestui magazin online huse pentru modele de actualitate. Oferă-i o altă înfățișare telefonului tău – alege husele personalizate de la BitCase!

Huse personalizate pentru modelele wow de la Huawei – ghici unde le găsești

Surprizele de la BitCase par a nu se termina niciodată. Ce mai spune dragul tău telefon? Aceeași husă banală care oferă doar protecție? Schimbă foaia și schimbă husa în 2021. La BitCase poți beneficia de huse extrem de aspectuoase pentru telefonul tău marca Huawei.

Din nou vorbim de posibilitatea de a personaliza chiar tu husa cu poza de interes pentru tine. Profită la maximum de acest lucru. Cei de la BitCase vor avea grijă ca husa telefonului tău să fie impecabilă până la cele mai mici detalii. Pentru asta au nevoie ca poza pe care o încarci în secțiunea dedicată să fie extrem de clară. Decupeaz-o după cum consideri tu și finalizează comanda.

De ce ai alege BitCase în detrimentul celorlalte magazine online cu huse personalizate?

BitCase are grijă ca tu să pleci de aici cu o husă înalt calitativă, premium. Spatele huselor de la BitCase este din sticlă rezistentă. Aceasta nu doar că oferă o senzație extrem de plăcută la atingere, ci oferă și o strălucire aparte husei.

Pentru că BitCase este un devotat susținător al tehnologiilor inovative, husele pe care ți le pune la dispoziție sunt compatibile cu orice telefon ce prezintă încărcare wireless. Marginile huselor prezintă striații cu rol antialunecare. Asta înseamnă că achiziționând huse de la BitCase uiți de grija cum că ai putea scăpa telefonul în cele mai nepotrivite momente.

Cât despre printul huselor, acesta trece cu brio testul timpului. Știi de ce? Pentru că este poziționat sub spatele de sticlă al huselor. Asta înseamnă că orice s-ar întâmpla culorile nu își pierd din intensitate. Convinge-te de acest lucru personalizându-ți chiar acum o husă de la BitCase!

Cât costă o husă personalizată cu poza ta? Răspunsul la această întrebare cu siguranță te va face să alegi BitCase. Dacă optezi pentru o husă personalizată de la BitCase, vei ajunge să scoți din buzunar 75 de lei. Nu trebuie să plătești transportul – este din partea casei! Husa va ajunge la tine în maxim 3 zile lucrătoare.

Cu BitCase, orice an, fie el pandemic sau nu, este unul cu mult mai reușit. De ce? Pentru că la BitCase ideile îți sunt ascultate – ai huse premium, posibilitatea de a le personaliza, transport rapid și prețuri wow.

Pentru mai multe detalii privind produsele, nu ezita să iei legătura cu personalul BitCase:

0744 330 671

contact@bitcase.ro

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Peste 1 milion de vânzări pentru magazinele online generate prin 2Performant în 2020

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

  • Afiliații au adus magazinelor online din 2Performant peste 55 de milioane de click-uri și peste 1 milion de vânzări, cu 28 % mai mult ca anul trecut.
  • 3.445 de nativi digitali au câștigat 3,4 milioane de euro din comisioane prin intermediul 2Performant, cu 26, 8% mai mult ca în 2019.
  • Românii au făcut cumpărături online preponderent de pe mobil și au achiziționat produse adaptate contextului pandemic.
  • Valoarea medie a coșului de cumpărături crește cu 5,7 procente în 2020 și ajunge la 49,70 euro fără TVA.

 

 

2020 a însemnat schimbarea paradigmei generale, iar în contextul digitalizării accentuate impuse de pandemie, comerțul electronic a fost cu siguranță una dintre vedetele anului ce s-a încheiat. Modificările în obiceiurile de consum ale cumpărătorilor și mutarea preponderent în online au dus la creșteri semnificative pe sectorul eCommerce și al domeniilor conexe. Pentru a rămâne active, companiile au început să pună accent tot mai mult pe comerțul online, iar în acest efort de adaptare la noile obiceiuri ale consumatorilor, marketingul afiliat a fost un real ajutor.

 

Recent listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), compania de tehnologie 2Performant care dezvoltă, operează și monetizează platforma integrată de marketing afiliat și influencer marketing 2Performant.com anunță că în 2020 a intermediat peste 1 milion de vânzări pentru magazinele online din platformă, în creștere cu 28 % față de anul anterior.

 

Cu alte cuvinte, afiliații, nativii digitali care promovează prin 2Performant magazinele online, au contribuit la creșterea vânzărilor pentru acestea, obținând totodată propriile comisioane. Peste 55 de milioane de click-uri au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant pe tot parcursul anului 2020, ceea ce înseamnă că în medie afiliații au adus magazinelor înscrise în platformă peste 4,6 milioane de click-uri pe lună. La fiecare click generat de afiliați prin 2Performant, magazinele online au încasat aproape un euro din vânzări (mai precis 1 click = 0,9 euro).

Marketingul afiliat se definește ca publicitate la cost pe vânzare și reprezintă un instrument foarte eficient în termeni de cost pentru magazinele online. Astfel, pentru fiecare euro investit în marketing afiliat, un magazin online a câștigat în medie anul trecut 14,86 euro, probabil cel mai bun randament pe care îl poate obține un magazin online. Și numărul efectiv al magazinelor online care au înregistrat vânzări prin intermediul 2Performant a crescut în 2020 cu 2,3 % față de anul anterior, ajungând la 785.

 

În ceea ce privește nativii digitali care promovează aceste magazine și obțin comisioane, numărul lor a crescut în 2020 cu 15,5 % față de 2019: 3.445 de oameni au câștigat 3,4 milioane de euro din comisioane prin intermediul 2Performant, o sumă cu 26,8 % mai mare ca anul precedent. Astfel, pe fondul creșterilor din sectorul eCommerce, estimat în jurul cifrei de 5,5 miliarde de euro în 2020 conform ARMO, adică cu 30 % mai mult față de anul precedent, marketingul afiliat poate juca un rol important în vânzările online, cu perspective foarte bune în următorii ani.

„În 2020, marketingul afiliat și-a dovedit relevanța ca instrument de vânzări, ajutând magazinele să atragă consumatorii noi veniți în online, dar și să-și atingă cotele de piață propuse. În portofoliul 2Performant se regăsesc magazine online pentru care afilierea înseamnă până la 70 % din total cifră de afaceri, în același timp existând și retaileri pentru care afilierea înseamnă contribuția la a câștiga încă 2 sau 3 procente din cota de piață vizată. 1 milion de vânzări este o cifră care nu s-ar fi putut atinge fără implicarea unui număr tot mai mare de afiliați, fără investiția de timp, bani, expertiză și răbdare a fiecăruia dintre ei. Unii dintre aceștia sunt parteneri consacrați ai rețelei noastre de marketing afiliat, alții sunt oameni care au optat pentru reconversia profesională în contextul pieței de muncă din 2020”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

 

Varietate mare de categorii de produse vândute, cumpărători noi în online 

Conform datelor companiei 2Performant, valoarea medie a coșului de cumpărături este în 2020 de 49,70 euro fără TVA, în creștere cu 5,7 % față de 2019. La capitolul categorii de produse, se observă distribuția categoriilor în total vânzări: 27,5% Fashion, 25,7% Books, Movies & Music, 13,7% Beauty, 7,1% Electronics IT&C, 6,8% Babies Kids & Toys, 5,4% Home & Garden. Ceea ce reflectă faptul că românii au cumpărat în online acele produse care au fost cele mai potrivite noului stil de viață impus de pandemie. Primele trei categorii de produse cu cele mai mari creșteri de vânzări în 2020 față de anul anterior sunt Sports & outdoors, urmată de Beauty și Babies Kids & Toys.

Cum se comportă cumpărătorul român în online ?

Schimbările din stilul de viață impus de pandemie s-au reflectat nu numai în preferința românilor pentru anumite produse, ci și în obiceiuri de cumpărare în online. Astfel, în 2020 cresc ușor vânzările pe mobil: 65,6% din total vânzări sunt realizate de pe mobil versus 34,4% de pe desktop (față de o distribuție a vânzărilor de 63,6% pe mobil și 36,4% pe desktop în 2019), trend vizibil încă din 2018.

 

Totodată, se observă schimbări de comportament în ceea ce privește intervale orare de trafic și vânzări: dacă în 2019 traficul și tranzacțiile pe mobil erau mai ridicate seara, iar pe desktop se naviga și cumpăra mai mult în timpul zilei, în 2020, în contextul pandemiei, traficul pe site-urile magazinelor online a crescut proporțional în timpul dimineții pe mobil și desktop, însă, în timp ce pe mobil traficul continuă să crească progresiv după ora 11, pe desktop începe să scadă. Cele mai multe vânzări s-au făcut pe desktop ziua între 11:00 – 15:00, iar pe mobil seara între 20:00 – 22:00.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending