Connect with us

În 2015, televiziunile din grupul PRO TV (PRO TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și PRO TV Internațional) le-au oferit tuturor telespectatorilor din România, de luni până duminică, conținut de calitate, informații relevante și programe de top, care i-au ținut pe aceștia în fața televizoarelor.

În perioada octombrie – decembrie 2015, grupul PRO TV, parte a grupului CME (Central European Media Enterprises Ltd.) a înregistrat o cotă medie de audiență de 23.7% pe durata întregii zile și 28.9% în prime time, pe segmentul publicului comercial, comparativ cu principalul competitor, Intact, care a obținut 21.2% cotă de piață pe durata întregii zile și 20.4% în prime time.

 

Rezultatele grupului PRO TV în anul 2015

În 2015, grupul PRO TV a obținut un venit net de 157.6 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 5.4% la rate constante ale cursului de schimb, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. OIBDA, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare, a crescut cu 10.5% la cursul de schimb efectiv şi cu 31.9% la o rată constantă a cursului de schimb. Ratele constante ale cursului de schimb valutar, sau fluctuația like-for-like, reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb din perioada curentă asupra veniturilor şi cheltuielilor din perioada anterioară.

Cifre pentru toata ziua:

La nivelul întregului an 2015, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, grupul PRO TV a obținut, pe parcursul întregii zile, o medie de 4.6 puncte de rating și 24.7% cotă de piață, în timp ce principalul competitor, Intact a înregistrat 4.1 puncte de rating și 21.8% cotă de piață.

Cifre pentru prime time:

În prime time, grupul PRO TV a obținut în 2015, la nivelul publicului comercial, o medie de 11.8 puncte de rating și 31% cotă de piață, în timp ce grupul media poziționat pe locul doi, Intact a înregistrat 7.7 puncte de rating și 20.3% cotă de piață.

Astfel, diferența față de principalul competitor în 2015 este de 10.7 puncte procentuale, mai mare cu 8% față de 2014, când diferența a fost de 9.9 puncte procentuale.

“ne-am propus să le oferim românilor divertismentul, informația și conținutul pe care le așteptau”

“În 2015, ne-am propus să le oferim românilor divertismentul, informația și conținutul pe care le așteptau. Fie că vorbim de programe de știri, emisiuni de divertisment, reality show-uri, filme de top, seriale internaționale cu milioane de fani în întreaga lume sau seriale de ficțiune special produse pentru români, ne dorim, de fiecare dată, să le oferim telespectatorilor mixul potrivit de programe, fără a face rabat de la calitate.”, spune Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

În top 20 de programe difuzate de toate canalele TV din România în 2015, la nivelul publicului comercial, 18 sunt producții PRO TV, primele trei poziții fiind ocupate de Românii au talent (sezonul 5, cu o medie de 18.1 puncte de rating și 45.6% cotă de piață), Sunt celebru, scoate-mă de aici! (medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% cotă de piață) și Las Fierbinți – sezonul 8 (cu o medie de 14 puncte de rating și 33.2% cotă de piață).

“ne propunem să continuăm în forță integrarea digital – on screen”

“Ne bucurăm că, și în 2015, grupul PRO TV a obținut rezultate remarcabile la nivel de audiență, precum și o performanță financiară semnificativă în grupul CME. În 2016, avem încredere în puterea grupului nostru, în echipa noastră și, mai ales, în telespectatori, pe care ne propunem să îi inspirăm și să le fim alături prin programele și informațiile pe care le oferim. De asemenea, anul acesta, ne propunem să continuăm în forță integrarea digital – on screen, oferind conținut relevant, de calitate, tuturor celor care urmăresc programele noastre atât la televizor, cât și online.”, continuă Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0