Connect with us

A-Z NEWS

Branduri româneşti tot mai vizibile pe piaţa internaţională la Romania, te iubesc!

Published

on

Reclame

Într-o lume în care competiţia devine din ce în ce mai acerbă, iar consumatorii tot mai atenţi la felul în care îşi cheltuiesc banii, există branduri româneşti care încep să se remarce pe piaţa internaţională. Duminică, 5 decembrie, de la 18:00, la România, te iubesc!, telespectatorii Pro Tv vor descoperi povestea fascinantă a unor români care au pariat pe produse autohtone, au crezut în ele, le-au crescut şi au început să le exporte.

Mai toată lumea apreciază oamenii frumoşi, iar companiile cosmetice ştiu asta mai bine ca oricine. „Frumuseţea” pe care românii o cumpără anual se ridică la nu mai puţin de jumătate de miliard de euro. Deşi firmele internaţionale de cosmetice deţin supremaţia pe piaţa autohtonă, există şi români care nu doar că au vrut, ci au şi reuşit să se impună pe piaţa cosmeticelor. Mai presus de orice, înfrumuseţarea românilor este pentru ei o poveste de succes, în care secretul constă tocmai în îndârjirea de a face lucruri bune, indiferent de greutăţi. Elena Cremenescu şi Rucsandra Hurezeanu sunt două femei care au construit de la zero două mari companii de cosmetice din România. Povestea lor, duminică, la România, te iubesc!.

România demonstrează că are un cuvânt de spus şi în domeniul modei. Cristina Bâtlan, cea care deschidea în 1994 un magazin de ţesături pe Calea Victoriei, şi-a îndreptat ulterior paşii către încălţăminte şi genţi. Astăzi, are o echipă de şapte designeri şi şi-a deschis magazine chiar în New York, Israel şi Bulgaria. În viitorul apropiat, românca urmează să deschidă reprezentanţe în Luxembourg şi Sofia.

În Europa sunt cel mult o mie. În România, unul singur. Este vorba despre produsele protejate pe plan naţional şi, în curând, pe continent. Pentru magiunul de Topoloveni, două femei s-au luptat pe viaţă şi pe moarte. Duminică, la România, te iubesc!, telespectatorii o vor cunoaşte pe Bibiana Stanciulov, patroana afacerii cu magiun, cea care a redescoperit un produs cuceritor prin tocmai simplitatea sa. În 2001, Bibiana şi fiica ei, Diana, cumpărau fabrica de la Topoloveni. Pe atunci exportau 10-15 tone de magiun vrac, iar astăzi au ajuns la performanţa de a exporta între 200 şi 300 de tone de magiun pe an, vândut la borcan, cu etichetă de produs protejat la nivel naţional, iar din primăvară, protejat şi în Europa. Cifra de afaceri a Bibianei se ridică la 2 milioane de euro pe an, iar magiunul a dat lovitura chiar şi la Nisa, în magazinul cu produse româneşti al Mihaelei Samoilă, de unde este cumpărat şi savurat de francezi.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
AUDIENȚE TV2 zile ago

Spania a câștigat EURO 2024, în direct la PRO TV! Peste 2.9 milioane de telespectatori au urmărit finala care a fost lider absolut de audiență

AUDIENȚE TV4 zile ago

Anglia a învins Olanda și va juca finala EURO 2024 contra Spaniei, duminică, în direct la PRO TV și pe VOYO!

Reality Show4 zile ago

Premieră la Insula Iubirii în cel de-al optulea sezon al reality show-ului de la Antena 1: partenerii au fost despărţiţi fără să apuce să îşi ia rămas bun

Premieră TV4 zile ago

PREMIERĂ Noul sezon Atletico Textila revine la PRO TV ”Liga 2, pregătește-te de noi”

Reality Show4 zile ago

Delia şi Liviu câştigătorii celui de-al nouălea sezon Mireasa şi ai premiului în valoare de 40.000 de Euro

Emisiuni6 zile ago

Cristina Bâtlan, o femeie de afaceri de succes, la „40 de întrebări cu Denise Rifai”, duminica aceasta

Seriale7 zile ago

Valentin Teodosiu, rol important în noul serial TĂTUȚU`! „Personajul meu este cel mai de temut al vremii”

Reality Showo săptămână ago

Declaraţie şocantă la Insula Iubirii: „Ne-am despărţit de 37 de ori!”

Cinemao săptămână ago

Festivalul „Saptamana Comediei”, la final. Teatrul de Comedie pleaca acasa cu 3 premii.

Emisiunio săptămână ago

Serghei Mizil vine duminica aceasta la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Analize Audiente TV2 săptămâni ago

4.9 milioane de inimi au bătut la unison în fața televizoarelor pentru Generația de suflet a Naționalei! PRO TV lider absolut de audiență cu cifre record

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending