BPN a semnat strategia de media pentru spotul de publicitate al companiei de colectare creanțe KRUK România - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

BPN a semnat strategia de media pentru spotul de publicitate al companiei de colectare creanțe KRUK România

Published

on

Echipa de specialiști BPN, agenție de media parte a IPG Mediabrands, a semnat strategia de media pentru spotul lansat pe piața de publicitate din România al companiei de colectare creanțe. KRUK România, membră a Grupului KRUK, liderul de piață al managementului creanțelor din Polonia și companie de top pe piața de profil din România, a lansat campania de comunicare „Tradiţie şi Folclor“, prin care dorește să stabilească o legătură între obiceiurile românilor și planificarea bugetului personal sau plata datoriilor.

Sofia Vicoveanca, cunoscuta interpretă de muzică populară, este personajul principal al spotului și ambasador de imagine al campaniei.
Strategia de media propusă de specialiștii BPN pentru o expunere cât mai eficientă a spotului a inclus o stație TV principală – este vorba despre Kanal D, și alte câteva secundare, cu un target potrivit ideii pe care merge campania – N24, Taraf TV, Etno TV. Publicația print parte a mixului de media este cotidianul Libertatea.

“Ne bucurăm să fim din nou alături de KRUK România, cu care am colaborat și pe alte campanii, în 2011 și 2012, cu rezultate foarte bune. Iată că și de data aceasta strategia noastră de media dă roade: după doar două săptămâni de rulare a spotului am atins 54% din targetul propus, adică 4.800.000 de oameni”, spune Ileana Tomescu, Managing Partner BPN.

“Este o campanie care a pornit de la idea că putem rezolva o problemă precum datoriile mult mai ușor: KRUK vine cu soluțiile, cu rate avantajoase și dialog permanent pentru cei care au nevoie. De aceea, în campaniile noastre încercăm să găsim cea mai bună soluție de a ajunge la persoanele care au datorii și să le spunem că este fundamental să contacteze creditorii și să își rezolve problemele financiare. BPN a înțeles exact care este formula câștigătoare între acest mesaj și publicul țintă, iar drept dovadă este succesul acestei campanii, după doar două săptămâni”, spune Tomasz Ignaczak, Director General KRUK România.

Echipa BPN care a creionat strategia pentru această campanie este formată din Sorin Focșănianu (Senior Media Integrator) și Valentina Chirica (Media Integrator).

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending