Connect with us

BUSINESS

Buldoexcavator de vanzare la pret bun pe Retutilaje.ro!

Avatar

Published

on

Domeniul constructiilor este extrem de important, deoarece este vorba despre siguranta pe care o ofera imobilele ridicate in primul rand, constructorii fiind obligati sa respecte anumite reguli astfel incat sa se poata garanta o anumita durabilitate cat si rezistenta in cazul unor calamitati.

 

Acest lucru este valabil atat in cazul unor simple case cat si in cazul unor blocuri caz in care numarul persoanelor ce pot fi puse in pericol este mult mai mare. In general trebuie respectate anumite criterii, indiferent de constructii, fara a exista nici un fel de exceptie.

 

Unul dintre cele mai importante aspecte atunci cand avem de-aface cu o firma de constructii, este cel legat de angajati. Ei bine, acestia trebuie sa fie bine pregatiti si sa dispuna de anumite cunostinte astfel incat sa poata realiza constructii in cel mai corect mod posibil.

 

Calitatea oamenilor angajati intr-o firma de constructii este extrem de importanta, insa nu suficienta deoarece este nevoie ca acestia sa isi poata desfasura activitatile cu ajutorul unor utilaje profesionale si de cea mai buna calitate, iar in aceasta situatie vorbim despre unelte precum o banala surubelnita ori patent si pana la utilaje precum buldoexcavatoarele.

 

Fiecare unealta sau utilaj are un rol foarte bine definit si sunt extrem de importante, pentru ca in caz contrar nu s-ar mai fi utilizat.

 

In cazul unor utilaje grele precum sunt buldoexcavatoarele, acestea trebuie sa fie foarte atent alese deoarece este vorba despre investitiile cele mai costisitoare si importante, investitii care obligatoriu trebuie sa fie si de durata.

 

Daca si dumneavoastra va numarati printre aceia care sunt in cautarea unui buldoexcavator de vanzare si va doriti o investitie nu tocmai mare dar inteligenta, atunci trebuie sa accesati site-ul celor de la Retutilaje.ro, unde veti putea gasi oferte cu adevarat interesante.

 

In cazul acestora, mai concret RET Utilaje SRL, este vorba despre una dintre cele mai vechi firme infiintate pe piata romaneasca, mai exact in anul 1994, firma al carei portofoliu este compus numai din produse, masini, utilaje si echipamente pentru constructii, ceea ce poate reprezenta o dovada foarte simpla a calitatii serviciilor prestate de-a lungul timpului, care nu este deloc de neglijat ca durata.

 

De asemenea, indiferent de nevoile pe care le aveti, ca si client veti beneficia de cele mai bune servicii, dupa cum urmeaza:

  • Consultanta tehnica pentru alegerea si achizitionarea utilajelor adecvate necesitatilor si bugetului;
  • Livrari rapide din stoc sau pe baza de precomanda;
  • Ateliere mobile pentru interventia rapida si eficienta la locul de lucru al utilajelor, oriunde in tara;
  • Preturi corecte pentru piese de schimb si manopera;
  • Stocuri de piese de schimb in concordanta cu utilajele livrate;
  • Asistenta pentru obtinerea finantarii in sistem leasing.

 

Apeland la serviciile Retutilaje.ro veti putea achizitiona tot necesarul de care are nevoie o firma de constructii, unelte, echipamente si utilaje de cea mai buna calitate dar si la preturi foarte avantajoase, preturi corecte mai bine zis ce au fost stabilite in functie de calitatea produselor comercializate.

 

Exista doua mari categorii de produse pe care acestia le comercializeaza si sunt impartite dupa cum urmeaza:

 

  1. Utilaje mare mecanizare – categorie care este compusa din:
  • Manipulatoare telescopice
  • Buldoexcavatoare
  • Incarcatoare
  • Excavatoare
  • Buldozere
  • Camioane
  • Dumpere
  • Concasare si sortare
  • Statii de betoane
  • Statii de asfalt
  • Cilindri compactori
  • Platforme de lucru la inaltime
  • Motocompresoare
  • Betoniere cu autoincarcare
  • Echipamente pentru asfalt
  • Macarale
  • Accesorii utilaje

 

  1. Utilaje mica mecanizare – categorie care este compusa din:
  • Unelte electrice
  • Demolare / spargere
  • Utilaje compactare
  • Vibrare beton
  • Generatoare curent / Turnuri lumina
  • Unelte instalatori

 

Iar pentru ca pachetul sa fie complet, cei de la Retutilaje.ro va pot asigura si service atat in garantie care este unul esential pentru toti vanzatorii de acest tip, dar in plus, pot asigura si service post garantie, chiar la fata locului daca situatia o cere si intervin probleme la utilaje care necesita reparatii urgente pentru continuarea lucrarilor.

 

In plus, tot pentru ca clientii sa poata beneficia de tot ce-i mai bun la cele mai avantajoase preturi, Retutilaje.ro furnizeaza numai piese de schimb originale pentru intreaga durata de functionare a utilajelor, totul pentru ca dumneavoastra impreuna cu utilajele sa va puteti mentine ritmul de lucru si duce la bun sfarsit toate lucrarile, fara intarziere. Exista de asemenea si varianta in care anumite repere nu mai pot fi furnizate, insa din acest punct de vedere va puteti continua treaba fara nici o grija, fiindu-va oferite toate alternativele necesare.

 

Tot ce trebuie sa faceti in cazul in care doriti sa faceti rost de o oferta a acestora prin mediul online, este sa accesati site-ul Retutilaje.ro, sa selectati sectiunea “CERERE DE OFERTA” si sa completati campurile necesare: Nume, Firma, Email, Telefon, categoria de produse iar la final, mesajul pe care doriti sa il transmiteti.

 

Indiferent ca sunteti la conducerea unei firme mici sau mari de constructii sau chiar doriti diverse produse pentru propriul garaj, sfatul nostru este sa apelati la serviciile acestora si cu siguranta veti da lovitura. Raportul pret/calitate este unul excelent dupa cum am precizat, iar la final rezultatul va fi unul mai mult decat satisfacator, orice lucrare indiferent de complexitate fiind dusa la bun sfarsit cu cea mai mare bucurie.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Companii

Amenajarea casei si avantajele scaunelor fixe de la Inegal.ro

Avatar

Published

on

scaune fixe inegal.ro

Orice investiție și cu atât mai mult cele de care va depinde confortul interior din locuința proprie merită atenția deplină a celor care sunt dispuși să o facă. Fiecare element joacă un rol important în acest sens, iar mobilierul intră în mod definitoriu în rândul celor care pot schimba radical aspectul locuinței.

Din rândul pieselor care vor îndeplini mai ales un rol funcțional important în spațiul de bucătărie și living, scaunele sunt cele care vor avea nevoie de atenția deplină a cumpărătorilor. Amenajarea acestor încăperi este mai simplă atunci când magazinul sursă vine cu diverisitate, cu modele care trezesc idei creative celor dispuși să realizeze o astfel de schimbare de decor.

Pentru cei care doresc să realizeze un decor inegalabil, unic, care să sublinieze confortul și totodată personalitatea celor ce îl locuiesc, linia de scaune fixe de la Inegal.ro este un reper în mediul virtual. Că online-ul vinde mai bine decât varianta clasică – magazinele fizice, nu mai este o noutate. Și acest magazin prezintă plusurile sale pentru publicul vast, iar faptul ca fiecare poate astfel afla toate detaliile de interes cu privire la produsele dorite este un aspect care stârnește cu atât mai mult atenția.

Recomandarea experților? Scaunele fixe și prin ce încântă o astfel de alegere

Oricine poate da culoare și viață spațiului personal cu ajutorul unor scaune pe măsură. Modelele pe care le propune magazinul online Inegal se evidențiază prin stilul modern pe care îl înglobează, dar și pe calitatea premium pe care o au la bază: lemne rezistente, aliaje metalice solice și mase plastice, special concepute pentru a oferi durabilitatea și rezistența necesară în mediul rezidențial.

În funcție de rigorile personale, cei interesați se pot orienta după scaunele potrivite, care să le anime spațiul din living, spre exemplu, sau din orice încăpere din locuință. Cu un spirit de observație atent, oricine poate alege scaune fixe care să se integreze cu succes în decorul de ansamblu al casei, iar soluțiile de pe Inegal.ro se adresează atât sufrageriei, cât și bucătăriei, dormitorului, zonei de dinning, precum și teraselor.

Dacă stilul care reprezintă întreaga locuință este cel vintage sau industrial, atunci un set de scaune din lemn este completarea inedită de care are nevoie aceasta. Pentru că sunt permisive în ceea ce privește paleta cromatică, va fi mai simplă ca niciodată conturarea unui ambient relaxant, modern și deopotrivă practic în locuință.

În funcție de perioadele din an, pe inegal.ro se regăsesc diverse oferte pentru produse, inclusiv pentru linia de scaune fixe, scaue pentru living, scaune de decor sa mobilier pentru sufragerie, deci pot fi și momentele ideale pentru a realiza o astfel de investiție.

Pentru că oricând este un timp potrivit pentru a realiza o schimbare în decorul locuinței, inegal.ro stă la dispoziție cu scaune și alte piese de mobilier care pot reda funcționalitatea spațiilor din locuință, completând-o totodată și pe plan estetic în trend cu tendințele actuale. Atât cei care preferă simplitatea specifică stilului minimalist, cât și cei care înclină mai degrabă spre alegeri mai sofisticate beneficiază de opțiuni variate, la costuri rezonabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum să-ți motivezi angajații, devenind un lider mai bun, explică Cristian Onețiu și Florina Onețiu în workshopul „Effective Leadership”

Robert Mutes

Published

on

Unul din doi angajați a renunțat la un job, de-a lungul carierei, pentru a scăpa de un manager și pentru a-și îmbunătăți astfel nivelul general de viață”, a fost una dintre concluziile studiului „The State of the American Manager: Analytics and Advice for Leaders”, desfășurat de Gallup, cu scopul unei analize aprofundate asupra aspectelor care caracterizează un bun manager. În plus, aceeași sursă arată că 70% dintre factorii care contribuie la starea de satisfacție la locul de muncă sunt corelați cu managerul direct.

Într-un articol pe site-ul companiei de cercetare, intitulat „Cea mai costisitoare greșeală pe care liderii o pot face”, se arată că oamenii au nevoie de șefi care să-i inspire. „În ziua de astăzi, angajații de top nu au nevoie de un șef, ei își doresc un coach, iar <managementul performanței> trebuie transformat în <managementul dezvoltării>”, o perspectivă care vorbește despre creșterea unui angajat pentru a deveni un lider. Astfel, printre calitățile pe care managerii eficienți le dețin se numără capacitatea de a plasa angajații în funcția potrivită abilităților lor, de a motiva fiecare angajat la nivel individual, de a investi în instruirea și dezvoltarea oamenilor, în funcție de calitățile lor, de a crea o relație autentică bazată pe încredere și comunicare cu fiecare angajat, atât în ceea ce privește existența profesională, cât și cea din afara biroului. Și, nu în ultimul rând, de a rămâne deschiși la întrebarea, atunci când se confruntă cu o problemă la nivel de resurse umane, „este ceva ce eu am făcut? Sau nu am făcut?”.

Răspunsurile la aceste două întrebări, oferite împreună cu o mulțime de perspective noi prin care liderii se pot raporta la rolul lor, le oferă Cristian Onețiu și Florina Onețiu în workshopul „Effective Leadership”, care are loc pe 22 noiembrie, la Academia de Business pe strada Nicolae G. Caramfil nr. 87.

Pornind de la câteva aspecte cu care se pot confrunta managerii în diverse companii, de la conflicte interne și rezistență la schimbare, probleme de comunicare, rotația mare de personal, lipsa de implicare și de inițiativă din partea angajaților, motivația scăzută, inclusiv discriminări, inegalitate sau „bullying” – care împreună alcătuiesc cele mai frecvente dovezi de slab leadership la vârful organizatiei, cei doi antreprenori  vin cu soluții concrete, care vor crește atât moralul, cât și performanța echipei.

„Effective Leadership Workshop” se adresează tuturor liderilor, managerilor, antreprenorilor care vor să înțeleagă de ce este benefic pentru afacerea lor și cum pot să motiveze, să investească oamenii cu putere personală, să sporească engagement-ul organizației, să delege și să capaciteze la maxim abilitățile lor sau ale oamenilor din organizație. Atât Florina Onețiu, cât și Cristian Onețiu au format echipe extinse de manageri ce au devenit adevărați lideri în organizațiile lor.

Florina Onețiu are peste 15 ani de experiență ca lider în organizații și antreprenoriat. S-a format și specializat, de asemenea, ca un coach profesionist, acreditat de International Coach Federation. Lucrează cu antreprenori și lideri de organizație de peste 9 ani, în programe de coaching și consultanță de business.

Cristian Onețiu este unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori români cu o experiență de peste 15 de ani. Este prezent în top 500 Forbes, a fost și este business mentor pentru peste 100 de business-uri românești și dezvoltă cele mai eficiente programe de educație pentru antreprenorii români. Mai multe detalii legate de participarea la „Effective Leadership Workshop”, cei interesați pot afla pe pagina de înscriere a evenimentului.

Citește și „Cinci seriale turcești care au cucerit lumea, difuzate de TDC România”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

5 beneficii de a inchiria o masina pentru afacerea ta

Avatar

Published

on

Cumpararea unei masini pentru afacerea dvs. poate fi o investitie destul de mare. Un autoturism bun este, adesea, foarte scump, unde mai puneti ca exista plata in avans, rambursari lunare, reparatii si multe altele. Cu toate acestea, nu multi proprietari de afaceri stiu ca exista o modalitate de a evita acest lucru, si aceasta este, pur si simplu, inchirierea unei masini. Bavariamobility.ro va poate pune la dispozitie servicii de inchirieri masini, marca BMW, pentru toate gusturile si necesitatile. Se pot inchiria masini pe termen scurt sau pe termen lung, in functie de solicitarile clienitlor. In plus, masinile sunt toate verificate periodic.

Beneficiile inchirierii de masini

Inchirierea unei masini pentru a va economisi banii cand aveti o afacere nu este doar rentabila, ci este benefica si super comoda pentru dvs.! Fara alte detalii, iata cele 5 avantaje ale inchirierii unei masini pentru afacerea dvs.:

  1. Asteptati-va la rambursari lunare mai mici

Cand inchiriati o masina, platile lunare pentru o inchiriere vor fi mult mai mici si mai rentabile decat rambursarile pe care trebuie sa le faceti pentru un imprumut pentru a achizitiona vehiculul permanent. Aceasta optiune este demna de luat in seama pentru companiile start-up, care de multe ori nu au capital si necesita un imprumut pentru a ajuta la achizitionarea unui vehicul.

  1. Evitati problemele de proprietate

Prin inchirierea unui vehicul, compania dvs. se elibereaza de preocuparile de proprietate pe care le intampina de obicei atunci cand cumpara o masina, cum ar fi deprecierea si revanzarea valorii catre compania de leasing. Acest lucru este extrem de benefic pentru o companie, deoarece un vehicul pierde de obicei 40% din valoarea sa in primul an de utilizare, si 60% dupa trei ani. In cazul in care afacerea dvs. opteaza pentru inchirierea unei masini, revanzarea este acum problema companiilor de inchiriere si nu a voastra.

  1. Bucurati-va de modernizari regulate ale vehiculului

O inchiriere auto are adesea si o perioada de 12 luni, ceea ce inseamna ca firma dvs. va avea beneficiul inchirierii unui vehicul nou. In afara de luxul de a conduce o masina noua, compania dvs. va avea acces la cele mai noi tehnologii, confort si caracteristici de siguranta care insotesc vehiculele noi.

  1. Platiti mai putine cheltuieli de reparatie

 

Unul dintre cele mai mari avantaje ale inchirierii unui vehicul este faptul ca acestea sunt adesea inca destul de noi pentru a fi acoperite de garantia de fabricatie in perioada de inchiriere a companiei dvs. Aceasta inseamna ca nu va trebui sa va faceti griji pentru factura neasteptata de reparatii.

  1. Evitati credite costisitoare

Daca va aflati in primele etape ale infiintarii unei companii si creditul dvs. este scazut datorita investitiilor extinse de capital in compania dvs., inchirierea este cea mai buna optiune pentru a decide cu privire la masinile companiei. Daca aveti un credit scazut, fie vi se va refuza un imprumut de catre banca, fie vi se va cere o suma imensa pentru dobanda pentru imprumutul necesar pentru achizitionarea vehiculului.

Gasiti astazi vehiculul ideal de inchiriere pentru compania dvs. la Bavariamobility.ro!

Daca aveti nevoie de un vehicul pentru compania dvs., nu cautati mai departe! Compania Bavaria Mobility este fericita sa va ajute in gasirea vehiculului BMW perfect pentru dumneavoastra si afacerea dvs. Contactati-i azi si veti putea sa economisiti bani, conducand o masina de mare clasa!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: