A-Z NEWS
BRAT. 20% dintre persoanele din mediul urban aleg să urmărească în mod special meciuri de fotbal la televizor. 11% dintre acestea sunt femei
46% dintre persoanele din mediul urban citesc în mod constant știri despre fotbalul românesc în ziare și reviste, iar 43% aleg să fie la curent cu informațiile din fotbalul internațional, arată datele celui mai recent Studiu Național de Audiență (SNA) FOCUS realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Tendințele acoperă perioada 2006-2013, iar universul studiului este reprezentat de populația din mediul urban din România cu vârsta cuprinsă între 14 și 64 de ani. Marja de eroare este de +/-0.8%.
În ceea ce privește vizionarea meciurilor de fotbal, 20% dintre români aleg să urmărească în special meciuri de fotbal la televizor, iar 11% dintre acestea sunt femei. În același timp, 58,2% dintre români declară că urmăresc în general meciurile de fotbal de la televizor.
32,3% dintre români afirmă că ascultă la radio emisiuni sportive, procentul celor care le preferă altui tip de conținut fiind de 8,6%.
Bucureștenii, pasionați de fotbal
Studiul mai relevă că 18,3% dintre bărbați și 1,7% dintre femei urmăresc în mod deosebit în ziare și reviste subiecte legate de fotbalul internațional. În ceea ce privește interesul față de fotbalul românesc, 24,3% dintre bărbați si 1,5% dintre femei urmăresc în mod special acest subiect.
Procentul cel mai ridicat al celor care urmăresc în mod special informații despre fotbalul românesc, 14,9%, corespunde celor cu venituri personale de peste 2000 de lei.
Cel mai mare interes față de fotbalul românesc îl au bucureștenii – 16, 1% aleg informațiile despre fotbal în locul unui alt tip de conținut -, urmează cei din muntenia – 15,1% – și bănățenii, cu un procent de 12,7%.
Interesul față de fotbal, în scădere
Studiul SNA (FOCUS) mai arată, însă, că tendința în ceea ce privește interesul pentru meciuri și pentru informațiile legate de fotbal înregistrează o scădere.
Doar 12,6 % dintre românii din localitățile cu peste 50.000 de locuitori au plătit anul trecut pentru a vedea un meci, față de 18, 6% în anul 2006. Procentul celor interesați să urmărească fotbal la televizor a scăzut de la 47,7% în 2006 la 37,8% în 2013.
De asemenea, procentul românilor care obișnuiesc să citească informații despre fotbal în ziare și în reviste este de 20,4% în prezent, față de 33,5% în anul 2006.
-
Grila de programeo săptămână ago
Antena 1 modifică grila de programe în day time, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 20-26 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Cele mai noi episoade Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul întregii ţări
-
ADVERTORIALE5 zile ago
LA MUȚI ANI 2023! De ANUL NOU primești Cadou Advertoriale Seo la dublu!
-
RECOMANDARI TV3 săptămâni ago
Program TV azi 14 ianuarie 2023
-
Seriale3 săptămâni ago
Premiera Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul publicului comercial feminin
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV3 săptămâni ago
Program TV azi 13 ianuarie 2023
-
Program TVo săptămână ago
Programul TVR 1 pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV5 zile ago
Program TV azi 28 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
Reality Show2 săptămâni ago
Duelul reality-show-urilor: „Survivor România“ vs „America Express“ . Pro TV face o mutare-surpriză pentru Antena 1
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 15 ianuarie 2023