BRAT: Investiţiile în publicitatea online de tip display au scăzut în primul semestru din 2015 - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Industria de Publicitate

BRAT: Investiţiile în publicitatea online de tip display au scăzut în primul semestru din 2015

Published

on

Investiţiile în publicitatea online de tip display au scăzut în primul semestru din 2015, cu 7%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, ajungând la o valoare de 49 de milioane de euro (ratecard), potrivit Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).

Cu toate că la nivel de ansamblu piaţa de publicitate online este caracterizată de o evoluţie în ultimii ani, tendinţă confirmată de creşterea numărului clienţilor de publicitate care investesc în acest mediu, precum şi de evoluţia numărului de mărci promovate şi a campaniilor derulate, această tendinţă nu se regăseşte şi la nivelul publicităţii de tip display, creşterea investiţiilor având loc în zone ale publicităţii online care nu permit încă monitorizări şi evaluări independente şi transparente.

În cazul publicităţii de tip display, investiţiile companiilor din România în site-urile autohtone au înregistrat o descreştere de 7% în primul semestru al anului, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014.

Sectoarele de activitate care au generat cele mai importante investiţii în publicitatea online, în prima jumătate a lui 2015, sunt piaţa auto şi comunicaţiile, urmate de sectorul financiar şi de magazinele online. Comparativ cu acelaşi interval al anului 2014, investiţiile în publicitatea online ale sectorului financiar s-au dublat, în special datorită clientului ING Group, în timp ce sectorul farmaceutic a avut o creştere de aproximativ 145%, principalele mărci comunicate fiind Audionova, Ortopedica, Sensiblu, Catena şi Medicover.

Primele 10 site-uri sub aspectul investiţiilor din publicitate atrase în primul semestru al anului 2015 au cumulat peste 40% din totalul investiţiilor în publicitatea online.

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor). Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, fiind realizate pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending