Connect with us

Evenimente

Calif s-a lăsat luat la roast în scop caritabil și provoacă și alte branduri să facă la fel

Published

on

 

calif a avut parte de o experiență cu multă sare și piper și astfel a devenit primul brand românesc care s-a lăsat luat la roast nu de oricine, ci de cei mai nemiloși comedianți.

Totul s-a petrecut la începutul acestei veri în • calif-ul din Mega Mall București, acolo unde, încinși de MC-ul Alex Mocanu, comedianții de la ceva mărunt, Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Cristi Popesco, Dar Frînculescu, Sorin Pârcălab și Victor Băra au făcut o glumă mai picantă decât alta pe seama brandului • calif în fața publicului. Cei curioși să afle cât de departe a mers luatul la roast pot vedea aici desfășurarea show-ului:

 

Întregul eveniment „Roast-ul lui • calif” a avut la bază un scop caritabil: susținerea financiară a proiectelor desfășurate de fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuită, dar cei prezenți au fost încurajați să facă o donație, fie pe loc, fie online. Demersul celor de la • calif nu se oprește aici: ei lansează provocarea și către alte branduri de a se lăsa luate la roast și dea ajuta astfel asociațiile care își dedică timpul și energia pentru a transforma lumea în care trăim în una mai bună. Brandurile care acceptă pot contribui la aceeași cauză sau își pot alege orice altă cauză în care cred.

Radu Tănase, co-fondatorul acestui business, a fost prezent pe tot parcursul show-ului și chiar a „încasat” toate glumele cu mult tact, ba a și intrat complet în jocul comedianților și i-a luat și el, la rândul lui, la roast.

„Din research-ul nostru, • calif este primul brand din lume care nu numai că a acceptat, dar a și propus să fie luat la roast. Credem că e important să cunoaștem toate motivele pentru care merită să fim luați la ro(a)st. E bine să aflăm, prin umor, toate motivele care ne pun sau ne-ar putea pune, la un moment dat, într-o postură negativă. Știm că nu putem fi perfecți, însă suntem un brand curajos, asumat, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. De asemenea, credem în puterea exemplului și ne bucurăm că am putut să sprijinim o cauză caritabilă. Așa cum zicea Robin Williams în super filmul Patch Adams, You treat a disease, you win, you lose. You treat a person, I guarantee you, you’ll win, no matter what the outcome. • calif este brandul cu aceeași echipă, aceleași origini, rețete și metode de preparare ca brandul care acum 8 ani a schimbat percepția despre piața de kebab din România. • calif este Calif-ul rebranduit, adaptat din punct de vedere al comunicării, al vizualului și al experienței de consum pentru lumea nouă. Ar mai fi multe de zis despre • calif, dar le vom dezvălui pe parcurs”, a declarat Andrei Nebunoiu, marketing and sales manager• calif.

Inițiativa originală a acestui brand a fost imediat îmbrățișată. „Am apreciat curajul • calif de a se băga în așa ceva. De regulă, companiile se feresc de critici și nu le caută cu lumânarea, cum a făcut-o • calif. În general, roast-urile se fac pe persoană fizică, unde o vedetă, de regulă mai controversată, acceptă să fie „luată la mișto” de comedianți și alte vedete. Totul, în scop caritabil. A fost puțin mai dificil să scriem, având ca țintă o companie, noi fiind mai obișnuiți să „dăm” în oameni, dar chiar și așa, am găsit suficientă „carne” pentru glume. Nu putem spune același lucru și despre dilurile lor”, a declarat mai în glumă, mai în serios Sorin Pârcălab, roaster la cevamărunt.

 

„Scopul asociației noastre este acela de a  oferi terapii  specific compensatorii copiilor și adolescenților din Curtea de Argeș și din zonele limitrofe. În cadrul asociației noastre, un analist comportamental acreditat face evaluările în baza unor teste în urma cărora se implementează  un plan de intervenție personalizat, fiind singura asociație din  Curtea de Argeș care face acest lucru. Roast-ul organizat în scop caritabil a avut un impact imens asupra asociației noastre, fiind singurul eveniment de acest gen organizat până acum în  susținerea scopului și cauzei noastre. Banii primiți au fost folosiți în susținerea terapiilor micuților beneficiari ale căror familii se află în dificultate financiară și pentru cumpărarea materialelor necesare desfășurării terapiilor”, a declarat Andreea Tamaș, reprezentant fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Cei care își doresc să sprijine acest proiect pot dona în contul RO92BTRLRONCRT0398095701, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Curtea de Argeș.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La ce trucuri apeleazã Elena Gheorghe pentru concertul de la Sala Palatului

Published

on

 

Mai sunt doar câteva zile pânã la super concertul de muzicã armãneascã pe care Elena Gheorghe îl va susţine pe data de 23 mai la Sala Palatului, aşa cã artista a intrat în linie dreaptã cu ultimele pregãtiri. Pe lângã orele petrecute în sala de repetiţii, Elena acordã în aceastã perioadã o importanţã foarte mare corzilor vocale și condiției fizice.

Astfel, de câteva zile, artista şi-a schimbat puţin tabieturile: “Chiar dacã îmi place sã îmi încep dimineaţa cu o cafea bunã, în ultimul timp am renunţat la ea, tocmai pentru a evita deshidratarea, al cãrei impact îl resimt imediat la nivelul corzilor vocale. Ba chiar am şi un truc, pe care îl folosesc înainte de concerte: consum mai multe acadele, despre care se ştie cã ajutã fantastic la stimularea glandelor salivare, care, la rândul lor hidrateazã corzile vocale. Iar de când am descoperit acadelele de la farmacie, fãrã zahãr, nu pot decât sã spun cã sunt foarte fericitã”, povesteşte Elena.

Acestea nu sunt însã singurele trucuri la care cântãreaţa apeleazã înaintea marilor concerte. Elena are şi un preparat pe care îl consumã înainte de a urca pe scenã, același pe care îl consuma și Elvis Presley. “Se cheamã chiar The Elvis Smoothie şi este fãcut din combinaţia preferatã a acestuia: bananã şi unt de arahide. Eu adaug câteodată şi puţinã ciocolatã neagrã şi o canã de lapte de migdale neîndulcit. E o bãuturã delicioasã şi în cazul meu funcţioneazã de minune, mai ales cã e cunoscut faptul cã banana, în combinaţie cu ciocolata neagrã alungã emoţiile! Pentru cã da, trebuie sã recunosc,  am emoţii mari pentru tot ce se va întâmpla pe 23 mai!”, a mai dezvãluit artista.

Pe 23 mai,  Elena Gheorghe va susține un concert de muzică armânească la Sala Palatului, având invitați unul și unul: Gicu Coada, Sirma Guci, Steaua di Vreari etc. Dupã succesul înregistrat cu piesa “Luna Alba”, care a depãşit 15 milioane de vizualizãri pe YouTube, Elena va lansa pe 23 mai şi un nou album de muzicã armãneascã, care va conţine 11 piese.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Designerul Silvia Șerban – despre noile materiale eco din industria fashion, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR
 

Preocupată de sustenabilitate, economie circulară și mai ales de implementarea acestor concepte în industria fashion, designerul Silvia Șerban organizează conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil”, o discuție pe tema sustenabilității, din cadrul Cartierului Creativ al RDW 2019. 

Pe 20 mai, de la ora 18:30, la Hotel Epoque, Cismigiu Central Park 17C, intrarea Aurora, Silvia Șerban îl va avea invitat pe Luca Olivini, Material Manager al departamentului Eco Hub la C.L.A.S.S. (Creativity, Lifestyle And Sustainable Synergy), o multi-platformă din Milano specializată în integrarea noilor generații de valori eco, cu precădere în industria fashion.

Atât eu, cât și invitatul meu, Luca Olivini, vom atrage atenția asupra punctelor cheie pornind de la creativitate, inovare, responsabilitate în ceea ce privește atât produsul, cât și producția și, nu în ultimul rând, comunicarea. În plus, în curând vom fi obligați, atât designerii, cât și consumatorii, să adoptăm noile reglementări impuse european în privința economiei circulare, iar moda, ca a doua industrie poluatoare în prezent, va trebui să se adapteze. Sustenabilitatea va fi „must have-ul” următorilor ani”, declară Silvia.

Creatorul de modă spune că, încă de la începutul carierei sale a folosit materiale și accesorii care proveneau din domenii diferite de cel al modei. Primele sale colecții au fost făcute deconstruind haine deja existente sau a căutat metode de croit prin care să rezulte cât mai puține pierderi de material. „În timp am dezvoltat modele care își pot schimba forma pentru a obține structuri diferite adaptabile la nevoi diferite. În felul ăsta gândesc că materialul folosit este cât mai mult exploatat și că ofer cumpărătorului mai multe opțiuni pentru a-și valorifica banii cheltuiți cu un produs cumpărat de la mine, ceea ce reprezintă o latură importantă a sustenabilității. În 2015 am participat cu un stand în cadrul Milan Expo și așa i-am cunoscut pe Luca și pe Giusy Bettoni, CEO și fondatoarea C.L.A.S.S. Am fost fascinată de pasiunea cu care Giusy vorbește despre toată munca din spatele acestui proiect, despre materialele la care au participat în inovare, în special de cele obținute prin topirea PET-urilor sau alte resturi care până acum se aruncau.”

Silvia Șerban își dorește să implementeze și în România aceste tendințe, iar conferința pe care o va susține pe 20 mai face parte dintr-un proiect mai amplu, care va cuprinde mai multe workshop-uri în următoarele luni, pe acest subiect.

Cei care vor dori să afle mai multe despre acest subiect vor avea ocazia, la conferința „Viitorul este (Inter)Schimbabil – Sustainability Talk”, la Hotel Epoque, să vadă aceste noi tipuri de materiale, să afle cum sunt obținute, ce presupune atât partea de inovație, cât și rezultatele obținute în urma producerii lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending