Connect with us

Evenimente

Calif s-a lăsat luat la roast în scop caritabil și provoacă și alte branduri să facă la fel

Avatar

Published

on

calif a avut parte de o experiență cu multă sare și piper și astfel a devenit primul brand românesc care s-a lăsat luat la roast nu de oricine, ci de cei mai nemiloși comedianți.

Totul s-a petrecut la începutul acestei veri în • calif-ul din Mega Mall București, acolo unde, încinși de MC-ul Alex Mocanu, comedianții de la ceva mărunt, Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Cristi Popesco, Dar Frînculescu, Sorin Pârcălab și Victor Băra au făcut o glumă mai picantă decât alta pe seama brandului • calif în fața publicului. Cei curioși să afle cât de departe a mers luatul la roast pot vedea aici desfășurarea show-ului:

 

Întregul eveniment „Roast-ul lui • calif” a avut la bază un scop caritabil: susținerea financiară a proiectelor desfășurate de fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuită, dar cei prezenți au fost încurajați să facă o donație, fie pe loc, fie online. Demersul celor de la • calif nu se oprește aici: ei lansează provocarea și către alte branduri de a se lăsa luate la roast și dea ajuta astfel asociațiile care își dedică timpul și energia pentru a transforma lumea în care trăim în una mai bună. Brandurile care acceptă pot contribui la aceeași cauză sau își pot alege orice altă cauză în care cred.

Radu Tănase, co-fondatorul acestui business, a fost prezent pe tot parcursul show-ului și chiar a „încasat” toate glumele cu mult tact, ba a și intrat complet în jocul comedianților și i-a luat și el, la rândul lui, la roast.

„Din research-ul nostru, • calif este primul brand din lume care nu numai că a acceptat, dar a și propus să fie luat la roast. Credem că e important să cunoaștem toate motivele pentru care merită să fim luați la ro(a)st. E bine să aflăm, prin umor, toate motivele care ne pun sau ne-ar putea pune, la un moment dat, într-o postură negativă. Știm că nu putem fi perfecți, însă suntem un brand curajos, asumat, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. De asemenea, credem în puterea exemplului și ne bucurăm că am putut să sprijinim o cauză caritabilă. Așa cum zicea Robin Williams în super filmul Patch Adams, You treat a disease, you win, you lose. You treat a person, I guarantee you, you’ll win, no matter what the outcome. • calif este brandul cu aceeași echipă, aceleași origini, rețete și metode de preparare ca brandul care acum 8 ani a schimbat percepția despre piața de kebab din România. • calif este Calif-ul rebranduit, adaptat din punct de vedere al comunicării, al vizualului și al experienței de consum pentru lumea nouă. Ar mai fi multe de zis despre • calif, dar le vom dezvălui pe parcurs”, a declarat Andrei Nebunoiu, marketing and sales manager• calif.

Inițiativa originală a acestui brand a fost imediat îmbrățișată. „Am apreciat curajul • calif de a se băga în așa ceva. De regulă, companiile se feresc de critici și nu le caută cu lumânarea, cum a făcut-o • calif. În general, roast-urile se fac pe persoană fizică, unde o vedetă, de regulă mai controversată, acceptă să fie „luată la mișto” de comedianți și alte vedete. Totul, în scop caritabil. A fost puțin mai dificil să scriem, având ca țintă o companie, noi fiind mai obișnuiți să „dăm” în oameni, dar chiar și așa, am găsit suficientă „carne” pentru glume. Nu putem spune același lucru și despre dilurile lor”, a declarat mai în glumă, mai în serios Sorin Pârcălab, roaster la cevamărunt.

 

„Scopul asociației noastre este acela de a  oferi terapii  specific compensatorii copiilor și adolescenților din Curtea de Argeș și din zonele limitrofe. În cadrul asociației noastre, un analist comportamental acreditat face evaluările în baza unor teste în urma cărora se implementează  un plan de intervenție personalizat, fiind singura asociație din  Curtea de Argeș care face acest lucru. Roast-ul organizat în scop caritabil a avut un impact imens asupra asociației noastre, fiind singurul eveniment de acest gen organizat până acum în  susținerea scopului și cauzei noastre. Banii primiți au fost folosiți în susținerea terapiilor micuților beneficiari ale căror familii se află în dificultate financiară și pentru cumpărarea materialelor necesare desfășurării terapiilor”, a declarat Andreea Tamaș, reprezentant fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Cei care își doresc să sprijine acest proiect pot dona în contul RO92BTRLRONCRT0398095701, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Curtea de Argeș.

Comentarii

Evenimente

Concertul Pro FM Super Girl 2020: Ce artisti vor urca pe scena?

Avatar

Published

on

Jo va fi printre artistele care vor da tonul primăverii la început de martie, la concertul Pro FM Super Girl. Prezentă în această dimineață la matinalul Pro FM, talentata Jo a dezvăluit ascultătorilor “Dimineții Blană” că și-a schimbat planurile de vacanță pentru a urca pe scena Pro FM Super Girl.

„Eu îmi luasem biletele pe patru (n.r. martie), iniţial, şi mi le-am mutat, pentru Super Girl şi proiectele în care am intrat,” a spus invitata matinalului Dimineața Blană, care și-a amânat călătoria în Thailanda, ca să cânte alături de Lidia Buble, Delia, Roxen şi Joylin, pe 5 martie 2020, la ParkLake Shopping Center.                                                                                                                                                                                Jo și-a făcut încălzirea pentru Pro FM Super Girl cu o cântare live în studioul Pro FM unde a adus noua ei piesă, „Lacrimile”, melodia care a devenit hit în scurt timp şi se bucură de 2,6 milioane de vizualizări pe Youtube.

Provocată de matinalii Pro FM, Sebastian Coțofană și Mădălina – Red Blonde, să facă pe “Sherlock Holmes” al vocilor, Jo a uimit audiența cu priceperea și intuiția ei. „Cântăreţul secret” n-a fost niciun mister pentru ea; Jo a ghicit toţi artiștii cu brio, inclusiv pe Juno, iubitul ei.

„Mi-am dat seama, că ştiu cum «se prosteşte» pe acasă,” a spus fata care e gata să lase vacanța pe altădată, ca să celebreze cu super muzică primul concert Pro FM al anului.

Edițiile precedente Pro FM Super Girl au strâns lângă scena Pro FM mii de fani ai muzicii bune și i-au adus aproape de public pe cei mai iubiți artiști – Antonia, Feli, Sore, Nicoleta Nucă, Jazzy Jo, Deepcentral, Vunk, Matteo, Guess Who, Alina Eremia, Delia, Grasu XXL, Cerebel, Dj Sava și Raluka, Giulia, Crush și Alexandra Ungureanu, Neylini, Matteo, Ama și trupa De Moga Music cu What’s Up.

Pentru cele mai fresh informații despre concert, stați cu urechile la radio și cu ochii pe www.profm.ro.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Visele devin realitate. Monica Pîrlea și Elisabeta Guzu, primele artiste confirmate la ediția din anul acesta!

Avatar

Published

on

Visele continuã sã devinã realit.ate – evenimentul artistic sighişorean de amploare a ajuns la ediţia a treia

Tanarul originar din Sighisoara, Codrut Marius Moldovan, care in decursul ultimilor ani s-a facut cunoscut la nivel national prin evenimentele caritabile si artistice de succes pe care le-a organizat, nu renunta in a crea lucruri frumoase in beneficiul artei si al publicului.

Evenimentul “Visele devin realitate” devenit deja o traditie in orasul natal al lui Codrut, Sighisoara, ajunge in acest an la editia a treia. Primele nume anuntate sunt Monica Pirlea si Elisabeta Guzu. De asemenea, organizatorul evenimentului pregateste o multime de surprize pentru spectatorii din Sighisoara.

Evenimentul va avea loc in data de 20  noiembrie, la Casa de Cultura din Sighisoara, iar in curand se vor anunta si urmatorii artisti care vor urca pe scena viselor.

Cu totii aveam vise si dorinte. Eu ma apropii cu fiecare pas pe care il fac de indeplinirea lor. “Visele devin Realitate” este un proiect la care am muncit nu doar cu fortele proprii, ci si cu sufletul. Orice cale incepe cu un pas. Am inceput sa imi croiesc calea in urma cu 10 ani. Acum, cand privesc in trecut, realizez cat de repede a trecut timpul si ma bucur ca am avut ocazia ca in acest timp sa intalnesc oameni de la care au avut ce invata, am legat prietenii, am invatat sa fiu puternic si sa fiu sigur ca indiferent cat de greu imi este, imi realizez visele! Prin acest eveniment, doresc sa transmit mai departe ideea ca, indiferent cat de greu ar fi, Visele devin Realitate! a declarat Codrut Moldovan, organizatorul evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

AVON a lansat HERSTORY, primul parfum în colaborare cu Simona Halep

Avatar

Published

on

AVON a lansat HERSTORY, primul parfumul al cărui ambasadoare este Simona Halep – care, începând cu acest an, a devenit simbolul femeilor care impresionează prin forță, curaj și determinare, în cadrul parteneriatului cu brandul.

Parfumul HERSTORY este disponibil deja în România și poate fi comandat din 7 februarie în broșura AVON.

Alcătuit din note de piper roz, floare de iris și patchouli, parfumul „HERSTORY” inspiră încredere, curaj și celebrează poveștile femeilor puternice.

Cu un traseu personal și profesional care inspiră o lume întreagă, Simona Halep se alătură femeilor care au curajul de a-și spune povestea de viață cu voce tare alături de AVON.

Cu ocazia evenimentului de lansare a noului parfum, șase artiști români au fost provocați de AVON să transpună în artă șase povești inspiraționale ale unor femei extraordinare din România, în cadrul Inspiration Challenge – vernisaj organizat de AVON pentru a celebra arta și frumusețea, aflat la a șasea ediție.

Toate creațiile artiștilor vor fi licitate, iar fondurile donate integral Asociației M.A.M.E.

Cele șase femei care au inspirat artiștii sunt protagoniste alături de Simona Halep în noua campanie dedicată parfumului HERSTORY, datorită poveștilor lor de viață extraordinare, pentru a transmite un mesaj de încredere și altor femei:

 

  1. Melinda Goczisupraviețuitoare de cancer la sân, mamă, reprezentant AVON. ,,După vestea că am cancer, frica s-a instalat, am trecut prin operații și tratamente care m-ar fi rănit complet dacă nu aș fi fost optimistă, perseverentă și plină de gândul că viața mea contează enorm, nu doar pentru mine, ci și pentru toți cei din jur. Această emoție m-a ajutat să strălucesc cu adevărat”.

 

Inspirată de povestea ei, ilustratoarea Alina Marinescu a creat opera ,,Look inside”.

  1. Anca Tofanmamă și femeie de afaceri, cu trei joburi: reprezentant AVON de 20 de ani, lucrează full-time în construcții și face contabilitate pentru mai multe firme. Are o poveste despre ambiție și dedicare, iar iubirea pentru fiul ei îi dă energie și face ca pentru ea ziua să aibă mai mult de 24 de ore.

 

Inspirată de povestea ei, artista Corina Drăgan a creat opera ,,Femeia care împarte iubire în jurul ei”.

  1. Stela Bizdumamă, 36 de ani, supraviețuitoare a unui accident de mașină în urma căruia și-a pierdut un picior, însă chiar dacă acum poartă o proteză, Stela ne arată că viața e frumoasă și așa. În prezent, AVON o susține printr-un parteneriat, din dorința de a promova încrederea în sine și a da un exemplu de curaj și putere altor femei. ,,Mi-a luat 36 de ani, un accident de mașină și un optimism nebun ca să învăț să mă iubesc pe deplin. Lipsa unui picior m-a determinat să mă bucur de fiecare AZI din viața mea.”

 

Inspirat de povestea Stelei, artistul Alexandru Cristea (Nimurad) a creat opera ,,Joy.

 

  1. Cristiana Oprea –pilot consacrat de raliuri, o femeie puternică într-o lume aparent a bărbaților. Povestea ei este despre limite, combaterea stereotipurilor la volan și curajul de a-ți urma visurile. Cristiana face parte din singurul echipaj feminin românesc care a concurat în Campionatul European de Raliuri.

 

Inspirată de povestea Cristianei, artista Ana Bănică a creat opera ,,My Way”.

 

  1. Monica Bîrlădeanu actriță și ambasador AVON, un simbol al ambiției și frumuseții, care a luptat încă de mică pentru o carieră. Monica este imaginea unui vis devenit realitate, și, așa cum spune ea – ,,faptul că nu am avut o copilărie fericită m-a ambiționat să fac totul pentru a îmi vedea visurile îndeplinite. <<Nu pot>> nu își are locul în agenda mea”.

 

Inspirată de povestea Monicăi, artista Livia Fălcaru a creat opera ,,Growing & Glowing”.

 

  1. Ionela Comoli – reprezentant AVON, traveller și social media influencer. ,,Să călătorești înseamnă să te îmbogățești, să te dezvolți, să cunoști oamenii și să realizezi că avem atât de multe lucruri în comun chiar dacă suntem atât de diferiți. Provocarea mea este să descopăr cât de departe pot ajunge”.

 

Pentru ea, artista Alexia Udriște a creat opera ,,Fly Away”.

Parteneriatul cu Simona Halep

În centrul poveștilor se află povestea Simonei Halep, un adevărat exemplu de inspirație atât pentru România, cât și pentru lumea întreagă. Pe lângă talentul, tenacitatea și forța care au consacrat-o în lumea tenisului, Simona este și un simbol al frumuseții autentice, al curajului și al încrederii, valori recunoscute și promovate de AVON prin toate inițiativele sale.

 

Întrebată despre ce au în comun tenisul și frumusețea, ea vorbește cel mai adesea despre încredere.

,,De la vârsta de 4 ani, universul meu a devenit tenisul. Cu fiecare zi, am învățat să fiu mai bună, să obțin cele mai bune rezultate, am muncit să îmi îndeplinesc obiectivele și să transform în realitate chiar și cele mai nebune visuri. Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri. HERSTORY m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil.povestește Simona Halep, Ambasador AVON.

Prima apariție a Simonei ca Ambasador AVON este pe coperta ediției de februarie a broșurii AVON, unde sunt prezentate noutățile brandului pentru luna dedicată celebrării femeilor din întreaga lume.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0