Connect with us

ALL MEDIA

BUCURIA este ingredientul secret al progresului in noua campanie JOHNNIE WALKER®

Avatar

Published

on

Foto credit: Johnnie Walker

Ne intrebam adesea ce anume au in comun vedetele de cinema, sportivii profesionisti, modelele de talie internationala, barmanii, inventatorii si muzicienii. Raspunsul este simplu…bucuria! Bucuria a fost elementul comun care le-a inspirat succesul.

Jenson Button, campionul mondial de Formula 1 si pilotul echipei McLaren Honda, alaturi de actorul nominalizat la Oscar, Jude Law si actrita de origine chineza Zhao Wei, sunt printre sustinatorii, din ce in ce mai multi, ai unei noi paradigme. Aceasta contrazice gandirea clasica conform careia succesul asigura fericirea si propune o noua perspectiva: fericirea este pentru oameni o sursa de evolutie.

Aceste celebritati care promoveaza o mentalitate optimista si sunt mereu in cautare de noi provocari, au fost alegerea perfecta pentru noua campanie globala Joy Will Take You Further semnata de brandul de scotch whisky Johnnie Walker. Lor li s-au alaturat si alte personalitati din diverse domenii.

“De-a lungul carierei mele m-am bucurat de tot ceea ce am facut si de aceea am avut reusite”, a declarat Jenson Button. “Dragostea mea pentru Formula 1 m-a ajutat sa traiesc la maxim momentele de glorie si sa depasesc toate obstacolele. Intotdeauna am reusit sa-mi motivez echipa sa mearga inainte si ma bucur ca le-am transmis viziunea mea pozitiva asupra vietii.”

In aceeasi nota, actorul Jude Law declara: “Gandirea pozitiva si bucuria zilnica fata de profesie sunt ingredientele cele mai importante ale filozofiei mele de viata. Si motivatia principala de a-mi continua cariera si a ma bucura de fiecare clipa.”

 Printre alte celebritati care au aceeasi abordare asupra vietii si apar in noua campanie Johnnie Walker sunt membrii trupei americane de alt-rock OK GO, dar si supermodelul mexican Montserrat Oliver. Viziunea lor asupra succesului si progresului este in deplina concordanta cu rezultatele unei serii de cercetari stiintifice despre importanta fericirii.

Guy Escolme, Global Brand Director Johnnie Walker spune despre noua campanie: “Ca brand, Johnnie Walker a fost intotdeauna simbolul progresului – aceasta a fost povestea whisky-ului nostru inca de acum 200 de ani cand John Walker a fondat compania. Ce am invatat in cele doua secole de experienta este ca progresul nu trebuie sa fie o calatorie complicata. Ne putem bucura de fiecare pas pe care il facem si cu cat suntem mai fericiti cand depasim obstacole, cu atat suntem mai aproape de a ne atinge telurile. Dovezile sustin si mai mult convingerea din centrul noii noastre campanii de brand: Joy Will Take You Further“.

Dr. Matt Killingsworth, psiholog si om de stiinta american, specialist in studiul fericirii, a fost consultant al campaniei. “Uneori, oamenii se gandesc la fericire ca la un tel greu de atins, care poate fi obtinut doar prin ani de munca sustinuta sau doar atunci cand ating niste repere conventionale, predefinite de succes, cum ar fi o crestere salariala sau o casa mai mare. Dar tot mai multe dovezi arata ca daca exista bucurie pe parcursul calatoriei, succesul este mult mai probabil”, a declarat psihologul Matt Killingsworth.

Si sportivii de performanta, detinatori de recorduri mondiale, sunt de aceeasi parere: fericirea i-a ajutat in indeplinirea obiectivelor.

Eva Håkansson, cea mai rapida femeie pe un vehicul cu trei roti, detinatoarea unui record mondial, spune: “Pentru a avea succes, trebuie cu adevarat sa te bucuri de ceea ce faci. Trebuie sa realizam ca drumul este adevarata aventura, nu destinatia.”

Alpinistul si ecologistul filipinez, Romi Garduce, care a escaladat cele mai inalte sapte varfuri de pe toate continentele, spune: “Alpinismul este cel putin 80% o provocare mentala. Nu ma las niciodata controlat de indoiala, pentru ca doar gandirea pozitiva te ajuta sa reusesti. De cele mai multe ori, alpinismul este extrem de dificil, dar dincolo de asta, te implineste total si iti creaza amintiri pentru totdeauna.”

Comentarii

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0