Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

Published

on

 
Prev1 of 3

Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor! 

Alegerea constantă a românilor pentru producțiile, divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time!

 

Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanțe remarcabile la nivelul cifrelor de audiență înregistrate. Am scris un nou capitol în piața media din România! Analizăm fiecare oportunitate și ținem cont de opinia telespectatorilor noștri, astfel încât să le putem oferi conținutul pe care și-l doresc atât on-screen, cât și online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016

 

Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.

 

Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016TM, stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor: 71.0% cotă de piață!

 

În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În 2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți.

 

Vizita vedetelor Pro TV în programul special Las FierbințiMarea petrecere națională a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.

 

Pro TV – lider incontestabil de audiență

 

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public.

În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a obținut 5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.

 

La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund, ANTENA 1,  a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă de piață.

 

Românii au preferat să urmărească programele din grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce locul al doilea, Intact Media Group a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share.

În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, INTACT, care a obținut 7.4 puncte de rating și 21.0% share.

 

Divertisment de top oferit de Pro TV în 2016!

 

În topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV. Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind divertismentul de top oferit de Pro TV.

 

Emisiune Canal Share Rating
Românii au talent Pro TV 43.4 16.8
Visuri la cheie Pro TV 30.6 12.4
Vocea României Pro TV 28.1 10.5
Chefi la cuțite – sezon 2 Antena 1 26.6 10.3
iUmor – sezon 2 Antena 1 24.9 11.0

 

Românii au talent reprezintă un angajament al Pro TV de a descoperi și de le a prezenta tuturor românilor cei mai talentați concurenți. În ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriți de incredibila voce a Laurei Bretan. În plus, după ce a avut o experiență de neuitat la emisiunea din România, Laura a cucerit și inimile americanilor, ajungând până în finala show-ului America’s Got Talent.

Emisiunea Românii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare, obținând pe segmentul publicului comercial o audiență medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi, ANTENA 1, în același interval, care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

 

Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibilă în bine în viețile oamenilor! În primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuințe complet mobilate și utilate și, astfel, au putut să înceapă o nouă etapă în viețile lor.

În 2016, show-ul a înregistrat un record, cu cea mai urmărită emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating și 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede în oameni, Pro TV a obținut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating și 30.6% share la nivelul publicului comercial, în timp ce postul TV de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat cifre de aproximativ două ori mai mici, 6.3 puncte de rating și 15.7% share.

 

Mai multe cifre pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 3

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: