Connect with us

ALL MEDIA

Caldura vine ai novoie de accesorii pentru piscina?

Published

on

 

E atat de frumoasa vara si iti ofera libertate infinita, dar uneori simti ca te prajesti la soarele ei! Caldura te copleseste, te stoarce de energie si nu mai esti bun de nimic. Pe strada lumea merge de parca ar fi teleghidata. Afara cald, in casa totul fierbe, fiindca toata caldura s-a acumulat in camera, mai ales daca acoperisul este din tabla si stai la mansarda.

Baia suna ca o promisiune a revigorarii, dar spatiul restrans este si el supraincalzit. Chiar si in aceste conditii improprii, daca nu exista o piscina suficient de mare pentru intreaga familie si dotata cu accesorii piscine, se sta la coada la monotona baie pentru un dus scurt.

Vara este nevoie de baie si de racorire de mai multe ori pe zi, fiindca pielea omului devine lipicioasa de la transpiratie, iar peste aceasta se asaza mai multe straturi de praf.

Intr-o piscina aflata la umbra, in care te poti racori ore intregi te simti ca in rai, daca este amenajata corespunzator. Piscina de acasa este mult mai sigura ca apa unui rau, ca strandul din oras sau ca apa marii fiindca:

-scara din inox, cumparata din magazinul Piscine-concept.ro este solida si bine fixata, nu esti nevoit sa sari in apa de pe mal si sa te ranesti. Uneori la strandul din oras, se sta la coada pana si la accesul catre piscina. In raurile repezi de munte nu te poti avanta ca simplu incepator si nu este deloc indicat. Se formeaza vartejuri, exista ochiuri de apa in care iti poti pierde viata rapid. Adancimea piscinei o poti hotari in asa fel, incat sa nu pui pe nimeni in pericol dintre cei care doresc sa se racoreasca in ea.

 

-de calitatea apei din piscina esti direct raspunzator si magazinul prezentat mai sus iti ofera o gama variata de filtre sa ai cea mai curata apa din lume. Raurile, lacurile si chiar apa marii sunt din ce in ce mai poluate.

-cu investitii minime, imaginatie si vointa, poti face din piscina familiei o zona de agrement de 7 stele. Ea poate deveni punctul de atractie al serilor de vara, atat pentru adulti, cat si pentru copii. TOBOGAN MODEL CURBAT transforma intrarea oricui in apa intr-un adevarat spectacol.

Produsul in valoare de 8.510 lei asigura alternarea tipurilor de miscari ca forma fizica si sanatatea organismului sa fie pastrate la maximum. Inotul combinat cu urcatul scarilor pune in miscare toate grupele de muschi, solicita inima si aparatul respirator dupa o zi petrecuta la birou stand pe scaun.

-poti avea piscina in nocturna cu un fascinant joc de lumini colorate in apa si in exteriorul ei, comandand BEC LED RGB LUMIPLUS 2.0 care are o durata de viata de 100 000 de ore. Aceste becuri inteligente pot fi folosite cu telecomanda si modului periferic, iluminatul putand fi controlat periferic prin intermediul telefonului mobil si al tabletei.

-puteti avea si o cascada la domiciliu de imaginea careia se pot bucura si oaspetii. CASCADA PISCINA CU ACCESORII INCLUSE costa numai 8.885,83 lei.

Nu este cazul sa ne refuzam acest confort la domiciliu motivand ca accesoriile sunt scumpe pentru ca in trecut tanjeam dupa aceste elemente de lux, care ne erau interzise. Au fost vremuri in care piscina nu exista decat la hotelurile de lux si noi, romanii, nu o vedeam decat in filmele americane. O piscina este utila oricarei categorii de varsta:

-pe copii si adolescenti ii ia din fata dispozitivelor si a jocurilor cu violenta si ii indemana la miscare. Un alt mare avantaj este acela ca ii fereste de anturaje dubioase si de tentatii felurite, fiindca vor avea la domiciliu sursa de divertisment si nu vor mai iesi in oras.

-pe tineri si pe varstnici ii solicita fizic. In afara de miscari ale bratelor, spatelui si picioarelor, s-a demonstrat stiintific ca statul in apa curata in mod regulat si pentru mai mult timp ajuta organismul sa elimine grasimea si sa revina la forma initiala.

In apa curata organismul se deconecteaza de stres, lasa energiile negative la primul contact cu lichidul racoritor si se bucura de viata.

O piscina de lux, mereu curata este un antidot sigur impotriva depresiei si a melancoliei. Ea te ajuta sa te intorci mai usor din concediu, stiind ca ai rasfatul la domiciliu. Copiii iubesc apa, iar acasa ii putem tine sub control ca nimic rau sa nu le se intample.

Daca nu aveti o piscina acasa, grabiti-va sa o proiectati si sa o faceti cu ajutorul specialistilor de la Piscine-concept.ro, care va consiliaza gratuit si va pune la dispozitie tot ceea ce este necesar sa aveti cele mai bune piscine la domiciliu.

In magazinul de mai sus gasiti toate echipamentele si aparatele necesare intretinerii piscinei si a apei din ea, inclusiv roboti de curatare. Nu trebuie sa va deplasati intr-un magazine anume, sa cautati tot ceea ce aveti nevoie, ci puteti sa va alegeti produsele digital, prin operatiuni simple si le primiti la adresa indicata.

La inceputul primaverii luati legatura cu specialistii in piscine sa aveti la domiciliu oaza de racoare atat de necesara pentru revigorarea organismului. In timpul verii este nevoie de momente de delectare, iar pe malul piscinei puteti organiza si petreceri de vis.

Da, am vazut aniversari feerice si activitati pentru copii organizate la piscine si au fost mai mult decat reusite.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: