Connect with us

A-Z NEWS

CIFRE | BRAT, licitatie pentru alegerea furnizorilor sistemului de masurare SATI si MIPO

Published

on

Reclame

Reprezentanţii membrilor BRAT au decis ca licitaţia să fie organizată şi condusă de o Comisie de Organizare, formată din 16 membri reprezentanţi ai industriei online din România. Comisia de Organizare va fi responsabilă cu realizarea brief-ului cercetării şi a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor şi desemnarea ofertelor care intră în etapa finală de selecţie, negocierea ofertelor primite. În cele din urmă, decizia cu privire la câştigătorul licitaţiei va fi luată de Adunarea Generală a Departamentului Internet al BRAT.

AG DI a decis că în cadrul licitaţiei va evalua şi posibilitatea realizării celor două studii tactice pe care le realizează în prezent, cel dedicat presei scrise (SNA) şi cel al mediului online (SATI), utilizând o metodologie care să folosească un trunchi comun, dar care să permită în acelaşi timp şi culegerea adecvată de date pentru fiecare mediu. Realizarea integrată a celor două studii, împreună cu studiul de strategie realizat de BRAT în prezent (FOCUS), ar oferi celor două media şi beneficiarilor studiilor o serie considerabilă de avantaje: evaluarea comună a datelor de audienţă pentru presa scrisă şi mediul online, extinderea către rezultatele de audienţă online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS şi îmbogăţirea modului de utilizare a acestora, reduceri importante de costuri pentru toţi beneficiarii studiilor BRAT.

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă ale diverselor produse media şi oferirea către membrii asociaţiei de servicii de marketing.

BRAT organizează SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) începind din 2007. Acest sistem oferă date despre traficul, audienţa şi profilurile socio-demografice ale site-urilor membrilor BRAT. SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) se adresează tuturor site-urilor care funcţionează pe piaţa de publicitate din România, indiferent de conţinutul sau specificul lor. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului.

MIPO reprezintă proiectul de Monitorizare a Investiţiilor în Publicitate Online, proiect demarat în 2012, parte componentă a SATI. MIPO colectează şi raportează informaţii legate de publicitatea online livrată pe site-urile din România, folosind o metodologie duală: măsurarea fiecărei afişări a unui banner livrat printr-un adserver şi vizitarea de către un spider a site-urilor monitorizate.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending