Connect with us

MAGAZIN

Butterfly susține Ajungem Mari în educarea copiilor din centrele de plasamen

Published

on

 

Grupul educațional privat Butterfly susține educația copiilor din centrele de plasament printr-un program de training și consiliere a voluntarilor înscriși în programul Ajungem Mari, “Dă-ţi pasiunea mai departe!”

Programul Ajungem Mari, derulat de Asociația Lindenfeld, își propune să ajute la dezvoltarea copiilor din centrele de plasament prin educație non-formală și joc. Programul a ajuns în prezent să numere 200 de voluntari, ce contribuie la educarea prin metode non-formale a peste 400 de copii instituționalizați din București.

Ne bucurăm să putem ajuta la formarea voluntarilor, ce își dedică din timpul lor educării copiilor din centrele de plasament. Una dintre valorile pe care le transmitem copiilor la Butterfly este cea a responsabilității sociale și dorim să fim un exemplu în aceast sens și să contribuim direct prin inițiativele noastre. Susținem Ajungem Mari cu consiliere pe partea de educație superioară pentru că încurajăm orice proiect educațional ce își propune să contribuie la dezvoltarea copiilor societății noastre, așa cum sunt și cei din centrele de plasament, declară Mădălina Gîdiuță, fondator al Grupului Educațional Butterfly.

Proiectul de voluntariat “Dă-ţi pasiunea mai departe!” a fost triplu nominalizat la Gala Naţională a Voluntarilor, iar iniţiatoarea Iarina Stefanescu a primit premiul  pentru Voluntarul Anului în Educaţie.

Să fii voluntar într-un centru de plasament e o frumoasă provocare, pentru că le transmiţi copiilor cunoştinţele şi valorile tale, experienţele acumulate şi în acelaşi timp îi încurajezi şi motivezi să meargă mai departe. Primeşti în schimb mai mult decât dăruieşti: multă energie, îmbrăţişări şi lecţii surprinzătoare, spune Iarina Ştefănescu, fondatoarea programului.

Prin proiectul “Dă-ţi pasiunea mai departe!” voluntarii susţin, în funcţie de pasiunile lor, cursuri interactive (română, matematică, engleză, informatică, educaţie pentru sănătate) sau ateliere creative (muzică, dans, teatru, fotografie, cinematografie) în echipe de câte 2, săptămânal, timp de două ore pentru grupe formate din 6-12 copii.

Uneori e o diferenţă foarte mare între reperele copiilor şi ale voluntarilor, iar voluntarii îi aduc pe cei mici aproape de o altă lume, a înţelegerii, ascultării, afecţiunii şi răbdării. Ce este o celulă? au întrebat voluntarii la o oră de biologie, iar un copil a răspuns senin “o cameră unde stai închis”, adaugă Iarina.

Până pe 31 mai, cei ce doresc să se alăture programului de voluntariat Ajungem Mari o pot face printr-un e-mail cu CV şi scrisoare de intenţie la office@ajungemmari.ro. Mai multe detalii pe www.ajungemmari.ro, iar povești de la activități spuse de voluntari se găsesc pe pagina de Facebook Ajungem MARI.

Despre parteneriatul dintre Butterfly și Ajungem Mari, puteți vedea mai multe aici: www.scoalabutterfly.ro și în acest clip: https://www.youtube.com/watch?v=JF_7hf5UAbU

Foto credit: Ajungem MARI

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MAGAZIN

Alya, de la succes international la muzica populara!

Published

on

 

Revenire in forta pentru indragita solista Alya, care se intoarce in industria muzicala romaneasca cu o mare surpriza. Dupa ce a avut parte de succes international cu piesa “Sexy mama” care a fost difuzata la radiourile din Turcia, Alya a lansat o noua melodie. Este vorba de un cover la piesa “Din bucata mea de paine”, intepretata de Ionela Prodan.

“Mi-am dorit sa reinterpretez piesele care mi-au marcat copilaria cantate de mama si bunica atunci cand eram mica. De cand mi-am facut band cu profesionisti, profit de asta si incerc sa interpretez niste piese in stilist acustic. Ionela Prodan a fost una dintre solistele care mi-au placut foarte mult iar bunica imi zicea ca are cele mai adevarate versuri din muzica populara, care reflecta realitatea”, ne-a povestit solista. Si tot ea ne-a marturisit ca aceasta nu va fi singura melodie reinterpretata, caci vor mai fi si altele din industria muzicii populare si piese mai vechi ale interpretilor de valoare.

“Iubesc muzica populara cu care am copilarit si sper sa le placa si fanilor mei noile piese. Eu le-am indragit, fac parte din copilaria mea si trecutul meu si au un loc aparte in inima mea”, ne-a mai marturisit Alya in incheiere. Solista si colegii ei au realizat o sedinta foto de exceptie cu mai multe tinute extrem de sexy.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

INNA, un nou record pe YouTube: 3 miliarde de vizualizări pe YouTube pe propriul canal și peste 5 milioane de abonați

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați. De asemenea, la nivelul întregii platforme YouTube, INNA are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.

„Sunt onorată și mă bucur de susținerea fanilor mei în toți acești ani. Peste 5 milioane de abonați înseamnă enorm, nu visam să ajung aici. Iar 3 miliarde de vizualizări… este incredibil. Dar stați aproape, urmează lansarea albumului „YO”, adică și mai multă muzică”, a spus INNA.

INNA a lansat până acum 4 piese de pe albumul „YO”: „RA”, „Iguana”, „Sin Ti” și „Tu Manera”. Albumul „YO” este în limba spaniolă, este compus integral de artistă, produs de David Ciente și se va lansa cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith.

 

INNA – Tu Manera

https://www.youtube.com/watch?v=jLS_Oz_ZffA&feature=em

Tot anul acesta, INNA a lansat „Sin Ti”, o piesă sinceră de dragoste, o declarație directă și emoționantă, care are peste 5 milioane de vizualizări.

INNA – Sin Ti

https://www.youtube.com/watch?v=Q1B-v67_5uI

 

Anul trecut, INNA a lansat „RA” (cu aproape 10 milioane de vizualizări) și „Iguana” (peste 15 milioane de vizualizări), două piese cu un sound complet nou față de cel cu care erau obișnuiți fanii artistei, care vor fi incluse pe albumul „YO”.

INNA – RA

INNA – Iguana

 

„YO” include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, a unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață. Piesele se numesc „RA”, „Contigo”, „Iguana”, „Si, Mama”, „Sin Ti”, „Locura”, „Fuego”, „Tu Manera”, „La Vida”, „Gitana”, „Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production.

INNA – YO (trailer)

INNA a susținut peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1,5 milioane de fani pe Twitter și 2,6 milioane de fani pe Instagram.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Designerul Silvia Șerban – despre noile materiale eco din industria fashion, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Preocupată de sustenabilitate, economie circulară și mai ales de implementarea acestor concepte în industria fashion, designerul Silvia Șerban organizează conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil”, o discuție pe tema sustenabilității, din cadrul Cartierului Creativ al RDW 2019. 

Pe 20 mai, de la ora 18:30, la Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C, intrarea Aurora, Silvia Șerban îl va avea invitat pe Luca Olivini, Material Manager al departamentului Eco Hub la C.L.A.S.S. (Creativity, Lifestyle And Sustainable Synergy), o multi-platformă din Milano specializată în integrarea noilor generații de valori eco, cu precădere în industria fashion.

Atât eu, cât și invitatul meu, Luca Olivini, vom atrage atenția asupra punctelor cheie pornind de la creativitate, inovare, responsabilitate în ceea ce privește atât produsul, cât și producția și, nu în ultimul rând, comunicarea. În plus, în curând vom fi obligați, atât designerii, cât și consumatorii, să adoptăm noile reglementări impuse european în privința economiei circulare, iar moda, ca a doua industrie poluatoare în prezent, va trebui să se adapteze. Sustenabilitatea va fi „must have-ul” următorilor ani”, declară Silvia.

Creatorul de modă spune că, încă de la începutul carierei sale a folosit materiale și accesorii care proveneau din domenii diferite de cel al modei. Primele sale colecții au fost făcute deconstruind haine deja existente sau a căutat metode de croit prin care să rezulte cât mai puține pierderi de material. „În timp am dezvoltat modele care își pot schimba forma pentru a obține structuri diferite adaptabile la nevoi diferite. În felul ăsta gândesc că materialul folosit este cât mai mult exploatat și că ofer cumpărătorului mai multe opțiuni pentru a-și valorifica banii cheltuiți cu un produs cumpărat de la mine, ceea ce reprezintă o latură importantă a sustenabilității. În 2015 am participat cu un stand în cadrul Milan Expo și așa i-am cunoscut pe Luca și pe Giusy Bettoni, CEO și fondatoarea C.L.A.S.S. Am fost fascinată de pasiunea cu care Giusy vorbește despre toată munca din spatele acestui proiect, despre materialele la care au participat în inovare, în special de cele obținute prin topirea PET-urilor sau alte resturi care până acum se aruncau.”

Silvia Șerban își dorește să implementeze și în România aceste tendințe, iar conferința pe care o va susține pe 20 mai face parte dintr-un proiect mai amplu, care va cuprinde mai multe workshop-uri în următoarele luni, pe acest subiect.

Cei care vor dori să afle mai multe despre acest subiect vor avea ocazia, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”, la Hotel Epoque, să vadă aceste noi tipuri de materiale, să afle cum sunt obținute, ce presupune atât partea de inovație, cât și rezultatele obținute în urma producerii lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending