Vocea României a demonstrat, pentru a cincea oară consecutiv, că numai vocea contează! Show-ul care aduce cele mai bune voci din România în fața celor mai buni antrenori vocali a obținut 100% leadership, înregistrând o audiență medie de 10.5 puncte de rating și 28.1% share, spre deosebire de locul al doilea, ANTENA 1, care a obținut 7.0 puncte de rating și 18.9% cotă de piață.
Obiectivitate și profesionalism – Românii au ales Știrile Pro TV și în 2016
Pro TV își propune, zi de zi, să le ofere românilor informații și conținut de calitate, iar Știrile Pro TV reprezintă principala sursă de informație a telespectatorilor în anul 2016, reconfirmând poziția de lider a Pro TV.
Program știri | Canal | Share | Rating |
Știrile Pro TV 19 | Pro TV | 27.0 | 7.9 |
Sport – Știrile Pro TV 19 | Pro TV | 25.6 | 8.3 |
Vremea – Știrile Pro TV 19 | Pro TV | 24.0 | 8.3 |
Știrile Pro TV 22:30 | Pro TV | 16.2 | 6.0 |
Observator 19 | Antena 1 | 16.0 | 4.7 |
La nivelul tuturor categoriilor de public în prime time, Știrile Pro TV de la ora 19:00 au condus detașat topul preferințelor românilor, în jurnalul care cuprinde cele mai importante știri ale zilei, urmate îndeaproape de vreme și sport.
Cele mai urmărite filme din 2016, difuzate de Pro TV!
În top 100 de producții difuzate în anul 2016, 96 sunt filme difuzate de Pro TV! Indiferent de genul filmului difuzat, acțiune, aventură, dramă, comedie sau science-fiction, românii au ales, de fiecare dată, să urmărească filmele difuzate de Pro TV!
La nivelul publicului comercial, topul celor mai urmărite cinci filme difuzate în România este următorul, toate fiind filme difuzate de Pro TV:
- Singur acasă 2: Pierdut în New York (17.12.2016): 16 puncte de rating și 39.5% share
- Singur acasă 1 (10.12.2016): 14.2 puncte de rating și 37.2% share
- Curierul 2 (27.03.2016): 13.9 puncte de rating și 29.8% share
- Singur acasă 3 (24.12.2016): 13.1 puncte de rating și 38.0% share
- Red – Greu de pensionat (15.05.2016): 13.0 puncte de rating și 28.4% share
Românii preferă producțiile locale – Serialele românești de la Pro TV, în topul preferințelor!
Comedia autentic românească a ținut toți românii în fața televizoarelor. Hazul de necaz, comicul de situație, scenariile bine scrise și personajele memorabile au făcut ca producțiile locale marca Pro TV să fie cele mai urmărite seriale difuzate în România în anul 2016!
Las Fierbinți și Atletico Textila au fost cele două seriale care au condus top cinci seriale urmărite de publicul din țară în anul care tocmai s-a încheiat. Lansarea de succes a serialului Atletico Textila și conținutul fiecărui episod au poziționat această producție chiar lângă Las Fierbinți, cel mai iubit serial românesc. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani, în prime time, clasamentul a fost următorul:
Serial | Canal | Share | Rating |
Las Fierbinți – sezon 10 | Pro TV | 30.8 | 12.3 |
Las Fierbinți – sezon 9 | Pro TV | 29.7 | 11.6 |
Atletico Textila – sezon 1 | Pro TV | 22.6 | 9.5 |
Atletico Textila – sezon 2 | Pro TV | 21.3 | 8.3 |
Băieți de oraș | Antena 1 | 16.5 | 6.8 |
Alte cifre pe urmatoarea pagina!