Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANȚ. PRO TV, lider detaşat de audiență în primele șase luni ale anului 2014. Stirile Pro TV, cel mai urmărit program!

Avatar

Published

on

În primele şase luni ale anului 2014, PRO TV a continuat să înregistreze audienţe de top la nivelul tuturor segmentelor de public.

Mai mult, în acest interval, pe publicul comercial PRO TV a avut cel mai mare număr de telespectatori în Prime Time de la începutul măsurării audienţelor TV, din anul 2001, și pȃnă în prezent. În afara intervalului de Prime Time, între orele 7:00-19:00 şi 23:00-24:00, postul a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani, cu o creştere de 21% a ratingului mediu faţă de semestrul anterior.

“PRO TV își întărește an de an poziția de lider, obținând în primele șase luni ale acestui an performanțe neegalate până acum. Pe lângă cifrele impresionante de audiențe generale, PRO TV deține și cel mai vizionat jurnal de știri, cele mai apreciate emisiuni de divertisment, cel mai urmărit serial românesc din toate timpurile – “Las Fierbinți” – și cele mai populare filme”, susține Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.

 

  • În Prime Time, pe segmentul publicului comercial, PRO TV a obţinut audienţe record în perioada ianuarie – iunie 2014, cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cota record de 25%. Postul a avut un rating mediu la nivel naţional de 9,7 puncte de rating şi 19,7% share, la distanţă de Antena 1 şi Kanal D, cu 5,5% rating şi 11,2% share şi, respectiv, 4.5% rating şi 9,2% share. De asemenea, tot în Prime Time, la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV se situează pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share.
  • În plus, pe toată durată zilei, PRO TV a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani. Pe segmentul publicului comercial, a înregistrat 4,9% rating şi 20,1% share, urmat de Antena 1 şi Kanal D. Pe segmentul publicului din mediul urban, rating-ul PRO TV a fost de 4,6%, iar cota de piaţă de 15,8%, iar la nivel naţional 4,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.
  • Performanţele PRO TV continuă, deţinȃnd supremaţia şi pe segmentul jurnalelor de ştiri.
  • Astfel, Ştirile PRO TV de la ora 19:00 au înregistrat 9,4% rating şi 26,6 share în prima jumătate a anului 2014, audienţe cu peste 70% mai bune faţă de principalul jurnal competitor ce a obţinut doar 5,4% rating şi 15,5 share.

 

Din top 100 filme cu cea mai mare audienţă în perioada ianuarie – iunie, 93 au fost difuzate de PRO TV, care se remarcă de fiecare dată prin cele mai recente apariţii, filme de Oscar şi blockbustere.

 

Mai mult, topul 10 al celor mai vizionate filme din primele şase luni ale anului 2014 este ocupat în totalitate de filme difuzate de PRO TV.

În topul serialelor difuzate de televiziunile din Romȃnia se află “Las Fierbinţi”, care este cel mai bun serial romȃnesc al tuturor timpurilor, conform datelor de audienţă pe publicul comercial. Serialul a înregistrat o medie 12,3% rating si o cota de piata de 27% ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 3 romani care aveau televizorul deschis au ales să urmărescă PRO TV pe perioada de difuzare a serialului.

Mai mult, sezonul “Las Fierbinţi” difuzat în prima jumătate a anului 2014 a fost cel mai performant sezon al serialului. Următoarele clasate în topul serialelor au fost “O săptămȃnă nebună” şi “Altă săptămȃnă nebună”, alte două titluri marca PRO TV.

În ceea ce priveşte emisiunile de divertisment, tot PRO TV difuzează cea mai vizionată emisiune de televiziune din România. Un român din 5 a ales să urmărească emisiunea “Românii au talent”, program care înregistrează o medie de 21,5% rating şi 47,7 cota de piaţă pe publicul comercial. Audienţele de top înregistrate în primele şase luni ale anului sunt urmate pe locul 2 de “MasterChef” şi pe locul 3 de “Minunea dansului”, de asemenea producţii marca PRO TV.

las fierbintiromanii au talent pro tv prima semifinala7preselectii vocea romaniei si masterchefFoto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: