Connect with us

ALL MEDIA

Brands & Communities 2013: Roluri și oportunități ale brandurilor în comunități

Avatar

Published

on

Conferința Brands & Communities 2013 – Grow your audience, a pus în discuție caracteristicile comunităților și modurile prin care brandurile se pot implica în existența acestora astfel încât beneficiul să fie pe măsura efortului investit. Alături de 29 de profesioniști în strategie de marketing și comunicare, creație, research și entertainment, am dedicat două zile înțelegerii în profunzime a modului în care se formează comunitățile și a oportunităților pentru brandurile interesate să-și optimizeze audiența prin intermediul lor. Evenimentul face parte din seria SMARK KnowHow și a avut loc pe 24 și 25 aprilie 2013, la Hotel Ramada.

Construite în jurul unei pasiuni sau al unui obiectiv comun, comunitățile oferă membrilor posibilitatea unui schimb de experiențe, aducându-le informații noi și facilitându-le libera exprimare. Când vine vorba de implicarea brandurilor în existența comunităților, oamenii de marketing trebuie să țină cont de faptul că inițiativa nu trebuie să pornească de la nevoile proprii, ci de la o nevoie a membrilor comunității corect identificaă, căreia brandul îi poate răspunde.

Astfel, pentru a ține oamenii implicați pe termen lung, comunitatea de brand trebuie să aibă un scop pentru care toată lumea construiește. Testul final al unei adevărate comunități de brand este dacă aceasta reușește să se susțină și în cazul în care brandul nu se mai implică direct. De aici și precauția ca fanii din rețelele de socializare să nu fie identificați pur și simplu cu membrii unei comunități.

Oamenii se pot bucura de implicarea unui brand și când acesta aduce plus valoare vieții în comunitate. Motivele pentru care oamenii aleg să facă parte dintr-o comunitate, arată un studiu realizat de WeBuzz împreună cu eResearch Corp, variază de la posibilitatea de a obține o cantitate mare de informație despre produsele sau serviciile brandului, ocazia de a avea acces la informații noi înaintea publicului larg, relaționarea cu ceilalți membri ai comunității, faptul că informațiile prezente în comunitate sunt furnizate direct de brand, dar și valoarea premiilor oferite sau posibilitatea de a avansa ierarhic în cadrul comunității.

Brands & Communities 2013 este o conferință din seria SMARK KnowHow și a ajuns la a doua ediție. Partener de know-how a fost Infinit Solutions Agency, iar creative food partner a fost frufru.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending