Connect with us

Evenimente

Camelia Potec predă secretul performanţei sale speranţelor înotului românesc: Robert Glinţă şi Daniel Martin

Avatar

Published

on

După ce Camelia Potec a asigurat prezenţa României pe culmile cele mai înalte ale înotului mondial, legendara sportivă predă ştafeta pentru Olimpiada de la Tokio din 2020 tinerelor speranţe Robert Glinţă şi Daniel Martin, care se alătură astfel echipei susţinute de GoldNutrition®, unul dintre cele mai mari branduri de nutriţie din lume.

În cadrul acestui parteneriat strategic pentru Olimpiada de la Tokio din 2020, sportivul în vârstă de 22 de ani, Robert Glinţă şi-a propus obţinerea unei medalii în cadrul Jocurilor Olimpice şi are toate şansele să îşi realizeze acest obiectiv, prin urmarea sfaturilor oferite de campioana Camelia Potec, care declară că:  ,,Fără o nutriţie adecvată fiecărui sportiv, fiecărei perioade de pregătire sau competiţie, nu cred că acel sportiv îşi poate atinge valoarea lui reală. Nutriţia este ,,uleiul” corpului uman şi trebuie folosită ca ,,la carte”. Partea fizică, rezistenţa la efort şi recuperarea după efort sunt lucruri care definesc un sportiv, aşa că nutriţia este o parte esenţială din viaţa lui.“, a concluzionat Camelia Potec.

 

La rândul său Robert Glinţă are deja un palmares impresionant prin ocuparea locului întâi la Campionatele Mondiale de Juniori şi performanţa de a obţine locul doi la Campioanetele Europene de Seniori. În prezent, sportivul activează la Clubul Dinamo Bucureşti şi după ce în 2016 a reuşit să devină Finalist la Olimpiada de la Rio din 2016,  vizează o medalie la Olimpiada de la Tokio din 2020. Unul dintre elementele vitale în obţinerea unei asemenea realizări consideră înotătorul că este nutriţia, având deja o rutină identificată la acest capitol: ,,Produsul meu preferat este Pre-Workout Endurance care ajută la creşterea nivelului VO2 max şi a oxigenării sângelui ceea ce duce la o rezistenţă crescută le efort. Creatina în perioadele de încărcare, mai ales când acestea coincid cu perioadele competiţionale îmi oferă o creştere a puterii şi eficienţei. Un al treilea produs este Fast Recovery, în special cel cu aromă de fructul pasiunii, care tamponează instalarea oboselii după antrenament.”, este de părere Robert Glinţă.

Alături de Robert Glinţă în marea majoritate a competiţiilor sportive de top îl regăsim pe Daniel Martin, un înotator prestigios al cărui palmares include titlurile de: Campion European şi Vicecampion European de Juniori la Helsinki în 2018 şi cel de Vicecampion olimpic de tineret la Buenos Aires în 2018. Tânărul reprezintă în momentul de faţă CSM Bacău şi are drept obiectiv principal participarea la finala olimpică de la Tokio din 2020. ,,Nutriţia este o parte importantă în procesul de pregătire, din punctul meu de vedere şi reprezintă un factor principal în refacerea organismului după efort. Fără suplimente nu aş fi reuşit să obţin masă musculară şi să asigur organismului necesarul zilnic de vitamine şi minerale”, este de părere înotătorul Daniel Martin.

“Suntem onorați să putem contribui la renașterea sportului românesc, la susținerea sportivilor din punct de vedere fizic și emoțional” declară Ioana Mihuț, country manager GoldNutrition România. “Fiecare sportiv ce reușește să își atingă potențialul cu maxim de sănătate cu ajutorul produselor studiate de specialiștii noștri este un motiv de mare sărbătoare pentru noi. Robert și Daniel sunt cei mai noi membrii ai familiei GoldAthletes și pariul nostru pentru Aurul din Tokio!”, concluzionează Ioana Mihuţ.

 

Născut din pasiune pentru nutriţie, GoldNutrition® este un brand portughez specializat în suplimente nutritive, fondat în anul 2000, de către actualul Președinte, Custodio Cesar. Cele mai apreciate produse GoldNutrition®, dedicate sportului de performanță sunt testate antidoping și dețin certificate de analiză microbiologică, fiind folosite cu succes de sportivi din întreaga lume în pregatirile pentru competiţii de cel mai înalt nivel.

 

În România, familia GoldAthletes (comunitatea de sportivi sponsorizată de GoldNutrition România) cuprinde atleți din mai toate ramurile sportive – echipa BikeXpert Racing Team, Răzvan Jugănaru si MTB Academy (MTB), Alin Alexuc (lupte),  Ionuț Atodiresei(kickboxing), Marian Dinu (Kickboxing), Constantin David (kickboxing), Marius Ionescu (marathon), Ancuța Bobocel (atletism), Beres Hunor (triathlon), George Murar (triathlon), Răzvan Ene (triathlon), Camil Moldoveanu (jiu jitsu), Denisa Dragomir (alergare montană), Andrei Preda (alergare montană), Carmen Albișteanu (Alergare montană), Alex Roșu (fitness), Nicolae Ionescu (fitness).

Mai multe informaţii despre  GoldAthletes și portofoliul de produse al companiei GoldNutrition® puteţi afla accesând pagina: https://goldnutrition.pt/ro/

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Concertul Pro FM Super Girl 2020: Ce artisti vor urca pe scena?

Avatar

Published

on

Jo va fi printre artistele care vor da tonul primăverii la început de martie, la concertul Pro FM Super Girl. Prezentă în această dimineață la matinalul Pro FM, talentata Jo a dezvăluit ascultătorilor “Dimineții Blană” că și-a schimbat planurile de vacanță pentru a urca pe scena Pro FM Super Girl.

„Eu îmi luasem biletele pe patru (n.r. martie), iniţial, şi mi le-am mutat, pentru Super Girl şi proiectele în care am intrat,” a spus invitata matinalului Dimineața Blană, care și-a amânat călătoria în Thailanda, ca să cânte alături de Lidia Buble, Delia, Roxen şi Joylin, pe 5 martie 2020, la ParkLake Shopping Center.                                                                                                                                                                                Jo și-a făcut încălzirea pentru Pro FM Super Girl cu o cântare live în studioul Pro FM unde a adus noua ei piesă, „Lacrimile”, melodia care a devenit hit în scurt timp şi se bucură de 2,6 milioane de vizualizări pe Youtube.

Provocată de matinalii Pro FM, Sebastian Coțofană și Mădălina – Red Blonde, să facă pe “Sherlock Holmes” al vocilor, Jo a uimit audiența cu priceperea și intuiția ei. „Cântăreţul secret” n-a fost niciun mister pentru ea; Jo a ghicit toţi artiștii cu brio, inclusiv pe Juno, iubitul ei.

„Mi-am dat seama, că ştiu cum «se prosteşte» pe acasă,” a spus fata care e gata să lase vacanța pe altădată, ca să celebreze cu super muzică primul concert Pro FM al anului.

Edițiile precedente Pro FM Super Girl au strâns lângă scena Pro FM mii de fani ai muzicii bune și i-au adus aproape de public pe cei mai iubiți artiști – Antonia, Feli, Sore, Nicoleta Nucă, Jazzy Jo, Deepcentral, Vunk, Matteo, Guess Who, Alina Eremia, Delia, Grasu XXL, Cerebel, Dj Sava și Raluka, Giulia, Crush și Alexandra Ungureanu, Neylini, Matteo, Ama și trupa De Moga Music cu What’s Up.

Pentru cele mai fresh informații despre concert, stați cu urechile la radio și cu ochii pe www.profm.ro.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Visele devin realitate. Monica Pîrlea și Elisabeta Guzu, primele artiste confirmate la ediția din anul acesta!

Avatar

Published

on

Visele continuã sã devinã realit.ate – evenimentul artistic sighişorean de amploare a ajuns la ediţia a treia

Tanarul originar din Sighisoara, Codrut Marius Moldovan, care in decursul ultimilor ani s-a facut cunoscut la nivel national prin evenimentele caritabile si artistice de succes pe care le-a organizat, nu renunta in a crea lucruri frumoase in beneficiul artei si al publicului.

Evenimentul “Visele devin realitate” devenit deja o traditie in orasul natal al lui Codrut, Sighisoara, ajunge in acest an la editia a treia. Primele nume anuntate sunt Monica Pirlea si Elisabeta Guzu. De asemenea, organizatorul evenimentului pregateste o multime de surprize pentru spectatorii din Sighisoara.

Evenimentul va avea loc in data de 20  noiembrie, la Casa de Cultura din Sighisoara, iar in curand se vor anunta si urmatorii artisti care vor urca pe scena viselor.

Cu totii aveam vise si dorinte. Eu ma apropii cu fiecare pas pe care il fac de indeplinirea lor. “Visele devin Realitate” este un proiect la care am muncit nu doar cu fortele proprii, ci si cu sufletul. Orice cale incepe cu un pas. Am inceput sa imi croiesc calea in urma cu 10 ani. Acum, cand privesc in trecut, realizez cat de repede a trecut timpul si ma bucur ca am avut ocazia ca in acest timp sa intalnesc oameni de la care au avut ce invata, am legat prietenii, am invatat sa fiu puternic si sa fiu sigur ca indiferent cat de greu imi este, imi realizez visele! Prin acest eveniment, doresc sa transmit mai departe ideea ca, indiferent cat de greu ar fi, Visele devin Realitate! a declarat Codrut Moldovan, organizatorul evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

AVON a lansat HERSTORY, primul parfum în colaborare cu Simona Halep

Avatar

Published

on

AVON a lansat HERSTORY, primul parfumul al cărui ambasadoare este Simona Halep – care, începând cu acest an, a devenit simbolul femeilor care impresionează prin forță, curaj și determinare, în cadrul parteneriatului cu brandul.

Parfumul HERSTORY este disponibil deja în România și poate fi comandat din 7 februarie în broșura AVON.

Alcătuit din note de piper roz, floare de iris și patchouli, parfumul „HERSTORY” inspiră încredere, curaj și celebrează poveștile femeilor puternice.

Cu un traseu personal și profesional care inspiră o lume întreagă, Simona Halep se alătură femeilor care au curajul de a-și spune povestea de viață cu voce tare alături de AVON.

Cu ocazia evenimentului de lansare a noului parfum, șase artiști români au fost provocați de AVON să transpună în artă șase povești inspiraționale ale unor femei extraordinare din România, în cadrul Inspiration Challenge – vernisaj organizat de AVON pentru a celebra arta și frumusețea, aflat la a șasea ediție.

Toate creațiile artiștilor vor fi licitate, iar fondurile donate integral Asociației M.A.M.E.

Cele șase femei care au inspirat artiștii sunt protagoniste alături de Simona Halep în noua campanie dedicată parfumului HERSTORY, datorită poveștilor lor de viață extraordinare, pentru a transmite un mesaj de încredere și altor femei:

 

  1. Melinda Goczisupraviețuitoare de cancer la sân, mamă, reprezentant AVON. ,,După vestea că am cancer, frica s-a instalat, am trecut prin operații și tratamente care m-ar fi rănit complet dacă nu aș fi fost optimistă, perseverentă și plină de gândul că viața mea contează enorm, nu doar pentru mine, ci și pentru toți cei din jur. Această emoție m-a ajutat să strălucesc cu adevărat”.

 

Inspirată de povestea ei, ilustratoarea Alina Marinescu a creat opera ,,Look inside”.

  1. Anca Tofanmamă și femeie de afaceri, cu trei joburi: reprezentant AVON de 20 de ani, lucrează full-time în construcții și face contabilitate pentru mai multe firme. Are o poveste despre ambiție și dedicare, iar iubirea pentru fiul ei îi dă energie și face ca pentru ea ziua să aibă mai mult de 24 de ore.

 

Inspirată de povestea ei, artista Corina Drăgan a creat opera ,,Femeia care împarte iubire în jurul ei”.

  1. Stela Bizdumamă, 36 de ani, supraviețuitoare a unui accident de mașină în urma căruia și-a pierdut un picior, însă chiar dacă acum poartă o proteză, Stela ne arată că viața e frumoasă și așa. În prezent, AVON o susține printr-un parteneriat, din dorința de a promova încrederea în sine și a da un exemplu de curaj și putere altor femei. ,,Mi-a luat 36 de ani, un accident de mașină și un optimism nebun ca să învăț să mă iubesc pe deplin. Lipsa unui picior m-a determinat să mă bucur de fiecare AZI din viața mea.”

 

Inspirat de povestea Stelei, artistul Alexandru Cristea (Nimurad) a creat opera ,,Joy.

 

  1. Cristiana Oprea –pilot consacrat de raliuri, o femeie puternică într-o lume aparent a bărbaților. Povestea ei este despre limite, combaterea stereotipurilor la volan și curajul de a-ți urma visurile. Cristiana face parte din singurul echipaj feminin românesc care a concurat în Campionatul European de Raliuri.

 

Inspirată de povestea Cristianei, artista Ana Bănică a creat opera ,,My Way”.

 

  1. Monica Bîrlădeanu actriță și ambasador AVON, un simbol al ambiției și frumuseții, care a luptat încă de mică pentru o carieră. Monica este imaginea unui vis devenit realitate, și, așa cum spune ea – ,,faptul că nu am avut o copilărie fericită m-a ambiționat să fac totul pentru a îmi vedea visurile îndeplinite. <<Nu pot>> nu își are locul în agenda mea”.

 

Inspirată de povestea Monicăi, artista Livia Fălcaru a creat opera ,,Growing & Glowing”.

 

  1. Ionela Comoli – reprezentant AVON, traveller și social media influencer. ,,Să călătorești înseamnă să te îmbogățești, să te dezvolți, să cunoști oamenii și să realizezi că avem atât de multe lucruri în comun chiar dacă suntem atât de diferiți. Provocarea mea este să descopăr cât de departe pot ajunge”.

 

Pentru ea, artista Alexia Udriște a creat opera ,,Fly Away”.

Parteneriatul cu Simona Halep

În centrul poveștilor se află povestea Simonei Halep, un adevărat exemplu de inspirație atât pentru România, cât și pentru lumea întreagă. Pe lângă talentul, tenacitatea și forța care au consacrat-o în lumea tenisului, Simona este și un simbol al frumuseții autentice, al curajului și al încrederii, valori recunoscute și promovate de AVON prin toate inițiativele sale.

 

Întrebată despre ce au în comun tenisul și frumusețea, ea vorbește cel mai adesea despre încredere.

,,De la vârsta de 4 ani, universul meu a devenit tenisul. Cu fiecare zi, am învățat să fiu mai bună, să obțin cele mai bune rezultate, am muncit să îmi îndeplinesc obiectivele și să transform în realitate chiar și cele mai nebune visuri. Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri. HERSTORY m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil.povestește Simona Halep, Ambasador AVON.

Prima apariție a Simonei ca Ambasador AVON este pe coperta ediției de februarie a broșurii AVON, unde sunt prezentate noutățile brandului pentru luna dedicată celebrării femeilor din întreaga lume.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0