Connect with us

A-Z NEWS

BRAT modifica studiul de masuratori a traficului pentru site-uri. Dizpozitivele mobile, raportate separat!

Published

on

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) va modifica, începând cu 1 septembrie, modalitatea de raportare a traficului, prin separarea acestuia după tipul de dispozitiv folosit pentru vizitarea site-urilor măsurate în Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI).

Potrivit unui comunicat remis Radar de Media, înţelegând amploarea pe care luat-o utilizarea tabletelor şi a telefoanelor inteligente pentru accesarea internetului, BRAT va modifica, începând cu 1 septembrie, modalitatea de raportare a traficului, prin separarea traficului după tipul de dispozitiv folosit pentru vizitarea site-urilor măsurate în SATI.

În primă instanţă, separarea va viza raportarea pe de o parte a traficului realizat de pe calculatoare desktop şi laptop, pe de altă parte de pe dispozitive mobile, cum ar fi tabletele şi telefoanele mobile inteligente. Ulterior, raportarea va fi făcută după fiecare tip şi model de dispozitiv utilizat.

Potrivit BRAT, o asemenea raportare vine în sprijinul membrilor Departamentului Internet al BRAT, editori de site-uri, regii de publicitate şi agenţii de publicitate, prin creşterea gradului de transparenţă a rezultatelor SATI. Editorii care au investit în crearea de versiuni specializate pentru mobil ale site-urilor proprii vor avea acum evidenţiate performanţele platformelor proprii, fie că este vorba de mobisite-uri – versiuni pentru mobil, livrate de la o adresă personalizată, diferită de cea a site-ului (m.website.ro), fie că e vorba de site-uri cu responsive design – acelaşi URL, dar layout diferit în funcţie de user-agent.

Suplimentar, raportarea rezultatelor de trafic se va realiza în viitor separat pentru trei categorii: trafic realizat după dispozitive fixe, trafic după dispozitive mobile şi cumulat. Aceasta va duce la o utilizare adecvată a informaţiilor furnizate de asociaţie şi va oferi o imagine completă şi relevantă pentru industria de specialitate, după cum precizează BRAT.

Noile masuratori vor fi disponibile incepand cu 1 septembrie

Pe de altă parte, BRAT anunţă că, pe 19 mai, a început activitatea de teren pentru noul an de studiu SNA Focus, care se va încheia în luna mai 2015, după metodologia optimizată, conform noului contract încheiat cu GfK Romania şi CC SAS SRL.

Cea mai importantă modificare constă în introducerea în studiu a măsurării integrate a unui brand media. Astfel, beneficiarii studiului vor avea la dispoziţie o măsurare a audienţei unui brand media care activează pe mai multe canale: o publicaţie tipărită, site-ul online, pagina de Facebook, aplicaţii mobile etc.

Audienţa tuturor acestor canale va fi măsurată cu ajutorul noii metodologii, făcând posibilă atât măsurarea brandului global, cât şi a fiecărui canal în parte. Livrarea primelor rezultate pentru astfel de branduri este estimată pentru iulie 2015.

Facebook Comments Box

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending