Connect with us

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM
 

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Grupul Dogan Media (Kanal D) a preluat postul Radio Impuls

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Incepand din martie 2019,  odata cu aniversarea a 12 ani de emisie a televiziunii Kanal D pe piata din Romania, Dogan Media face un semificativ pas strategic si isi imbogateste portofoliul cu o componenta importanta de business: Radio Impuls,  o retea cu acoperire in cele mai importante orase, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.

Radio Impuls este o retea comerciala care difuzeaza hituri contemporane si care se adreseaza unui public urban, cool, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

Prin aceasta mutare, Grupul Dogan Media isi consolideaza operatiunile pe piata media din Romania, Radio Impuls alaturandu-se televiziunii Kanal D si diviziei online  reprezentata de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de stiri mondene si lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de stiri si actualitate ) si kfetele.ro (platforma dedicata publicului feminin).

 

Suntem bucurosi ca eforturile noastre, ca echipa, s-au concretizat in rezultate foarte bune. Imi exprim gratitudinea fata de toti cei care au facut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii nostri, reprezentantii mass-media, partenerii nostri de business. Kanal D continua sa se dezvolte si sa investeasca in continut de calitate, iar acum, la 12 ani de existenta a Kanal D, le uram bun venit, alaturi de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucuram sa avem in Grup, pe langa televiziune si divizia de online, o importanta componenta radio. Va dorim tuturor o primavara frumoasa!”, a declarat Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D.

 

Astazi, 1 martie, vedetele Kanal D vor sarbatori impreuna cu telespectatorii, prin intermediul emisiunilor statiei, cei 12 ani de evolutie constanta si dedicare in raport cu publicul si valorile statiei. O editie speciala si emotionanta „Teo Show”, prin care se celebreaza cei 12 ani de Kanal D, ii va face pe telespectatori partasi ai trairilor si intamplarilor inedite experimentate de vedetele Kanal D de-a lungul activitatii lor. Mai mult decat atat, si pe Radio Impuls va fi sarbatoare. Statia va marca intrarea in Grupul Dogan Media prin lansarea unei campanii de imagine in care numerosi artisti si vedete din Romania s-au alaturat, indemnandu-si fanii sa asculte hit dupa hit la Radio Impuls.

Kanal D isi continua misiunea de a le aduce telespectatorilor programe de calitate, continut relevant, la cele mai inalte standarde. Kanal D va fi alaturi de publicul din intreaga tara si nu numai, identificand nevoile reale ale acestuia, urmarind echidistant agenda publica, semnaland derapaje prin intermediul programelor informative, si asigurand telespectatorilor doza de optimism si relaxare de care au nevoie in fiecare zi.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

PRO FM lanseaza campania: “Pârtieee! Te dai cu PRO FM!”

Published

on

 

Echipa Pro FM caută oameni veseli, cool, plini de energie care să fie în stare să țină ritmul cu muzica bună pe pârtiile de pe Valea Prahovei și din Poiana Brașov. Oferă recompensă!

Dacă ți-ai propus să dai o fugă la munte în februarie, ai mari șanse să dea norocul peste tine și să te trezești cu o vacanță gratis în calendar! Timp de o lună, weekend de weekend, te întâlnești cu Pro FM la distracție și poți găsi o “pârtieee” care te duce până în Tirol.

În fiecare weekend din perioada 26 ianuarie – 18 februarie 2019, Pro FM e alături de tine în stațiunile din Poiana Brașov și de pe Valea Prahovei. Dacă te prindem pe pârtie, ne atașăm de ski, snowboard, sanie sau orice ai tu în dotare cu autocolantul Pro FM ediție limitată. Ce ai tu de făcut? Un selfie cool, ca să-ți amintești la anu’ pe unde te distrai în februarie 2019, pe care îl postezi public pe pagina ta de Facebook cu #profmpepartie.                                                                                                 La finalul campaniei “Pârtieee! Te dai cu Pro FM” se poate să fii chiar tu norocosul care pleacă într-o vacanță cu ștaif, în Tirol, Austria. Poți să iei cu tine pe cineva drag și să lași pregătirile în grija Pro FM. De cazare – patru nopți cu mic-dejun inclus – și ski-pass-uri se ocupă Pro FM, pentru amândoi.

Detaliile complete despre campanie sunt aici – https://www.profm.ro/concursuri/partieee-te-dai-cu-profm. Pentru fotografii cu ceilalți candidați la vacanța tiroleză, caută pe Facebook #profmpepartie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Marius Manole, la Digi FM: „Pe copiii care trăiesc în condiții proaste cine îi eliberează?”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Marius Manole a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și on air în fiecare duminică, la DigiFM.

„Mi-am dorit dintotdeauna să fiu un actor bun. Dacă mă uit la mine de acum 20 de ani, nu s-au schimbat multe lucruri. La facultate m-am certat cu profesorii care mi se păreau nedrepți. Dintotdeauna am avut asta. Nedreptatea m-a supărat mereu, chiar dacă nu erau nedrepți cu mine, dar erau nedrepți cu alți colegi. Cred că nu m-am schimbat, poate doar sunt un pic mai asumat.”

Actorul a vorbit și despre părinții săi: „Tata era maistru și mama era țesătoare. Tata o certa acasă pe mama că nu își făcea planul, o sancționa. El îmi pregătise postul de motostivuitorist. M-am dus într-o zi la el și i-am zis că am dat la facultate, la Actorie. Ai mei au fost de acord, dar nu înțelegeau ce se întâmplă.”

Marius Manole a fost foarte deschis și a vorbit despre faptul că merge la psiholog din cauza fricilor sale.
„Merg la psiholog, ca tot românul. În ultimii 2 ani am o mare frică de moarte, de boală. Frica asta naște niște atacuri de panică, care pot apărea înainte de un spectacol sau chiar în timpul unui spectacol. Așa că trebuie să rezolv asta. Am o problemă și vreau să o rezolv. E greu să nu ai nevoie de un psiholog, mai ales într-o vreme ca asta. E greu să fii sub lupa oamenilor seară de seară, e presiune mare.”

Actorul nu este de acord cu recursul compensatoriu și a spus-o răspicat și revoltat de întreaga situație.
„Nu poți să spui că eliberezi niște violatori că au condiții proaste. Știi câți copii trăiesc în condiții proaste și se duc la toaletă în curte? Pe ei cine îi eliberează? Știi de ce sunt păreri pro? Pentru că lor nu li s-a întâmplat nimic. Pentru că ei nu îi înțeleg pe părinții cărora le-au fost violați copiii. Pentru că ei nu se pun în pielea unei mame căreia i-a fost violat copilul. Nu sunt Iohannist, nu d-aia mă duc la proteste. Nici el nu a făcut nimic. Încearcă acum, pe ultima sută de metri, că intră în campanie electorală. Nu sunt pentru Cioloș, pentru Iordache, pentru Dragnea.”

Marius a avut și un mesaj pentru cei care încearcă să îl facă să nu mai fie atât de rebel și revoltat:
„Mor pe toți împăciuitorii ăștia de pe Facebook care îmi spun „Marius, dar tu ești lumină”. Fii tu lumină într-o țară plină de întuneric. Îmbrățișează tu copaci, eu nu pot. Eu o să protestez în continuare.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending