Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor!
Alegerea constantă a românilor pentru producțiile, divertismentul, știrile, serialele și filmele difuzate au poziționat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din România pe toate categoriile de public în perioada ianuarie-decembrie, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time!
“Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanțe remarcabile la nivelul cifrelor de audiență înregistrate. Am scris un nou capitol în piața media din România! Analizăm fiecare oportunitate și ținem cont de opinia telespectatorilor noștri, astfel încât să le putem oferi conținutul pe care și-l doresc atât on-screen, cât și online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
Recorduri înregistrate de Pro TV în anul 2016
Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce privește cota de piață în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.
Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016TM, stabilind un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor: 71.0% cotă de piață!
În fiecare an, Pro TV sărbătorește Ziua Națională alături de toți românii. Pe 1 decembrie, zi care reprezintă și aniversarea Pro TV, programul este gândit astfel încât să le prezinte telespectatorilor cele mai frumoase și relevante povești de succes ale românilor de pretutindeni. În 2016, Pro TV a prezentat materiale și reportaje puternice în timpul zilei și le-a condimentat cu umorul specific celui mai iubit serial românesc: Las Fierbinți.
Vizita vedetelor Pro TV în programul special Las Fierbinți – Marea petrecere națională a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share.
Pro TV – lider incontestabil de audiență
În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public.
În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, ANTENA 1, care a obținut 5.6 puncte de rating și 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.
La nivelul întregii zile, Pro TV a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund, ANTENA 1, a înregistrat 2.8 puncte de rating și 15.7% cotă de piață.
Românii au preferat să urmărească programele din grila și la nivelul întregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV Internațional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share, în timp ce locul al doilea, Intact Media Group a obținut 3.8 puncte de rating și 21.3% share.
În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating și 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, INTACT, care a obținut 7.4 puncte de rating și 21.0% share.
Divertisment de top oferit de Pro TV în 2016!
În topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din România în prime time, primele trei sunt producții Pro TV. Conținutul de calitate, talentul, emoțiile și pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au ținut românii în fața televizoarelor, urmărind divertismentul de top oferit de Pro TV.
Emisiune | Canal | Share | Rating |
Românii au talent | Pro TV | 43.4 | 16.8 |
Visuri la cheie | Pro TV | 30.6 | 12.4 |
Vocea României | Pro TV | 28.1 | 10.5 |
Chefi la cuțite – sezon 2 | Antena 1 | 26.6 | 10.3 |
iUmor – sezon 2 | Antena 1 | 24.9 | 11.0 |
Românii au talent reprezintă un angajament al Pro TV de a descoperi și de le a prezenta tuturor românilor cei mai talentați concurenți. În ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriți de incredibila voce a Laurei Bretan. În plus, după ce a avut o experiență de neuitat la emisiunea din România, Laura a cucerit și inimile americanilor, ajungând până în finala show-ului America’s Got Talent.
Emisiunea Românii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare, obținând pe segmentul publicului comercial o audiență medie de 16.8 puncte de rating și 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi, ANTENA 1, în același interval, care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating și 10.2% share.
Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibilă în bine în viețile oamenilor! În primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuințe complet mobilate și utilate și, astfel, au putut să înceapă o nouă etapă în viețile lor.
În 2016, show-ul a înregistrat un record, cu cea mai urmărită emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating și 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede în oameni, Pro TV a obținut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating și 30.6% share la nivelul publicului comercial, în timp ce postul TV de pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat cifre de aproximativ două ori mai mici, 6.3 puncte de rating și 15.7% share.
Mai multe cifre pe urmatoarea pagina!