Connect with us

ALL MEDIA

ANALIZA Bugetele de promovare ale companiilor româneşti pentru reţelele sociale online rămân mici

Published

on

 

În 2014, 58% dintre companii utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare (în scădere de la 78% în 2013), în timp ce 28% dintre acestea afirmă că nu le utilizează, însă plănuiesc să le utilizeze în perioada următoare (procent în creștere de la 22% în 2013), conform studiului TotalSoft şi EY România Social media şi mediul de afaceri românesc 2014, dat publicităţii astăzi.

Ediţia 2014 a studiului analizează răspunsurile a 209 reprezentanţi ai unor companii din 12 industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor.

Reţeaua LinkedIn înregistrează cea mai mare creştere dintre reţelele analizate (+21 puncte procentuale) în utilizarea de către companiile româneşti respondente pentru promovarea produselor şi serviciilor oferite. Facebook îşi conservă supremaţia, cu 93% rată de utilizare în 2014 faţă de 95% în 2013. Cea mai mare scădere o înregistrează site-ul de video sharing al Google: YouTube a scăzut cu 14 puncte procentuale în 2014 în interesul companiilor, până la 29% rată de utilizare.

Peste 70% dintre companiile româneşti nu au văzut potenţialul promovării pe reţelele sociale înainte de anul 2011. Întrebaţi de cât timp au început să integreze reţelele sociale în funcţia de marketing a companiei, oamenii de afaceri şi directorii de marketing şi comunicare respondenţi au bifat în măsură cea mai mare intervalul de timp 1-2 ani, urmat de cel de 2-3 ani.

Timpul alocat comunicării pe reţelele sociale înregistrează o tendinţă de scădere faţă de ediţia 2013 a studiului. Dacă intervalul de 1-5 ore îşi păstrează acelaşi procentaj de respondenţi (54%), numărul celor care folosesc reţelele sociale mai mult de 20 ore pe săptămână este în scădere, aceşti respondenţi intrând acum în intervalul 6-20 de ore dedicate săptămânal prezenţei companiei în reţelele sociale.

Frecvența de utilizare a rețelelor de socializare a scăzut şi ea. În 2014 numai 41% din respondenți spun că utilizează social media zilnic, cu 8% mai puțin decât in 2013. Cresc însă procentele celor care utilizează social media o dată la 2-3 zile de la 15% în 2013 la 23% în 2014, de asemenea crește frecvența utilizării săptămânale a comunicării prin social media de la 21% la 22%. Zona de rezistență a celor care utilizează social media o dată la câteva luni se păstrează și ea la 9%.

Totuşi, 72% dintre respondenți spun că utilizarea social media va crește şi doar 1% consideră că utilizarea rețelelor sociale se va reduce în cazul companiilor lor.

În continuare, cei mai mulți respondenți (64%) își administrează singuri campaniile pe rețelele de socializare, totuşi anumite segmente din campanie sunt externalizate de peste 50% dintre cei care au răspuns chestionarului: designul şi dezvoltarea, dar şi crearea de conţinut. Cel mai puţin se externalizează actualizarea statusului şi procesul de stabilire a strategiei.

Chiar dacă majoritatea respondenților (52%) sunt indeciși cu privire la măsurarea randamentului investițiilor în social media ale companiei, se poate observa că 34% dintre respondenţi sunt de acord și total de acord că acest lucru este posibil. Doar 14% au răspuns că sunt în dezacord sau dezacord total în legătură cu posibilitatea companiei de a măsura randamentul investițiilor în activitățile de pe rețelele de socializare.

În top 3 în funcție de tipul de conținut oferit followerilor sunt: informațiile despre produsele și serviciile companiei (77%), (69%), informațiile despre companie – istoria companiei, testimoniale ale clienților existenți, evenimente – și informații despre campanii, promoții, vânzare directă sau indirectă (62%).

În 2014, 70% dintre companiile din România sunt total de acord și de acord cu privire la eficiența marketing-ului în cadrul rețelelor de socializare, în scădere de la 83% câte au fost de aceeași părere în 2013. De asemenea, crește și ponderea celor indeciși de la 17% în 2013 la 24% în 2014, ca și procentele celor în dezacord de la 0% în 2013 la 6% în 2014.

Atât în 2013 cât și în 2014 tendința generală privind domeniile în care sunt folosite rețelele de socializare în cadrul companiilor din România se menține, utilizarea preponderentă fiind în marketing și comunicare. Creșteri de 3-5% se remarcă în recrutare, relații cu clienții și cercetare a nevoilor acestora. Scăderile sunt pe zona de networking (-2%) și analiză competitivă (-6%).

42% dintre companiile din România au investit sub 1000 de EUR în promovarea prin intermediul rețelelor sociale în ultimul an, 15% au investit între 1000 și 3000 de EUR pentru același demers, în timp ce 23% au investit mai mult de 3000 de EUR pentru promovarea în social media. Un procent important (20%) dintre respondenți au afirmat că nu știu cât au investit companiile lor în promovarea companiilor lor prin social media în ultimul an.

“Este vizibilă, în răspunsurile colectate în acest an referitoare la utilizarea reţelelor sociale online, o tendinţă de maturizare a pieţei şi de abordare mai segmentată şi “la rece” a acestor reţele. Bugetele însă rămân încă mici, cu doar 8% dintre companii având bugete anuale mai mari de 10000 EUR dedicate social media. Această realitate coexistă cu o conştientizare a eficienţei demersului de marketing în cadrul acestor reţele sociale online: nu mai puţin de 70% dintre respondenţi consideră eficient marketing-ul în social media,” a declarat Elena Badea, Director de Marketing, EY România.

“Putem oferi astăzi o perspectivă proaspătă a domeniilor cele mai eficiente de utilizare a reţelelor de socializare în România, o analiză pragmatică a strategiilor de generare de oportunităţi de vânzare prin prisma diverselor sectoare industriale. Cu siguranţă, acest studiu va fi apreciat de toţi strategii de marketing on-line din România,” spune Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.

Studiul Social media şi mediul de afaceri românesc, realizat de EY Romania în parteneriat cu TotalSoft, are la bază un chestionar aplicat în perioada 23 septembrie – 15 octombrie 2014. În raport se analizează răspunsurile a 209 respondenţi din mediul local de business. Studiul utilizat pentru datele comparative la nivel global este “2014 Social Media Marketing Industry Report – How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses”. Ediţia 2014 a studiului analizează răspunsurile unor reprezentanţi de companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Stire redactata cu ajutorul unui terminal Samsung GALAXY S5

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Ursitoarele și rolul lor în cadrul unei petreceri pentru copii

Published

on

 

Organizarea unei petreceri pentru copii nu este un lucru tocmai simplu. Aceștia au nevoie de surse de divertisment variate pentru că se plictisesc extrem de rapid. Plus că, petrecerea trebuie să aibă o tematică inedită, care să îi atragă în mod direct.

În acest sens, bucureștenii au un aliat pe măsură și anume Paradisul Personajelor. Întreaga echipă este formată din oameni dedicați, dinamici, veseli, ce pot anima chiar și petrecerea celor mai zglobii copii. În aceeași ordine de idei, vor crea o atmosferă de basm în care se vor împleti realul cu fantasticul.

Despre ursitoarele magice

În ultimul timp, tot mai multe persoane își doresc ca zânele ursitoare să le calce pragul. Ele sunt o atracție atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari. Povestea lor s-a creat de mult, din vechi timpuri, la granița dintre vis și realitate.

Cum se prezintă mai exact un astfel de moment? În primul rând, trebuie menționat că zânele ursitoare au un scop precis – încununarea drumului vieții celui mic cu cele mai mari reușite și realizări. Totodată, sănătatea, bunăstarea, perseverența, bunele maniere și așa mai departe îl vor însoți pe copilaș la orice pas.

Momentul se desfășoară ca o luptă dintre bine și rău (zânele bune cu zâna cea rea), cu victoria binelui în final. În aceeași ordine de idei, întreg momentul este încărcat de emoții, completat de o notă de umor. De la mic la mare, invitații prezenți la petrecere se vor bucura de un spectacol de poveste, în care actorii principali sunt:

  • Îngerașul: e cel ce îl va veghea pe cel mic pe tot parcursul momentului. Magia ursitoarelor va pluti în jur, iar îngerașul îl va integra pe copil în tărâmul de basm.
  • Zâna iubirii: este ursitoarea ce aduce zâmbete pe fețele tuturor celor prezenți. Îi va ursi celui mic o viață plină de iubire, dragoste și gingășie.
  • Zâna norocului: menirea ei este să îi asigure celui mic doar reușite, cu un strop de noroc. Copilașul nu va duce lipsă de șanse ce îi vor deschide numeroase uși pe parcursul vieții.
  • Zâna înțelepciunii: o bună conduită îi va aduce noului născut doar reușite în viitor. Menirea sa este de a se asigura că micuțul va face doar alegeri guvernate de filtrul gândirii, al rațiunii.
  • Ursitoarea cea rea: rolul ei este reprezentat de firul subțire dintre bunătate și umor. Va aduce zâmbetul pe buzele tuturor invitaților prin felul său amuzant și imprevizibil de a fi. În cele din urmă, vor observa cu toții că nu este atât de rea pe cât pare.

Descopera ofertele noastre pentru o petrecere plasată la limita dintre real și fantastic” este felul unic prin care echipa de ursitoare se recomandă. Lunga experiență, dar și dragostea infinită pentru copii, le-au făcut să fie atât de apreciate de publicul bucureștean.

Pentru mai multe detalii, site-ul https://paradisulpersonajelor.ro/ stă la dispoziția tuturor celor interesați. O petrecere pe cinste este cea care se desfășoară sub vraja ursitoarelor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Spune STOP pariurilor amatoare! O informare corectă = un câștig cât mai sigur

Published

on

 

De multe ori, la pariuri sportive se merge pe ideea de noroc și atât. Acest lucru nu este greșit în totalitate, deoarece această activitate ține de noroc, în primul rând, dar și de intuiție. Un pariu, doar de dragul de a fi făcut, nu garantează deloc și un viitor câștig.

Casele de pariuri s-au extins și în mediul online iar, având în vedere acest lucru, documentarea înainte de a face biletul nu va lua prea mult timp. Înainte, când acestea activau doar în format fizic, informarea cu privire la diferite aspecte putea fi un lucru destul de dificil – accesul la internet era limitat și se mergea doar pe ponturi de la tipsteri, nu pe argumente proprii.

În ce constau mai exact pariurile sportive

Trebuie menționat că acest profil a atras o mulțime de persoane, mai ales tineri. Totul se datorează faptului că oricine e nou în acest cerc al pariorilor dispune de un bonus de bun venit. Bonusul este reprezentat printr-o sumă de bani și are următoarele avantaje – indiferent de rezultatul primului pariu, acesta nu va fi pierdut.

De exemplu, în cadrul site-ului Cota 2, cei interesați vor regăsi numeroase case de pariuri consacrate precum SuperBet, Betano etc. Fiecare are un bonus de bun venit diferit – o persoană nouă în acest domeniu poate lua în calcul şi acest lucru pentru a decide cărei case îi va fi fidelă de acum înainte.

Cum pui un bilet cât mai sigur

Este cunoscut deja faptul că nu există pariu sigur 100% niciodată. Însă, prin diferite tactici și ponturi de biletul zilei de la redactia Cota2.ro, pariorul se poate situa cât mai aproape de câștig. Totodată, microbiștii înrăiți nu vor câștiga constant dacă pariază doar pe echipa favorită și nu iau în calcul factorii definitorii ai meciului. De aceea, înainte de toate, trebuie să se aibă în vedere câteva criterii și apoi gradul de favorizare al echipelor.

Pentru un bilet cât mai sigur, cei ce fac parte din cercul jucătorilor, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  1. Starea echipelor

De exemplu, dacă una dintre echipe vine din deplasare sau de după un meci greu, poate fi în dezavantaj. Bineînteles, acest lucru este valabil doar în cazul în care jucătorii nu au apucat să se odihnească corespunzător.

  1. Ultimele rezultate ale meciurilor dintre cele 2 echipe

Este imposibil ca cele două echipe să nu mai fi jucat împreună măcar o dată. Atunci când pariezi, ai în vedere și cum s-au desfașurat meciurile anterioare dintre cele două. Lucrurile nu se pot schimba drastic așa că există o mare posibilitate ca rezultatul să fie asemănător cu cele precedente.

  1. Ce jucători vor lua parte la meci

Orice echipă are câțiva jucători cheie, cei mai buni, cei care susțin performanța echipei. Din motive diverse, se poate ca aceștia să nu ia parte la meci – trebuie luat în vedere acest lucru neapărat.

O echipă ce nu are în componență, măcar pe post de rezerve jucătorii cheie poate fi într-un mare dezavantaj.

  1. Prognoza meteo din ziua cea mare

O vreme capricioasă poate crea numeroase probleme. De exemplu, dacă meciul se va desfășura pe un stadion neacoperit, o ploaie zdravănă poate fi cea care pune în dificultate ambele echipe. În aceeași ordine de idei, o zi cu temperaturi prea ridicate poate fi un factor perturbator pentru o echipă ce nu este obișnuită cu o astfel de vreme.

Stafuri extra pentru un câștig cât mai aprope de sigur

  • Biletul zilei. Scopul acestuia este de a le antrena pariorilor atât intuiția, cât și norocul. Biletul zilei pariuri sportive trebuie făcut cu atenție – prea multe meciuri pe un astfel de bilet pot garanta eșecul.
  • Numărul meciurilor de pe un bilet. Ca o completare pentru biletul zilei de care s-a menționat mai sus, numărul meciurilor de pe un bilet este extrem de important. Având în vedere că niciodată nu există pariu 100% sigur, un număr mare de meciuri aduce, de cele mai multe ori, nereușita. De aceea, indicat este ca pe un bilet să se pună doar meciurile ce prezintă o mai mare siguranță din punct de vedere al câștigului.

Având toate aceste lucruri în vedere, un parior nu poate decât să se bucure de cât mai multe câștiguri. Documentarea este cheia succesului – lucru ce se aplică în totalitate și la pariuri sportive.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Românii care au sere și solarii își susțin producția cu ajutorul foliilor profesionale cu care sunt acoperite

Published

on

 

Agricultura este o îndeletnicire cu tradiție în rândul românilor, dovada faptului făcând-o zonele în care cultivarea pământului este o meserie sfântă, practicată fără întrerupere. Acolo unde solariile și serile sunt nelipsite, un ajutor de bază este asigurat de către foliile speciale pe care le folosesc gospodarii, cele ce favorizează bogăția producției și calitatea roadelor.

Folia de acoperire triplu stratificată, cu grosimea de 170 microni, a devenit vedetă în rândul agricultorilor, întrucât susține în mod armonios procesul de creștere a culturilor. Reperul românilor privind asigurarea acestei resurse indispensabile este Nu Oricum, un magazin online specializat în produse fitosanitare și alte soluții menite să susțină o recoltă bogată, an de an.

Folia profesională de la NuOricum – soluția salvatoare pentru agricultorii dedicați meseriei

Ceea ce face această folie să fie specială este atât grosimea sa de 0.17 mm, cât și aditivii conținuți (EVA, UV, AB, IR). Este un produs achiziționat cu încredere de românii din toată țară atât pentru renumele care  l-a câștigat, dar și datorită garanției pe care o oferă producătorul – 36 luni. În principiu, durata de viață a acesteia se poate extinde de la 5 la 7 ani.

Posibilitatea de a comanda role în lungimi variate este un alt plus ce însoțește produsul. Astfel, fiecare cumpărător se poate orienta după lățimea necesară a acestora, care poate începe de la 6,5 și ajunge până la 16 m.

Nu doar cele anterior menționate, ci și o listă bogată de caracteristici fac din acest tip de folie o alegere de top în rândul opțiunilor actuale privind acoperirea serelor și a solariilor.

Cele care fac această folie să fie atât de specială sunt proprietățile ce o caracterizează, reprezentate în structura fizică aparte, definită de aditivii de ultimă generație aflați în compoziția lor.

Iată care sunt câteva dintre principalele proprietăți ale produsului pe care cei interesați îl regăsesc în portofoliul magazinului online NuOricum.ro.

*rezistență în contact cu razele soarelui, datorită proprietății de stabilitare UV ce o deține, asigurată de aditivii UV din compoziție;

*capacitatea de a bloca, respectiv împiedică pierderile de căldură de peste zi – efectul termic caracteristic ei este redat de prezența aditivilor tip IR conținuți;

*transparența care permite pătrunderea razelor luminoase acolo unde se realizează fotosintetizantă activă – susținută de proprietatea denumită transparență în zona PAR care favorizează o creștere optimă a plantei;

*rezistență la căldura care ar favoriza dilatarea foliei, respectiv contractarea în cazul gerului, rezistență la grindină, încărcătura de zăpadă – prin proprietatea denumită rezistență mecanică și elasticitate, susținută de aditivii EVA;

*prezența razelor de lumină în zona PAR, alături de redirecționarea lor în seră/ solar, ce asigură lumina necesară creșterii plantelor – proprietatea cunoscută ca difuzia luminii este esențială când vine vorba despre acoperirea solariilor, mai ales a celor care au structură lemnoasă.

Există și o serie de calități extraordinare ce caracterizează acest tip de folie, regăsite mai jos:

Capacitatea anti-picurare este în mod definitoriu o proprietate însemnată prin excelența cu care previne formarea picăturilor de apă mari în interiorul foliei. Deja odată cu instalarea foliei devin nedetectabile, în strat uniform. Acest lucru este posibil datorită aditivului conținut, care asigură o temperatură optimă în interior.

Prin proprietățile deosebite pe care le are la bază, nici radiațiile UV nu au intrare în interiorul solariilor și a serelor la care românii din întreaga țară lucrează cu drag și spor an de an. Este încă un motiv pentru care producția autohtonă este încurajată, cu recoltă bogată.

Unii o consideră excelentă și este opțiunea pentru care nu și-ar schimba alegerea prea curând pentru funcția anti-ceață ce îi este caracteristică. Este cea care previne formarea ceții, posibilă datorită aditivului conținut.

Remarcabilă este și funcția anti-praf ce îi este caracteristică, cea care se asigură că nu favorizează depunerea de praf pe exteriorul foliei.

În anumite situații poate fi favorizată degradarea fotooxidantă a foliei de polietilenă. Iată un motiv pentru care produsul de la Nu Oricum are un conținut însemnat de aditivi, cei care ajută de altfel la stabilizarea foliei de acoperire a solariilor și serelor. În lipsa lor, degradarea permite formarea radicalilor liberi și ulterior ruperea sa.

Bineînțeles că și altele sunt calitățile ce plasează această folie în preferințele agricultorilor români, a celor care urmăresc obținerea unor producții de calitate, a unor roade bogate și frumoase. Specificații tehnice și alte informații relevante cu privire la acest produs profesional regăsesc cei interesați în portofoliul fitofarmaciei online nuoricum.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: