Blindspot și POS Media România semnează un parteneriat de exclusivitate pentru a oferi brandurilor soluția completă de comunicare în retail marketing.
Prin intermediul Blindspot, o platformă AdTech digitală self-service, orice brand se poate promova, din acest moment, printr-un mix complet de digital media si digital OOH în retail marketing. Astfel, măsurarea impactului și studiile de atribuire pot fi realizate în timp real, oferind brandurilor date concrete și relevante pentru optimizarea strategiilor de marketing.
Noua rețea de ecrane pe care POS Media România le pune la dispoziție prin platforma Blindspot nu se rezumă la un simplu canal static de publicitate, ci oferă o platformă programatică avansată, care permite brandurilor să rezerve ecranele în funcție de intervale orare, să publice conținut dinamic adaptat în timp real și să monitorizeze performanța campaniilor cu ajutorul unor instrumente de analiză avansată.
„Parteneriatul cu POS Media România pentru a implementa această soluție programatică avansată ne permite să oferim brandurilor posibilitatea de a avea un control complet asupra campaniilor lor, cu flexibilitatea de a rezerva ecranele pe ore și de a adapta mesajele în funcție de nevoile lor și comportamentul consumatorilor. Toate acestea, în timp real”, a declarat Laura Moisa, General Manager Blindspot Europa Centrală și de Est.
“Prin parteneriatul cu Blindspot aducem valoare adaugată serviciilor de instore media pe care le oferim clienților noștri, care acum pot să depășească granițele magazinului, întâmpinând consumatorul în touch point-uri variate pe tot parcursul său”, a declarat Alexandra Pescaru, Business Development Director POS Media România.
Campania se poate schimba zilnic, contextualiza în funcție de obiectivele sale și de amplasarea ecranului. Întreg procesul este unul dinamic și adaptabil, tocmai pentru a putea maximiza rezultatele de vânzări în timp real.
„Dorința noastră este de a democratiza accesul la mediul digital OOH și de a-l folosi într-un mod cât mai eficient. E un moment foarte bun ca tot mai multe branduri să facă switch-ul de la media OOH tradițională la formatele de programatic digital outdoor care, corelate cu o comunicare în digital și social media, să genereze rezultate concrete, măsurabile într-o variantă rezonabilă de buget. În trecut am înregistrat creșteri spectaculoase de vânzări în zona de retail marketing pentru clienți precum Aqua Carpatica, Bergenbier, Arctic și Beko, obținând creșteri chiar și de 270% versus perioadele pre și post-campanie. În viitor ne propunem să extindem acest parteneriat și la nivel regional, fiind un model de business extrem de scalabil, iar Europa Centrala și de Est va fi o prioritate a noastră în 2025”, a conchis Laura Moisa.