Connect with us

Evenimente

Camelia Potec vorbeste despre sport si copii la Maternopedia pe 26 si 27 octombrie

Avatar

Published

on

Asociația SAMAS organizează, în zilele de 26 și 27 octombrie, conferința MATERNOPEDIA, pe teme legate de sănătatea mamei și a copilului.

Evenimentul, care are loc la Sala Dalles, se adresează atât cadrelor medicale, cât și părinților și publicului larg. Aceasta este cea de-a 5-a ediție a conferinței naționale SAMAS, eveniment în care specialiști de renume discută despre cele mai grave riscuri privind sănătatea perinatală, precum și cele mai accesibile și eficiente soluții.

MATERNOPEDIA reunește anul acesta invitați de top din țară și străinătate, lucrările conferinței abordând subiecte precum percepția parentală privind vaccinurile, alăptarea, tulburările de somn la copii și adolescenți, autismul și depistarea precoce, tulburările digestive la sugar și copilul mic, recomandări privind diversificarea, alimentația sănătoasă la preșcolari și impactul tulburărilor de alimentație asupra copilului.

Vă puteți înscrie la conferință la următorul link: https://bit.ly/2Q3sRSD și vă recomandăm lucrările susținute de:

 

Prof. Dr. Doina Pleșca: Importanța comunicării către profesioniști și public a informațiilor referitoare la vaccinul Pneumococic 13 Valent

Dr. Mihaela Oros: Metode de screening a tulburărilor de somn la copii

Dr. Anca Pavel: Indicații nutriționale în diabetul gestațional

Conf. Dr. Mihai Craiu: Bariere în percepția parentală privind vaccinurile și comunicarea în epoca Social Media

Claudia Bider (moașă din Elveția): YOGA pre și post natală

PhD. Carel Vereijken (Senior Food and Health Psychologist – Olanda): Mecanismele psihologice din spatele deciziei mamei de a opri timpuriu alăptarea

Dr. Cristian Soreanu: Frenul lingual scurt. Cum recunoaștem prezența sa, ce probleme generează, când și cum îl tratăm?

Dr. Corina Cîlcic: Cele mai frecvente tulburări digestive la sugar și copilul mic, cum le depistăm, cauze și măsuri terapeutice

Dr. Florina Rad: Tulburările de spectru autist (TSA)

Dr. Marina Oțelea: Beneficiile pe termen mediu și lung ale recomandărilor actuale privind diversificarea

Prof. Dr. Gabriela Radulian: Riscurile pe termen lung asociate obezității infantile

Anca Grecu (doctor în educație fizică și sport): Sporturi recomandate pentru copii în funcție de vârstă

 

Invitat special: CAMELIA POTEC – campioană olimpică, Președinte al Federației Române de Natație, dar mai ales proaspătă mămică.

Programul complet al evenimentului este disponibil pe pagina de facebook Maternopedia – goo.gl/gDfVLK

Se vor acorda puncte EMC cadrelor medicale prezente la eveniment.

 

Despre Asociația SAMAS

Asociația SAMAS este organizația nonprofit, care a dezvoltat prima rețea națională de educatori perinatali (din rândul asistenților medicali și moașelor), specializați în educația prenatală și postnatală, în nutriția mamei și copilului. Obiectivele asociației pe termen lung sunt: creșterea ratei de alăptare exclusivă, informarea corectă a mamelor despre procesul nașterii, îmbunătățirea stării de sănătate a mamei, dar și a bebelușului, printr-o nutriție echilibrată din timpul sarcinii, cât și postnatal.

Asociația SAMAS oferă cel mai extins program de sănătate și suport pentru mame și sugari în primele 1.000 de zile, înainte și după naștere, atunci când pot fi puse bazele unei vieți sănătoase a viitorului adult. Activitatea educatorului SAMAS este inspirată din modelul occidental de educație și sprijin al gravidelor și proaspetelor mame. În țări precum Franța, Germania, Austria sau Elveția, peste 70% din mame apelează la servicii similare.

În paralel, Asociația SAMAS și-a propus extinderea Rețelei de Educatori Perinatali SAMAS, oferind burse de formare cadrelor medicale (asistenți medicali și moașe), care, în urma cursurlor intensive și a perioadei de practică, devin Educatori Perinatali Certificați SAMAS, cu acreditarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR).

Rezultatele Asociației SAMAS în perioada 2013 – 2017:

  • 5 Centre Regionale SAMAS: în București, Pitești, Iași, Bistrița, Timișoara
  • 674 Educatori Perinatali au făcut cursurile SAMAS
  • Peste 084 de mame au primit informații de la Educatorii SAMAS
  • Peste 20 de orașe din țară sunt cuprinse în Rețeaua SAMAS
  • 333 mame au participat la cursurile SAMAS în peste 20 de orașe
  • Asociația SAMAS a oferit educație și suport perinatal unui număr de 4200 de gravide și mame din medii defavorizate în 8 orașe la nivel național.

Asociația a fost înființată datorită extinderii și dezvoltării Programului SAMAS, inițiat de Fundația Crucea Albă, Fundația Nutricia și Crucea Roșie – Filiala Sector 6, susținut de Danone Ecosystem.

 

Comentarii

Evenimente

S-a anulat Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Consiliul de Administrație al Societății Române de Televiziune, organizator al evenimentului, a luat această decizie ținând cont de situația generată de pandemia COVID-19.

„Nu a fost o decizie luată cu ușurință, mai ales în contextul în care ediția din acest an ar fi fost una aniversară, a XX-a, și s-ar fi bucurat de o strălucire aparte. Însă, după discuții în cadrul TVR și cu partenerii locali, am ajuns la concluzia că nu ne dorim să facem compromisuri care să afecteze amploarea și imaginea evenimentului sau să genereze vreun risc la nivelul sănătății publice. Vom marca, însă, acest moment din istoria Cerbului de Aur cu un eveniment de televiziune care, pe de-o parte, să atragă atenția publicului asupra istoriei atât de bogate a festivalului și, pe de altă parte, să promoveze muzica românească de calitate.” – Doina Gradea, Președinte-Director General al TVR.

 

Hotărârea a fost luată și în contextul în care partenerii de tradiție ai Festivalului, autoritățile locale din Brașov, făcuseră publică intenția de a anula procedurile pentru organizarea unui număr de evenimente, printre care și Festivalul Cerbul de Aur.

 

„Am decis să nu organizăm ediţia din anul 2020 a Cerbului de Aur tocmai pentru a nu compromite sub nicio formă formatul clasic al acestui festival renumit în România, dar şi la nivel internaţional. Avem încredere că ediţia aniversară a Cerbului de Aur pe care ar fi trebuit s-o organizăm în acest an îşi va găsi locul binemeritat în agenda evenimentelor culturale pe care Braşovul le va găzdui în 2021” –  Adrian-Ioan Veştea, Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov.

 

Festivalul Cerbul de Aur se adaugă, astfel, unei lungi liste de evenimente majore cu public care au fost anulate din cauza epidemiei cu noul coronavirus, la nivel internațional și în România.

 

”Dimensiunea internaţională a evenimentului, cu artişti, concurenţi şi juraţi care vin din întreaga lume nu poate fi asigurată în condiţii optime, iar complexitatea sa ar ridica o mulţime de probleme de logistică şi de siguranţă epidemiologică, în contextul pandemiei, care nu ne oferă niciun fel de certititudini pe termen scurt şi mediu. Ne dorim şi sperăm, însă, ca în 2021 să oferim braşovenilor şi întregului public din România cea de-a XX-a ediţie a Festivalului, cu o amploare şi o strălucire care să compenseze absenţa Cerbului din acest an.” – George Scripcaru, Primar Brașov

 

Cea de-a XX-a ediție a Festivalului Internațional Cerbul de Aur ar fi trebuit să aibă loc în perioada 20 – 23 august, în Piața Sfatului din Brașov.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

UNFINISHED Festival se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020

Avatar

Published

on

UNFINISHED Festival se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020 ca un exercițiu al încrederii

 

  • Înscrierile pentru ediția de anul acesta vor fi deschise începând cu 26 mai
  • În perioada mai – septembrie 2020 va avea loc UNFINISHED Moments
  • Chiar dacă UNFINISHED se va desfășura offline sau online, siguranța participanților va fi pe primul loc

 

UNFINISHED, primul festival multidisciplinar din România, se va desfășura în perioada 24-27 septembrie 2020. #UNFINISHED20, evenimentul care adună o comunitate efervescentă de creatori și vizionari dornici să aducă schimbări fundamentale în jurul lor, se va desfășura pentru prima data sub înaltul patronaj al Parlamentului European. Patronajul este modul prin care Parlamentul European oferă suport moral și recunoaște la nivel european impactul pe care UNFINISHED îl are asupra comunității sale.

 

De la an de an, UNFINISHED încearcă să depășească barierele evenimentelor clasice și lansează conversații continue despre artă, tehnologie, creativitate, inovație și evoluție. UNFINISHED își propune să deschidă discuții și să construiască punți între oameni, generații și activități, iar focusul celei de-a cincea ediții este TRUST.

 

De asemenea, în perioada mai-septembrie 2020 se va desfășura UNFINISHED Moments. Acest proiect online este dedicat comunității UNFINISHED și aduce în fața tuturor o serie de momente live în avanpremiera ediției din toamnă. Prin interviuri, concerte live, workshop-uri sau discuții despre intimitate și artă, UNFINISHED Moments oferă un context important pentru o serie întreagă de UNFINISHED conversations.

 

“Poate mai mult ca niciodată suntem în căutarea unor lucruri care contează cu adevărat pentru noi, pentru familia noastră și pentru cei apropiati. De aceea, credem că încercările noastre de a construi o comunitate în ultimii 5 ani, pot fi mai vizibile în aceste momente.

Chiar dacă sunt zeci sau chiar sute de mii de voci în online, lucrurile care contează cu adevărat și pe care noi am pus accent încă de la început acum au un răsunet mai puternic.“ a adăugat Cristian Movilă, fondator UNFINISHED.

 

UNFINISHED a fost creat de Fundaţia Eidos ca o experienţă în continuă evoluţie. Ca în fiecare an, participarea la eveniment se va face în urma unui proces de selecție detaliat care va fi deschis timp de 4 luni, începând cu 26 mai 2020. Acest proces permite alegerea unei audienţe diverse, iar locurile sunt limitate la 2000 de participanţi.

 

A cincea ediție UNFINISHED va avea loc în perioada 24-27 septembrie 2020 și indiferent dacă evenimentul se va desfășura offline sau online, organizatorii vor face toate eforturile pentru a oferi în continuare comunității “the UNFINISHED experience”. Printre invitaţii ediţiilor anterioare s-au numărat co-fondatorul Pixar, Alvy Ray Smith, directorul artistic pentru linia masculină Louis Vuitton, Virgil Abloh, strategul digital din timpul administraţiei Obama, Duncan Wolfe, directorul de creaţie global Gap, Joel Evey, artiştii Tehching Hsieh & Alfredo Jaar, muzicianul Nicolas Jaar, creatorul rubricii Modern Love, de la New York Times, Daniel Jones, arhitectul Oana Stănescu, directorul de inovaţie Danone global Anne Thevenet Abitbol, poetă Aja Monet și Esther Perel, cel mai cunoscut psihoterapeut specialist în relaţii de cuplu şi autorul unui bestseller din topul New York Times.

 

Eveniment desfășurat sub înaltul patronaj al Parlamentului European.

 

Parteneri: E.ON, MNaR, Kaufland, DS Smith, Radio Guerrilla

 

Despre Fundația EIDOS

Fundația Eidos este o organizație non-profit cu sediul în București, România, având ca misiune susținerea și dezvoltarea durabilă a practicilor culturale inovatoare la nivel global și multidisciplinar. Eidos operează la intersecția dintre creativitate, tehnologie, filosofie și antreprenoriat, organizând evenimente, programe educaționale, cercetare experimentală și suport pentru producția proiectelor artistice. Misiunea noastră este să construim punți de comunicare între creatori și vizionari din România și din restul lumii ,și să le oferim o plajă emergentă de platforme ce facilitează schimbul de expertiză. Ne dorim să conectăm și să inspirăm, cu țelul de a aprofunda înțelegerea reciprocă asupra acestei comunități aflate în permanentă expansiune, și să ne dezvoltăm capacitatea de creștere, cu o conștiință globală comună: ca specie unică, printr-o esență autentică și, așa cum ar spune Aristotel, printr-un eidos colectiv. www.eidosfoundation.org

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

UNIVERSUM lansează Event Park Snagov, 6ha de spațiu verde pentru evenimente drive-in

Avatar

Published

on

Industria de evenimente din România este într-o continuă transformare datorită pandemiei de COVID-19, astfel că UNIVERSUM lansează conceptul Event Park, o serie de evenimente în aer liber, de tipul drive-in.

Pe 16 și 17 mai vor avea loc primele seri de cinema. Locația de la Lagoo Snagov mai poate acomoda și alte
tipuri de evenimente drive-in, precum: concerte, festivaluri, show-uri de stand-up comedy sau spectacole de teatru și orice tip de eveniment organizat outdoor.

Event Park a fost dezvoltat din dorința de a desfășura evenimente în condiții de maximă siguranță în
situația actuală. Toate evenimentele organizate în Event Park vor fi desfășurate doar drive-in. Iar la
anunțul autorităților privind relaxarea restricțiilor în acest sens spațiul se va transforma în spațiu verde
pentru evenimente cu zone și corturi de relaxare în natură pentru fiecare grup de participanți.

În cadrul primului eveniment vor rula două filme: de la orele 19:30 și de la orele 22:00, în locația de la
Lagoo Snagov. În spațiul verde dintre lacul și pădurea Snagov va fi montat un ecran led de mari dimensiuni (144mp) FULL HD cu rezoluție 4096 X 2304 pixeli, cu lungime de 16m și înălțime de 9m pentru vizionarea din autoturisme. Se vor pune la dispoziție, pentru început, 150 de locuri pentru autoturisme, sonorizarea va fi realizată printr-un sistem audio FM, care va permite redarea sunetului la boxele mașinilor sau alte dispozitive, tocmai pentru ca toți participanții să se bucure de o experiență la cele mai înalte standarde.

,,Încă de la începutul pandemiei, UNIVERSUM a transformat gradual fiecare concept al său, pentru că ne
am dorit să venim în sprijinul partenerilor noștri, dar și a celor care erau în căutare de soluții pentru
provocările cu care se confruntau. Așa a apărut și conceptul Event Park, a cărui misiune este să ajute la
restabilirea normalității și reîntoarcerea oamenilor în spații verzi pentru relaxare: dar în care oamenii
respectă regulile de distanțare socială, toate acestea în timp ce se bucură de activitățile cu care erau
obișnuiți până acum.

Ne vom asigura că toate măsurile de siguranță vor fi respectate pe tot parcursul evenimentelor. Ne dorim
ca toți cei prezenți să se simtă în siguranță pe toată durata evenimentelor noastre, în timp ce se bucură de câteva ore de relaxare în afara locuinței.

Toți cei prezenți la serile de cinema vor avea din partea noastră răcoritoare și popcorn, în plus cei care
doresc să servească prânzul sau cina, vor avea posibilitatea să-și comande online, iar aceasta va fi livrată în timpul filmului la geamul autoturismului.

Ne dorim ca aceste evenimente să facă parte din noua realitate cu care ne confruntăm cu toții, pentru că
avem nevoie ca o parte a vieții noastre să treacă dincolo de mediul virtual. Event Park face ca această
nouă realitate să fie accesibilă unui număr cât mai mare de oameni și în același timp într-un mediu natural, diferit de mediul urban.” declară Mihai Cima, Managing Partner, UNIVERSUM.

Biletele vor putea fi achiziționate în curând exclusiv online, accesând site-ul www.eventpark.ro. Mai multe detalii legate de organizarea evenimentelor vor fi publicate pe pagina de Facebook a Lagoo Snagov.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0