joi, februarie 22, 2024
More
    AcasăTeleviziuneReality ShowBrăţara element central în cel mai mare experiment social televizat “Insula de...

    Brăţara element central în cel mai mare experiment social televizat “Insula de 1 milion” !

    Kanal D va rescrie modalitatea de a face reality-show cu un format inspiraţional, în care inteligenţa socială devine cel mai valoros aliat al concurenţilor.

    50 de concurenţi şi 50 de brăţări ce valorează împreună 1.000.000 de lei

    „Insula de 1 milion ”, cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi publicului său, reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă. Super show-ul de la Kanal D (formatul original: “Million Dollar Island”) face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.
    50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite, vor intra într-o competiţie individuală, pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000 de lei.

    „Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.

    Brăţara, element central în cel mai mare experiment social televizat: “Insula de 1 milion”

    Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.
    Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii carevor părăsi competiţia pe parcurs. Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs.

    Numarul brăţărilor de pe mână este aşadar direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi.
    La “Insula de 1 milion”, alianțele înseamnă totul, iar prieteniile valorează o avere. Mai multe informaţii despre mecanismul show-ului vor fi oferite în perioada următoare prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile Dogan Media.

    Andreea - Jurnalist

    Absolventă a facultății de Jurnalism, comunicare şi relații publice din cadrul Universității Spiru Haret, obținând licența în ştiinţele comunicării . Fostă concurentă în emisiuni tv reality-show, care au difuzate pe Kanal d si Antena stars.

    Andreea - Jurnalist
    Andreea - Jurnalisthttps://www.radardemedia.ro
    Absolventă a facultății de Jurnalism, comunicare şi relații publice din cadrul Universității Spiru Haret, obținând licența în ştiinţele comunicării . Fostă concurentă în emisiuni tv reality-show, care au difuzate pe Kanal d si Antena stars.
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente