Connect with us

Vedete

Cabral a lansat The HollyGood Gang – un proiect muzical cu 3 DJi

Avatar

Published

on

Atunci când nu se întreabă Ce spun românii, Cabral își dezvoltă și prezintă pasiunea pentru muzică pe scenele festivalurilor din România. Săptămâna trecută, la Awake Festival, Cabral a lansat proiectul muzical la care lucrează de mai bine de doi ani – The HollyGood Gang, format din trei DJi, dintre care unul și MC, care abordează un stil de mix în care starea publicului contează cel mai mult.  

Proiectul The HollyGood Gang include trei Dj, dintre care unul (eu) e și MC. Lucrăm de doi ani la proiectul ăsta, am trecut prin multe faze cu el, am ajuns astăzi la forma asta, o formulă care la Festivalul Awake a rupt. Punem un amestec de piese vechi, unele originale și altele remixate, la care adăugăm beat-uri și piese noi. Suntem adepții Open Format, un stil de mix în care cel mai mult contează starea și distracția publicului și nu demonstrarea unor abilități nemaivăzute de Dj.”, a spus Cabral.

Reprezentația de la festival a fost prima în această formulă pentru The HollyGood Gang, iar foarte mulți tineri s-au distrat pe muzica mixată de cei trei DJi la castelul Teleki. Despre debutul lor, Cabral ne-a spus că a fost ca un examen de absolvire.

Colegii mei, Mihai FaiboX Ciupitu și Robert Nepotu’ Graur au peste 20 de ani de muzică în spate, eu am peste 20 de ani de experiență cu microfonul… plus ceva background de Dj amator. Am pornit nebunia asta de fun pentru că ne place muzica și pentru că avem și experiența necesară să facem oamenii <<să miște>>. Gig-ul de la Awake a fost primul eveniment mare la care am participat, a fost un fel de examen de absolvire pentru noi… nu știam dacă vom reuși să punem în aplicare chimia dintre noi trei, astfel încât cei din public să uite de orice altceva și să se distreze. Dar a funcționat, a fost foarte aglomerat la setul nostru, oamenii s-au distrat ca nebunii.”, spune Cabral. Video-ul cu momentul The HollyGood Gang poate fi descărcat din acest link.

Dacă nu-l vedeți pe scenă mixând și făcând atmosferă, pe Cabral îl puteți vedea în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 18:00, încercând să afle Ce spun românii, la PRO TV.

Foto: InfoMusic

Comentarii

ALL MEDIA

PRO TV intensifică măsurile împotriva transmiterii COVID-19!

Avatar

Published

on

În cursul acestei săptămâni, câțiva angajați au fost confirmați, din păcate, ca fiind infectați cu COVID-19. Colegii noștri urmează cu strictețe recomandările autorităților și ale specialiștilor.

 

Întreaga echipă care a intrat în contact direct sau indirect a fost și este în continuare testată. De asemenea, au fost luate măsuri suplimentare celor deja existente în PRO TV. Întregul sediu, studiourile și mașinile companiei au fost dezinfectate imediat după aceste confirmări, adițional față de dezinfecțiile profesionale care aveau deja loc zilnic în incinta companiei din luna martie.

 

Încă dinaintea declarării stării de urgență, în sediul și platourile PRO TV au fost impuse măsuri stricte de siguranță, suplimentare celor prevăzute de autoritățile statului. Astfel, peste 50% dintre angajați lucrează de acasă, iar echipele care continuă să vină la sediu sau platouri lucrează în schimburi. Fiecare departament este dotat cu soluții de dezinfectare, echipament de protecție, lămpi UV, precum și folii nanoseptice pe mânerele ușilor.

 

Vom continua să respectăm cu strictețe măsurile autorităților și cele impuse în reglementările companiei.

Le dorim colegilor noștri multă sănătate.

#NeFacemBine

Comentarii

Continue Reading

Vedete

A lucrat în teleziviune, iar acum Diana Pârvu îi învaţă pe ceilalţi să scape de trac

Avatar

Published

on

            Diana Pârvu este prezentatoarea care a plecat din televiziune pentru a-i învăţa pe ceilalţi să scape de frica de a vorbi în public. În perioada stării de urgenţă, Diana chiar a oferit sesiuni online, gratuite, de Public Speaking.

 

            „În 8 ani de televiziune am întâlnit mulţi specialişti din diverse domenii care atunci când se vedeau în faţa camerei video, efectiv se blocau.  Am reuşit mereu să îi ajut să transmită ceea ce îşi doreau, în materialele mele, şi de aici mi-a venit ideea de a mă apuca de asta. Vorbitul în public este o artă şi are mare legatură cu încrederea în sine. Ceea ce vreau să ştie toată lumea este că frica de a vorbi în public se tratează, iar emoţiile sunt absolut normale.”, spune Diana.

           „Da, a fost o perioadă grea pentru toată lumea şi am vrut să ajut cu ceva, aşa că am dat mai departe ceea ce ştiu şi stăpânesc. Ce pot să spun este că frica asta de a vorbi în public, din punctul meu de vedere, are la bază o lipsă de încredere în sine. Însă cu tehnicile şi exerciţiile potrivite, poţi ajunge un vorbitor excepţional. Oricine poate face asta! Important este să vrei! De asemenea, aş vrea să spun că vorbitul în public nu înseamnă doar dicţie sau un discurs scris perfect. Cel mai important este cum transmiţi mesajul prin limbajul non-verbal şi para-verbal. Practic, limbajul verbal cântăreşte doar 5% într-un discurs. Aşa că, la cursuri, vom trece prin tot ce înseamnă un discurs, inclusiv redactarea.”, a mai adăugat Diana Pârvu.

 

Pentru cei interesaţi, următorul seminar se va ţine online, pe 11 şi 12 iulie.

Comentarii

Continue Reading

Vedete

Dan Cruceru, prezentatorul emisiunii Survivor, are un business de succes în industria de parenting

Avatar

Published

on

            Telespectatorii Kanal D l-au văzut pe Dan Cruceru în rolul de prezentator la Survivor România. Însă pe lângă moderarea emisiunii pline de adrenalină, el şi-a creat un  business în industria de parenting. Dan Cruceru are magazin cu produse pentru copii și a reușit să vândă mai multe cărucioare fashion marca Cybex decât alte oraşe din Europa.

 

În plină pandemie și abia întors din Republica Dominicană, acolo unde a prezentat emisiunea Survivor România la Kanal D, Dan Cruceru vine cu un concept inedit pe piața produselor pentru copii și lansează primul magazin „hand to hand” între Cybex și o companie românească, Taticool Shop.

După o colaborare de trei ani, cele două companii au decis să investească împreună într-un „concept store”, care duce ideea de cumpărare de produse pentru copii la un alt nivel. Spațiul generos, calitatea, expunerea produselor și modul în care sunt primiți clienții, așează magazinul Taticool Shop pe treapta cea mai înaltă în această piață. Magazinul este situat într-o zonă centrală a Bucureștiului și este accesibil din toate părțile capitalei.

 

În cadrul magazinului, pot fi văzute toate cărucioarele marca Cybex, inclusiv exclusivistul Jeremy Scott Wings, un adevărat Rolls Royce al cărucioarelor, al cărui preț este de 3500 Euro. Tot aici, clienții pot testa mult apreciatele scaune auto Cybex, Taticool Shop fiind singurul magazin din România acreditat să comercializeze întreaga gama de produse ale cunoscutului brand.

Taticool Shop este o companie tânără, pornită de la ideea lui Dan Cruceru de a se implica în zona de parenting. În 2014, Dan a lansat blogul Taticool, primul blog de parenting dedicat tăticilor. Ulterior, preocuparea lui pentru produsele de calitate a dus la o dezvoltare firească. Iar acum, Taticool Shop importă exclusiv în România şase branduri premium și are o cifră de afaceri de peste 1 mil. euro anual, fiind într-o continuă creștere.

Parteneriatul cu Cybex a debutat în anul 2017 și a fost impresionant încă de la început. Dintr-un singur magazin, Taticool Shop a reușit să vândă mai multe cărucioare fashion Cybex decât orașe ca Monaco sau Milano. În urmă lansării acestui concept store și a unui magazin în Cluj, deschidere preconizată pentru finalul lunii iulie, TaticoolShop estimează o creștere a cifrei de afaceri de 30% pentru anul în curs.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0