Connect with us

ALL MEDIA

ANALIZA Bugetele de promovare ale companiilor româneşti pentru reţelele sociale online rămân mici

Published

on

 

În 2014, 58% dintre companii utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare (în scădere de la 78% în 2013), în timp ce 28% dintre acestea afirmă că nu le utilizează, însă plănuiesc să le utilizeze în perioada următoare (procent în creștere de la 22% în 2013), conform studiului TotalSoft şi EY România Social media şi mediul de afaceri românesc 2014, dat publicităţii astăzi.

Ediţia 2014 a studiului analizează răspunsurile a 209 reprezentanţi ai unor companii din 12 industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor.

Reţeaua LinkedIn înregistrează cea mai mare creştere dintre reţelele analizate (+21 puncte procentuale) în utilizarea de către companiile româneşti respondente pentru promovarea produselor şi serviciilor oferite. Facebook îşi conservă supremaţia, cu 93% rată de utilizare în 2014 faţă de 95% în 2013. Cea mai mare scădere o înregistrează site-ul de video sharing al Google: YouTube a scăzut cu 14 puncte procentuale în 2014 în interesul companiilor, până la 29% rată de utilizare.

Peste 70% dintre companiile româneşti nu au văzut potenţialul promovării pe reţelele sociale înainte de anul 2011. Întrebaţi de cât timp au început să integreze reţelele sociale în funcţia de marketing a companiei, oamenii de afaceri şi directorii de marketing şi comunicare respondenţi au bifat în măsură cea mai mare intervalul de timp 1-2 ani, urmat de cel de 2-3 ani.

Timpul alocat comunicării pe reţelele sociale înregistrează o tendinţă de scădere faţă de ediţia 2013 a studiului. Dacă intervalul de 1-5 ore îşi păstrează acelaşi procentaj de respondenţi (54%), numărul celor care folosesc reţelele sociale mai mult de 20 ore pe săptămână este în scădere, aceşti respondenţi intrând acum în intervalul 6-20 de ore dedicate săptămânal prezenţei companiei în reţelele sociale.

Frecvența de utilizare a rețelelor de socializare a scăzut şi ea. În 2014 numai 41% din respondenți spun că utilizează social media zilnic, cu 8% mai puțin decât in 2013. Cresc însă procentele celor care utilizează social media o dată la 2-3 zile de la 15% în 2013 la 23% în 2014, de asemenea crește frecvența utilizării săptămânale a comunicării prin social media de la 21% la 22%. Zona de rezistență a celor care utilizează social media o dată la câteva luni se păstrează și ea la 9%.

Totuşi, 72% dintre respondenți spun că utilizarea social media va crește şi doar 1% consideră că utilizarea rețelelor sociale se va reduce în cazul companiilor lor.

În continuare, cei mai mulți respondenți (64%) își administrează singuri campaniile pe rețelele de socializare, totuşi anumite segmente din campanie sunt externalizate de peste 50% dintre cei care au răspuns chestionarului: designul şi dezvoltarea, dar şi crearea de conţinut. Cel mai puţin se externalizează actualizarea statusului şi procesul de stabilire a strategiei.

Chiar dacă majoritatea respondenților (52%) sunt indeciși cu privire la măsurarea randamentului investițiilor în social media ale companiei, se poate observa că 34% dintre respondenţi sunt de acord și total de acord că acest lucru este posibil. Doar 14% au răspuns că sunt în dezacord sau dezacord total în legătură cu posibilitatea companiei de a măsura randamentul investițiilor în activitățile de pe rețelele de socializare.

În top 3 în funcție de tipul de conținut oferit followerilor sunt: informațiile despre produsele și serviciile companiei (77%), (69%), informațiile despre companie – istoria companiei, testimoniale ale clienților existenți, evenimente – și informații despre campanii, promoții, vânzare directă sau indirectă (62%).

În 2014, 70% dintre companiile din România sunt total de acord și de acord cu privire la eficiența marketing-ului în cadrul rețelelor de socializare, în scădere de la 83% câte au fost de aceeași părere în 2013. De asemenea, crește și ponderea celor indeciși de la 17% în 2013 la 24% în 2014, ca și procentele celor în dezacord de la 0% în 2013 la 6% în 2014.

Atât în 2013 cât și în 2014 tendința generală privind domeniile în care sunt folosite rețelele de socializare în cadrul companiilor din România se menține, utilizarea preponderentă fiind în marketing și comunicare. Creșteri de 3-5% se remarcă în recrutare, relații cu clienții și cercetare a nevoilor acestora. Scăderile sunt pe zona de networking (-2%) și analiză competitivă (-6%).

42% dintre companiile din România au investit sub 1000 de EUR în promovarea prin intermediul rețelelor sociale în ultimul an, 15% au investit între 1000 și 3000 de EUR pentru același demers, în timp ce 23% au investit mai mult de 3000 de EUR pentru promovarea în social media. Un procent important (20%) dintre respondenți au afirmat că nu știu cât au investit companiile lor în promovarea companiilor lor prin social media în ultimul an.

“Este vizibilă, în răspunsurile colectate în acest an referitoare la utilizarea reţelelor sociale online, o tendinţă de maturizare a pieţei şi de abordare mai segmentată şi “la rece” a acestor reţele. Bugetele însă rămân încă mici, cu doar 8% dintre companii având bugete anuale mai mari de 10000 EUR dedicate social media. Această realitate coexistă cu o conştientizare a eficienţei demersului de marketing în cadrul acestor reţele sociale online: nu mai puţin de 70% dintre respondenţi consideră eficient marketing-ul în social media,” a declarat Elena Badea, Director de Marketing, EY România.

“Putem oferi astăzi o perspectivă proaspătă a domeniilor cele mai eficiente de utilizare a reţelelor de socializare în România, o analiză pragmatică a strategiilor de generare de oportunităţi de vânzare prin prisma diverselor sectoare industriale. Cu siguranţă, acest studiu va fi apreciat de toţi strategii de marketing on-line din România,” spune Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.

Studiul Social media şi mediul de afaceri românesc, realizat de EY Romania în parteneriat cu TotalSoft, are la bază un chestionar aplicat în perioada 23 septembrie – 15 octombrie 2014. În raport se analizează răspunsurile a 209 respondenţi din mediul local de business. Studiul utilizat pentru datele comparative la nivel global este “2014 Social Media Marketing Industry Report – How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses”. Ediţia 2014 a studiului analizează răspunsurile unor reprezentanţi de companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Stire redactata cu ajutorul unui terminal Samsung GALAXY S5

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Motive pentru care ar trebui sa folosesti containere !

Published

on

 

Containerele pentru locuit se folosesc peste tot in lume. Sunt acele containere pe care vasele mari de transport le folosesc pentru a depozita diverse produse, indiferent de greutate si dimensiune. Acele containere pot fi adesea reciclate. Insa, mai nou aceste containere sunt folosite pentru a crea locuinte functionale temporare sau permanente.

Firma cabine-containere.ro pune la dispozitia clientilor containere ce pot fi folosite ca si containere de birou, containere de santier, containere de locuit sau doar de depozitare. Desigur, acestea nu sunt containere reciclate, totul find nou, realizat pe structuri rezistente. Desi poate multi sunt sceptici cu aceasta optiune, trebuie sa stii ca astfel de containere au mai multe beneficii decat crezi.

 

Iata cateva motive pentru care iti recomandam si tie containerele de locuit:

 

  1. Pentru ca nu au nevoie de fundatie si sunt realizate din materiale mai ieftine decat betonul sau caramida, si totusi extrem de rezistente, containerele reprezinta o optiune mult mai buna pentru cei care au nevoie de o casa sau un birou. Cu ajutorul containerelor poti obtine locuinta mult visata, chiar daca bugetul tau este unul mai mic si in mod normal nu ai putea sa iti permiti nici macar un apartament. De asemenea, atunci cand avem o firma, stim cate costuri sunt necesare. De aceea, o locatie ieftina pentru birouri este ideala. Cu containerele de la cabine-containere.ro putem amenaja birouri moderne, cu toate dotarile necesare (inclusiv cu grup sanitar), la costuri foarte mici. Un al mod pentru care se  pot folosi containerele este ca si cabine de santier. Le putem asigura muncitorilor un loc de cazare curat si cu dotari decente, cu costuri accesibile.

 

  1. Sunt ecologice. Containerele de locuit sunt realizate din materiale ecologice si constructia lor nu polueaza cu nimic mediul inconjurator. Nu este nevoie de aprobari si audit de mediu pentru a face, de exemplu, o cladire de birouri din containere. Daca vrei sa fii eco din toate punctele de vedere, poti  apela si la energie solara si alte soltuii nepoluante. Astfel vei avea o casa “sanatoasa” si vei contribui la protejarea mediului inconjurator.

 

  1. Rapiditatea construirii. O casa traditionala se va construi in minim 4 luni, sa nu mai vorbim de aprobarile si avizele pe care trebuie sa le obtii. Insa, un container se contruieste, de obicei, cam intr-o luna. Desigur, pentru a-l avea cat mai repede, acesta trebuie achizitionat de la o firma de specialitate, precum cabine-containere, care iti ofera si garantia calitatii. Indiferent de ceea ce iti doresti si pentru ce iti doresti containerul sau containerele, timpul de asteptare este foarte scurt, de aceea fiind si solutia ideala pentru persoanele care nu pot sa astepte constructia unei case.

 

  1. Containerele pot fi amplasate oriunde. Daca ai o bucata de teren, atunci poti fara probleme aseza un container, doua, trei, in functie de necesitati si spatiu. Inca o data, amintim faptul ca nu ai nevoie de autorizatie. De asemenea, daca doresti sau trebuie sa te muti, containerul poate fi transportat cu usurinta si ai avatajul de a nu pierde investitia. Cu un container de la cabine-containere.ro ai libertatea pe care o casa sau o cladire din caramida ori beton nu ti-o ofera.

 

  1. Poti construi orice. In afara de multiplele tipuri de utilizari, trebuie sa stii ca poti face din aceste containere case cu etaj, cu mai multe compartimente sau chiar cladiri de birouri. Containerele pot fi montate orizontal, unul langa altul sau vertical (unul peste altul). Profesionistii de la cabine-containere.ro  vor sti cum sa te ajute in aceasta privinta pentru a conecta containerele intre ele prin scari si usi, astfel incat sa nici nu iti dai seama ca nu esti intr-o cladire in adevaratul sens la cuvantului.
  2. Cu totii se intreaba despre cat de rezistente sunt asemenea containere. Gandeste-te ca un asemenea container se foloseste si pentru transporturile internationale, pe cargouri. Acestea stau in ploaie, in bataia soarelui si a vantului fara a pati ceva, iar marfa din interior este in deplina siguranta. Daca ne mai gandim si la faptul ca multi transporta in astfel de containere inclusiv automobile extrem de scumpe, atunci trebuie sa ne dam seama ca vorbim despre o protectie si o siguranta maxima. Luand in considerare ca astfel de containere sunt construite pentru a face fata unor conditii aprige, inseamna ca nu vom avea nicio problema in a locui sau a ne organiza biroul.

 

Cam acestea ar fi cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa apelezi la optiunea containerelor. Vei economisi timp, spatiu si bani, iar conditiile nu vor fi cu nimic diferite fata de o cladire de birouri sau o casa din beton. Vei avea parte de tot confortul si siguranta pe care ti-o doresti. In plus, trebuie sa te gandesti ca este ceva inedit si casa sau biroul ta va arata altfel. Nu te vei inscrie in tipare si, cu siguranta, vei avea parte de admiratia celor din jur. Pe site-ul cabine-containere.ro poti gasi mai multe informatii cu privire la aceste produse. Vei avea parte de seriozitate si profesionalism si, desigur, de containere noi, moderne, realizate la cele mai inalte standarde. Ti se vor oferi solutii moderne si durabile pentru orice necesitate pe care o ai in materie de constructii.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending