Connect with us

Evenimente

Calif s-a lăsat luat la roast în scop caritabil și provoacă și alte branduri să facă la fel

Published

on

 

calif a avut parte de o experiență cu multă sare și piper și astfel a devenit primul brand românesc care s-a lăsat luat la roast nu de oricine, ci de cei mai nemiloși comedianți.

Totul s-a petrecut la începutul acestei veri în • calif-ul din Mega Mall București, acolo unde, încinși de MC-ul Alex Mocanu, comedianții de la ceva mărunt, Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Cristi Popesco, Dar Frînculescu, Sorin Pârcălab și Victor Băra au făcut o glumă mai picantă decât alta pe seama brandului • calif în fața publicului. Cei curioși să afle cât de departe a mers luatul la roast pot vedea aici desfășurarea show-ului:

 

Întregul eveniment „Roast-ul lui • calif” a avut la bază un scop caritabil: susținerea financiară a proiectelor desfășurate de fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuită, dar cei prezenți au fost încurajați să facă o donație, fie pe loc, fie online. Demersul celor de la • calif nu se oprește aici: ei lansează provocarea și către alte branduri de a se lăsa luate la roast și dea ajuta astfel asociațiile care își dedică timpul și energia pentru a transforma lumea în care trăim în una mai bună. Brandurile care acceptă pot contribui la aceeași cauză sau își pot alege orice altă cauză în care cred.

Radu Tănase, co-fondatorul acestui business, a fost prezent pe tot parcursul show-ului și chiar a „încasat” toate glumele cu mult tact, ba a și intrat complet în jocul comedianților și i-a luat și el, la rândul lui, la roast.

„Din research-ul nostru, • calif este primul brand din lume care nu numai că a acceptat, dar a și propus să fie luat la roast. Credem că e important să cunoaștem toate motivele pentru care merită să fim luați la ro(a)st. E bine să aflăm, prin umor, toate motivele care ne pun sau ne-ar putea pune, la un moment dat, într-o postură negativă. Știm că nu putem fi perfecți, însă suntem un brand curajos, asumat, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. De asemenea, credem în puterea exemplului și ne bucurăm că am putut să sprijinim o cauză caritabilă. Așa cum zicea Robin Williams în super filmul Patch Adams, You treat a disease, you win, you lose. You treat a person, I guarantee you, you’ll win, no matter what the outcome. • calif este brandul cu aceeași echipă, aceleași origini, rețete și metode de preparare ca brandul care acum 8 ani a schimbat percepția despre piața de kebab din România. • calif este Calif-ul rebranduit, adaptat din punct de vedere al comunicării, al vizualului și al experienței de consum pentru lumea nouă. Ar mai fi multe de zis despre • calif, dar le vom dezvălui pe parcurs”, a declarat Andrei Nebunoiu, marketing and sales manager• calif.

Inițiativa originală a acestui brand a fost imediat îmbrățișată. „Am apreciat curajul • calif de a se băga în așa ceva. De regulă, companiile se feresc de critici și nu le caută cu lumânarea, cum a făcut-o • calif. În general, roast-urile se fac pe persoană fizică, unde o vedetă, de regulă mai controversată, acceptă să fie „luată la mișto” de comedianți și alte vedete. Totul, în scop caritabil. A fost puțin mai dificil să scriem, având ca țintă o companie, noi fiind mai obișnuiți să „dăm” în oameni, dar chiar și așa, am găsit suficientă „carne” pentru glume. Nu putem spune același lucru și despre dilurile lor”, a declarat mai în glumă, mai în serios Sorin Pârcălab, roaster la cevamărunt.

 

„Scopul asociației noastre este acela de a  oferi terapii  specific compensatorii copiilor și adolescenților din Curtea de Argeș și din zonele limitrofe. În cadrul asociației noastre, un analist comportamental acreditat face evaluările în baza unor teste în urma cărora se implementează  un plan de intervenție personalizat, fiind singura asociație din  Curtea de Argeș care face acest lucru. Roast-ul organizat în scop caritabil a avut un impact imens asupra asociației noastre, fiind singurul eveniment de acest gen organizat până acum în  susținerea scopului și cauzei noastre. Banii primiți au fost folosiți în susținerea terapiilor micuților beneficiari ale căror familii se află în dificultate financiară și pentru cumpărarea materialelor necesare desfășurării terapiilor”, a declarat Andreea Tamaș, reprezentant fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Cei care își doresc să sprijine acest proiect pot dona în contul RO92BTRLRONCRT0398095701, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Curtea de Argeș.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

La jumătatea Turneului Național #Confesiune, Smiley a cantat Acasa, la Pitesti

Published

on

 

Aflat deja la jumătatea primului Turneu Național #Confesiune, Smiley a cântat Acasă, la Pitești, la Casa de Cultură a Sindicatelor, pentru prima oară în fața bunicii sale.

„Nemaipomenit de bine, simţeam că zbor, plutesc. M-am bucurat nespus de mult!”, a spus bunica artistului.
“Întotdeauna am emoții foarte mari atunci când sunt acasă la mine, dar acum, mai ales, că a venit bunica să mă vadă pentru prima oară într-un concert. Sunt fericit pentru tot ceea ce mi se întâmplă și pentru bucuria oamenilor care ne sunt alături la fiecare concert ”, mărturisește Smiley.

La Pitești au fost două ore pline în care publicul a cântat pe piesele cele mai cunoscute ale artistului. Seredinschi, artistul nou intrat în portofoliul HaHaHa Production, a dat tonul cu Piesa mea de dor în deschiderea concertului #Confesiune.

Dorian, și el artist HaHaHa Production, a cântat cu Smiley, cea mai nouă piesă – Aprinde scânteia, o declarație despre libertatea de a fi.
Turneul va continua pe 13 noiembrie la Craiova, la Sala Polivalentă, unde locurile au fost deja suplimentate la cererea publicului, încă 400 de bilete fiind scoase la vânzare în ultimele zile.

La Târgu Jiu, Smiley va inaugura singura sala de sport în oraș prin concertul care va avea loc pe 14 noiembrie.
Ultimele două orașe vor fi Timișoara, pe 15 noiembrie și Constanța, pe 18 noiembrie, unde biletele s-au epuizat de câteva săptămâni.
Organizatorii Turneului Național Confesiune sunt HaHaHa Production și Sublime România, una dintre cele mai mari agenții de profil din industria muzicală din România, iar partenerul principal al turneului este Kaufland.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – o săptămâna bună.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Puritate Pandora – Noi bijuterii cu modele clasice reinterpretate

Published

on

 

Inspirate de puritatea formelor și a culorilor regăsite iarna în natură, noile bijuterii ale Seriei Puritate PANDORA reprezintă o reinterpretare contemporană a unor stiluri emblematice.

Seria Puritate PANDORA duce metalele prețioase și elementele de design într-o nouă dimensiune a eleganței. Materialele de înaltă calitate precum atemporalul argint 925 și arămiul PANDORA Rose au rolul de a capta toate privirile, dar și de a servi drept fundal pentru modelul mărgelat rafinat și perlele de cultură de apă dulce – un element cheie al ADN-ului PANDORA – aducând astfel colecției un sentiment de armonie și strălucire.

Texturi circulare, proporții inedite și detalii minunate, finisate manual, creează un mix fascinant între stilurile moderne și cele vintage. Perlele de cultură de apă dulce par că plutesc, iar sferele mobile adaugă o notă atemporală și o fluiditate sofisticată inelelor, cerceilor, colierelor, talismanelor și brățărilor.

Noua serie uimitor de versatilă cuprinde o gamă de modele pentru fiecare femeie și fiecare ocazie: inele statement de purtat zi de zi și cercei rotunzi împodobiți cu perle de cultură de apă dulce, coliere șic ajustabile și cercei mărgelați – piesele ideale pentru a transforma o ținută de zi într-una de seară, cât ai clipi.

În acest sezon, îndrăznește să experimentezi contrastele și creează-ți propriul tău mix special între elementele clasice și cele contemporane. Combină diferite forme și texturi pentru a realiza suprapuneri unice de inele și cercei. Abordează un look minimalist, suprapune coliere, pandantive și lanțuri de diferite lungimi pentru a fi în centrul atenției, sau atrage privirile printr-un echilibru perfect cu noile coliere în formă de Y.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Ambasad’Or Home, premiul de excelenta pentru cel mai bun proiect real estate

Published

on

 

In cadrul Galei Performantei si Excelentei, gazduita de Ambasad’Or Events, complexul rezidential Ambasad’Or Home a obtinut premiul de excelenta pentru cel mai bun proiect real estate. Trofeul a fost ridicat chiar de Presedintele Ambasad’Or, Nicusor Stan.

“Ambasad’Or Home este un proiect pe care l-am lansat anul trecut si ma bucur nespus de mult ca are un feedback atat pozitiv. Cand am pornit la drum cu Ambasad’Or Home, am pornit intr-un domeniu nou pentru mine si am vazut totul ca pe o provocare”, a declarat domnul Nicusor Stan.

Ambasad’Or Home este un complex rezidential situat in Otopeni, la granita cu sectorul 1. Este o investitie 100% romaneasca, la standarde occidentale, ce cuprinde 140 apartamente, cu doua si trei camere.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending