Connect with us

Presa scrisă

BRAT: Scăderi în vânzarea ziarelor, tabloidele pierd cel mai mult teren, însă ele rămân cele mai vândute!

Redactia Radar de Media

Published

on

Principalele ziare centrale au inregistrat scaderi ale vanzarilor in ultimul trimestru din 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, cea mai pronuntata pierdere inregistrand-o tabloidele Click si Libertatea. Click ramane lider detasat de vanzari, potrivit ultimelor cifre BRAT referitoare la difuzarea de presa scrisa. Doua ziare, Romania libera si Jurnalul National, nu au declarat datele de vanzari aferente perioadei octombrie-decembrie, anunta Hotnews.ro

La mare distanta de Libertatea se mentine Ziarul Lumina, apartinand BOR, ziar care are vanzari medii pe aparitie usor mai mari decat Gazeta Sporturilor si aproape duble fata de urmatorul cotidian, Evenimentul Zilei. Ziarul Lumina si Adevarul sunt singurele, dintre titlurile centrale, care au inregistrat diferente foarte mici fata de T4 2015.

Publicatie – Vanzari medii pe aparitie T4 2016 – Vanzari medii pe aparitie T4 2015

  • Click – 81.613 – 91.423
  • Libertatea – 46.185 – 53.633
  • Ziarul Lumina – 22.402 – 22.136
  • Gazeta Sporturilor – 20.890 – 23.142
  • Evenimentul Zilei – 10.900 – 11.878
  • Romania libera – nedeclarat – 10.630
  • Adevarul – 8.353 – 8.774
  • Ziarul Financiar – 3.963 – 6.282
  • Jurnalul National – nedeclarat – 4.005

 

Comentarii

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

Presa scrisă

Revista Capital are o nouă conducere: Anca Andrei, noul redactor-șef

Avatar

Published

on

Editura Evenimentul și Capital anunță modificări în structura de coordonare a revistei Capital. Noul redactorșef al revistei este Anca Andrei, care anterior a ocupat funcția de redactor-șef al site-ului bugetul.ro.

Ea va prelua atribuțiile de coordonare din zona de online și de print de la fostul redactor-șef, Ciprian Mailat. Acesta va rămâne în cadrul companiei și va coordona Top 300 Cei mai bogați români, cel mai cunoscut produs din portofoliul EEC, și zona de proiecte speciale.

“Îi mulțumesc lui Ciprian pentru efortul pe care l-a depus, într-o perioadă grea pentru industria media, reușind să păstreze revista Capital în topul presei românești. Sunt convins că proiectele speciale sunt pe mâini bune. De asemenea, îi urez succes noii conduceri și sunt încrezător că numele Capital va continua să fie un reper în rândul publicațiilor financiare și de business din România”, a declarat Virgil Munteanu, director executiv al Editurii Evenimentul și Capital.

Anca Andrei este doctorand al Academiei de Studii Economice. Licențiată în drept și în studii economice, ea a urmat și cursuri la Universitatea din Nancy. Înainte să se ocupe de lansarea și coordonarea site-ului bugetul.ro, Anca Andrei a fost consilier politic în cadrul Parlamentului European.

„Sunt onorată de propunerea primită. Revista Capital este și va rămâne una dintre publicațiile de top din România. Vom continua proiectele cu tradiție ale Capital și vom acorda o atenție sporită site-ului capital.ro”, spune Anca Andrei, noul redactor-șef al revistei Capital.

Încă de la înființare, din anul 1992, Capital s-a impus prin conţinut editorial de calitate, seriozitate şi consecvență în presa din România. Astfel, a rămas timp de 26 de ani unul dintre cele mai citite titluri economice din presa de business. Conform celor mai recente date comunicate de SNA, Capital are o audiență de peste 38.000 de cititori pe ediție. Site-ul revistei Capital este accesat lunar de peste 1,3 milioane de cititori și are circa patru milioane de afișări.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Ziarul Adevărul revine la formatul mare care l-a consacrat

Avatar

Published

on

Din 4 septembrie, ziarul Adevărul revine la formatul mare care l-a consacrat. Chiar dacă logo-ul va rămâne acelaşi, grafica va fi adaptată noului format pe modelul ziarelor quality din Occident.

 

Materiale exclusive, analize, reportaje şi anchete vor constitui informațiile pe care cititorii le vor găsi în noul format al ziarului Adevărul. Prima ediţie în format mare va fi tipărită şi scoasă la vânzare luni 4 septembrie şi va avea ca supliment primul număr al ziarului Adevărul, tipărit la 15 august 1888.

 

Dan Marinescu, redactorul șef al ziarului, declară: “Dincolo de argumentul sentimental, un alt motiv pentru schimbare este faptul că oamenii nu mai citesc ziarele în metrou sau în parc, cum o făceau până acum. Într-o eră a tehnologiei în care mai toţi îşi iau informaţiile de pe internet, cei care preferă ziarul tipărit îşi doresc mai mult decât o simplă prezentare a evenimentelor, mai mult decât o dare de seamă. Vor sinteze, anchete. Iar ziarul Adevărul exact asta îşi propune, să facă o analiză a celor întâmplate, să urmărească firul evenimentelor şi să le explice în detaliu.”

 

Foto Credit: Adevarul

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending