Connect with us
Avatar

Published

on

 

Prima ediție a premiilor FIBRA a adus agenției CohnandJansen JWT premii importante pentru campaniile Testul Purității/AQUA Carpatica, Red Carpet pentru Gopo / BCR și filmul Acasă la tata (Back Home).

Campania Testul Purității dezvoltată pentru AQUA Carpatica a fost numită Campania Anului și a câștigat alte 3 premii importante:

Grand FIBRA la categoria Promo&Activation

Gold FIBRA la categoria Brand Activation

Gold FIBRA la categoria Use of New Media for Direct Marketing

Campania BCR Red Carpet pentru Gopo a câștigat BRONZE FIBRA la categoria Experiential/ Stunts, iar filmul Acasă la tata (Back Home), 2 premii GOLD FIBRA la categoriile Best Art Direction și Best Illustration, Craft.

“Sunt foarte bucuros că agenția noastră a făcut cea mai eficientă și cea mai creativă campanie din România. AQUA Carpatica confirmă acum și într-un festival de creativitate după Grand Effie-ul obținut înainte. În egală măsură este important pentru noi premiul obținut de BCR și cred că acesta este doar începutul. Dintr-un punct de vedere personal (la urma urmei sunt art director) sunt importante și cele două premii de craft pe care le-am câștigat. Art direction-ul nu trece printr-o perioadă prea grozavă, acum în epoca “cazurilor”, când execuția pare să conteze mai puțin declară Andrei Cohn, Managing Partner&Creative Director CohnandJansen JWT.

Campania Testul purității dezvoltată pentru AQUA Carpatica a reprezentat o schimbare de direcție în comunicarea categoriei de produs ape minerale. Campania a oferit date, informații, nu ilustrările deja stereotipe ale purității apei prin imagini ale unei naturi presupus pure. Case study-ul cu rezultatele campaniei poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=WDixRY–nr0

“AQUA Carpatica, alături de CohnandJansen JWT a demonstrat că un insight rațional poate fi comunicat prin creativitate, livrând consumatorului informațiile reale de care are nevoie. Prin soluții ingenioase, actuale și implementate în teren, am reușit să ne continuăm rolul de educator al consumatorului, obținând notorietate de brand și, în plus, încrederea și simpatia oamenilor. Acest premiu vine ca o nouă validare a direcției corecte pe care am ales-o, mai mult decât atât, ca rod al unui parteneriat creativ și adevărat” declară Jean Valvis, Președinte Valvis Holding.

Covorul roșu cu motive românești, realizat pentru Gala Premiilor Gopo în 2014, a câștigat BRONZE FIBRA la categoria Experiential/Stunts. Campania BCR Red Carpet pentru Gopo a reușit să sintetizeze tradiția și cinematografia românescă printr-o activare neconvențională, susținută de BCR.

Case study-ul cu rezultatele campaniei poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=eWYvNrBh2MY

Suntem mândri de această campanie și ne bucurăm că a fost premiată. Covorul roșu cu motive românești transpune perfect viziunea noastră asupra valorilor pe care le susținem și dorim să le promovăm. Agenția a înțeles această viziune și a reușit să o sintetizeze într-un mod neconvențional și autentic” declară Cornelia Pleșoianu, Head of BTL Department, BCR.

În cadrul primei ediții a Premiilor FIBRA au fost înscrise 371 de lucrari și 68 de agentii și freelanceri. Juriul a acordat 3 premii Grand FIBRA și 21 de premii Gold FIBRA în cele 14 categorii și 42 de secțiuni de concurs ale festivalului.
Juriul Premiilor FIBRA a fost prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5 New York) și i-a inclus pe Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) și Wendy Richardson (72andSunny Netherlands).

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Facebook

IN Trending