Connect with us

A-Z NEWS

CIFRE | BRAT, licitatie pentru alegerea furnizorilor sistemului de masurare SATI si MIPO

Published

on

Reclame

Reprezentanţii membrilor BRAT au decis ca licitaţia să fie organizată şi condusă de o Comisie de Organizare, formată din 16 membri reprezentanţi ai industriei online din România. Comisia de Organizare va fi responsabilă cu realizarea brief-ului cercetării şi a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor şi desemnarea ofertelor care intră în etapa finală de selecţie, negocierea ofertelor primite. În cele din urmă, decizia cu privire la câştigătorul licitaţiei va fi luată de Adunarea Generală a Departamentului Internet al BRAT.

AG DI a decis că în cadrul licitaţiei va evalua şi posibilitatea realizării celor două studii tactice pe care le realizează în prezent, cel dedicat presei scrise (SNA) şi cel al mediului online (SATI), utilizând o metodologie care să folosească un trunchi comun, dar care să permită în acelaşi timp şi culegerea adecvată de date pentru fiecare mediu. Realizarea integrată a celor două studii, împreună cu studiul de strategie realizat de BRAT în prezent (FOCUS), ar oferi celor două media şi beneficiarilor studiilor o serie considerabilă de avantaje: evaluarea comună a datelor de audienţă pentru presa scrisă şi mediul online, extinderea către rezultatele de audienţă online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS şi îmbogăţirea modului de utilizare a acestora, reduceri importante de costuri pentru toţi beneficiarii studiilor BRAT.

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă ale diverselor produse media şi oferirea către membrii asociaţiei de servicii de marketing.

BRAT organizează SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) începind din 2007. Acest sistem oferă date despre traficul, audienţa şi profilurile socio-demografice ale site-urilor membrilor BRAT. SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) se adresează tuturor site-urilor care funcţionează pe piaţa de publicitate din România, indiferent de conţinutul sau specificul lor. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului.

MIPO reprezintă proiectul de Monitorizare a Investiţiilor în Publicitate Online, proiect demarat în 2012, parte componentă a SATI. MIPO colectează şi raportează informaţii legate de publicitatea online livrată pe site-urile din România, folosind o metodologie duală: măsurarea fiecărei afişări a unui banner livrat printr-un adserver şi vizitarea de către un spider a site-urilor monitorizate.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending