Spread the love

Intreaga Românie a stat cu sufletul la gură pentru meciul care a calificat Steaua în turul 3 preliminar UEFA Champions League. Tensiunile și răsturnările de situație au transformat meciul Stelei cu AS Trencin într-un adevărat spectacol. 

Aproximativ 1.8 milioane de români au urmarit evolutia Stelei, în turul 3 din Liga Campionilor, iar minutul de aur de la 23:23 a strâns în fața televizoarelor peste 2.2 milioane de telespectatori.

PUBLICUL COMERCIAL

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, PRO TV a condus detașat topul audiențelor cu 10.7 puncte de rating și 32% share, în timp ce televiziunea situată pe locul doi, Antena 1 a reușit să obțină 3.8 rating și 11.5% share.

PUBLICUL URBAN

Și pe segmentul publicului din mediul urban, PRO TV s-a clasat pe primul loc în preferințele publicului, înregistrând 11.2 puncte de rating și 27% share, în timp ce locul doi, Antena 1 a obținut un rating mediu de 5.1 puncte și 12.4% cotă de piață.

PUBLICUL NATIONAL

Meciul Steaua – AS Trencin a fost lider absolut de audiență și la nivel național, obținând 9.5 puncte de rating și un share de 23.7%, față de locul doi, Antena 1, care a înregistrat un rating de 5.4 și 13.5% share.

Calificare dramatică pentru Steaua în turul 3 preliminar UEFA Champions League.

După 2-0 în Slovacia, campioana României s-a văzut condusă aseară pe Naţional Arena. Era minutul 21, Trencin avea 2-0 pe tabelă şi milioane de telespectatori aveau emoţii în faţa televizoarelor. După pauză, echipa lui Rădoi s-a întors mai motivată de la vestiare.

Un gol splendid al lui Muniru, pe care îl puteţi vedea pe www.sport.ro şi penalty-ul executat de Tade au rezolvat calificarea steliştilor, deşi slovacii au mai înscris o dată pe final. Scor final 3-2 pentru Trencin, iar la general 4-3 pentru Steaua, care se pregăteşte pentru o nouă dublă nebună. Faţă în faţă cu campioana Serbiei, Partizan Belgrad, în turul 3 preliminar UEFA Champions League.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.