Connect with us

Evenimente

BRAT aniversează 20 de ani de existență pe piața media din România

Avatar

Published

on

BRAT a sărbătorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existență printr-un eveniment de amploare la care a fost invitată întreaga industrie de media și publicitate, fiind prezente sute de persoane.

Moderat de Andi Moisescu, evenimentul a fost un bun prilej de evidențiere și mulțumire fată de cei care au contribuit în mod excepțional la dezvoltarea BRAT. Președintele BRAT, Dragoș Stanca a evidențiat în deschiderea Galei importanța BRAT în industria de media și publicitate, asociația fiind „organismul care oferă  încredere, o monedă destul de greu de obținut în România și în lumea de azi. încercăm să oferim instrumente transparente care ne ajută să avem un business pe principii corecte între noi”.

Directorul General BRAT, Arina Ureche, a declarat: „poate mai important decât studiile, indicatorii de performanța ai produselor media, rezultatele livrate zi de zi de către BRAT, este faptul că industria reunită în cadrul BRAT a devenit o comunitate care își cunoaște și apară interesele atunci când este cazul”, felicitând membrii asociației. BRAT a premiat în cadrul evenimentului editorii cu activitate neîntreruptă de măsurare a produselor editoriale, agențiile media care utilizează încă de la primele livrări de rezultate toate studiile asociației, precum și partenerii și prietenii care au susținut și contribuit la dezvoltarea și evoluția BRAT.

În contextul aniversării celor 20 de ani de existență, BRAT a lansat noua sa identitate vizuală, care menține caracteristicile de seriozitate și încredere ale asociatiei și aduce un aer dinamic, modern, în acord cu evoluția din ultimii ani.

în cadrul Galei BRAT s-au acordat certificate aniversare pentru editorii de publicații sau siteuri web care au respectat criteriile de obiectivitate și profesionalism în măsurarea propriilor produse media, menținând continuu în măsurare produsele lor media: Adevărul Holding, Bihoreanul, Burda România, Fun Management, Editura Evenimentul și Capital, Internet Corp, Jurnalul Național, Mediafax Group, Misiunea Casa, Obiectiv Vocea Brăilei, Pro TV, Publicațiile Flacăra, Ringier România, România Libera, Viața Liberă Galați. De asemenea, au fost evidențiate prin certificate aniversare agențiile media care au contribuit la profesionalizarea industriei media din România prin utilizarea continuă a tuturor studiilor și instrumentelor industriei puse la dispoziția pieței de către BRAT – SNA FOCUS, SATI, MIP: BV McCann Erickson, Carat România, Initiative Media, Media Investment Communication, MindShare Media, Publicis Groupe Media, Zenith Media Communications.

BRAT a mulțumit la cinci prieteni și parteneri, persoane și companii care s-au implicat în lansarea și dezvoltarea  proiectelor asociației. Aceștia au crezut în parteneriatul cu BRAT, și-au asumat principiile asociației, contribuind decisiv la respectarea acestora. Numele lor sunt: Mihai Anița (PriceWaterhouse Coopers), Adrian Cupșa (General Media Forest), Septimiu Suciu (CCSAS), Andi Dumitrescu (GFK Romania), Peter Masson & Josephine Bucknull (Sesame).

Festivitatea de acordare a premiilor a culminat cu urcarea pe scenă a foștilor președinți BRAT, Dan Balotescu si Silviu Ispas, alături de Dragoș Stanca, actualul președinte și întreaga echipă BRAT. Momentul festiv a fost acompaniat de trupa JUKEBOX alături de care participanții au petrecut in continuarea GALEI.

Evenimentul s-a incheiat, după miezul nopții, în ambianța de club asigurată de DJul locației FACE CLUB. Partenerii care au susținut evenimentul aniversar BRAT 2.0 au fost: Alpha Bank GOLD, IQOS, BRD Group Societe Generale si Red Bull.

 

Despre BRAT

Biroul Român de Audit Transmedia este organizația industriei de media și publicitate care are ca obiectiv stabilirea de metode și standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanța ai produselor media.

BRAT sprijină industria de media și publicitate prin studii strategice și tactice utilizate în realizarea strategiilor de media și comunicare și în achiziția de media. BRAT măsoară transparent și obiectiv  audiența mediului online (SATI), presei scrise (SNA si auditul tirajelor) și a panotajului (SAO), realizează studiul de consum și strategie media (FOCUS), și monitorizează investițiile în publicitate în 4 medii (MIP): online, presa scrisa, panotaj si radio.

De-a lungul existenței, BRAT a contribuit la dezvoltarea industriei de media și publicitate și s-a consolidat într-o asociație reprezentativă reunind, în prezent, peste 150 de membri din industria de media și publicitate: editori de presă online, presă scrisă, agenții, regii și clienți de publicitate, stații radio și companii de outdoor.

BRAT s-a diferențiat ca deschizător de drumuri în industria media, asumându-și provocări, adoptând noi standarde și dezvoltând continuu proiectele sale. Studiile asociației urmează cele mai bune practici și metode la nivel internațional în domeniul cercetării media, selectate și adoptate de membrii asociației, și adaptate specificului industriei locale. Fie că a fost prima organizație care a utilizat în România tehnici și metode inovatoare de la nivel internațional, fie că a dezvoltat proiecte curajoase ce au devenit exemple pentru industriile altor tări, BRAT a fost preocupat de dezvoltarea industriei de media și publicitate din România și a construit instrumente profesioniste care stau la baza dezvoltării și profesionalizării industriei media și de publicitate.

Comentarii

Evenimente

Concertul Pro FM Super Girl 2020: Ce artisti vor urca pe scena?

Avatar

Published

on

Jo va fi printre artistele care vor da tonul primăverii la început de martie, la concertul Pro FM Super Girl. Prezentă în această dimineață la matinalul Pro FM, talentata Jo a dezvăluit ascultătorilor “Dimineții Blană” că și-a schimbat planurile de vacanță pentru a urca pe scena Pro FM Super Girl.

„Eu îmi luasem biletele pe patru (n.r. martie), iniţial, şi mi le-am mutat, pentru Super Girl şi proiectele în care am intrat,” a spus invitata matinalului Dimineața Blană, care și-a amânat călătoria în Thailanda, ca să cânte alături de Lidia Buble, Delia, Roxen şi Joylin, pe 5 martie 2020, la ParkLake Shopping Center.                                                                                                                                                                                Jo și-a făcut încălzirea pentru Pro FM Super Girl cu o cântare live în studioul Pro FM unde a adus noua ei piesă, „Lacrimile”, melodia care a devenit hit în scurt timp şi se bucură de 2,6 milioane de vizualizări pe Youtube.

Provocată de matinalii Pro FM, Sebastian Coțofană și Mădălina – Red Blonde, să facă pe “Sherlock Holmes” al vocilor, Jo a uimit audiența cu priceperea și intuiția ei. „Cântăreţul secret” n-a fost niciun mister pentru ea; Jo a ghicit toţi artiștii cu brio, inclusiv pe Juno, iubitul ei.

„Mi-am dat seama, că ştiu cum «se prosteşte» pe acasă,” a spus fata care e gata să lase vacanța pe altădată, ca să celebreze cu super muzică primul concert Pro FM al anului.

Edițiile precedente Pro FM Super Girl au strâns lângă scena Pro FM mii de fani ai muzicii bune și i-au adus aproape de public pe cei mai iubiți artiști – Antonia, Feli, Sore, Nicoleta Nucă, Jazzy Jo, Deepcentral, Vunk, Matteo, Guess Who, Alina Eremia, Delia, Grasu XXL, Cerebel, Dj Sava și Raluka, Giulia, Crush și Alexandra Ungureanu, Neylini, Matteo, Ama și trupa De Moga Music cu What’s Up.

Pentru cele mai fresh informații despre concert, stați cu urechile la radio și cu ochii pe www.profm.ro.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Visele devin realitate. Monica Pîrlea și Elisabeta Guzu, primele artiste confirmate la ediția din anul acesta!

Avatar

Published

on

Visele continuã sã devinã realit.ate – evenimentul artistic sighişorean de amploare a ajuns la ediţia a treia

Tanarul originar din Sighisoara, Codrut Marius Moldovan, care in decursul ultimilor ani s-a facut cunoscut la nivel national prin evenimentele caritabile si artistice de succes pe care le-a organizat, nu renunta in a crea lucruri frumoase in beneficiul artei si al publicului.

Evenimentul “Visele devin realitate” devenit deja o traditie in orasul natal al lui Codrut, Sighisoara, ajunge in acest an la editia a treia. Primele nume anuntate sunt Monica Pirlea si Elisabeta Guzu. De asemenea, organizatorul evenimentului pregateste o multime de surprize pentru spectatorii din Sighisoara.

Evenimentul va avea loc in data de 20  noiembrie, la Casa de Cultura din Sighisoara, iar in curand se vor anunta si urmatorii artisti care vor urca pe scena viselor.

Cu totii aveam vise si dorinte. Eu ma apropii cu fiecare pas pe care il fac de indeplinirea lor. “Visele devin Realitate” este un proiect la care am muncit nu doar cu fortele proprii, ci si cu sufletul. Orice cale incepe cu un pas. Am inceput sa imi croiesc calea in urma cu 10 ani. Acum, cand privesc in trecut, realizez cat de repede a trecut timpul si ma bucur ca am avut ocazia ca in acest timp sa intalnesc oameni de la care au avut ce invata, am legat prietenii, am invatat sa fiu puternic si sa fiu sigur ca indiferent cat de greu imi este, imi realizez visele! Prin acest eveniment, doresc sa transmit mai departe ideea ca, indiferent cat de greu ar fi, Visele devin Realitate! a declarat Codrut Moldovan, organizatorul evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

AVON a lansat HERSTORY, primul parfum în colaborare cu Simona Halep

Avatar

Published

on

AVON a lansat HERSTORY, primul parfumul al cărui ambasadoare este Simona Halep – care, începând cu acest an, a devenit simbolul femeilor care impresionează prin forță, curaj și determinare, în cadrul parteneriatului cu brandul.

Parfumul HERSTORY este disponibil deja în România și poate fi comandat din 7 februarie în broșura AVON.

Alcătuit din note de piper roz, floare de iris și patchouli, parfumul „HERSTORY” inspiră încredere, curaj și celebrează poveștile femeilor puternice.

Cu un traseu personal și profesional care inspiră o lume întreagă, Simona Halep se alătură femeilor care au curajul de a-și spune povestea de viață cu voce tare alături de AVON.

Cu ocazia evenimentului de lansare a noului parfum, șase artiști români au fost provocați de AVON să transpună în artă șase povești inspiraționale ale unor femei extraordinare din România, în cadrul Inspiration Challenge – vernisaj organizat de AVON pentru a celebra arta și frumusețea, aflat la a șasea ediție.

Toate creațiile artiștilor vor fi licitate, iar fondurile donate integral Asociației M.A.M.E.

Cele șase femei care au inspirat artiștii sunt protagoniste alături de Simona Halep în noua campanie dedicată parfumului HERSTORY, datorită poveștilor lor de viață extraordinare, pentru a transmite un mesaj de încredere și altor femei:

 

  1. Melinda Goczisupraviețuitoare de cancer la sân, mamă, reprezentant AVON. ,,După vestea că am cancer, frica s-a instalat, am trecut prin operații și tratamente care m-ar fi rănit complet dacă nu aș fi fost optimistă, perseverentă și plină de gândul că viața mea contează enorm, nu doar pentru mine, ci și pentru toți cei din jur. Această emoție m-a ajutat să strălucesc cu adevărat”.

 

Inspirată de povestea ei, ilustratoarea Alina Marinescu a creat opera ,,Look inside”.

  1. Anca Tofanmamă și femeie de afaceri, cu trei joburi: reprezentant AVON de 20 de ani, lucrează full-time în construcții și face contabilitate pentru mai multe firme. Are o poveste despre ambiție și dedicare, iar iubirea pentru fiul ei îi dă energie și face ca pentru ea ziua să aibă mai mult de 24 de ore.

 

Inspirată de povestea ei, artista Corina Drăgan a creat opera ,,Femeia care împarte iubire în jurul ei”.

  1. Stela Bizdumamă, 36 de ani, supraviețuitoare a unui accident de mașină în urma căruia și-a pierdut un picior, însă chiar dacă acum poartă o proteză, Stela ne arată că viața e frumoasă și așa. În prezent, AVON o susține printr-un parteneriat, din dorința de a promova încrederea în sine și a da un exemplu de curaj și putere altor femei. ,,Mi-a luat 36 de ani, un accident de mașină și un optimism nebun ca să învăț să mă iubesc pe deplin. Lipsa unui picior m-a determinat să mă bucur de fiecare AZI din viața mea.”

 

Inspirat de povestea Stelei, artistul Alexandru Cristea (Nimurad) a creat opera ,,Joy.

 

  1. Cristiana Oprea –pilot consacrat de raliuri, o femeie puternică într-o lume aparent a bărbaților. Povestea ei este despre limite, combaterea stereotipurilor la volan și curajul de a-ți urma visurile. Cristiana face parte din singurul echipaj feminin românesc care a concurat în Campionatul European de Raliuri.

 

Inspirată de povestea Cristianei, artista Ana Bănică a creat opera ,,My Way”.

 

  1. Monica Bîrlădeanu actriță și ambasador AVON, un simbol al ambiției și frumuseții, care a luptat încă de mică pentru o carieră. Monica este imaginea unui vis devenit realitate, și, așa cum spune ea – ,,faptul că nu am avut o copilărie fericită m-a ambiționat să fac totul pentru a îmi vedea visurile îndeplinite. <<Nu pot>> nu își are locul în agenda mea”.

 

Inspirată de povestea Monicăi, artista Livia Fălcaru a creat opera ,,Growing & Glowing”.

 

  1. Ionela Comoli – reprezentant AVON, traveller și social media influencer. ,,Să călătorești înseamnă să te îmbogățești, să te dezvolți, să cunoști oamenii și să realizezi că avem atât de multe lucruri în comun chiar dacă suntem atât de diferiți. Provocarea mea este să descopăr cât de departe pot ajunge”.

 

Pentru ea, artista Alexia Udriște a creat opera ,,Fly Away”.

Parteneriatul cu Simona Halep

În centrul poveștilor se află povestea Simonei Halep, un adevărat exemplu de inspirație atât pentru România, cât și pentru lumea întreagă. Pe lângă talentul, tenacitatea și forța care au consacrat-o în lumea tenisului, Simona este și un simbol al frumuseții autentice, al curajului și al încrederii, valori recunoscute și promovate de AVON prin toate inițiativele sale.

 

Întrebată despre ce au în comun tenisul și frumusețea, ea vorbește cel mai adesea despre încredere.

,,De la vârsta de 4 ani, universul meu a devenit tenisul. Cu fiecare zi, am învățat să fiu mai bună, să obțin cele mai bune rezultate, am muncit să îmi îndeplinesc obiectivele și să transform în realitate chiar și cele mai nebune visuri. Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri. HERSTORY m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil.povestește Simona Halep, Ambasador AVON.

Prima apariție a Simonei ca Ambasador AVON este pe coperta ediției de februarie a broșurii AVON, unde sunt prezentate noutățile brandului pentru luna dedicată celebrării femeilor din întreaga lume.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0