Connect with us

Industria de Publicitate

Bogdan Ioniță este noul Director de Strategie al Agenției Lowe

Published

on

Foto Credi: Golin
Reclame

Începând cu luna mai, Bogdan Ioniță este noul Director de Strategie Lowe.

Ioniță coordonează echipele de cercetare, planning și strategie, care lucrează pentru clienții agenției briefuri integrate, ce acoperă toate palierele de comunicare: tradițional, digital, BTL și experiențial. El a lucrat deja campanii pentru clienți precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, și a contribuit la câștigarea unor clienți noi, precum AFI Palace Malls sau SKOL.

„Când am intrat în publicitate, primul exercițiu pe care l-am făcut a fost să mă joc cu un scaun, încercând să găsesc altă optică din care-l puteam privi.”

Cred în perspectivisim, în capacitatea oamenilor de a întoarce o problemă pe toate părțile. Acesta este un exercițiu care demonstrează cum campaniile bune reușesc să găsească soluții pentru probleme care par imposibile sau își găsesc rezolvarea în clișee. În planificare, nevoia de a găsi noi perspective este primordială; trebuie să înțelegi consumatorul în cele mai mici detalii, astfel încât să găsești acel insight. În egală măsură, cred în tehnica pașilor mărunți. Nu îți poți propune să realizezi peste noapte niște obiective de brand care se ating într-un an, dar îți poți propune ca în fiecare zi să fii mai bun. Când reușești să combini cele două filozofii, ai o bună bucată dintr-o rețetă de succes, iar în Lowe am găsit oameni care împărtășesc aceste convingeri”, spune Ioniță.

Ioniță a lucrat, în agenții locale și multinaționale, pentru branduri din industrii diverse: telecom, bere, ciocolată, energy drinks, panificație, banking, tobacco.

„Ioniță este o combinație pe care o apreciez între curaj, apetență pentru inovație, meticulozitate și gândire hiper analitică și rațională.”

„Nu am rămas neimpresionată de prietenia lui cu universul matematic și de interesul pentru poker J. În plus, gândește și trăiește în spiritul echipei Lowe, ceea ce e foarte important pentru noi. Rezultatele nu au încetat să apară, cu trei licitații câștigate în doar două luni împreună. Vara este fierbinte din punct de vedere new business, iar noi suntem echipați pentru a câștiga pe toate liniile”, a declarat Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe.

Numirea lui Bogdan Ioniță vine la scurt timp după ce Vasile Alboiu a devenit Chief Creative Officer (CCO) al Grupului Lowe, poziție din care coordonează activitatea tuturor echipelor de creație din grup. Formula condusă de Alboiu asigura o perspectivă completă, care acoperă creație tradițională, digitală, PR și BTL, într-un produs creativ contemporan.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending