Connect with us

Fashion

Cadouri neconventionale!

Redactia Radar de Media

Published

on

Cadourile sunt un subiect sensibil, deoarece ori le nimerim, ori facem ca persoana ce primeste cadoul sa nu rezoneze deloc cu idea celui care a facut cadoul. In orice caz, exista mereu loc si pentru putin amuzament atunci cand ne gandim sa facem un cadou. Florile si ciocolata inca sunt cadouri apreciate, insa ce-ar fi daca acestea ar fi sub o alta forma care sa ofere si clipe de amuzament. De prea multe ori am primit cu totii un tricou plictisitor sau o cutie de bomboane pe care sa o dam mai departe.

Am observat ca multe persoane au tendinta de a aprecia cadouri amuzante, mai ales atunci cand nu se asteapta la astfelde surprize. Cadourile sunt un mod excelent de a spune celor dragi cat de mult ne pasa, mai ales in prezenta sarbatorilor de iarna. Craciunul este momentul cel mai potrivit pentru a face cadouri amuzante de Secret Santa. Colegii nu se vor astepta niciodata sa primeasca cadouri haioase, mai ales in preajma Craciunului.

Secret Santa reprezinta o modalitate de a oferi un cadou unei persoane si de a primi, la randul tau, ceva in schimb. Este o activitate care asigura multumirea tuturor membrilor unei colectivitati, precum este cea de la locul de munca. Toata lumea daruieste si primeste daruri utile, amuzante, dulci sau de sezon!

In general, Secret Santa este cel mai frecvent intalnit la job. Angajatorii au preluat acest obicei din strainatate din urmatoarele motive: este foarte practic, pastreaza traditia specifica sarbatorilor si ii ajuta atat pe ei sa se apropie de angajatii lor, cat si pe colegi sa isi intareasca relatiile de amicitie. In plus, este o ocazie buna de a petrece clipe vesele impreuna, fie la birou, fie in timpul petrecerii de Craciun!

In prezent, exista doua variante de „joc”: fie prin tragerea la sorti a numelui destinatarului (in cazul in care este un numar mic de persoane care participa), fie printr-o tombola. In cel de-a doilea caz, fiecare isi numeroteaza cadoul, si, dupa ce toate darurile vor fi asezate intr-un loc, pe rand, toate lumea va extrage un biletel cu un numar, mergand apoi sa isi „ridice” pachetul corespunzator. Trebuie sa stii ca, de obicei, exista o limita de pret in care toti participantii se vor incadra, pentru ca valoarea cadourilor sa fie aproximativ aceeasi!

Desi aceste cadouri haioase pot sa para superficiale la inceput, unele dintre acestea pot fi utile pe tot parcursul anului. De exemplu, o lampa haioasa de birou poate fi folosita in scopuri zilnice, mai ales de catre cei care citesc foarte mult.

Pe internet exista o multime de cadouri haioase pe care le poti face colegilor de la locul de munca, fara ca acestia sa se supere sau sa creada altceva. Un cadou haios poate destinde atmosfera, mai ales daca vorbim despre mediul de birou, unde majoritatea sunt incordati din cauza task-urilor. Aceste cadouri haioase pot fi daruite, de asemenea, si la ocazii precum majorate sau petreceri aniversare.

Cadourile amuzante au scopul nu numai de a binedispune sarbatoritul, dar si de a aduce aminte de acel “copil” care inca face parte din noi toti. Un cadou haios, pe care il vor aprecia cu siguranta toti cei care lucreaza la birou, este un sac de box in miniatura care se aseaza pe birou. Acesta poate fi lovit de fiecare data cand operatorului nu ii ies calculele in tabel. Un fel de anti-stres pentru adulti, care insa isi pastreaza originalitatea fara sa incite violenta.

Cu totii avem un prieten caruia sa ii placa masinile atat de mult incat orice face trebuie sa asocieze cu un brand auto. Pe internet se gasesc cadouri haioase, precum ceasuri de perete in forma de janta de masina cromata. Acesta tip de cadou este destinat unei persoane care tine foarte mult la masina sa incat ar vrea sa vada o ca o bucata din aceasta face parte din peretele sau.

Un posibil cadou haios ce poate fi apreciat de catre toata lumea este “cana lenesului”, care prin apasarea unui buton incepe sa amestece continutul canii. Nu degeaba i se spune cana lenesului. De obicei, persoanele care folosesc aceasta cana, toarna cafeaua si zaharul simultan fiindu-le prea lene se amestece cu o lingura!

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Fashion

Se anunţă o toamnă plină de culoare şi stil cu noile colecţii marca O’La La

Avatar

Published

on

            După patru ani în care a profesat avocatura, Silvia Balan-Vițelaru și-a împlinit un vis, acela de a se juca cu formele, culorile, materialele și de a crea cele mai confortabile, feminine și vesele ținute. Chiar și pentru anotimpul ploios care stă să înceapă, Silvia a pregătit o colecţie vivace.

 

Cred că mai ales toamna și iarna avem nevoie de mai multă culoare, să ne binedispună și să contrasteze cu griul citadin”, declară Silvia. Exact de la această idee a pornit pregătirile pentru noua colecție vestimentară care va fi disponibilă în curând, pe site-ul O’La La: colecția fustelor de tul „Rainbow Cloud”.

Am ales această denumire luând în considerare aspectul pufos al fustelor și cromatica multicoloră a acestora, similară fenomenului natural numit „nor curcubeu”. Și pentru că toamna reprezintă reîntoarcerea la natură și la roadele sale, m-am inspirat în denumirea fiecărui model de fustă din toate cele cinci elemente ale naturii: apa, focul, lemnul, metalul și pământul. Așadar, denumirea fustelor este: Green Storm, Pink Moon, Blue Sky, Deep Ocean, Sweet Fire, Shadow, Sunlight, Ebony, Rose Gold.”, a mai adăugat designerul.

 

Silvia spune că fustele de tul, deși au un look diafan și romantic, pot crea atât outfituri casual, cât și elegante. „Sunt foarte versatile și pot fi purtate cu o varietate de piese vestimentare, de la cămăși, bluze și sacouri, până la tricouri de bumbac, pulovere sau jachete. Fustele cu mai puține straturi de tul merg perfect asortate cu o maletă sau o cămașă și un sacou, pot fi purtate și la birou cu o pereche de pantofi stiletto. De asemenea, fusta din tul poate fi inclusă și în ținute rock chic, asociate cu o jachetă din piele sau bocanci cu ținte.

Aceasta nu este singura noutate pe care creatoarea o pregătește pentru acest sezon. Ea va lansa, de asemenea, și o colecție office adresată femeii tinere, îndrăznețe, care merge la birou şi care, după cum precizează ea, se aliniază principiului dat de motto-ul brandului O’La La: „Designed to be noticed”.

 

Până când lansează cele două noi colecţii, Silvia Balan-Vițelaru le invită pe doamne și domnișoare să se bucure încă de ținutele de vară, de cele de plajă și de cele sport, de pe https://olalaoutfits.ro/ro/.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Fashion

Designerul Dorin Negrău își prezintă noua colecție la New York Fashion Week

Avatar

Published

on

            Pandemia nu l-a împiedicat pe designerul român Dorin Negrău să lucreze la noua lui colecție pe care o va prezenta la New York Fashion Week, în perioada 11-16 septembrie. Astfel, pentru piața de modă din America, Negrău a pregătit lansarea colecției de vară 2021, precum  și intrarea  într-un  nou  magazin  în  SUA, până la  finele  acestui an. Acesta este primul designer român care își transmite online colecția la New York Fashion Week.

 

Dorin Negrău aduce pe podiumul de la New York Fashion Week o colecție inspirată din motivele tradiționale românești, mai precis din Țara Crișurilor, Bihor. „Este prima dată când nu sunt fizic la New York Fashion Week. Prezint acum acolo o colecție pe care am realizat-o special pentru New York,  încă de anul trecut am început să lucrez la ea. Colecția este inspirată din Țara Crișurilor din Bihor și are un nume foarte interesant, „Bate vântul”, tradus în limba engleză prin „The Winds Blows”, unde, bineînțeles, că ia și motivele tradiționale sunt la loc de cinste în colecție! Sunt în jur de 40 de ținute în prezentare. Filmarea s-a făcut la București, la Muzeul Satului, s-a lucrat cu modele din România și am trimis filmulețul realizat aici, acolo, la New York, de unde ei îl vor transmite pe canalele lor. Colecția este inspirată dintr-o broderie din Țara Crișurilor – Bihor”, a declarat Dorin Negrău.

            „În toată povestea asta cu pandemia ce este ok este că eu mi-am valorificat timpul extraordinar de bine și de frumos, plus că am trecut într-o selecție foarte interesantă de colaboratori și la New York. Am un magazin cu care voi începe o colaborare, până la sfârșitul anului voi intra și acolo și  un nou showroom, cu un nou agent de PR la New York, ceea ce pentru mine e un lucru și un pas foarte mare în plină pandemie. Sper să și funcționeze! Colecția pe care am făcut-o acum și tot ceea ce am filmat a fost foarte interesant pentru că s-a făcut cu păstrarea distanței. Eu prin telefon de la Bihor,  echipa și cei care erau în backstage-ul meu erau la Muzeul Satului în București! A fost o super mega nebunie, dar le-a plăcut mult ce a ieșit și celor de la New York! În plus, această colecție intră oficial în vânzare la Târgul de la Paris, alături de toată nebunia și toată echipa mea de la New York, care va fi prezentă la Paris, când va începe sezonul de vânzări. Deci, cumva o lansez la New York, dar vânzările încep de la Paris”, mai spune designerul.

Cei care vor să urmărească online colecția lui Dorin Negrău de la New York Fashion Week, se pot loga pe link-ul pe care designerul l-a anunțat pe pagina sa de Facebook! „Vă invit să urmăriți lansarea colecției #dorinnegrau vara 2021 la NYFW, pe data de 13 septembrie 2020, ora 20.00 (1PM New York), accesând înscrierea în prealabil pe linkul https://m.youtube.com/channel/UC3s2rTRDjeAallBjQLN2xXg sau pe aplicația de mobil FNL NetworkTicketmundo Play, FashionTV”.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Fashion

Frumuseţea vine de la malul mării ! Miss Litoral: cel mai longeviv concurs de promovare a turismului și frumuseţii de pe litoral

Avatar

Published

on

            Treizeci de concurente s-au întrecut pentru titlul de Miss Litoral, în cadrul celui mai longeviv concurs de promovare a turismului și frumuseţii de la malul mării, într-o locație de poveste: Phoenicia Blue View Resort din Olimp.

 

Anul acesta, concursul de frumusețe cu cea mai longevivă tradiție de pe litoralul românesc, Miss Litoral 2020, a adus împreună 30 dintre cele mai frumoase concurente selectate prin intermediul Fashion TV. Gazda serii a fost complexul Amfiteatru Belvedere Panoramic din Olimp, readus la viață de către conglomeratul turimului românesc, Phoenicia Hotels, sub denumirea Phoenicia Blue View Resort.

Concurs cu o tradiție de peste 30 de ani, aflat sub producția Fashion TV în cele mai recente ediții, evenimentul Miss Litoral promovează cu succes în toată lumea turismul și frumusețile românești de la malul Mării Negre.

 

Competiţia a adus pe aceeași scenă 30 dintre cele mai frumoase tinere selectate prin intermediul postului TV dedicat modei, însă câștigătoarea titlului de Miss Litoral 2020 a fost Bianca Toma, o tânără de 21 de ani din București, aflată la cea de-a treia participare la un concurs de frumusețe.  Carismatica Bianca Toma va reprezenta România la concursul internațional Miss Fashion TV Black Sea, cât și la concursul Miss Fashion TV din Abu Dhabi, și va călători la evenimentele organizate de Fashion TV în Paris, Singapore, Bali, Dubai și Hong Kong.

Bianca spune despre experiența Miss Litoral: „Doresc să-mi construiesc o carieră în actorie și stand-up comedy și cred că oportunitățile oferite de colaborarea cu Fashion TV îmi vor asigura o ascensiune sigură către țelul meu.”

 

Concurentele de la Miss Litoral 2020 au fost selectate pe sprânceană din peste 500 de tinere înscrise la castingul organizat de către Fashion TV. Evenimentul reafirmă succesul campaniilor de recrutare derulate de postul TV, prin intermediul cărora tinere din întreaga țară pot aspira la o carieră în lumea modei. Câștigătoarele au fost premiate cu  vacanțe și sedințe foto. Totodată, ele vor reprezenta România la concursuri de frumuseţe din Paris sau Dubai.

Miss Litoral face parte din proiectul Fashion TV Summer Festival, proiect care se derulează anual pe malul Mării Negre, începand din anul 2002. Cele mai bune momente din cadrul evenimentelor sunt transmise la nivel internațional prin intermediul Fashion TV, în 196 de țări, promovând astfel în toată lumea stațiunea Mamaia, turismul românesc și evenimentele desfășurate pe litoral.

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending