Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANŢ PRO TV 2016: Cele mai multe recorduri în audienţă în ultimii 14 ani! Ce producţii au obţinut cele mai mari cifre?

Published

on

 
Prev1 of 3

Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor! 

Alegerea constantă a românilor pentru producțiile, divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time!

 

Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanțe remarcabile la nivelul cifrelor de audiență înregistrate. Am scris un nou capitol în piața media din România! Analizăm fiecare oportunitate și ținem cont de opinia telespectatorilor noștri, astfel încât să le putem oferi conținutul pe care și-l doresc atât on-screen, cât și online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

 

Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016

 

Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.

 

Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016TM, stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor: 71.0% cotă de piață!

 

În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În 2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți.

 

Vizita vedetelor Pro TV în programul special Las FierbințiMarea petrecere națională a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.

 

Pro TV – lider incontestabil de audiență

 

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public.

În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a obținut 5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.

 

La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund, ANTENA 1,  a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă de piață.

 

Românii au preferat să urmărească programele din grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce locul al doilea, Intact Media Group a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share.

În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, INTACT, care a obținut 7.4 puncte de rating și 21.0% share.

 

Divertisment de top oferit de Pro TV în 2016!

 

În topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV. Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind divertismentul de top oferit de Pro TV.

 

EmisiuneCanalShareRating
Românii au talentPro TV43.416.8
Visuri la cheiePro TV30.612.4
Vocea RomânieiPro TV28.110.5
Chefi la cuțite – sezon 2Antena 126.610.3
iUmor – sezon 2Antena 124.911.0

 

Românii au talent reprezintă un angajament al Pro TV de a descoperi și de le a prezenta tuturor românilor cei mai talentați concurenți. În ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriți de incredibila voce a Laurei Bretan. În plus, după ce a avut o experiență de neuitat la emisiunea din România, Laura a cucerit și inimile americanilor, ajungând până în finala show-ului America’s Got Talent.

Emisiunea Românii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare, obținând pe segmentul publicului comercial o audiență medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi, ANTENA 1, în același interval, care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating și 10.2% share.

 

Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibilă în bine în viețile oamenilor! În primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuințe complet mobilate și utilate și, astfel, au putut să înceapă o nouă etapă în viețile lor.

În 2016, show-ul a înregistrat un record, cu cea mai urmărită emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating și 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede în oameni, Pro TV a obținut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating și 30.6% share la nivelul publicului comercial, în timp ce postul TV de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat cifre de aproximativ două ori mai mici, 6.3 puncte de rating și 15.7% share.

 

Mai multe cifre pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 3

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending