Connect with us

BAZAR

Black Friday în 2019. Este o perioadă bună pentru cumpărături?

Avatar

Published

on

Fenomentul Black Friday a intrat pe piața din România în urmă cu 8 ani. La început timid, evenimenul a căpătat o amploare din ce în ce mai mare în ultimii ani, iar acum se bucură de popularitate în jurul consumatorilor, în special în mediul online. Mr. Finance a întocmit o listă cu cele mai bune oferte de Black Friday din 2019, pentru cele mai populare categorii de produse.

Black Friday a început în jurul anilor ‘60, în Statele Unite ale Americii, când, din dorința de a avea o Zi a Recunoștinței îmbelșugată, americanii ajungeau să creeze un haos general în magazine, pe stradă și în mijloacele de transport. Black Friday s-a dezvoltat treptat, pentru că toți comercianții au înțeles cât de important este să își educe publicul și să ofere acestuia reduceri.

Cumpărături în pragul sărbătorilor de iarnă

Black Friday este deja un adevărat fenomen care atrage din ce în ce mai mulți cumpărători. Având în vedere că în decembrie toată lumea își dorește să aibă sărbători de iarnă frumoase și îmbelșugate, organizarea Black Friday cu o lună înainte este o alegere excelentă. Practic, oamenii au astfel ocazia de a cumpăra cadourile de Crăciun din timp, urmând ca la finalul ultimei luni din an să aibă un buget potrivit strict pentru lucrurile necesare organizării sărbătorilor de iarnă.

Specialiștii de la Mr. Finance le recomandă românilor să economisească bani pentru luna noiembrie. În acest fel, nu vor resimți un impact foarte mare asupra bugetului, față de situația în care ar trebui să scoată pe loc din buzunar banii respectivi.

Black Friday, între vacanțele de peste an

Dacă în timpul verii cei mai mulți dintre oameni pleacă la mare sau la munte, iar în sezonul rece aleg să se bucure de sporturile de iarnă, luna noiembrie este o perioadă în care cei mai mulți dintre români stau acasă. Asta înseamnă că nu au la fel de multe cheltuieli ca în alte perioade de peste an și își permit să investească mai mulți bani în achiziționarea electrocasnicelor, a echipamentelor IT sau pur și simplu în piesele vestimentare, toate regăsindu-se în ofertele de Black Friday.

Ofertele, anunțate din timp

Un alt motiv pentru care Black Friday este o perioadă excelentă pentru cumpărături este acela că marii retaileri anunță din timp zilele sau săptămânile în care urmează să pună la bătaie discount-uri substanțiale. Comercianții au înțeles că este important să ofere consumatorilor un răgaz în care să își strângă bani sau pur și simplu să se gândească la produsele de care au nevoie. Informarea publicului larg joacă un rol foarte important în formarea unor cumpărători educați, care să facă investiții în cunoștință de cauză și care să știe exact la ce să fie atenți înainte de a scoate banii din buzunar.

O perioadă mai lungă de reduceri

Dacă la început Black Friday se limita la doar o zi de reduceri, în timp acest lucru s-a schimbat. De exemplu, chiar dacă în mod oficial, în România, Black Friday are loc anul acesta pe 15 noiembrie, multe dintre magazine au decis să extindă perioada de discount-uri. În acest fel, consumatorii au posibilitatea să studieze ofertele timp mai îndelungat și să ia o decizie informată.

Într-un secol al vitezei, în care toată lumea este extrem de ocupată, nu toți românii ar putea să se încadreze în doar o singură zi pentru a ajunge la reducerile mult dorite. În schimb, atunci când Black Friday se întinde pe mai multe săptămâni sau pe parcursul unei lungi întregi, toate părțile implicate au de câștigat.

Mr. Finance le sugerează românilor să își facă din timp o listă de priorități când vine vorba despre Black Friday și să aleagă cumpătat produsele în care să investească. Este important ca orice client să plece la drum informat și să fie responsabil financiar. Tentația de a cumpăra orice este foarte mare, însă consumatorii trebuie să știe care sunt lucrurile pentru care merită să scoată din bani din buzunar, dar și care sunt lucrurile pentru care pot să mai aștepte.

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Smiley si Cabron lanseaza „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa despre eroii de ieri, de azi si de maine

Avatar

Published

on

Smiley lanseaza alaturi de Cabron „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa apasatoare despre eroii de azi, condamnati sa fie muritorii de maine. Lansata acum, insa compusa cu cateva luni bune in urma, piesa „Cine-i salveaza pe eroi?” este o invitatie din partea lui Smiley la respect si dragoste neconditionata:

 

„Este cel mai bun moment ca oamenii sa devina constienti ca sunt interconectati, ca actiunea fiecaruia conteaza si determina binele sau raul celorlalti. Oamenii trebuie sa respecte, sa iubeasca, sa daruiasca, sa ajute fara a astepta ceva in schimb, pentru ca fiecare in viata lui, in diverse etape, este, pe rand, muritor si erou pentru cei din jur.”, considera Smiley care face si un indemn la introspectie odata cu aceasta lansare. „Imi doresc ca fiecare om care asculta aceasta piesa sa fie atent la versuri si sa-si creeze propria imagine, colorata sau gri, despre eroii din viata lui sau despre eroul care este el in vietile celor din jur. Este un exercitiu foarte bun de sinceritate, de constiinta, de realitate, de respect.”, adauga Smiley.

 

“Piesa este nu doar un omagiu adus oamenilor care mișcă pentru noi în momentele astea în care majoritatea sta în case, este pentru toti oamenii care au făcut ceva important pentru cineva în locul potrivit, la momentul potrivit. Ca ai salvat o viata, ca ai salvat chiria pe o luna a unui prieten, ca ai făcut un cântec sau un vers care a mișcat oameni atunci când aveau nevoie, ca ai apărut cu o gluma buna atunci când omul de lângă tine era “la pământ” sau ca ai grija de familia ta indiferent de vremuri, ei bine, Eroule, piesa asta este pentru tine! Poate nu toată lumea îți mulțumește, dar oamenii da.”, adauga Cabron, artistul care canta alaturi de Smiley piesa „Cine-i salveaza pe eroi?”.

 

Inspirat de conditia efemera a eroului, Smiley canta neputinta si singuratatea acestuia atunci cand el redevine om si isi arata slabiciunile si vulnerabilitatea: „Eroii raman eroi indiferent de vremuri si trebuie aplaudati cand sunt sus, dar si cand sunt obositi, coplesiti de neputinta sau nu mai pot darui ceea ce puteau ieri.”, spune Smiley care considera ca singurul antidot pentru teama in care traiesc oamenii acum este dragostea de viata si de cei din jur.

 

Produsa de HaHaHa Production, cu un artwork semnat de Alexandru Lupas si Dragos Dinca, „Cine-i salveaza pe eroi?” are muzica semnata de Lucian Nagy, Smiley, Serban Cazan si Roland Kiss si versuri scrise de Smiley si Cabron.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0