A-Z NEWS
CIFRE | BRAT, licitatie pentru alegerea furnizorilor sistemului de masurare SATI si MIPO
Reprezentanţii membrilor BRAT au decis ca licitaţia să fie organizată şi condusă de o Comisie de Organizare, formată din 16 membri reprezentanţi ai industriei online din România. Comisia de Organizare va fi responsabilă cu realizarea brief-ului cercetării şi a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor şi desemnarea ofertelor care intră în etapa finală de selecţie, negocierea ofertelor primite. În cele din urmă, decizia cu privire la câştigătorul licitaţiei va fi luată de Adunarea Generală a Departamentului Internet al BRAT.
AG DI a decis că în cadrul licitaţiei va evalua şi posibilitatea realizării celor două studii tactice pe care le realizează în prezent, cel dedicat presei scrise (SNA) şi cel al mediului online (SATI), utilizând o metodologie care să folosească un trunchi comun, dar care să permită în acelaşi timp şi culegerea adecvată de date pentru fiecare mediu. Realizarea integrată a celor două studii, împreună cu studiul de strategie realizat de BRAT în prezent (FOCUS), ar oferi celor două media şi beneficiarilor studiilor o serie considerabilă de avantaje: evaluarea comună a datelor de audienţă pentru presa scrisă şi mediul online, extinderea către rezultatele de audienţă online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS şi îmbogăţirea modului de utilizare a acestora, reduceri importante de costuri pentru toţi beneficiarii studiilor BRAT.
Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă ale diverselor produse media şi oferirea către membrii asociaţiei de servicii de marketing.
BRAT organizează SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) începind din 2007. Acest sistem oferă date despre traficul, audienţa şi profilurile socio-demografice ale site-urilor membrilor BRAT. SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) se adresează tuturor site-urilor care funcţionează pe piaţa de publicitate din România, indiferent de conţinutul sau specificul lor. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului.
MIPO reprezintă proiectul de Monitorizare a Investiţiilor în Publicitate Online, proiect demarat în 2012, parte componentă a SATI. MIPO colectează şi raportează informaţii legate de publicitatea online livrată pe site-urile din România, folosind o metodologie duală: măsurarea fiecărei afişări a unui banner livrat printr-un adserver şi vizitarea de către un spider a site-urilor monitorizate.
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni3 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Emisiuni3 zile ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Reality Show4 zile ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie