Connect with us

AUDIENȚE TV

BILANȚ. PRO TV, lider detaşat de audiență în primele șase luni ale anului 2014. Stirile Pro TV, cel mai urmărit program!

Avatar

Published

on

În primele şase luni ale anului 2014, PRO TV a continuat să înregistreze audienţe de top la nivelul tuturor segmentelor de public.

Mai mult, în acest interval, pe publicul comercial PRO TV a avut cel mai mare număr de telespectatori în Prime Time de la începutul măsurării audienţelor TV, din anul 2001, și pȃnă în prezent. În afara intervalului de Prime Time, între orele 7:00-19:00 şi 23:00-24:00, postul a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani, cu o creştere de 21% a ratingului mediu faţă de semestrul anterior.

“PRO TV își întărește an de an poziția de lider, obținând în primele șase luni ale acestui an performanțe neegalate până acum. Pe lângă cifrele impresionante de audiențe generale, PRO TV deține și cel mai vizionat jurnal de știri, cele mai apreciate emisiuni de divertisment, cel mai urmărit serial românesc din toate timpurile – “Las Fierbinți” – și cele mai populare filme”, susține Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.

 

  • În Prime Time, pe segmentul publicului comercial, PRO TV a obţinut audienţe record în perioada ianuarie – iunie 2014, cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cota record de 25%. Postul a avut un rating mediu la nivel naţional de 9,7 puncte de rating şi 19,7% share, la distanţă de Antena 1 şi Kanal D, cu 5,5% rating şi 11,2% share şi, respectiv, 4.5% rating şi 9,2% share. De asemenea, tot în Prime Time, la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV se situează pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share.
  • În plus, pe toată durată zilei, PRO TV a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani. Pe segmentul publicului comercial, a înregistrat 4,9% rating şi 20,1% share, urmat de Antena 1 şi Kanal D. Pe segmentul publicului din mediul urban, rating-ul PRO TV a fost de 4,6%, iar cota de piaţă de 15,8%, iar la nivel naţional 4,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.
  • Performanţele PRO TV continuă, deţinȃnd supremaţia şi pe segmentul jurnalelor de ştiri.
  • Astfel, Ştirile PRO TV de la ora 19:00 au înregistrat 9,4% rating şi 26,6 share în prima jumătate a anului 2014, audienţe cu peste 70% mai bune faţă de principalul jurnal competitor ce a obţinut doar 5,4% rating şi 15,5 share.

 

Din top 100 filme cu cea mai mare audienţă în perioada ianuarie – iunie, 93 au fost difuzate de PRO TV, care se remarcă de fiecare dată prin cele mai recente apariţii, filme de Oscar şi blockbustere.

 

Mai mult, topul 10 al celor mai vizionate filme din primele şase luni ale anului 2014 este ocupat în totalitate de filme difuzate de PRO TV.

În topul serialelor difuzate de televiziunile din Romȃnia se află “Las Fierbinţi”, care este cel mai bun serial romȃnesc al tuturor timpurilor, conform datelor de audienţă pe publicul comercial. Serialul a înregistrat o medie 12,3% rating si o cota de piata de 27% ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 3 romani care aveau televizorul deschis au ales să urmărescă PRO TV pe perioada de difuzare a serialului.

Mai mult, sezonul “Las Fierbinţi” difuzat în prima jumătate a anului 2014 a fost cel mai performant sezon al serialului. Următoarele clasate în topul serialelor au fost “O săptămȃnă nebună” şi “Altă săptămȃnă nebună”, alte două titluri marca PRO TV.

În ceea ce priveşte emisiunile de divertisment, tot PRO TV difuzează cea mai vizionată emisiune de televiziune din România. Un român din 5 a ales să urmărească emisiunea “Românii au talent”, program care înregistrează o medie de 21,5% rating şi 47,7 cota de piaţă pe publicul comercial. Audienţele de top înregistrate în primele şase luni ale anului sunt urmate pe locul 2 de “MasterChef” şi pe locul 3 de “Minunea dansului”, de asemenea producţii marca PRO TV.

las fierbintiromanii au talent pro tv prima semifinala7preselectii vocea romaniei si masterchefFoto Credit: PRO TV

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3.0 18.8 526
  Romania TV 2.2 14.1 394
  Pro TV 1.5 9.2 258
STIRILE KANAL D 12:00 Antena 1 1.4 9.0 253
12:00-13:00 Cartoon Network 0.7 4.4 123
Source: Kantar Media Romania        
Date: 03.08.2020        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2.1 14.1 205
  Romania TV 1.9 12.3 178
  Antena 1 1.5 9.9 144
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 1.5 9.7 140
12:00-13:00 Digi 24 0.9 5.8 84
Source: Kantar Media Romania        
Date: 03.08.2020        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 1.7 18.9 72
  Antena 1 1.2 13.1 50
  Digi 24 0.9 10.0 38
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 0.9 9.4 36
12:00-13:00 Romania TV 0.7 7.5 29
Source: Kantar Media Romania        
Date: 03.08.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2.0 28.3 82
  Antena 1 0.8 11.3 33
  Romania TV 0.5 7.3 21
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 0.5 7.1 21
12:00-13:00 Antena 3 0.3 3.8 11
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2020        
       
         
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2.2 16.1 210
  Romania TV 1.6 11.8 154
  Antena 1 1.3 9.3 122
STIRILE KANAL D 12:00 Antena 3 1.2 8.7 113
12:00-13:00 Pro TV 1.1 8.3 109
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3.0 18.0 536
  Romania TV 2.2 12.9 384
  Antena 1 2.0 11.8 350
STIRILE KANAL D 12:00 Pro TV 1.5 9.1 270
12:00-13:00 Antena 3 1.0 5.6 168
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2020        

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0