Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

Published

on

 
Prev1 of 3

Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor! 

Alegerea constantă a românilor pentru producțiile, divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time!

 

Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanțe remarcabile la nivelul cifrelor de audiență înregistrate. Am scris un nou capitol în piața media din România! Analizăm fiecare oportunitate și ținem cont de opinia telespectatorilor noștri, astfel încât să le putem oferi conținutul pe care și-l doresc atât on-screen, cât și online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016

 

Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.

 

Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016TM, stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor: 71.0% cotă de piață!

 

În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În 2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți.

 

Vizita vedetelor Pro TV în programul special Las FierbințiMarea petrecere națională a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.

 

Pro TV – lider incontestabil de audiență

 

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public.

În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a obținut 5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.

 

La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund, ANTENA 1,  a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă de piață.

 

Românii au preferat să urmărească programele din grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce locul al doilea, Intact Media Group a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share.

În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, INTACT, care a obținut 7.4 puncte de rating și 21.0% share.

 

Divertisment de top oferit de Pro TV în 2016!

 

În topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV. Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind divertismentul de top oferit de Pro TV.

 

EmisiuneCanalShareRating
Românii au talentPro TV43.416.8
Visuri la cheiePro TV30.612.4
Vocea RomânieiPro TV28.110.5
Chefi la cuțite – sezon 2Antena 126.610.3
iUmor – sezon 2Antena 124.911.0

 

Românii au talent reprezintă un angajament al Pro TV de a descoperi și de le a prezenta tuturor românilor cei mai talentați concurenți. În ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriți de incredibila voce a Laurei Bretan. În plus, după ce a avut o experiență de neuitat la emisiunea din România, Laura a cucerit și inimile americanilor, ajungând până în finala show-ului America’s Got Talent.

Emisiunea Românii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare, obținând pe segmentul publicului comercial o audiență medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi, ANTENA 1, în același interval, care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

 

Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibilă în bine în viețile oamenilor! În primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuințe complet mobilate și utilate și, astfel, au putut să înceapă o nouă etapă în viețile lor.

În 2016, show-ul a înregistrat un record, cu cea mai urmărită emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating și 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede în oameni, Pro TV a obținut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating și 30.6% share la nivelul publicului comercial, în timp ce postul TV de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat cifre de aproximativ două ori mai mici, 6.3 puncte de rating și 15.7% share.

 

Mai multe cifre pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 3

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cutite, lider de piata cu ultima editie a preselectiilor!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

                 Ultima ediție de preselecții din sezonul şase a clasat „Chefi la cuțite” ca lider de piață la orașe și la nivelul întregii țări.

În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19.59-23.14, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8.7 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,4 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost pe primul loc în clasament cu o audiență medie de 9 puncte de rating și 19,3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,5 puncte de rating și 14% cota de piață.

Aproape 2.300.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.22.

                Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului urban din întreaga țară, cât și la nivelul publicului național. La orașe, postul s-a clasat pe primul loc, înregistrând o audiență medie de 8.2 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.1 puncte de rating și 15,8% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 18,2 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,7 puncte de rating și 16,2% cota de piață.

Ediția ”Chefi la cuțite” difuzată luni seară pe Antena 1 a fost una plină de surprize, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol culinar complet. Jurații au împărțit ultimele cuțite în audițiile pe nevăzute din sezonul şase, iar ultima farfurie venită la jurizare a fost cu totul și cu totul memorabilă. Alex Ilinca, bucătar, a reușit să le pună chefilor sub cloșuri o rețetă sofisticată, o supă de ceapă, cu un plating impecabil și un standard ridicat.

Gustul excepțional al preparatului a fost demn de toate cele trei cuțite din partea juraților, dar și de cuțitul de aur oferit chiar de cheful său preferat, Sorin Bontea. Complet surprins, Alex a acceptat cu lacrimi în ochi propunerea la care au visat toți concurenții sezonul acesta și a devenit, astfel, primul bucătar din echipa juratului, fără a mai fi nevoit să participe în etapa de Bootcamp: “Visul contează foarte mult, dar bucătăria cere toate sacrificiile”, a afirmat concurentul.

Seara a continuat cu prima probă din etapa crucială de Bootcamp, acolo unde cei 120 de bucătari calificați s-au întrecut la bancul de lucru într-o probă ce le-a dat mari bătăi de cap. În aparență simplă, tema salatei main-course a ridicat multe semne de întrebare în rândul concurenților, iar stabilirea unei rețete de bază, a unor ingrediente necesare, s-a dovedit a fi pentru mulți o misiune imposibilă: ”Este un război dezorganizat aici!”.

Pentru ca salata să poată fi inclusă în categoria felului principal, bucătarii au avut la dispoziție și un grătar, însă nu mulți au reușit să îl aprindă, motiv pentru care au apelat la bunăvoința colegilor mai pricepuți. De la salata caesar, la rețete sofisticate cu semințe și fructe uscate și până la o simplă salată de fructe, bucătarii au încercat să le demonstreze chefilor încă o dată că merită votul lor de încredere. Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au jurizat peste o sută de preparate, iar gustul și creativitatea au fost două din elementele vitale ce au contribuit la decizia lor.

                  La finalul edției de luni, jumătate dintre cei calificați în Bootcamp și-au luat rămas bun de la această experiență culinară, astfel încât doar 60 de bucătari vor continua lupta diseară, de la 20:00, pe Antena 1, în două probe consecutive, în care vor avea de demonstrat că merită cu desăvâșire o tunică colorată din partea chefilor Sorin Bontea, Florin Dumitrescu sau Cătălin Scărlătescu.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National
Perioada 10 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – record de audiență de la lansarea emisiunii

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Duminică, 9 decembrie, ediția Ce se întâmplă, doctore? a obținut cea mai bună cotă de piață de la lansarea emisiunii (6 octombrie 2007): 29.4%.

Emisiunea prezentată de Oana Cuzino a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus cu 5.6 puncte de rating și 29.4% share, de peste patru ori mai mult față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a obținut numai 1.2 puncte de rating și 6.5% share. La nivel național, aproximativ 1 milion de români au urmărit sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

„Suntem constienți că în era internetului lumea se poate informa și din alte surse, mai la îndemână, dar faptul că audiența emisiunii a fost foarte bună nu doar duminică, ci pe tot parcursul acestui sezon ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun. Și, totodată, ne pune în poziția actuală de a căuta și mai multe teme de discutie. Le mulțumim românilor de pretutindeni pentru încrederea pe care ne-o acordă de peste 11 ani”, a declarat Oana Cuzino.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? cu Nadia Comăneci, cea mai bună gimnastă din toate timpurile, despre cum a reușit să ducă tradițiile culinare românești peste ocean. Nadia va sărbători Crăciunul cu familia ei la Oklahoma, cu sarmale și cozonaci, pregătite de cea care în urmă cu 42 de ani lua primul 10 din istoria gimnasticii mondiale.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR 1, cu partida Olanda-România

Published

on

 
  • Peste 1.200.000 de telespectatori, în minutul de aur (20.24)

  • TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Următoarele meciuri ale reprezentativei României, cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00, ambele la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi nu au finalizat cu o victorie meciul cu Olanda de la Campionatul European din Franţa, handbalistele din Naţionala României au reuşit să adune românii împreună, la TVR, pentru a le susţine. Competiţia transmisă în exclusivitate de Televiziunea Română este de interes pentru tot mai mulţi telespectatori, partida de aseară (9 decembrie), cu Olanda, fiind cea mai vizionată de până acum.

Naţionala de handbal feminin a României a fost învinsă, ieri, în grupele principale de la Europeanul de handbal feminin 2018, de echipa Olandei, scor 29-24 (11-10), înfrângere în premieră la Campionatul European din acest an pentru fetele noastre. O victorie cu Olanda ne-ar fi asigurat calificarea automat în fazele superioare, acum însă tricolorele trebuie să câştige următoarele două meciuri, cu Spania şi Ungaria, pentru a accede în semifinale.

Partida dintre reprezentativele Olandei şi României a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial, finalul partidei înregistrând, la nivel naţional, peste 1.200.000 de telespectatori pentru TVR 1 (6,7% rating şi 12,2% cotă de piaţă, la ora 20.24).

Aproape 1 milion de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat aseară de Olanda la Europeanul din Franţa (5,1% rating şi 9,6% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.51-20.30.

Peste jumătate de milion de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta fetelor noastre cu puternica echipă a Olandei, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 5.3% şi o cotă de piaţă de 10,9% (512.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a înregistrat audienţe bune cu meciul de handbal Olanda-România: o medie de 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.8% (195.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe interval.

 

Următoarele partide ale României la CE de handbal sunt programate la TVR 1 şi TVR HD astfel: cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

Credit foto© Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending