Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANȚ. PRO TV, lider detaşat de audiență în primele șase luni ale anului 2014. Stirile Pro TV, cel mai urmărit program!

Avatar

Published

on

În primele şase luni ale anului 2014, PRO TV a continuat să înregistreze audienţe de top la nivelul tuturor segmentelor de public.

Mai mult, în acest interval, pe publicul comercial PRO TV a avut cel mai mare număr de telespectatori în Prime Time de la începutul măsurării audienţelor TV, din anul 2001, și pȃnă în prezent. În afara intervalului de Prime Time, între orele 7:00-19:00 şi 23:00-24:00, postul a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani, cu o creştere de 21% a ratingului mediu faţă de semestrul anterior.

“PRO TV își întărește an de an poziția de lider, obținând în primele șase luni ale acestui an performanțe neegalate până acum. Pe lângă cifrele impresionante de audiențe generale, PRO TV deține și cel mai vizionat jurnal de știri, cele mai apreciate emisiuni de divertisment, cel mai urmărit serial românesc din toate timpurile – “Las Fierbinți” – și cele mai populare filme”, susține Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.

 

  • În Prime Time, pe segmentul publicului comercial, PRO TV a obţinut audienţe record în perioada ianuarie – iunie 2014, cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cota record de 25%. Postul a avut un rating mediu la nivel naţional de 9,7 puncte de rating şi 19,7% share, la distanţă de Antena 1 şi Kanal D, cu 5,5% rating şi 11,2% share şi, respectiv, 4.5% rating şi 9,2% share. De asemenea, tot în Prime Time, la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV se situează pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share.
  • În plus, pe toată durată zilei, PRO TV a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani. Pe segmentul publicului comercial, a înregistrat 4,9% rating şi 20,1% share, urmat de Antena 1 şi Kanal D. Pe segmentul publicului din mediul urban, rating-ul PRO TV a fost de 4,6%, iar cota de piaţă de 15,8%, iar la nivel naţional 4,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.
  • Performanţele PRO TV continuă, deţinȃnd supremaţia şi pe segmentul jurnalelor de ştiri.
  • Astfel, Ştirile PRO TV de la ora 19:00 au înregistrat 9,4% rating şi 26,6 share în prima jumătate a anului 2014, audienţe cu peste 70% mai bune faţă de principalul jurnal competitor ce a obţinut doar 5,4% rating şi 15,5 share.

 

Din top 100 filme cu cea mai mare audienţă în perioada ianuarie – iunie, 93 au fost difuzate de PRO TV, care se remarcă de fiecare dată prin cele mai recente apariţii, filme de Oscar şi blockbustere.

 

Mai mult, topul 10 al celor mai vizionate filme din primele şase luni ale anului 2014 este ocupat în totalitate de filme difuzate de PRO TV.

În topul serialelor difuzate de televiziunile din Romȃnia se află “Las Fierbinţi”, care este cel mai bun serial romȃnesc al tuturor timpurilor, conform datelor de audienţă pe publicul comercial. Serialul a înregistrat o medie 12,3% rating si o cota de piata de 27% ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 3 romani care aveau televizorul deschis au ales să urmărescă PRO TV pe perioada de difuzare a serialului.

Mai mult, sezonul “Las Fierbinţi” difuzat în prima jumătate a anului 2014 a fost cel mai performant sezon al serialului. Următoarele clasate în topul serialelor au fost “O săptămȃnă nebună” şi “Altă săptămȃnă nebună”, alte două titluri marca PRO TV.

În ceea ce priveşte emisiunile de divertisment, tot PRO TV difuzează cea mai vizionată emisiune de televiziune din România. Un român din 5 a ales să urmărească emisiunea “Românii au talent”, program care înregistrează o medie de 21,5% rating şi 47,7 cota de piaţă pe publicul comercial. Audienţele de top înregistrate în primele şase luni ale anului sunt urmate pe locul 2 de “MasterChef” şi pe locul 3 de “Minunea dansului”, de asemenea producţii marca PRO TV.

las fierbintiromanii au talent pro tv prima semifinala7preselectii vocea romaniei si masterchefFoto Credit: PRO TV

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0