Connect with us

ALL MEDIA

Camelia Cavadia şi Alina Sin părăsesc Antena 1 pentru un nou proiect de PR!

Published

on

 

Camelia Cavadia PR Manger la Antena 1 va pleca din trustul INTACT pentru a se ocupa de un proiect nou în zona de comunicare& PR. Împreună cu Camelia şi Alina Sin care a ocupat funcţia de Senior PR a decis să plece de la Antena 1 pentru a se implica în noul proiect de PR.

Camelia Cavadia a fost PR Manager la PRO TV, iar de trei ani s-a ocupat de partea de comunicare la Antena 1. Iar Alina Sin se ocupa de marile producţii de la Antena 1, precum Chefi la cuțite, X Factor, Observator sau Neatza cu Răzvan și Dani .

 

„Când am început să lucrez în televiziune aveam 25 de ani. Au trecut 23 de ani de atunci și în toată această perioadă am încercat să mă bucur de fiecare zi petrecută la serviciu și să nu încetez să învăț lucruri noi.

Ultimii ani m-au învățat, însă, că nimic nu e mai important decât împlinirea visurilor, oricât de îndrăznețe ar fi ele, cărțile mele fiind o dovada vie a acestui fapt. Așa am hotărât ca împreună cu prietena și colega mea, Alina Sin, să demarăm un proiect nou în care să investim toată experiența noastră adunată în timp. In această formulă avem curajul sa pornim la drum, cu credinţa că vom împărţi împreună şi bucuriile şi încercările. Fie că am lucrat la proiecte profesionale sau personale, eu și Alina ne-am completat reciproc, tocmai de aceea, îndrăznesc să spun că formăm o echipă puternică.”, a explicat Camelia Cavadia. 

 

“Cami are 23 de ani de experiență în PR, iar eu 13. Cred că la 36 de ani ai maturitatea necesară pentru a te așeza “la casa ta” și a începe un proiect profesional nou, în care să investești toată această experiență. Lucrăm împreună din 2005, iar tot acest timp ne-a demonstrat că ne completăm extraordinar și facem o echipă ideală, dublată de prietenia care ne leagă. Faptul că avem atât de multe în comun ne-a ajutat să materializăm site-ul de cultură COOLtura Mall, lansat în 2015 din pasiuni comune, iar acum ne bucurăm că putem să lucrăm la un alt vis comun, în domeniul PR-ului, cu acest nou proiect în care credem foarte mult.”, a declarat Alina Sin.

 

Ce vor face in continuare?

Agenția noastră, pusă pe picioare cu ajutorul unui investitor care ne-a acordat acum, la început de drum încredere și sprijin, se va numi Fabrica de PR. Vom continua să facem ceea ce ne pricepem cel mai bine, cu singura diferență că nu va fi doar PR de vedetă, ci și pentru diverse produse și companii, case de producție, etc.

 

Camelia Cavadia

A lucrat în ProTV din decembrie 1995, până în mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor și vedetelor postului și a ocupat funcția de PR Manager ProTV. Din 1 iulie 2014, până în prezent, a deținut aceeași poziție în cadrul televiziunii Antena 1.

În mai 2015, a publicat la editura Trei primul său roman, „Vina”, care s-a bucurat de succes atât în țară, cât și în străinătate. Romanul „Vina a fost desemnat „Cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a ediție a Festivalului Internațional de la Chambéry, Franța. Autoarea a fost prezentă la festival, unde a participat la diverse mese rotunde și traduceri din romanul său.

În iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeași editură, Trei, cel de-al doilea roman al său, „Măștile fricii”, lansat ulterior și în Anglia, la invitația Grupului de voluntari „Romanians love books”. În toamnă este anunțată apariția celui de-al treilea roman al său.

 

Alina Sin

A intrat în televiziune în 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 până în mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV.

S-a ocupat de proiecte MediaPro Music in primul an, apoi de vedete și emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinți, Happy Hour/La Măruță, Serviciul Român de Comedie, Spitalul de demență etc. Din 1 iulie 2014 până în prezent, a fost Senior PR la Antena 1, ocupându-se de importante producții ale postului: Chefi la cuțite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan și Dani etc.).

 

Echipa de PR PRO TV trece la Antena 1!

Scriitoare Camelia Cavadia duce romanul VINA în Franţa

Camelia Cavadia, PR Manager Antena 1, urmează să-şi lanseze la Bookfest – primul ei roman, „Vina”

Camelia Cavadia: Ce sunt altceva cărțile în afară de bucăți din sufletele …

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Producţii TVR, premiate internaţional la Prix CIRCOM

Published

on

 

Televiziunea Română a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obţinând locul I şi o menţiune în cadrul Galei Asociaţiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional)organizaţie care reuneşte 376 de staţii TV din 38 de ţări şi care premiază cele mai bune producţii ale acestora.

La Categoria „Europa”, juriul internaţional a acordat locul I reportajului Faraoani, comuna cu sate în cinci ţări, realizat de Alina Amza la studioul central al TVR din Bucureşti în timp ce la Categoria „Muzică şi arte”, filmul Tatăl meu, Imre al Andreei Ştiliuc (TVR Iaşi) a fost recompensat cu menţiune.

 

„Este un premiu care mă onorează pentru că am avut competitori de la cele mai importante televiziuni publice din Europa”, a declarat jurnalista Alina Amza. „Mă bucur mult că povestea mea despre locuitorii care au mai rămas în Faraoani a impresionat în aşa măsură. Este printre puţinele ocazii când publicul poate vedea vârstnici care au lăsat de-o parte sapa şi au învăţat să folosească reţelele de socializare pentru a-şi aduce aproape copiii şi nepoţii. O poveste despre oameni puternici şi adaptarea lor la provocările secolului 21”, a adăugat Alina Amza.

 

„Pentru mine este mai mult decât un premiu. Are o valoare simbolică foarte mare, deoarece am descoperit acest subiect fabulos în anul 2014, în timpul unui workshop organizat de CIRCOM la Budapesta”, povesteşte Andreea Ştiliuc, care semnează regia, montajul și o parte a imaginii filmului Tatăl meu, Imre. „Atunci am început să visez că, într-o zi, povestea va deveni film’, mai spune Andreea.

Ca în fiecare an, la Prix CIRCOM 2019, TVR a acordat Premiul de debut în jurnalism, respectiv Young Onscreen Talent – o distincţie în memoria Vandei Condurache, realizator şi redactor-şef al Redacţiei Programe TVR Iaşi. În acest an, premiul a fost oferit unei jurnaliste de la televiziunea naţională spaniolă din Galicia.

 

La Prix CIRCOM Regional 2019 au fost înscrise peste 200 de producţii, marele câştigător fiind televiziunea publică norvegiană – NRK – care a primit trei dintre cele 11 premii aflate în competiţie, în timp ce alte premii au fost acordate televiziunilor din: Irlanda – RTÉ, Suedia – SVT, Olanda – RTV Oost, Polonia – TVP3 Katowice, Spania – Telemadrid, Marea Britanie – BBC South şi Spania – CRTVG.

Câştigătorii au fost desemnaţi de un juriu de specialitate format din profesionişti de televiziune din 14 ţări europene, printre care şi reprezentanta TVR – Dite Dinesz, realizator TVR Timişoara.

 

Despre producţiile premiate

Difuzat în cadrul emisiunii Dosar România de la TVR 1, Faraoani – comuna cu sate în cinci ţări este un reportaj emoţionant, despre transformarea satelor şi a societăţii româneşti. Alina Amza i-a adus în faţa telespectatorilor pe bătrânii rămaşi singuri în satele româneşti,  în aşteptarea întâlnirii de pe Skype cu copiii lor. Oamenii din comuna Faraoani, polul emigraţiei din România, au luat calea Europei de frica salariilor mizere. Pentru a rămâne totuşi lângă copiii lor, cei care până mai ieri ştiau doar să mânuiască hârleţul şi să hrănească animalele, s-au familiarizat cu reţelele de socializare şi au acceptat ca tehnologia să pătrundă în vieţile lor.

Cea de-a doua producţie TVR premiată, filmul Tatăl meu, Imre, realizat de Andreea Ştiliuc, prezintă povestea fotografului Imre Kinszki, victimă a Holocaustului, şi a fiicei sale, Judit, care a supravieţuit tragediei. Creaţiile lui Imre Kinszki sunt tratate de cunoscători asemenea celor ale lui Brassaï, Kertész sau Moholy-Nagy. Cu toate acestea, fotografiile sale sunt încă necunoscute, astfel că, Andreea Ştiliuc s-a gândit să-l readucă în atenţia publicului larg.

 

Despre CIRCOM:

CIRCOM Regional – European Association of Regional Television – este o organizaţie care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări şi are misiunea de a coordona reţeaua de televiziuni regionale, de a dezvolta relaţiile cu instituţiile europene (Comisia Europeană, Consiliul Europei şi Parlamentul European), de a creşte numărul programelor destinate schimbului şi de a înlesni realizarea coproducţiilor. Televiziunea Română este membru activ în organizaţia CIRCOM Regional din anul 1993, iar în prezent avem un reprezentat, respectiv coordonatorul naţional pentru CIRCON Regional, membru în Consiliul de Administraţie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending