Connect with us

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Avatar

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Comentarii

Radio

Mihai Ghita, Valeria si Orlando vor da “Scularea!” romanilor, in fiecare dimineata, la “Radio Impuls”

Avatar

Published

on

Foto Credit: RADIO IMPULS

Diminetile de vara suna bine! Mihai Ghita, Orlando si Valeria vor da “Scularea”, in acest sezon estival, la Radio Impuls, in fiecare dimineata, de luni pana vineri, de la ora 7:00!

 

Gata sa ofere ascultatorilor matinali doza de energie si de buna dispozitie, Mihai Ghita si Valeria Lungu se alatura lui Orlado Ivan pentru a oferi publicului consumator de radio un cocktail efervescent de glume, hituri si informatii proaspete si utile.

 

Prezentator al emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!”, de la Kanal D, Mihai Ghita revine astfel la prima dragoste, radioul, iar publicul ii va descoperi cu aceasta ocazie umorul si energia inepuizabile.

 

Mihai Ghita a intrat in lumea radio cand avea doar 16 ani, la Radio Impact, si a trecut prin toate etapele formarii ca om de radio. A fost prezentator si realizator de emisiuni la Radio Contact, Radio Semnal si Mix FM.

 

Prima dragoste chiar nu se uita niciodata. Si iata ca, dupa 15 ani, revin pe unde radio. Am spus <Da!> trezitului de dimineata si provocarii de a-i face si pe altii sa-si inceapa ziua cu optimism, cu incredere si pofta de viata. Va fi epic! Vom rade mult, ne vom bucura impreuna; vara aceasta ne vom regasi de luni pana vineri, de la ora 7:00, pe frecventele Radio Impuls!”, a spus Mihai Ghita.

 

Valeria Lungu a devenit cunoscuta publicului larg dupa ce a participat, in calitate de concurenta, la “Bravo, ai stil!”, este influencer, avand o prezenta extrem de activa in social media. Pasionata de muzica, si-a demonstrat veleitatile artistice in domeniu, cu piesele “Valerie – Sahara” si “Poveste rara”.

 

Sunt foarte bucuroasa sa ma alatur lui Mihai Ghita si lui Orlando in matinalul <Scularea>! E o experienta unica pentru mine, intalnirea zilnica, pe undele radio, cu ascultatorii Radio Impuls este o provocare extraordinara. Ne vom distra si relaxa impreuna si vom incepe zilele cu multa pofta de nou, de muzica, de impartasit experiente frumoase”, a declarat Valeria Lungu.

 

Ma bucur sa fiu alaturi de Mihai si Valeria, la <Scularea>! Mihai este o bucurie de om, n-ai cum sa fii trist in preajma lui, are un haz nebun. Iar Valeria va fi acea voce proaspata, feminina, care va lumina toata ziua, noua si ascultatorilor nostri”, a adaugat Orlando Ivan.

 

Incepand chiar de luni, 8 iunie, de la ora 7:00, Mihai Ghita, Valeria si Orlando vor da “Scularea” romanilor, la Radio Impuls, astfel ca debutul zilelor de vara se anunta pline de optimism, energie, muzica si infotainment!

 

Radio Impuls, parte din Grupul Dogan Media International, este o retea cu acoperire in cele mai importante orase din tara: Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Radio Impuls difuzeaza hituri contemporane si se adreseaza unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Recorduri de audienţă la Radio România Actualităţi

Avatar

Published

on

Radio România Actualităţi este lider de piaţă atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban, potrivit celui mai recent sondaj publicat, luni, de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA). La nivel naţional, RRA are o cotă de piaţă de 13,1%, în timp ce în mediul urban a ajuns la o cotă de 14,5 %, înregistrând o creştere cu 2,2 procente.

În Bucureşti, Radio România Actualităţi este lider absolut având cea mai mare cotă de piaţă (14.3%) şi depăşind staţiile concurente şi în ceea ce priveşte numărul de ascultători (217.000). Este pentru prima dată după mulţi ani când RRA redevine lider de audienţă în Bucureşti (Daily Reach şi Market Share).

Datele sondajului ARA indică, de asemenea, că în perioada ianuarie – aprilie, în plină perioadă de pandemie, peste 1,7 milioane de ascultători au ales Radio România Actualităţi pentru a se informa.

Pe fondul unei perioade complicate, când nevoia de informaţie promptă şi corectă a fost mai acută ca niciodată, Radio România Actualităţi a înţeles că misiunea publică înseamnă responsabilităţi sporite şi a adaptat programele în dorinţa de a fi cât mai utili ascultătorilor. Aşa a apărut, la începutul lunii aprilie, emisiunea România – stare de urgenţă, o producţie care a adus în prim plan ultimele ştiri şi analize despre situaţia generată de pandemie atât în ţară, cât şi în străinătate, mai ales acolo unde trăiesc mari comunităţi de români.

Radio România Actualităţi mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 6 ianuarie – 26 aprilie, de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, respectiv în urban, rural şi în municipiul Bucureşti.

Eşantionul are un volum de 11.010 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de ±0,9%. În mediul urban s-au realizat 7.708 interviuri, în mediul rural s-au realizat 3.302 interviuri, iar în Bucureşti s-au realizat 1.809 interviuri. În eşantion au fost incluse 1.875 localităţi, dintre care 67 localităţi urbane de peste 30.000 de locuitori, 239 de localităţi urbane cu mai puţin de 30.000 de locuitori, 340 de localităţi rurale cu peste 5.000 de locuitori şi 1.229 de localităţi rurale cu mai puţin de 5.000 de locuitori.

Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

Comentarii

Continue Reading

Radio

Paul Surugiu – Fuego ne invită să ascultăm „Gramofon” la Naţional FM

Avatar

Published

on

Paul Surugiu – Fuego îşi surprinde din nou fanii cu un proiect special, de data aceasta la radio. După ce l-am văzut în calitate de prezentator al emisiunilor „Familia Favorit” de pe Favorit TV şi „Drag de România mea” la TVR2, îndrăgitul interpret revine acum la o pasiune mai veche, radioul.

Artistul şi-a obişnuit publicul cu noutăţi, diversitate şi surprize, iar din 11 mai, îl putem asculta la postul Naţional FM, în calitate de moderator al celei mai noi emisiuni „Gramofon”. Show-ul din eter este programat de luni până vineri, de la ora 19:00.

„Veți redescoperi o parte din lumea mea, cu ideile mele, cu ceea ce simt și cred, cu oamenii care-mi sunt dragi, colegii mei și desigur, cu cea mai frumoasă muzică românească, de care avem atâta nevoie. […] Programul va fi unul în care relaxarea și veselia vor fi la ele acasă, ieri și azi vor deveni una și împreună vom merge, cu teme speciale, prin mai multe capitole ale vieții.” a scris Fuego pe pagina sa de Facebook.

Muzica de calitate nu va lipsi şi se va caracteriza prin diversitatea genurilor, adresându-se mai multor generaţii. Alături de un playlist de colecţie, Gramofonul ne va delecta cu poezie, informaţii utile, interviuri în exclusivitate şi invitaţi surpriză. Însă Paul Surugiu – Fuego nu va fi singur, ci alături de echipa sa formată din compozitorul şi interpretul Vlad Creţu, solistul trupei Supermarket, jurnalistul și poetul Narcis Avădănei care ne va prezenta rubrica  „Poate nu ştiai” şi fotograful Ana Maria Halalai, responsabilă de un vizual impecabil al noii emisiuni.

Aşadar, nu uitaţi să ascultaţi „Gramofon” cu Paul Surugiu – Fuego, începând de luni, 11 mai, ora 19:00 pe Naţional FM:

  • La radio, selectând frecvenţa oraşului vostru: https://www.nationalfm.ro/reteaua-national-fm
  • Online: https://www.nationalfm.ro/asculta-online
  • Şi să urmăriţi pagina oficială de Facebook a emisiunii, pentru ultimele noutăţi: https://www.facebook.com/gramofoncupaulsurugiufuego/

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0