Connect with us

BUSINESS

British American Tobacco lansează în România glo ™ – un produs inovator care încălzește tutunul

Published

on

 

British American Tobacco (BAT) România lansează glo™, cel mai nou și mai inovator produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți. glo™ este un dispozitiv care încălzește – nu arde – stickuri din tutun la aproximativ 240 °C. Deoarece în cazul glo™ nu există ardere, așa cum se întâmplă în cazul țigărilor tradiționale, utilizarea glo™ are potențialul de a fi mai puțin riscantă decât fumatul.

 

glo™ nu produce fum, ci emite vapori de tutun**. Vaporii formați prin încălzirea stickurilor speciale din tutun generează un gust natural de tutun, dar conțin cu aproximativ 90% până la 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară*. În comparație cu fumatul tradițional, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum**.

Principalul avantaj al glo™ este simplitatea: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de încarcare și o baterie care, încarcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks™.

 

glo™ este rezultatul unui proces de patru ani de cercetare care a implicat resurse impresionante și este cu adevărat un produs de înaltă performanță. Este simplu de utilizat datorită butonului unic, iar puterea extraordinară a bateriei face ca o singură încărcare să fie suficientă pentru utilizarea a până la 30 de Neostiks”, a declarat Richard Widmann, Area Director al British American Tobacco Southern Central Europe.

 

glo™ va fi utilizat împreună cu Kent Neostiks™, stickuri din tutun asemănătoare vizual țigaretelor, dezvoltate exclusiv pentru glo™ de către specialiști în tutun pentru a oferi consumatorilor gustul autentic al tutunului, fără a implica ardere. Kent Neostiks vor fi disponibile în trei arome diferite: „Bright Tobacco” (aromă de tutun), „Citric Mix” (aromă de citrice) și „Fresh Mix” (mentol).

 

 „British American Tobacco este liderul pieței de tutun din România, cu o cotă de piață de 55%, brandul Kent reprezentând circa un sfert din consumul total la nivel național. Lansarea glo™ în România, în premieră în Uniunea Europeană, completează portofoliul companiei cu un produs nou, inovator, care are potențialul de a fi semnificativ mai puțin nociv decât țigările tradiționale”, a declarat Richard Widmann.

 

România este prima țară din Uniunea Europeană în care British American Tobacco lansează glo™. Produsul este deja extrem de apreciat în Japonia: 1 din 10 fumători a înlocuit fumatul cu glo™ în Sendai, unul din cele mai mari orașe din Japonia și cel în care glo™ a fost lansat în decembrie 2016. Mai mult, 60% din creșterea de piață a categoriei a produselor care încălzesc tutunul în Japonia se datorează glo™, odată cu lansarea produsului pe acea piață.

British American Tobacco își propune să ofere fumătorilor adulți o gamă de produse cu potențial de risc redus față de țigări. BAT a susținut și demonstrat acest angajament printr-o investiție de peste 2,5 miliarde de dolari în ultimii șase ani pentru dezvoltarea și furnizarea unor alternative care au potențialul de a fi considerabil mai puțin riscante decât țigările obișnuite. La nivel global, peste 1.500 de oameni de știință, ingineri și specialiști în tutun lucrează în centrele de cercetare și dezvoltare ale companiei. Scopul principal este de a le oferi fumătorilor adulți o gamă de produse inovatoare, cu o pondere semnificativă a resurselor de cercetare și dezvoltare alocate soluțiilor alternative la fumat care au un potențial de risc semnificativ redus.

 

În plus, BAT a lansat produse inovatoare de nouă generație (produse de vapat și de încălzire a tutunului) pe 16 piețe la nivel global, precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Coreea de Sud, Rusia, Franța, Italia și Japonia. Ca urmare a succesului acestor lansări, BAT a devenit cea mai mare companie de tutun și produse de nouă generație și cea mai mare companie de produse pentru vapat din lume.

Dispozitivul glo™ este disponibil începând de astăzi în toată țara, pe www.glo.ro, și în magazinul dedicat din Băneasa Shopping City, București. Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cinci lucruri pe care nu le știai despre șeminee

Published

on

 

Dacă vrei să creezi în casa ta o atmosferă încântătoare și confort termic deopotrivă, atunci cu un semineu nu vei da niciodată greș. Ori ce poate fi mai plăcut decât să petreci timpul cu familia în serile reci de iarnă, să stați la povești în fața șemineului și să vă bucurați împreună de ambianță?

Poate că ești unul dintre cei care obișnuiesc să își petreacă astfel serile sau, cel puțin, tinzi spre a atinge acest scop și te documentezi în privința amplasării unui șemineu în locuința ta. Oricum ar fi, s-ar putea să știi deja multe informații despre aceasta industrie, dar, cu siguranță, nu ai consumat toată bibliografia scrisă pe acest domeniu, așa că s-ar putea să fii surprins de cel puțin unul dintre cele cinci lucruri enumerate mai jos:

  1. Un șemineu te poate ajuta să reduci costurile de încălzire. Atunci când vrei să încălzești o anumită cameră (cea în care petreci cel mai mult timp, de regulă) este suficient să reglezi termostatul la o temperatură mai scăzută, astfel încât centrala să nu pornească, iar tu să încălzești foarte repede doar acea cameră cu un șemineu.
  2. O sobă șemineu poate fi amplasată oricând și oriunde în casa ta. În plus, dezvoltă o putere calorică mare și are un aspect deosebit.
  3. Poți transforma șemineul tău vechi în unul foarte eficient prin simpla montare a unui recuperator de căldură. Se montează chiar deasupra focarului și are rolul de a recupera pierderile de caldură de pe evacuare.
  4. Poți instala cu ușurință un șemineu în apartamentul tău. Șemineele pe gaz pot fi montate la bloc, neavând nevoie de un coș de fum scos desupra acoperișului, ci doar de o evacuare concentrică precum centralele de apartament.
  5. Poți alege modelul de șemineu care oferă și apă caldă menajeră. Un semineu centrala asigură atât confortul termic, cât și apă caldă menajeră. Termoșemineele Hoxter răspund cerințelor moderne de alimentare cu volum mare de apă caldă. Datorită acestui sistem de încălzire, camera în care este amplasat șemineul nu se supraîncalzește și confortul termic se resimte în întreaga locuință. Racordând termofocarul la boiler se obține un sistem economic și eficient de încălzire. Găsești produsele Hoxter la PeFoc.ro, magazinul prezent de 18 ani pe piața șemineelor din România.

Acum că ai aflat aceste cinci lucruri importante, poți alege un șemineu potrivit pentru casa ta sau să îmbunătățești ceva șemineul pe care îl ai deja. Fie că vrei să achiziționezi unul sau să îl accesorizezi pe cel vechi, la PeFoc.ro gășești focare de șeminee, sobe șemineu, accesorii de șeminee, ba chiar și accesorii pentru grădină, cum ar fi un gratar ceramic. Nu ezita să arunci o privire pe site, pentru că s-ar putea să găsești exact ceea ce îți dorești de multă vreme.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cea mai variata gama de lanturi de iarna este acum online!

Published

on

 

Indifernt de anotimp lanturile de iarna nu trebuie sa lipseasca de la niciun sofer. Am pregatit aici o gama variata de lanturi de iarna la cele mai bune preturi de pe piata. 

Lanțurile antiderapante sporesc prinderea roților pe suprafețele de drum de slabă calitate. Acestea se montează pe roțile mașinii, de exemplu în zonele de drum acoperite cu zăpadă, pante cu gheață sau secțiuni de drum acoperite cu noroi.

Cataloagele producătorilor includ accesorii pentru autoturisme, vehicule de marfă și comerciale, precum și pentru SUV-uri. Acestea se deosebesc între ele după valoarea greutății permise. În majoritatea cazurilor aceste accesorii sunt vândute la set de 2 sau 4.

Sunt realizate din diferite materiale. În majoritatea cazurilor sunt din oțel, cauciuc, nailon, plastic. Articolele din metal se descurcă de minune pe terenul accidentat, dar implică mersul cu viteză mică. Deasemenea, acestea sunt destul de grele, ceea ce face dificilă montarea și depozitarea lor. Materialele elastice sunt mai puțin eficiente pe suprafețe alunecoase și vâscoase, dar sunt mai ușor de utilizat.

Lanțurile antiderapante diferă, deasemenea, după dimensiune. În cazul în care alegeți accesorii nepotrivite ca dimensiune, riscați să deteriorați elementele suspensiei, mecanismul de direcție și sistemul de frânare.

Caracteristicile lanțurilor antiderapante depind de modelul acestora. De exemplu, acesta poate fi:

  • Linii drepte amplasate perpendiucular marginilor capetelor anvelopei (model scară). Se potrivesc perfect pentru zonele cu noroi, însă nu sunt foarte eficiente pe suprafețele acoperite cu zăpadă.
  • Elemente diagonale încrucișate (model romb). Asigură un contact bun cu suprafața drumului și pot fi utilizate doar la viteze mici.
  • Linii diagonale ce formează o linie întreruptă (model triunghi). Reprezintă varianta optimă pentru suprafețele acoperite cu zăpadă, dar se descurcă mai rău cu noroiul.
  • Elemente diagonale paralele. Sunt bune pe diferite tipuri de teren accidentat.

Lanț de zăpadă – Wikipedia

( lanțuri de anvelope sau lanțuri antiderapante) sunt dispozitive montate pe anvelopele vehiculelor pentru a oferi maximum de tracțiune prin zăpadă și gheață.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Olympus aniversează zece ani de produse lactate în România

Published

on

 

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe piața locală, a aniversat zece ani de la primele produse pe rafturile din România.  În prezent, portofoliul Olympus include peste 140 de sku-uri: lapte de consum și UHT, smântână, iaurturi (grecesc, natur, de băut), telemea (de vacă, oaie și capră) și multe altele, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor și stilurilor alimentare diferite ale consumatorilor.

Capacitatea zilnică a liniilor de producţie ale fabricii Olympus de la Hălchiu este de 550 tone de lapte de consum la sticlă PET și UHT în ambalaje TetraPak, 170 tone de iaurt şi 120 tone de brânzeturi. Exceptând brânza feta și alte specialități de brânzeturi mediteraneene (kefalotiri, halloumi) și sucurile naturale, produse în continuare în Grecia, toate produsele comercializate pe piața românească sunt fabricate la Hălchiu, cu lapte colectat de la furnizori locali.

“Povestea Grupului Olympus este o poveste despre tradiţie şi pasiune, născută în familie, în Grecia, acum aproape 70 ani. Acum, după trei generaţii de experienţă în domeniul lactatelor, Olympus a dus povestea în 43 de țări. În România,  am început cu cinci angajați și zece produse, iar acum avem aici cea mai modernă și avansată fabrică de lactate din regiune, cu un rol strategic în exportul către alte piețe internaționale și peste 140 produse în portofoliu”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Întinsă pe o suprafață de 35.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generație pentru recepția și procesarea laptelui la nivel european, precum și pentru ambalarea produselor finite. Atenția pe care o acordă standardelor de calitate, fie că vorbim despre materia primă sau produsul finit, este ingredientul cheie care a poziționat Olympus ca un brand de încredere în rândul consumatorilor noștri.

“Inovația la nivel de produs a făcut din Olympus un deschizător de drumuri pe piața lactatelor. Spre exemplu, în 2011, am deschis categoria de iaurt grecesc în România, iar în 2013 pe cea a iaurtului bio produs local, pe care am completat-o, ulterior, cu lapte de consum bio, iaurt de băut, kefir, sana și produsele 1Bio3 destinate copiilor. Portofoliul actual este complex și include game variate, pentru a oferi consumatorilor produsele care se pliază nevoilor si dorințelor acestora”, a adăugat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Anul trecut, Olympus a completat categoria iaurtului grecesc cu un nou produs – Stragghisto, produs conform unei rețete străvechi grecești, disponibil în trei variante: 0%, 2% și 10%, cu un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine naturale, față de produsele din aceeași categorie de pe piață. De asemenea, Olympus a introdus gama Fresh Cheese, pentru care a deschis și o nouă linie de producție, precum și cinci sortimente de băuturi 100% vegetale, Carpos, pe bază de migdale, fistic și nuci.

Iaurtul grecesc rămâne produsul emblematic Olympus, având o cotă de piață de peste 85%. Alături de acesta, telemeaua a deținut poziția principală la segmentul de vrac, iar gama de sucuri naturale, disponibilă în cinci variante, a deținut peste 60% din cota de piață a categoriei.  Echipa Olympus România numără 440 de angajați, dintre care aproximativ 300 lucrează în producție.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending