Connect with us

ALL MEDIA

Buzdugan şi Morar caută un supererou (galerie foto)

Published

on

 

Câteva mii de persoane s-au înscris şi anul acesta în cursa pentru 10.000 euro de la Radio ZU. Buzdu şi Morar vor dezvălui lumii cine este Supereroul lui 2010 la începutul lui iunie, dar până atunci, startul celei mai mari aroganţe a anului a fost Cursa Infernală.

Ajutaţi de filtrele psihologului aplicate pe formularele de înscriere, juriul ZU a ales pentru finală 12 persoane. Misiunea lor părea una simplă. Să facă în aşa fel încât să obţină autografe de la Buzdugan şi Morar. Simplu? Nu chiar. Cursa Infernală nu are acest nume din întâmplare.

Vineri dimineaţă concurenţii s-au prezentat la punctul de întâlnire. Membrii echipei ZU le-au confiscat telefoanele, portofelele şi orice alte obiecte care le-ar fi putut fi de ajutor. Din acel moment le-a fost interzis orice contact cu lumea exterioară. Au fost legaţi la ochi şi au pornit la drum. Aroganţii n-au primit nicio informaţie pe tot parcursul călătoriei. Pentru a face cursă mai interesantă, pe traseu, autocarul a schimbat de 2 ori sensul de mers. S-au oprit la Poaina lui Stânga, la marginea unei păduri situate la aproximativ 40 km de Bucureşti.

Fiecare concurent s-a luat de mânuţă cu un bodyguard, după care li s-a făcut instructajul. Orice decizie luată de concurent îl implica şi pe bodyguard. Indiferent de mijlocul de transport ales, negocierea trebuia făcută pentru ambii. Cine ajungea la Radio ZU fără bodyguard, era descalificat. Startul a fost dat de Patroană – câştigătoarea de anul trecut a celor 10.000 de euro. Astfel, cursa a început!
Concurenţii au făcut autostopul şi, spre bucuria lor, marea majoritate au avut ZUcces.

Dar să nu uităm că Buzdu şi Morar sunt maeştrii când vine vorba de farse. Aroganţii au ajuns cu sufletul la gură la sediul ZU din Bucureşti însă, surpriză, Daniel şi Mihai nu erau acolo. Pentru Cursa Infernală, emisiunea Morning ZU a fost transmisă din Ploieşti. Cu toate acestea, concurenţii nu s-au dat bătuţi.
Câstigatorii cursei sunt Juniorul de la Vâlcea (Alexandru Lontos, 22 ani, Bucureşti), Teologul (Marius Voinea Teologul, 26 ani, Constanţa), Inginerul Turbo (Cristian Tăune, 32 ani, Galaţi), Sexy Asistenta (Roxana Coborosanu, 21 ani, Moinesti) şi Dispecera de Noapte (Gabriela Florea, 27 ani, Bucureşti). Ei sunt calificaţii pentru următoarea fază a cursei pentru premiul de 10.000 de euro. Aceştia au ajuns în aproximativ 2 ore de la startul cursei la linia de sosire – sediul Radio ZU, amplasat în cel al Antenei 1- Ploieşti, insostiti de bodyguarzii lor.
Dintre aceşti 5 concurenţi, în săptămâna 17 – 21 mai, se va alege unul singur care se va lupta de-a lungul a două săptămâni pentru 10.000 de euro. Pentru a decide câştigătorul, cei cinci vor fi supuşi unor serii de aroganţe în săptămâna care urmează. Buzdu şi Morar le-au pregătit provocări pe măsură premiului! „Cursa infernala” a fost doar începutul. Urmează încă 3 săptămâni de provocări şi aroganţe. Ascultă Radio ZU şi află tot. Tu ce-ai face pentru 10.000 de euro?

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending